دوره شیش

پاتوق مجازی بر و بچ دوره 6 حلی 3

دوره شیش
آخرین نظرات
متولدین هفته
پیوندها

إن الله جمیل، خدا زیباست،

و یحب الجمال، و زیبایی را دوست دارد؛

پس به نام خدای زیبا و دوستدار زیبایی، خدای خودمون!

همونجور که میدونین و آقای باقری هم گفتن یکی از کارای خوب اینه که خوبی های هم رو ببینیم و کلا به قول خودشون چغلی خوب بکنیم. اون صندوق رو هم که چسبوندیم به برد هم که الآن کلا نیست، البته از اون تعداد معدودی که یک چیزی انداختن توش ممنونیم. گفتیم اگر نسخه آنلاینش رو بزنیم بهتره، در نتیجه اومدیم اینجا مانیتور زیبایی را زدیم (البته ناگفته نماند که مانیتور دو تا معنی داره، یکی همین سخت افزاری که الآن جلو شماس، دومی هم که بیشتر به کار ما مربوطه رو خودتون در لغت‌نامه انگلیسی به انگلیسی ترجیحا پیدا کنید). و اینکه نظرات هم اینجا همش خصوصی هستند و بعد از اینکه ما خوندیم می‌آریمشون اینجا میذاریم.

 

پیشاپیش متشکریم از استقبال-تان

۹۴/۰۱/۲۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
می خوام امشب نظامتو اباد کنم
کاشف منم شاه منم
۲۲ آبان ۰۱ ، ۲۲:۴۲ پرتاب‌شونده
دوره ۶ + دوره ۱۲ = دوره ۱۸
۱۸ + ۴۵ = عدد مرود علاقه ستون


پ.ن: منطق مولایی
دوره دوازده دور شیش دیگر
این یکی از آن یکی باهوش تر است
۲۲ آبان ۰۱ ، ۲۲:۳۹ پرتاب‌شونده
رای ما خواجه
۲۲ آبان ۰۱ ، ۲۲:۲۹ امیرعلی دانایی
سایت دوره شیش تحت سلطه دوره 12
۰۶ تیر ۰۱ ، ۱۴:۵۲ پدرام صادقیان
سلام
کسی هنوز اینجا رو میخونه ؟
یا فقط من اسکلم 😂
۲۰ آبان ۹۶ ، ۱۷:۱۶ نوید رشیدیان
سلام،
الآنی که من این رو می‌نویسم (بیستم آبان‌ماه 1396) حدود دو سالی از آخرین کامنت اینجا گذشته و ما هم چهارسالی بزرگ شدیم نسبت به وقتی که این صفحه راه افتاد، امّا دیگه مهران امر کرد و گفتیم سمعاً و طاعتاً.
قضیه از این قراره که من از وقتی رفتیم دبیرستان زیاد تکلیف یادم می‌ره بنویسم و تکلیفِ نگارشِ آقای میرحسینی رو هم کلّاً یادم رفته بود که مهران یادآوری کرد و حالا می‌خوام برم بنویسیم و اینجوری مهران باعث شد فردا از کلاس نیفتم به بیرون و ...
ممنون!
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۳ عباس امیری
سلام
خوبین
خوبم
یه اردو رفتیم به نام اردوی رصد طالقان ولی رفتیم قم!
تشکر از :
آقای گیوه چیان که پای من رو له کردن
آقای صابتی زاده معلم کلاس نجوم رصدی
آقای تلسکوپ که خراب بودن
آقای آرمان که ما رو کلی خندوندن (آرمان یه دانش آموزه)
للهی به خاطر جک ها
آقای راننده چون ما رو تحمل کردن
آقای خربزه فروش که چند تیکه خربزه مجاتی داد
همینا بو فک کنم
خداحافظ ای اردوی بی تلسکوپ
خداحافظ ای شبهای پر ستاره
خودم کشتم همین یه بیت چپندرقیچی رو نوشتم دیگه ترو قرآن گیر ندین
خداحافظ
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۵ عباس امیری
سلام
خوبین
خوبم
دوباره چندتا حرف مونده بود گفتم بگم
با تشکر از آقایان میرسعیدی و صفی خانی
تشکر از آقای حیدری
*توجه من از مدرسه نمیرم کلاً خداحافظی کردم*
همکلاسی هام همشون رو دوس دارم
سام
امین
علیرضا ج
علیرضا ل
روزبه
هومان
مهران
پارسا
محمد مهدی ملکی نژاد شوشتری!
مهدی نیرویی
معین
نوید ناصر ترک
سینا
شهریار
هومن
علی بلوک
ناتان
آبتین
آراد
بهراد
همین ها رو یادمه دیگه اگه کسی ننوشتم عذر می خواهم
تشکر از ۱۰۲ ای ها و ۱۰۳ ای ها
ممنون از گروه نمایش
ممنون از همپروژه ای عزیزم احسان راز
و
و
و
تمامی مسئولین وبلاگ
باتشکر از
مدیر
مسئول
مشاور
معاون
معلم
ما
مدرسه
*هفت «م» علامه حلی سه*
عباس، مگر دیگه میخوای بری از مدرسه که از مدرسه خداحافظی میکنی؟
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۶ عباس امیری
سلام
خوبین
خوبم
سال تموم شد و چند تا تشکر مونده که باید بکنم
خیلی ممنونم از آقای محتسبی
بسیار متشکرم از آقای مقامی
آقایان محمدی و قزل آبادی که کلی تو سال زحمت کشیدن
آقای ژاله میدونین اگه نبود چی میشد؟ منم نمیدونم!!
آقایون معلما که چون زیادن نمی نویسم!
با تشکر فراوان از آقای یوسفی
دوره شیشیا:
ممنون از سام که همیشه کنار من بود
ممنون از ناتان که همش مهمونش می کردم رستوران یه بارم اینجا ننوشت
ممنون از مدیر سایت همینجوری
ممنون از تن+تن+تن+تن...
ممنون از همکلاسی های خوبم
علیرضا ها
سینا ایمانی
ممنون از همه
ممنون از دوره
ممنون از مدیر
و...
چند تا گلگی هم دارم که می نویسم:
از آقای باقری‌چون خیلی در طول سال من رو اذیت کرد
از آقای محتسبی که هر کسی رو که از کلاس اخراج میکرد منم با هاش اخراج می کرد
و
خدا حافظ از تمام دوره شیشی ها و مدرسه
دلم براتون تنگ میشه
منم گذشتن از 13 سالگی و ورود به چهاردمین سال زندگی رو به بهراد و پدرام و عرشیا تبریک میگم. حدود 250 روز دیگه 5000 روز از عمرشون میگذره!
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۱:۱۳ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
ممنون از دوستانی که در طول افطاری کمک کردند
۱۱ تیر ۹۴ ، ۰۲:۱۵ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اینجوریه؟!
پس ممنون از بزرگ جوان مرد بزرگ اقای یوسفی که در افطاری نقش بزرگی داشتند
۰۹ تیر ۹۴ ، ۲۳:۳۴ آقای یوسفی
اینجوریه؟
اصلا ممنون از اون دو‌نفری که واسه بچه ها هندونه خریدن که من هم چون زیاد بود واسه خودمو نصف کردم![خودشون می دونن دیگه کیا هستن!]
۰۹ تیر ۹۴ ، ۲۲:۲۶ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
ممنون از اقای یوسفی که هندوانه شان را به بقیه دادند
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۱ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
ممنون از رب العالمین
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۰ تن+تن+تن+تن+تن+تن+...
ممنون از دادبه توانایی که با این که پول داشتم ولی پول تاکسی هم مسیرمونو داد.
خیلی مردی دادبه .




