دوره شیش

پاتوق مجازی بر و بچ دوره 6 حلی 3

دوره شیش
آخرین نظرات
متولدین هفته
پیوندها

به نام خدا

سلام به همه ی رفقای عزیز!

کم کم ماجرای امتحان های ترم دوم هم داره تموم میشه و یکی از آخرین آزمون هایی که باقی مونده، آزمون اجتماعیای فرداست. بیشترین چیزی که الآن مفید به نظر میرسه ، چندتا نکته درباره ی آزمون و احیاناً پاسخ به برخی سوالات درسی-ه.
منابع آزمون، همانطور که قبل از این گفته بودم، هر سه جزوه ی سرشاخ + جزوه ی جمعیت شناسی + چهار درس سیزدهم تا شانزدهم کتاب درسی است؛ فردا هر متن و محتوایی دوست داشتید میتونید سر جلسه ی امتحان با خودتون ببرید؛ توصیه میکنم که سرشاخ ها رو لا اقل همراه داشته باشید.
تعداد سوال های این آزمون (به نسبت آزمون قبلی) خیلی کمتر-ه(4 سوال بدون احتساب امتیازی) و زمانش 90 دقیقه است؛ یکی از سوال ها متن-ش به نسبت طولانی-ه ولی به همون اندازه بهش وقت اختصاص دادیم تا جای نگرانی نباشه؛ پس لطفا متن همه ی سوالات خوانده بشود.
مهم ترین چیزی که توی امتحان باید حواستون بهش جمع باشه اینه که توی سوال ها باید هر چیزی که ادعا میکنید با توضیح و دلیل قانع کننده، اثبات کنید و این کار احتمالا در جوابهای یک و دو کلمه ممکن نیست؛ هر چه پاسخ شما به این تعداد سوالهای کم، قانع کننده تر باشه و بر شواهد و مدارک عینی و علمی متکی باشه، بهتره؛ بعضی از سوال های آزمون، جواب مشخص و ثابتی ندارند و ممکنه ی زاویه ی دید شما به اون سوال، روی پاسخی که میدید تاثیر بذاره و این توی درس ما خیلی نباید تعجب آور باشه؛ پس به جای اونکه سعی کنید پاسخ هاتون رو به معلم اجتماعی-تون نزدیک کنید و یا حتی به جزوه ها و آن چیزی که به گوش-تون خورده، تلاش کنید برای پاسخ های خودتون و نظر شخصی خودتون، دلیل محکمی پیدا کنید که قانع کننده باشه و به راحتی نشه اون رو رد کرد؛ پاسخ کلیشه ای و کتابی، هیچ دردی از جامعه دوا نمیکنه پس باید دنبال جواب های جدید گشت و این حتما یک اتفاق خوب به حساب میاد.
برای هر سوال، زمان پیشنهادی نوشته شده که لطفا مطابق همون به سوالات پاسخ بدید؛ بیشتر یا کمتر از اون، برای هر سوال وقت نذارید؛ یه سوال امتیازی هم دارید که تا روز جمعه میتونید بهش پاسخ بدید؛ البته اگر فردا وقت آوردید و توی برگه ی امتحان جواب بدید، بهتر-ه.

* عذر خواهی میکنم که به دلیل تقارن امتحان ریاضی بنده در دانشگاه با امتحان اجتماعی شما در مدرسه، نمیتونم سر جلسه ی امتحان حاضر بشم. تلاش ما بر این بوده که متن سوالات به قدری واضح باشد که نیازی به پرسیدن پیدا نکنید؛ برای اون سوالی که متن زیادی داره باید تا آخر متن، منتظر پرسش اصلی بمونید.

** تا پایان امشب اگر سوالی بود، بپرسید که اگر بلد بودم، جواب خواهم داد.

در جست و جوی حق و حقیقت....
میرسعیدی

+ دانلود سرشاخ ها و تعدادی نکته درباره ی آزمون اجتماعی(که قبلا نوشته بودم) در ادامه ی مطلب.

ادامه مطلب


مسئول محترم وبلاگ! لطفا متن این پُست رو تغییر ندهید؛ هیچ تغییری؛ رویه، مثل قبل نباشد لطفا. حداقل هماهنگ کنید تغییرات رو. (راه دیگه ای نبود! چون مسئول واقعا معلوم نیست و هر کسی به میل خودش یه تغییری ایجاد میکنه یهو تو مطالب.)


