دوره شیش

پاتوق مجازی بر و بچ دوره 6 حلی 3

دوره شیش
آخرین نظرات
متولدین هفته
پیوندها

تمام شد

۲۰ خرداد

والسلام نامه تمام!

۹۴/۰۳/۲۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۳ مسئول پاسخگو
من از کجا بدونم؟؟؟؟!!!!
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۲ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
نمی خوای جواب منو بدی مسءول هااااااااااااااااا؟
Omidvaram
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۸ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
کارنامه اها رو کی می دن
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۶ بهزادمهر امیریان
نمیدونم چه کار کنم اینقدر بیکارم :-(
دارم لحظه شماری میکنم برای 1 تیر ماه که باز هم همدیگر رو ببینیم :-)
پس تا یکم تیر و دور هم جمعی دوره شیش :-)
D:
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۲ سام قلیچ خانی
با هر کسی تند حرف زدم
هر کسی رو ناراحت کردم
هر کسی کتک زدم
هر کسی رو که تو بازی راه ندادم
معذرت میخواهم
من را حلال کنید اگر مرا ندیدید
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۹ امیرارشام فرهمند
واقعا از دوستانم معذرت می خوام

از صبح تا حالا تو فکرتونم

امروز وقتی داشتم از مدرسه خارج میشدم خوشحال بودم که مدرسه تمام شد. ولی بعد که امادم خانه دیگر ان حس را نداشتم و حس بی کاری به من دست داد امیدوارم هرچه زود تَر کنار هم جمع بشیم
پاسخ:
اولا امادم نه آمدم
خداحافظ تا سال بعد.ایشاالله می بینمتان در 1 تیر
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۲ هومان سلیم زاده
دومین نظر
avalin nazar
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد آهنگ