دوره شیش

پاتوق مجازی بر و بچ دوره 6 حلی 3

دوره شیش
آخرین نظرات
متولدین هفته
پیوندها

به نام خدای

بر و بچ دوره شیش سلام!
نماز و روزه هاتون قبول!
خدا رو شکر می کنیم برای خودش؛
برا اینکه به یادمونه، هر چند بعضیامون بعضی وقتا به یادش ...
برا اینکه تو این شلوغ پلوغیای دنیا،
ماه رمضونو بهمون داد تا یکم نفس تازه کنیم، یکم بندگی کنیم، یکم بزرگ شیم، یکم رنگ و بوی خدایی بگیریم ...
خدا رو شکر ...


خب همونطور که خبر دارید دوشنبه اول تیر ماه، شب شیشم ماه مبارک رمضان، افطاری ویژه دانش آموزای دوره شیش برپاست.

 

   

 

برنامه تقریبا از ساعت 5 بعدازظهر شروع میشه تا حدودا ساعت 10 شب،

یه سری فعالیت ها داریم که خب همون روز می بینیم ...

سفره افطار رو هم مهمون متولدین تابستون هستیم، اجرشون با خدا! اگر هم کسی می خواد بانی باشه، تا جمعه شب تو نظرات این پست اعلام آمادگی کنه تا هماهنگی ها باهاش انجام بشه.

قرار بود کسایی هم که می خوان خادم باشن همین جا بگن ولی راستش بد نیست بعضی اوقات هم بدون اسم خدمت کنیم، پس اگه کسی خواست کاری انجام بده روز افطاری با هماهنگی کمک کنه.

و قرار آخر؛

خیلی ها دیگه به شرایط تکلیف رسیدن و خدا جور دیگه روشون حساب باز می کنه، بعضیا هم هنوز نرسیدن، اونایی که شرایطش رو دارن[همون شرایطی که حاج آقا سلیمی توضیح دادن] و عذری ندارن و تواناییشو دارن که روزه هستن، اونایی هم که هنوز به تکلیف نرسیدن اگه در توانشون هست این روز رو روزه بگیرن و تو این قرار جمعی مون شرکت کنن.

پس تا یک تیر، شب شیشم ...

۹۴/۰۳/۲۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۴ علیرضا نجفی
سلام آقا. کاری هست من انجام بدم؟
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۲ علیرضا نجفی
چیزی لازمه من بیارم
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۲۸ بهزادمهر امیریان
سلام آقای یوسفی
به دلیل این که دو ساعت بازی هست میشه با لباس ورزشی بیایم کلا یا باید با ورزشی بیایم ولی برای افطار لباس هامون رو عوض کنیم ؟
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۹ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
هنوز دارم هلاک میشم
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۲ آقای یوسفی
Pooya.yoosefi@gmail.com
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۷ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
هلاک دارم میشم
aghaye yoosefi lotfan email etan ra begooiid
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۲ آقای یوسفی
سلام عرفان، سام، محمدطاها، عباس و احسان
عرفان اگه می خوای فردا نذرت رو ادا کنی پس لطفا حدود ساعت ۴ بیا که خرما ها رو بذاری تو پکش، یه بسته هم بیشتر فقط نیار، چون هست خرما.
سام تقریبا اکثر چیزایی که می خوایم جوره، ممنون.
محمدطاها اکثر چیزایی که می خوایم جوره، ولی چون می خوای خیرات بدی با اجازه سام اگه خوراکی خاصی لازم شد اول به خودت میگم.
عباس گفتیما! گفتیما! گفتیما!
احسان هر وقت خواستید، فقط تا حوالی ۵ دیگه مدرسه باشید برای بازی و ...
اقای یوسفی فردا کی بیایم
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۰ عباس امیری
آقا خبر ندادیا!
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۰ عباس امیری
آقا خبر ندادیا!
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۰ محمد طاها تربتی
ببخشید دیر شد منم می خواستم خادم شم و خیرات برای شادی روح اموات کنم (بانی)
P:


روزه ها و دعاهاتون قبول
التماس دعا (:


۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۲ سام قلیچ خانی
آقا اگر چیزی کم بود همینجا به من بگین تا بیارم خادم ها چیکار می کنن؟؟؟؟؟؟؟
سلام اقای یوسفی من یک بسته خرما نذر کردم و اگه. شما اجازه بدین من در روزی که همه مدرسه هستند نذرم رو ادا کنم
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۲ آقای یوسفی
باشه،
فردا چیزایی که لازمه رو دوباره چک کنم، بهت خبر میدم
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۴ عباس امیری
بله
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۵ آقای یوسفی
سلام عباس
خدا بیامرزتشون،
برای افطار روز دوشنبه دیگه؟
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۱ عباس امیری
آقای یوسفی اون روز سالگرد فوت پدر بزرگم می خواستم یه چیزی بیارم به نظورتون چی بیارم و چقدر؟
آقا یوسفی من هم میخوام خادم باشم.
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۰۴:۰۰ مسئول پاسخگو
سروش بیداری؟؟
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۰۳:۵۳ سید سروش میری
سلام اقای یوسفی طاعات و عباداتتون قبول باشه برای افطاری دوشنبه منم میتونم زولبیا و بامیه بیارم ...
فقط لطفا به من مقدارشو بگین !
من برای خادمی و نظافتچی و اشپز صندوقدار و مدیری ... هم اماده هستم !!!!!!!
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۸ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
بچه ها وبلاگم بروز شد
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۴ آرشام بدیع زادگان
آقا من هم هستم.
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۴ محمد سام قلیچ خانی
من هم هستم آقای یوسفی


۲۹ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۴ آقای یوسفی
باشه عباس تو هم خادمی!!!
اِ، لو دادم؟!
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۳ آقای یوسفی
سلام هومان
طاعات شما هم قبول!
هومان چون تعداد متولدین زیاد هست، خوراکی های لازم بین بچه ها پخش شده، خرما رو یکی دیگه از بچه ها میاره، اما حلوا خوبه، بقیه ش هم فردا تلفنی باهات هماهنگ میشه.
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۲ عباس امیری
آقا منم خادم میشم ولی نمی خوام کسی بدونه اسمم چیه!!!!!
پاسخ:
خوب باید تو نظرات خصوصی بگی...
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۷ مسئول پاسخگو
دیگه تعداد نفرات رو خودت نسبت به اطلاعات قبلیت تخمین بزن!
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۶ مسئول پاسخگو
سلام!
به هومان:
هومان خرما رو که یک از بچه ها به اندازه زیاد تقبل کرده اگر شما هم بیارین اسراف میشه
حلوا رو هم اگر بیاری که عالیه تعداد هم بیاد بگم دانش آموزان و معلمین حدودا 100 نفرو خورده ای
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۰ هومان سلیم زاده
اقای یوسفی
سلام طاعات و عبادات شما قبول
من می توانم حلوا و خرما را برای سفره افطاری به همراه بیاورم
فقط لطفا تعداد مهمان ها را حدودا بفرمایید
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۳ آقای یوسفی
بله دانیال افطار مهمون شما هستیم، گرامی تونم می داریم!
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۷ تن+تن+تن+تن+تن+تن+...
آقا تولد تابستونی ها این جا گرامی داشته میشود یا نه؟
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۵ آقای یوسفی
بله تلفنی
باشه سروش، برای کارای روز افطار.
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۵ سید سروش فاطمیان
آقای یوسفی منم میخوام خادم باشم!
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۲ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
پرسشی بود
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۲ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
از تلفن
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۳ آقای یوسفی
انشاالله هستی علی، جزئیاتش فردا بهت خبر داده میشه
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۶ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقای یوسفی من چی کار کنم؟تو برنامه هستم یا نه؟
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۴ آقای یوسفی
سلام علیرضا
اگه می خوای بانی باشی بگو، وسایل و ... که پخش شد بهت گفته بشه زحمتشو بکشی،
خادم هم مثل بقیه بیاد و موقع افطار و سفره کمک بیشتر لازمه
چطور میتونیم بانی باشیم؟کسایی که میخواهنذ خادم باشند باید چه ساعتی مدرسه باشند؟
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۶ مسئول پاسخگو
شما یک تیر تو مدرسه باش بقیش حله
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۵ مسئول پاسخگو
و همینطور شب دوره شیشی شب ششم ماه رمضون هم هست یک تیرماههه
پس به نظرم بهتره صبح بیام، احتمالاً منظور از افطاری هم سحری-ه
اول تیر؟ شب ششم؟ اول تیر پنجم رمضانه و ششم رمضان دوم تیر، بالاخره یک تیر بیایم یا ششم ماه رمضان
پاسخ:
منظور از شب شیشم شب دوره شیشی-ه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد آهنگ