امضا: دانیال تنها
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۷ محمد امین عجم
منظورم از وبلاگ بقیه بود!!
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۶ محمد امین عجم
ب نظر من کسی ک تو مستطیل آبی نظر گذاشته داره وبلاگ رو خراب میکنه نه هومن!!
یک سال گذشت با غم ها وشادی هاش با اول شدن هاش اخر شدن هاش با برنده شدن و بازنده شدناش با دوستی ها قهر ها با کینه ها و خوبی ها ولی همش گذشت.دوستان دوره شیشی بیابد همدیگرو ببخشیم با همین اخلاقه که بهترین دوره میشیم مهم نیست که چهار پشیز رو با ناراحتی و نامردی از دست دادید مهم نیست که غذایتان به خاطر فردی بد مزه شده مهم نیست که 100 امتیاز به خاطر دوستتان از دست دادید مهم نیست که از اول به اخر رفتیم به خاطر فرد ایکس اینا دوره شیشی بودن شما رو اثبات نمیکنه در واقع این بخشش دوره شیشی که معلوم میکنه کی دوره شیشی واقعی و کی نیست از همین جا از تمام دوره شیشی ها طلب بخشش دارم و از صمیم قلب برای همتون ارزوی موفقیت در تمام دوران زندگی تون دارم اما یادتون نره که شما یک دوره شیشی هستید و اخلاق و بخشش و جوانمردی یادتون نره که به درستی موفق باشید
اینجانب هومن قطعی یا هومن جون یا هومن کفتر یا با افتخار یک دوره شیشی
پاسخ:
مانیتور زیبایى ها مکان تشکر است و نه خراب کردن بقیه
آقای اقا باقری برای بازی فوتبال بی نظیر و والیبال و باحال بودن
آقای حاری برای درس دادن به روش جدید و ضحمات فراون برای کارازمون
پاسخ:
اولا حاری نه، حائری
دوما ضحمات نه، زحمات
سوما فراون نه، فراوان
ممنون از :
خدا برای همه چیز
آقای میرسعیدی برای تمام ضحمات و این که ١ سال با ما و شویخ هایمان حال کردن و صادق بودن
آقای صفی خوانی که محمد باقر را به ما گفتند و ١ سال گذاشته که بهشون بگیم چنگیز
آقای اخوین برای یا جنبه بودن و بإحال بودن
آقای محتس برای شوخی های باحالشون و با جنبه بودن
آقای برومند برای سبک خفن درس دادن و صادق بودن
آقای یوسفی برای هوای بچه ها را داشتن و شوخی های به موقع بودن
پاسخ:
اولا ضحمات نه، زحمات
دوما صفی خوانی نه، صفی خانی
شوخی بودن نه، شوخی کردن
Mamnoon az:

