دوره شیش

پاتوق مجازی بر و بچ دوره 6 حلی 3

دوره شیش
آخرین نظرات
متولدین هفته
پیوندها

* شجاعی مذکور سیدعلی شجاعی دوره شش است یا امیر شجاعی دوره پنج؟ اگه گفتین!
همونجور که آقای باقری گفتن قراره که بعضی روزها انتخاب بشه و در اون روزها کسایی که میخوان برای افطار بیان مدرسه. اولیش همین سه شنبه-س. زیر همین پست اعلام حضور کنین و مسئولیت ها رو تقسیم بکنین.
۹۴/۰۴/۰۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
۱۷ تیر ۹۴ ، ۲۳:۲۳ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقای یوسفی سلام نیستید

راستی یه چیز دیگه سایت مدرسه الان مشکل نداره می خوام جواب سوال بدم نمی تونم وارد شم
۱۰ تیر ۹۴ ، ۰۴:۳۹ آقای یوسفی
سلام مهدی
روزهای عادی حدودا یک ساعت قبل از نماز ظهر تو‌ نمازخونه محفل قرآنی هست، تو سایتم سوالاش گذاشته میشه. اگه خودت و بقیه بچه ها بتونن سر بزنن محفل خوبیه.
۱۰ تیر ۹۴ ، ۰۲:۳۳ مهدی نیرویی
ایول غزال بهش نمی خورد همچین آدمی باشه
۱۰ تیر ۹۴ ، ۰۲:۲۹ مهدی نیرویی
آقا منم میام فقط کی باید بیام بگو که می خوام رکورد همه رو بزنم حتی شجاعی
پاسخ:
ببخشید مهدی جان!‌ شما که الآن از آمریکا نظر گذاشتین، چطور میخواین بیاین تو جلسات؟
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۴ آقای یوسفی
سلام بهزادمهر
برنامه انشاالله تا ۱۰ تمومه،
لطفا یک کیلو زولبیا و بامیه بگیر
من هم هستم
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۰ بهزادمهر امیریان
آقای یوسفی
برنامه ساعت 10 تموم میشه ؟
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۶ بهزادمهر امیریان
سلام آقای یوسفی
من میام پس شما هم بیاید !!!
1 کیلو زولبیا بامیه کافیه یا دو کیلو ؟
سلام بچه ها
خیلی دوس داشتم ک افطاری رو میومدم و میدیدمتون ولی متاسفانه 4شنبه امتحان دارم و باید یکم درس بخونم!!
ببخشید.
تو این روزای ماه رمضون ما رو هم دعا کنید!
یاعلی
۰۸ تیر ۹۴ ، ۲۳:۴۶ آقای یوسفی
من اگه شما باشید هستم.
۰۸ تیر ۹۴ ، ۲۳:۲۹ بهزادمهر امیریان
بالاخره آقایونی که گفتم میایند ؟
شما چی شما میایید ؟
۰۸ تیر ۹۴ ، ۲۲:۵۰ آقای یوسفی
باشه بچه ها پس تا فردا ظهر حوالی ساعت ۲،
راستی زودترم میشه بیاید برای بازی و ... مشکلی نداره.
۰۸ تیر ۹۴ ، ۲۲:۴۴ بهزادمهر امیریان
سلام آقای یوسفی
من تا فردا ساعت 2 صبر میکنم .
بالاخره آقایون صفیخانی و میرسعیدی میایند .
اشکال نداره من ساعت 6:15 بیام ؟ چون کلاس زبان دارم .
۰۸ تیر ۹۴ ، ۲۲:۳۹ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقا من زود تر تو مدرسه ام
۰۸ تیر ۹۴ ، ۲۲:۱۰ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقا من به دوره 5 چی کار دارم؟شما نباشید که اصلا
۰۸ تیر ۹۴ ، ۲۲:۰۱ آقای یوسفی
سلام بر علی و بهزادمهر و صدرا
نماز و روزتون قبول،
علی دستت درد نکنه، اگه دیر نمیشه تا فردا ظهر صبر کن تا از بچه های دوم فردا پرسیده بشه چی هست و چی نیست، تعداد رو هم اون موقع معلوم بشه کرد.
راجع به بچه ها هم، بهزادمهر به نظرم تا فردا ظهر صبر کن تا ببینی چند نفر میان بعد تصمیم بگیریم. در هر صورت فردا افطاری مشترک مدرسه ست و دوره پنجیا که حتما هستن، اگه شما هم خواستید بیاید منم سعی می کنم و انشاالله می مونم، اگرم نیستید که ... . پس تا فردا ظهر هر کی می خواد بیاد حتما تو این پست خبر بده، فردا حوالی ساعت ۲ همین جا هماهنگی و جمع بندی می کنیم.
۰۸ تیر ۹۴ ، ۲۱:۳۸ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقا ی یوسفی منو دارید اذیت می کنید؟
۰۸ تیر ۹۴ ، ۲۱:۳۸ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقا من از صبح سعی می کنم ولی کلاس زبان دارم میرم و برمیگردم.
۰۸ تیر ۹۴ ، ۲۱:۳۶ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
خوب نیا
اقای یوسفی امار تغییر خاصی به همراه نداشته.
ولی من در کل:5 بطری اب بزرگ و 5 تا نان سنگک و2 قوطی ژنیر میاورم شاید هم سبزی خوردن و حلیم اوردم.
حالا چی چی کار کنم؟
بیارم یا تو برنامه ی هشتماس. لطفا زود تر بگید
۰۸ تیر ۹۴ ، ۲۱:۰۶ بهزادمهر امیریان
اگه کمتر از 10 نفر بیان من نمیلم مگر این که آقای میر سعیدی یا اقای صفیخانی بیاند
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۹:۵۹ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
چی میاری؟
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۹:۲۷ صدرا هاشمی منصور
من شاید بتونم بیام
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۸:۲۳ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقا ی یوسفی به عجم زنگ زدم گفت نمی تونه بیاد. عباس تا 9 نمیاد خونه کیارش بر نمی دراه.
تا اینجا هماهنگ شده کاملا غیر موفق بودم حالا چی کار کنیم منو بهزادمهر تنهایی افطار کنیم؟
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۳ بهزادمهر امیریان
کسی جز من و پورحاجی نمیاد ؟
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۰:۲۹ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقایون راه کار بدین دیگه!
هشتمه
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۶:۱۹ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
من میام و می تونم نون سنگک و اب بیاورم.
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۶:۱۰ بهزادمهر امیریان
من میام
زولبیا و بامیه هم میارم
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۳ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
هشتمه ؟
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۲ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
خدا یا این شجاعی کی امد؟!؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد آهنگ