جهت آینده نگری و برنامه ریزی برای آزمون اجتماعی (که در روز اول کارآزمون برگزار خواهد شد.) و به دلیل درخواست تعدادی از رفقا، وظیفه دیدم که فایل های سه تا سرشاخ را روی وبلاگ قرار بدم :

سرشاخ اول (اقتصاد)

سرشاخ دوم (عدالت و اخلاق)

سرشاخ سوم (حکومت و سیاست)

علاوه بر این، تعدادی نکته درباره ی آزمون اجتماعی (که در ادامه ذکر خواهد شد.) آخرین مطلبی است که تا شب آزمون درباره ی آزمون اجتماعی در وبلاگ خواهید دید :

- در این چند روز، اگر فرصتی فراهم شد و فراغتی دست داد، لطفا هوای سرشاخ ها رو داشته باشید؛ رفقا! صد و چند صفحه سرشاخ، مطلبی نیست که بتوانید تمام آن را در شب آزمون اجتماعی، مطالعه کنید و علاوه بر آن بتوانید با استفاده از اطلاعات آن به سوالات آزمون پاسخ دهید. (از ما گفتن بود.) بیخیالی و نداشتن برنامه ریزی و بی توجهی به آینده، تنها عواملی هستند که میتوانند مانع از گرفتن توصیف عالی از آزمون اجتماعی ترم دوم شما بشوند و لا غیر.

- در میان سه سرشاخ، لطفا توجه و دقت بیشتری در مطالعه ی سرشاخ دوم و سوم به خرج دهید؛ خصوصا سرشاخ دوم؛ این سرشاخ به دلیل خصلت انتزاعی تری که دارد، نیازمند دقت و تمرکز بیشتری است؛ در سرشاخ دوم به صورت اجمالی باید معیار تشخیص رفتار درست و غلط در نظر هر پنج نفر را(بنتینیو؛ میله میرزا؛ ایماریوس؛ جان الدوله و آریس الممالک) بدانید و بتوانید آن معیار را بر موقعیت های اخلاقی و اجتماعی متفاوت از مثال های سرشاخ، تطبیق دهید؛ سرشاخ سوم هم که معلوم است!

- علاوه بر این، برای پاسخ به سوالات آزمون، مطالعه ی جزوه ی کم حجم جمعیت شناسی (با محوریت نمودار گذار جمعیت) [اینجا] و مطالعه ی درس های آسان و کم حجم سیزدهم تا شانزدهم کتاب درسی، مورد نیاز است. ناگه وازای جمعیت، در سنجش دانش جمعیت شناختی شما، حتما و قطعا، بسیار راهگشاست.

- در این چند روز، اگر سوالی از منابع آزمون یا چگونگی آن بود به صورت 24/7 در خدمتیم.

- در آخر :

به هیچ عنوان نگران آزمون کتبی اجتماعی نباشید؛ تمام تلاش معلم هاتون این بوده که با افزایش تاثیر تلاش شما در کارآزمون و تبدیل پارامترهای آن به نمرات توصیفی، از سطح دشواری آزمون کتبی کم کنند؛ نتیجه ی این تلاش، نصف شدن حجم آزمون ترم دوم نسبت به آزمون ترم اول اجتماعی و در عین حال، تغییر نکردن زمان پاسخگویی به آن است؛ به هر حال امیدوارم با مطالعه ی سرشاخ ها + چهار درس کتاب + جزوه ی جمعیت شناسی بتونید به راحتی، بهترین توصیف رو توی یکی از آخرین آزمون های این ترم به دست بیارید. همه ی اینها البته به معنای آن نیست که برنامه ریزی و آینده نگری رو فراموش کنید.