Amir Arsham Farahmand be khater-e-kado

Agah Ebrahimi be khater-e-kado

Tamam-e-kasani ke komak kardand ta in Karnak be khoobi va khoshi anjam shavad
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۸ مهدی شریفی
سلام میخواستم از سروش تشکر کنم
باید تو طول سال زیاد ازش تشکر میکردم ولی به علت نداشتن اینترنت نتونستم
توی سال هر وقت با هم نبودیم خیلی ناراحت میشدیم اصلا حال نمیداد
ممنون بابت اینکه شوخی های اصفهانی من رو تحمل میکرد
(منم شوخی های تهرانیش رو(خود که میگه کاشونیم!!))
رستورانی رو که با بابام رفتم رو اون به من پیشنهاد داد
دعوا هم با هم زیاد کردیم اما شیرین بود
به قول جناب خان: ها کوکا اونم رفاقته که توم ب تهش رسوندی
و به قول آقا رشید: ها دادا دمد گرم با اون رفاقتی کا اینی گل بود
یا به قول ببعی: یو آر اِ گود فرند.


یه شعری هم سراییدم:

دوست خوب دوووووووره شیشی با من و همراااااااااه منی
چوب (آقای)باقر ببببببر سر ما یار من جااااااااااان منی
هک شده اسم من و تو تو دفتر اااااااااااخراجی ها
هیشکی سالللللل دیگه نیستش من یا تو ، ما یاااااااااا شماها
صفر اگه صفر، بیست اگه بیست فرقی ندارههههههه واسه ما
دوووووستی هامون مهمتره دووووووست که بودیم تا به حالا
حححححتی اگه بریم بیرون دوست میمونیم حالا حالا

در نتیجه:

هک شده اسم من و تو تو دفترای قلب ما ها
ححححححتی اگه بریم بیرون دوست میمونیم حالا حالا
اااااااما اگه تلاااااش کنیم نمیریم بیرون ما حالا
پس که بدون توووووی سمپاد ما میمونیم حااااالا حالا


بازم درتیجه:


هک شده اسم من و تو تو دفتر سسسسمپادی ها...


ببخشید بابات حجم زیاد دق و دلیمو خالی کردم
یاعلی
خداحافظ
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۶ سید سروش فاطمیان
ممنون از مهدی شریفی سده(!) و دوباره دانیال احمدوند که با پیشنهاد من بعد از امتحان با هم رفتیم امامزاده صالح!
برا همه دوره شیشا و معلامشم دعا کردیم!
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۴ سید سروش فاطمیان
ممنون از دانیل احمدوند که امروز من و سده رو یه سمبوسه توپ مهمون کرد!
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۴۲ عباس جلالی نسب
ممنون از عرفان و دانیال احمدوند که هرچی تلاش کردن گروه فیزیک به یه نتیجه ای برسه نشد
البته منم بیکار نبودم
۱۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۱ سید سروش فاطمیان
ممنون از آروین و شهریار که در گروه فیزیک غوغا کردند و ما گروه دوم شدیم!
مخصوصا شهریار! D:
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۲ سید سروش فاطمیان
میخوام تشکر کنم از یه دوره شیشی!
که یک سال واقعا یه دوست خوب بود!
همیشه با هم بودیم و با هم میرفتیم خونه!
روزایی که نمیومد همه از من میپرسیدند که کو؟!کجاست؟!
همیشه با من درد و دل میکرد!
بعضی روزاهم میگفتیم که اگه خدایی نکرده زبونم لال جفتمون اخراج شدیم(!) سال بعد مدرسه کجا بریم!
البته بعضی وقتا یا بهتره بگم همییییشههههه رو مخ آدمه!
همتونم از شوخیاش بیزارین!
ولی خب بالاخره اونم عادت به شوخیای این تهرونیا نداره دیگه!
ولی با همه‌ی این شرایط، یه مرد و دوست واقعیه!
واقعا ممنونم از بهترین دوستم...
مهدی شریفی سده!
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۴ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
پیمبر اکرم ازبچه خوششان می امد یکی از این دالایل این بود که کینه از هم به دل نمی گرفتند و زود هم دیگه رو می بخشیدند
بچه ها سال داره تموم میشه من خیلی ها رو می بینم که هنوز دارند بد اخلاقی می کنند خواهشا بیاید دوستی هایمان رو سفتکنین
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۴ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
پیمبر اکرم ازبچه خوششان می امد یکی از این دالایل این بود که کینه از هم به دل نمی گرفتند و زود هم دیگه رو می بخشیدند
بچه ها سال داره تموم میشه من خیلی ها رو می بینم که هنوز دارند بد اخلاقی می کنند خواهشا بیاید دوستی هایمان رو سفتکنین
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۷ بتمن خخخخخخحح
ممنون از مسئول پاسخگو که من به طور نامحسوس میشناسمش اگه گفتید؟؟؟
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۶ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
هر کی که می خواد
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۶ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
عجم برو تو وبلاگم اسمتو تونظرات بنویس
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۵ محمد امین عجم
ممنون از آقای قزل‌آبادی که یه سال تموم مدرسه رو برای ما بچه ها تمیز میکردن ولی هیچکس از ایشون تقدیر نمیکرد...
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۵ عباس جلالی نسب
ممنون از محمد امین عجم که کتاب قرآنش رو به من قرض داد.
۰۵ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۹ صدرا هاشمی منصور
من؟؟؟؟؟!!!
هههه
چه بامزه
اگر میشد که برم جای مسئول پاسخگو که خوب بود
من حیوان اهلی مسئول پاسخگو هم نیستم
ممنون از آقای هاشمی منصور که بسیار خوب در نقش مسئول پاسخگو ظاهر شدند .
پاسخ:
جان؟
اونوقت سندت چیه؟
۰۵ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۲ امیرارشام فرهمند
ممنون از اونایی که بچه ها براشون مهم اند و وقتی برای کمک به بچه ها ازشون سوال می کنی
۱.یهویی فرار نمیکنند.
۲.یهویی بد بیراهه نمیگند.
۳.یهویی تلفونو قطع نمیکنند.
۴.یهویی Spam نمی کنند.
یهویی....