 

با آرزوی موفقیت های پی در پی

میرسعیدی

۹۴/۰۳/۱۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۰۲:۰۸ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
من بیدارم
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۴ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
مسئول خوابی من تا صبح می خوام یک بار دیگه بخونم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۷ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
سید خواببببببببببببببی
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۳ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
سید بخواب فردا 6 تومان بیار
باشگاه برای والیبال و فوتبال رزرو شد
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۳ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اول اینکه خوب بخوابی
و دومی این که خواب های خوب ببینی
و سوم اینکه امشب شبه خوبیه
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۳ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اول اینکه خوب بخوابی
و دومی این که خواب های خوب ببینی
و سوم اینکه امشب شبه خوبیه
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۲ سید میثم رکنی حسینی
حاجی نماز شبم قضا میشه
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۱ سید میثم رکنی حسینی
شب خوش
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۱ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
میثم برو بخواب دیر وقته
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۱ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
میثم برو بخواب دیر وقته
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۱ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
میثم برو بخواب دیر وقته
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۰ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
خوب بخوابی
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۵ سید میثم رکنی حسینی
گفته شده open book نیست .(کتاب درسی)
سرشاخ کتاب درسی ما است آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۵ سید میثم رکنی حسینی
سرشاخ چی
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۳ سید میثم رکنی حسینی
حاجی چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۲ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
چیییییییییی
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۲ سید میثم رکنی حسینی
آقا فردا جزوه سر جلسه امتحان بیاوریم (دست نویس)
پاسخ:
میتونید بیارید.
میرسعیدی
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۱ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
بله
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۱ سید میثم رکنی حسینی
یا شایدم شب امتحانی ها!!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۰ سید میثم رکنی حسینی
به به خرخونا بیدارن
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۹ اریا مهرارا
خب برم ادامه سرشاخ
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۸ اریا مهرارا
من یه بخش سر شاخ سه رو میخونم بعد یه بیست دیقه میخوابم بعد دوباره پا میشم ادامه میدم!!
به علی عزیز : آفرین؛ آفرین؛ چه نتیجه ی خوبی گرفتی. خوشمان آمد!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۰ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
پس ببینید ایماریوس منظورش اینه که همه با عقل می تونند ازاد باشند
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۸ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
مسءول بیداری
به علی عزیز : اون مسئول کار خودش-ه و ما هم مسئول کار خودمون.
به آراد عزیز : گفتم که؛ توی سرشاخ دو ممکنه ازتون خواسته بشه که درباره ی یک موقعیت یا اتفاق، از منظر هر پنج نفر سرشاخ، بگید اون کار درسته یا غلط و چرا؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۷ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
کسی بیداره
؟
آقا ببخشید یه مثال از سوالای امتحان میزنید؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۷ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
خوب بمب گذار که داره اسیب میزنه
به رامین عزیز : نه؛ حق نداریم این کار رو کنیم. توی بند دوم نظر میله میرزا توضیح داده شده که چرا نمیشه این کار رو کرد؛ به نوعی، محدود کردن اون فرد است.
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۰ رامین ضیایی
آیا میله میرزا میگه اگه یه جا بمب گذاری شده بود و ما به کسی مظنون بودیم باید شکنجش کنیم؟؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۶ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
oh
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۱ اریا مهرارا
من برم سر شاخ سه بخونم بای.
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۸ اریا مهرارا
سه هیچ چیز جذابی نداره
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۷ اریا مهرارا
باحاله که چرا حال نمیکنی؟!؟!؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۶ مسئول پاسخگو
من از سرشاخ ها متنفرمممممممم
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۶ مسئول پاسخگو
همینطور با سرشاخ 3
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۶ اریا مهرارا
ولی سرشاخه 2 باحال بود
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۵ اریا مهرارا
نمیدونم چرا ولی اصلا با سرشاخ 3 حال نمیکنم!
اصلا هنوز شروع به خوندنشم نکردم!!!
پاسخ:
منم با سرشاخ 2 حال نمیکنم اصلا ازش متنفرم میفهمیییییییی متنفر
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۳ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
بله هستم!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۱ مسئول پاسخگو
چهار تا سوال فکر کنم
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۱ اریا مهرارا
امتحان چند تا سواله؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۱ مسئول پاسخگو
هستی یا نهه؟؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۰ مسئول پاسخگو
علی حالت خوبه؟؟؟ منم گفتم تا ساعت 4 طاقت بیاریم درس بخونیم دیگههه
به مسئول : صفحه 51 سرشاخ 3. (آزمون کلی تر از این حرفاست که به تعریف طرح و لایحه نیاز پیدا کنید.)
به سِد سروش عزیز : ارادت!
به علی عزیز : هیچ "باید"ی توی اجتماعی در کار نیست.
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۹ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
تفاهم رو این جوری می نویسند؟!؟!؟!؟!؟
دوما من می خوام تا صبح درس بخونم منحرف!
فهمیدی مسئول هااااااااااااااااا؟
در ضمن امشب شبه خوبیه!؟!؟!؟!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۸ مسئول پاسخگو
اره یا نه؟؟؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۸ مسئول پاسخگو
علی خدایی هستی تا ساعت چهار!!سه بیدار بمونیم؟؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۷ مسئول پاسخگو
تو سرشاخا رو بیار دیگه
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۷ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقای میر سعیدی خلاصه ی سرشاخ ها رو نوشته باشیم لازم است که بازم بیاریم
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۶ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
واقعا!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۴ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
بیدارم
پاسخ:
چه تفاهمی!!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۳ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
من هم تا صبح بیدارم!!!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۲ سید سروش فاطمیان
ببخشید بابت این که نظر شما رو نخوندم!
عذر من را بپذیرید!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۲ مسئول پاسخگو
اقای میرسعیدی مبحثی راجع به لایحه و طرح و... که فتوحی پرسید از کجاست لطفا بگید موضوع مرگ و زندگیه
به سروش : تو نظر 21:01 سوالت رو جواب دادم؛ فکر کنم ندیدی هنوز.
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۵ سید سروش فاطمیان
آقا محل... به من نمیذازیا...!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۴ محمد صادق فتوحی
من فکر کنم باید تا صبح بخونم
به صادق عزیز : طرح، متن پیشنهادی نمایندگان مجلس (از طریق کمیسیون های تخصصی) جهت تصویب در صحن علنی است و لایحه، متن پیشنهادی هیئت دولت و با امضای رئیس جمهوری است که جهت بررسی و در نهایت تصویب، تقدیم مجلس میشود.
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۱ محمد صادق فتوحی
آقا لایحه و طرح را لطفا توضیح دهید.
به سِد علی عزیز : مبنای پاسخگویی به بعضی سوالات، بعضی حرفهای سرشاخ و جزوه هاست و توی همین سوالات هم برای اثبات اون ها باید از روش خودتون استفاده کنید ولی بعضی از سوال ها کاملا به برداشت خودتون بستگی داره و ما قبلا مستقیما هیچ حرفی درباره-ش نزدیم. مطمئنا درباره ی اون سوالی که مثلا توش باید انواع تعاریف سیاست رو بدونید (مثلا!) لازم-ه که به مطلب سرشاخ تسلط داشته باشید ولی از اونجایی که امتحان رو "متن باز" کردیم، به نظر نمیرسه که مشکلی از این لحاظ وجود داشته باشه و تفاوت نمره ها رو نه مطالب حفظی که مطالب اثباتی و استدلالی مشخص میکنه.
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۲ سید میثم رکنی حسینی
براچی نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۲ سید علی شجاعی کیاسری
با عرض سلام میخواستم بپرسم ایا این که سرشاخ ها را کامل بخوانیم با ان حرف بعدی که میگویید باید نظر خودتان را بنویسید و برایش استدلال داشته باشید کمی بی ربط به هم به نظر نمیرسد
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۸ سید سروش فاطمیان
برا چی میثم!؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۷ اریا مهرارا
منم با میثم موافقم سروش
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۶ سید سروش فاطمیان
گفتم که شما بدونی!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۵ سید میثم رکنی حسینی
سروش فکر کنم انتقام گرفتنی
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۵ اریا مهرارا
من به حمایت از اقای میر سعیدی تا صبح بیدار میمونم
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۴ سید سروش فاطمیان
آقا من انتقام این جواب ندادن شما رو تو کارآزمون میدمااااا!
به قول جناب خان: میام براتااا!
پاسخ:
جواب دادما!
میرسعیدی
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۲ سید میثم رکنی حسینی
موفق باشید!!!!!!!!!!!!
به سِد میثم عزیز : نه! یکی "ریاضی" و اون یکی "اقتصاد کمّی"(البته اینم جز ریاضی، چیز دیگه ای نداره.)
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۶ سید میثم رکنی حسینی
آقا شما امتحان ما رو آسون بگیرید تا خدا امتحانتان را آسان کند