لطفا اونایی که یهویی یهویی مواظب یهویی ها شون باشند چون ممکنه بد جوری...بشند.
mamnoonam az hoomane salim zadeh
ke chon man madrese naboodam be man javab haye shimi ro dad
salam bar tamam barobache doreh6 mikhastam az tammam madrese manzooram hameye hamast tashakor konam bekhatere tammam hamkari ha , tammam komak ha va hame o hamaye karhaye khoob
in sal ham gozasht
be omid didar dar sale baad

۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۷ محمد امین عجم
ممنون از شادمهر و شهریار و یه بنده خدا که جزوه‌هاشون رو روی سایت گذاشتن تا همه بتونن ازشون استفاده کنن!!!
۰۱ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۹ ایین دوستی
شدیدا عذر میخوام از عبدل که اون یک شنبه ای که سر کلاس زبان مجبور شدم جاش بشینم و اشتباها کتاب فارسیشو با کتاب فارسی خودم اشتباه گرفتم (یک شنبه ای که گذشت البته دوشنبه بش دادم ) و ...
و ممنون ازش که منو بخشید
۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۰۱ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
منمون از مسئول خوبمون که جزوه ی شیمی را گذاشته بود خیلی خوب بود.
۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۰۲ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
ممنون از مهراد نوربخش که واقعا با جنبه است و همیشه با من تیم والیال می دهد.
ممنون از کسانی که می فهمند یادگاری چی هست و به کسی همین جوری با بی ارزشی نمی دهند.
واقعا حرف بالایم را برای تحسین گفتم مثل معلم های عزیز به جز یک معلم بسیار محترم کهبا ارزش ترین یادگاری زندگی ام که داده بودم را دو دستی تقدیم یک کس دیگر کردند.(از نظر معنوی نه از نظر مالی)
ممنون از خودم برای اشتباه تایپی.....
lol
می خواهم یک تشکر ویژه از بچّه های دوره شیش کنم.
می خواهم از بچّه هایی مانند سام و مهران و ..... که واقعاً توی مدرسه همه‌ی خوبی ها را میببینند (البتّه نا همشو.......) تشکر ویژه کنم .


واقعاٌ جای تشکر داره از بعضی از بچّه ها که خوبی کردن برای اونا مثل یه عادت شده، یه عادت خیلی خوب، که متاسفانه، فقط بعضی ها آن را میینند.

ممنون از همهی بچّه هایی که نوی زندگیشون کلّی خوبی کردن.
۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۱۵ سام قلیچ خانی
می خواستم از چند نفر تشکر کنم:
ممنون از آرشام که به هومن نوشیدنی داد.
ممنون از عرشیا ملا زینلی که کلاس کامپیوتر برگزار کرد.
ممنون از شهریار خلوتی به خاطره همین موضوع قبلی.
ممنون از تربتی(طربتی)*(تربطی)*(طربطی)که به من پول قرض داد.
ممنون از امیر آرشام فرهمند که غذای هیوا رو حساب کرد. و هنوز هم من به او پس ندادم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ممنون از امیر آرشام فرهمند (دوباره) که کلاس خیلی عالیی برگزار کرد.
ممنون از عماد موسوی که رفت سرکلاس هومن قطعی به او درس داد.
ممنون از مسئول پاسخگو که همیشه آنلاین هست.
ممنون از آقای باقری و یوسفی به خاطره این نظر خواهی عالی.
ممنون از دوره هفتی ها که مدرسه را به هم نریختند.
ممنون از امین تر هوانسیان که گذاشت بیشتر سوال هارو کسای دیگر بپرسند.
ممنون از هومن قطعی که انقدر امروز برای گروه 1 زبان زحمت کشید.
ممنون از بچه ها که نظرات واقعی خود را گفتند.
ممنون از رامین ضیائی و دانیال تنها که منو انتخاب کردن. (اونا میدونن که تو چی)
ممنون از پرسپولیس که روی این استقلالی هارو کم کرد ***قرمزته***
ممنون از اون کسی که ورزش 3 رو به ما معرفی کرد.
ممنون از کسانی که صندلی های ورزشگاه یادگارامام رو نکندند و به اسمش توجه کردند.
پاسخ:
مدیر سایت همیشه آنلاین نیست ک تشکر میکنین از این مسئول نه چندان پاسخگو؟
۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۳۷ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
ممنون از اقا ی اقا باقری که ان برنامه جذاب را اجرا کردند
۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۰۴ هومان سلیم زاده
ممنون از مسئول پاسخگو:
1- پست کلاس من و ... را در وبلاگ قرار می دهد
2-به هر سوالی که هست پاسخ می دهد
۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۵۵ امیرحسین عبداللهی
از دوست خوبم مهران جلالی ممنونم به خاطر اینکه وقتی پیام منو در رابطه باگم شدن کتاب فارسیم دید حداقل به خاطر اینکه منو از نگرانی در بیاره منابع امتحانی رو به من یادآوری کرد با اینکه در یک کلاس هم نیستیم و مهران میتونست نسبت به این موضوع بی تفاوت باشه اما این کارو نکرد
ممنون از آگاه بکه بعد از اینکه دو سه نفر پیشنهاد کلاس انگلیسی منو رد کردن قبول کرد و خیلی هم کمک کرد در برنامه ریزی و ...
سلام
عذرخواهی میکنم از ی سری از دوره 6ایا ک ب خاطر رفتار ی سری از دوستانشون نشد ک جلسه ی آخر کلاس رو خوش ب پایان برسونیم
یاعلی.
۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۱۲ سید سروش فاطمیان
ممنون از عماد موسوی، آرشام بدیع زادگان و مهدی شریفی که برای تولد من در مدرسه به من کادو دادند.
خیلی ممنون!
Mamnoon az har kasi ke be e'terazat-e-man goosh dad va kar hayi dar mored-e-majles va Karvan kard.
پاسخ:
کاروان دیگه چیه؟
راستی هر امری بود بزن به ایمیلم(pasokhgo6@gmail.com)
Mamnoon az Hooman Salimzadeh ke emrouz be man macaroni dad (chon man ghazayam ra doost nadashtam), ba inke yek ghashogh khordam, vali baz ham mamnoon.

Mamnoon az Parsa Rahmani ke emrouz be man kami nan-e-khoshk dad.

Mamnoon az Sam ke dast-be-Monitor-e-khoobi darad
۱۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۰۳ هومان سلیم زاده
با تشکر از پارسا چون که امروز مهران غذایش را دوست نداشت و به او غذا داد.
۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۵۸ امیرحسین عبداللهی
میخواستم از بابت اردوی مبین 3 تشکر کنم درسته که مریض شدم اما باز هم خوش گذشت.همینطور از آقای یوسفی آقای آقاباقری آقای صفی خانی آقای علیدوستی و حاج آقا سلیمی و از دوستانم امیریان اکبری عجم جلالی نسب و محمدمهدی موسوی تشکر می کنم به خاطر اینکه وقتی حالم بد شد حواسشون به من بود.باز هم ممنون از همشون
۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۵۰ سام قلیچ خانی
می خواستم از چند تفر تشکر کنم:
مبین 3:
ممنون از عجم و کیارش و آزادی و عباس ج. و ... که هرچی شعر بلد بودن رو کردن از جمله داتیس داتیس.
ممنون از آقای صفی خانی که ویدئو محمد باقر رو معرفی کرد.
ممنون از محمد باقر که رفت به باشکاه تا همچین آهنگی پدید بیاد.
ممنون از هومن هنر ور که از طرف zs آبمیوه خرید.
ممنون از سید علی که به همه آبمیوه اصیل ساری رو داد.
ممنون از آقای باقری که از تهران به خاطر ما اومدن ساری.
ممنون از شورا مدرسه (کلاس سرور 101) که با دیدن مدرسه ساری به فکر بهبود مدرسه افتادن.
ممنون از موسوی و شریفی که با من جوجه ها رو سیخ زدن.
ممنون از آقای علیدوستی که مدادمم داشتن جوجه رو باد میزدن.
ممنون از بمینی که باعث شد اوقات فراغت ما پر بشه با اینکه نبود.
ممنون از هومن هنر ور که صدقات رو جمع کرد.
ممنون از آقای آقا باقری که پیشنهاد خرید کلوچه برای کسانی که نیومدن رو دادن.
ممنون از حاج آقا که با ما اومدن و این اردو بهتر کردن.
ممنون از هومن قطعی(کفتار) و شهریار که اجازه دادن من با اونا تو یه کوپه باشیم.
ممنون ازهومن هنرور که اون وسیله بازی رو که اسمشو رو نمیدونم آورد.
ممنون از آقای آقا باقری که همچین اردوی مانیتوری برگزار کردن.
مدرسه:
ممنون از مهران که با من میزم رو به بالا آورد.
ممنون از امین که سر کلاس آقای لواسانی نشست.
ممنون از آراد و ملا که به من پول قرض دادن.
ممنون از آقای مددیان که به من پول دادن.
ممنون از آقای مرتضوی که به من اجازه دادن تا تاکسی دربی خودم رو تو دفترشون بزارم.
ممون از همه و همه به خصوص خدا.
۰۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۲۷ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
ممنون از ن.ر که همیشه لطف می کنند و جواب های قانع کننده ای می دهد
و ممنون از نوید که وزیری فرهنگ رو داد به من
motshakeram az aghaye rashidian ke vaghti man bi shaor bazi dar miavordam az man hemayat kardand
متشکرم از مدیر سایت که انتقاد پذیری بالایی دارد و هر چی نظر در مورد رفتار هاشون می گذارم لطف می کنند و حذف می کنند .
با تشکر از دوستانی که میفهمن مانیتور زیبایی ها برای چی ساخته شده، و با تشکر از یکی از دوستاشون، به یکی دیگه توهین نمیکنن

* به هیچ وجه منظورم علی پ. نیست، لطفاً اشتباه نکنین.
با تشکر از نوید ن، که وقتی من غذا نداشتم با من شریک شد
tashakor mikonam az arsham farahmand ke
dar mavaghei ke yeki az bache ha azyatam
mikonad poshtam vai miistad
۰۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۵۱ محمد امین عجم
ممنون از آقای آقاباقری که بسیار بسیار خوش قول هستند.
سام دوستت داریم
کمپ جدیدی از خودمون اینترتینمینت
ببخشید کمی دیر شد
ب.س.س(به سبک سام):
ممنون از آقای اخوین که روز کارسوق به من پول قرض داد(اونم بوووووق تومن!!!)
ممنون از آقایان باقری، میر سعیدی، صفی خانی، میر علی که همه کار می کنن ماشا الله...
.
.
.
.
.
.
یه تشکر ویژه از سام به علت درست کردن این سبک ممنون سام
نوید جان ممنون از اینکه این شجاعت رو داشتی ک اگه اشتباهی صورت گرفت بیای و عذرخواهی بکنی!
آفرین!
در ضمن من هیچ وقت نگفتم"باید" این کامنت رو بنویسی!
این نظر و تصمیم خودت بود و من فقط یاداوری کردم
موفق باشی
یادم رفت ...
ممنون از آقای صفی خانی که به من یادآوری کردند که باید این نظر را بنویسم.
اول عذر می خواهم از یکی از بچه ها که اشتباهاً در زمان دبیر بودنم به او نوبت ندادم تا صحبت کند.
دوم باید اعلام کنم که در زمان دبیری-م چند تا اشتباه در امر مثبت ها اتفاق افتاد. دلیل دبیر شدن عباس، این بود که علاوه بر مثبت ها تحقیق ها را هم نگاه کردم و نظر من در مجموع ِ مثبت و دبیر بود.
سوم ممنون از هومن که لطف میکنند و دبیر را تحمل می کنند.
ممنون از پدرام صادقیان به خاطر این که ما از شورای نگهبان عزلش کردیم ولی باز هم خنده رو از لبانش ور نداشت و با این خنده به ما هم آرامش می داد
ممنون از آقای محتسبی که نگذاشتند بعضی ها ما رو خیس کنند
ممنون از آرشام با این که منو خیس کرد ولی حال داد
ممنون از آقای صفی خانی که با خنده هایشان پشت کلاس ما را در امر تحمل نمودن دبیر کمک کردند
ممنون از آقای آقا باقری که اگر آیه ی 7 رو نداده بودند من توی کلاس تاریخ خیلی عصبانی می شدم
ممنون از حاج آقا سلیمی که وقتشون رو گذاشتند و سه شنبه سر همه کلاس ها اومدند
یه تشکر واقعا ویژه باید بکنم از آقای میر سعیدی که در کارسوق ایران یک چیز کلیدی به من یاد دادند (خیلی مهم)
ممنون از عماد موسوی با اون حباب های بزرگش در المپیک
ممنون از آروین با چیپ انداختن عالیش ( برخیز و پرچم را ببر ...)!
ممنون از آقای مفتح به خاطر این که گذاشتند ما انیمیشن رو هفته بعد بیاریم
دو تا تشکر مونده الان تموم میشه
...LOADING
ممنون از اتاق مشاوره که از اول سال تا آخر سال با ما هستند
ممنون از خدایی که واقعا دوست داشتنیه ( به قول آقای مفتح!)
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۲۶ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
خدایا شکر
امروز تو هرسه تا کلاس دو یا سه نفر بودند ک شرایطشون برای دبیر شدن یکسان بود ولی خب فقط یک نفر میبایست ب عنوان دبیر انتخاب میشد.
زیبایی قضیه این بود ک تو هر س کلاس کاندیداهای دبیری تونستن باهمدیگه کنار بیان
ممنون از کیان و پاشا ک دبیری هفته بعد رو سپردن ب عرفان
ممنون از علی پورحاجی ک دبیری رو سپرد ب عباس
ممنون از علیرضا جعفرقلی ک دبیرس رو سپرد ب ناتان
چنتا بداخلاقی هم تو کلاس 102 اتفاق افتاد ک چون اینجا مانیتور زیبایی هاست لازم ب ذکرش نیست ولی مسببینش اشتباهشون رو پذیرفتن و اعلام کردن ک همین جا عذرخواهی میکنند.
من نمره دبیری جلسه آینده رو هم ب این دوستانمون ک کاندیدا بودن و هم ب کسانی ک مثبتاشون کمتر از حد واقعی داده شده بود میدم.
تشکر ویژه هم از احسان راز و آروین فیروزفر ب خاطر کمکی ک امروز ب من کردن!
عزت زیاد
یاعلی
افرادی که بالای هشت شدند:
علیرضا جعفرقلی- نفر اول
نوید رشیدیان- نفر دوم

۲۸ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۰۶ هومان سلیم زاده
ممنون از اعضای گروه سبز که به دیگر اعضای گروه ها در زنگ دوم خوراکی دادند.
۲۸ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۴۵ یک دوره شیشی
چقدر دنیای زیباتری بود اگه یه عده میفهمیدند ک یسری چیزا اصولا جایگزینی ندارند.
مثلا پدر و مادر
یا مثلا یه عده میفهمیدند ک ادب و احترام رو نمیشه با پول خرید!
یا میفهمیدند ک شعور ،قابل خریداری نیست.
فکرش رو بکنید،اگه آدما همین 3تا چیز رو میفهمیدند چقدر دنیای زیباتری داشتیم؟!!
ولی حیف ک هستن کسانی که متوجه این مسئله نخواهند شد.
به سبک سام
ممنون از خدا به خاطر همه زیبایی ها
ممنون از کادر مدرسه که کمک کردند کارگاه تقزیب حجم رو برگزار کنیم
ممنون از مدرسه که شلوغی های خاص کارگاه تقریب حجم رو تحمل کردند
ممنون از گروه هایی که در کارگاه تقریب حجم خوب عمل کردند و با اسراف نکردن آب و شیطونی نکردن نذاشتن من جلوی خدا و مدرسه خجالت زده بشم
ممنون از آقای مطهر که چهارشنبه و پنج شنبه من رو تا مدرسه میرسونن
ممنون از آقای میرسعیدی که فکر کنم میخواستند من رو بستنی مهمون کنن(گرون بود نخریدند)
ممنون از آقای میرسعیدی که کرایه تاکسی رو حساب کردند
ممنون از ضیایی و شجاعی که با وجود غم هایی که داشتند روحیه خودشون رو حفظ کردند
ممنون از آقای یوسفی که زحمت کشیدند و امتحان ریاضی 103 رو برگزار کردند
ممنون از بچه های برگزار کننده زیارت عاشورا، خادم الحسینی ها آقا آقا باقری و...
ممنون از آقای رسولی که یه کتاب خوب به من معرفی کردند
ممنون از همه بچه هایی که کوئیز ریاضی رو بالای 8 گرفتند!!!
ممنون از مهدی شریفی که یبار من رو آدامس تریدنت مهمون کرد(نه یه بسته، یه دونه)!
.
.
.
هفته بعد تولد امیر آرشام فرهمنده، از همین الان تبریک میگم
پاسخ:
الان بچه هایی که نمره ریاضی رو بالای هشت گرفتن ما اسامی شونو نمیدونم 
پس
نتیجه میگریم باید اسامیشونو وارد نُمایید
قابل توجه اقای محتسبی
۲۶ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۲۱ عباس جلالی نسب
ممنون از عرفان عزیزی که وقتی دید امیر محمد غذا نداره، غذاشو با اون تقسیم کرد.
۲۶ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۳۸ هومان سلیم زاده
ممنون از شهریار خلوتی برای جزوه شیمی
۲۶ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۰۴ محمد امین عجم
ممنون میشم از مدیر سایت اگه دو کار انجام بده:
1.پیام‌های آرشیو را در اینجا بگذارد.
2.در هر بخش تعداد پیام‌ها را بنویسد.
پاسخ:
1- انجام خواهد شد به زودی
2- خودت بشمار دیگه!
Chand nafari ke bayad az anha tashakor kard:

Mamnoon az Emin, Agah, Shojaei, Hoomaan, Arsham va Sina bekhater-e-kari ke emrouz dar zang-e-nahar kardand

Mamnoon az Sina Imani ke vaghti man dar Ping Pong ke ham teami-e-oo boodam va gand zadam, chizi nagoft

Mamnoon az Arshiya Zeinali ke dirouz dar zaman-e-raftan be khane baraye man sabr kard

Mamnoon az Sam ke neveshtan-e-zibaei haye boland bala ro ravaj bakhshid
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۲۶ تحلیل گر حرفه ای فوتبال امیرسجاد جون توکلی
ممنون از للهی و آقای باقری که در روز کارسوق به من پول قرض دادند.
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۲۵ تحلیل گر حرفه ای فوتبال امیرسجاد جون توکلی
سپاس از روزبه که در راه موزه ی ایران به من آب داد تا نمیرم.
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۲۴ تحلیل گر حرفه ای فوتبال امیرسجاد جون توکلی
سپاس از قائدی که برای پیشرفت تحصیلی به من مداد داد.
من می خواهم از دو مرد واقعی که جزوه به من رساندند تشکر کنم
عرشیا ملا زینعلی
محمد مهدی ملکی نژاد شوشتری
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۰۰ سید سروش فاطمیان
جریان شیر پاکتی از این قراره که: سر جلسه آزمون پیشرفت تحصیلی، آقای پیرنیا مراقب ما بود. وقتی شیر هارو پخش کردن، اون شیر خرابه رسید به آقای پیرنیا!! وقتی اومد سر کلاس زیست انقد حالش بد بود که اصن درس نداد. خیلییی حال داد. البته بعدش با لطف آقای کیارش جون کلا حالش خوب شد. شانس نداریم که!!!
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۱۳ هومان سلیم زاده
ممنون از اقای شهریار خلوتی چون جزوه های شیمی را امروز به من ایمیل کرد.
ممنون از شادمهر که غذاش رو به من و ارین داد(دوست نداشت!)
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۱۱ سام قلیچ خانی
میخواستم از چند نفر تشکر کنم:
ممنون از جعفر قلی و بلوک که وقتی من دیر میرسم پایین من رو تو تیمشون راه میدن.
ممنون از دوما که امروز یه زنگشون واس ما شد ولی خودشون میدونن: اینجی واس ماس.
ممنون از از آقای یوسفی که انقدر در بخش چیسدش به من کمک میکند.
ممنون از آقای مطهر که انقدر من رو تحویل میگریند.
ممون از آقای سهرابی که گذاشتند کتاب زبان رو سه شنبه باورم.
ممنون از مادرم که در مشق زبان کمکم میکند.
ممنون از آقای مددیان که نظم رو در سر صف برقرار میکنند.
ممنون از مراقبین امتحان
ممنون از نوید که سر زنگ ریاضی آراد رو بخشید و نخواست که او تبیه بشه.
ممنون از امین و بهراد که من رو تو بسکتبال راه دادن.
ممنون از بچه ها که تا آقای خانلو سرمون داد زد خودشون رو جمع و جور کردن. خودشون میدونن چرا آقای خانلو داشت داد میزد.
ممنون از عباس که وقتی رفتم بغل امین هیچی نگفت.
ممنون از شهریار که میره پیش ناتان چون جا نیست با اینکه چشمش کمسو هست.
ممنون از پرسپولیس و پرسپولیسی ها که النصر رو بردیم.
ممنون از بچه و معلم ها که انقدر خوب کارسوق رو بگذار کردیم.
ممنون از آقای هاشمیا که عباس رو نمیَندازد بیرون.
ممنون از آقایان همه و همه و همه که انقدر خوبیم.
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۵۲ سید سروش فاطمیان
ممنون از آن جناب شیر پاکتی که امروز باعث شد تا آقای پیرنیا درس ندهد!
پاسخ:
شیر پاکتی؟؟؟
ممنون از همه چی
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۴۸ عباس جلالی نسب
ممنون از شما مدیر سایت محترم و
تسلیت عرض میکنم خدمت رامین جان
انشاالله غم آخرت باشد.
و مدیر سایت افتتاح میکند این بخش را با تشکر از تمام دوره شیشی هایی که به وبلاگ سر می زنن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد آهنگ