wow!!!!!!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۳ سید میثم رکنی حسینی
آقا دوتا امتحان ریاضی دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فردا هم ساعت 8 و هم ساعت 10 و نیم امتحان دارم پس باید تا همون موقع بیدا باشم!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۲ اریا مهرارا
اقای میر سعیدی شما تا ساعت چند انلاین هستید؟
پاسخ:
تا اون موقعی که ایشون احساس خستگی و خواب آلودگی بهشون دست بده 
سپس ایشون هم بهش دست میدن و...دیگه هیچ اثری از آقای میرسعیدی دیده نمیشود
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۱ مسئول پاسخگو
نه دوباره شد 25
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۰ مسئول پاسخگو
همین الان شد 24
25 نفر آنلاین؟ مگه جنگ-ه؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۸ اریا مهرارا
اهان خیالم راحت شد!
ممنون
به آریا2! : نه آقا! اصلا مگه ما گفتیم تا حالا که کتاب بخرید؟ این رفقایی که کتاب خریدن کاملا "خودسرانه" :)) و البته "غافلگیرانه" (برای من)، این کار رو کردن؛ همون سرشاخ کاملا کفایت میکنه نیازی هم به چیز دیگه ای نیست. بعدا اگر موضوع هر کدوم از سرشاخ ها براتون جالب بود میتونید از منابع معرفی شده در انتهای اونها که منابع سرشاخ بودن، استفاده کنید.
به مسئول جدی! : برای امتحان فردا، انتقادها و ایرادهای خرزو میتونه بهتون توی بهتر استدلال کردن برای اثبات نظر اون افراد کمک کنه ولی واقعیتش اینه که نه! سوالی مبنی بر اینکه بیا فلان نفر رو انتقاد کن وجود نداره. ولی اگر بعد از امتحان، سرشاخ رو نابود نکردید، بهتره که بخونید اون ها؛ چون بحث های خوبی-ه به نظرم.
به آریای عزیز : سوالی که از سرشاخ 2 میاد، فرمتش اینطوریه که یه "اتفاق" یا "رفتار" به شما گفته میشه و شما باید بگید که هر کدوم از اون پنج نفر درباره ی اون کار چجوری موضع گیری میکنن و اثبات کنید که مثلا اگر ایماریوس اینجا بود، بنا به استدلال و روشی که من ازش تو سرشاخ دیدم، میگفت به این دلیل و اون دلیل و اون یکی دلیل، این "اتفاق" یا "رفتار"، درسته یا غلط. پس نیازی به دانستن مخالفت های خروزو نیست.

۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۵ اریا مهرارا
من کتاب نخریدم حالا میرم جهنم یااتفاقی نمیفته؟!؟
به سِد سروش عزیز : بله باشید دیگه؛ حالا چه یه دور چه چند دور؛ بستگی به خودتون داره. شما رئیسی! نفرماید :)
به نوید عزیز : خب همونطور که توی سرشاخ نوشته و ما هم گفتیم توی کلاس درباره ی کتاب آیت الله مصباح یزدی(فکر کنم توی هر دو تا کلاس) و اینکه کتاب خوبی-ه، به نظر من از بخش دوم کتاب، فصل های اول و دوم خونده بشه، از بخش سوم کتاب هم فصل های سوم و چهارم. اگر وقت داشتی میتونی بخش پنجم(نظریه‌ی اسلام) رو هم (حتی بعد از امتحان) بخونی چرا که اجمالا خوب و ساده بحث شده تو اون فصل. (البته به هر روی لازم نیست خوندن این کتاب.)
به مسئول : اون کتاب هایی که هومان و نوید پرسیدن، منابع سرشاخ بودن. فصل «چگونه دست اوف شده‌مان را خوب کنیم» از لحاظ منطقی نباید توی کتاب «چگونه ی بچه خوبی باشیم» بیاد؛ به نظرم باید توی اون یکی کتابی که خریدی باشه.


۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۱ اریا مهرارا
تو سرشاخ 2 فقط دارن بحث میکنن و خرزوخوان مخالفت میکنه حالا ما تو امتحان چیکار کنیم اخه هرکی یه نظر داره!
مثلا من با میله میرزا موافقم اقای ایکس با ایماریوس موافقه!
سوالات سرشاخ 2 تو امتحان فازش چیه؟!؟!؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۷ مسئول پاسخگو
حالا یک سوال جدی:
آیا ما باید از سر شاخ 2 مباحثه های منتقدان را بلد باشیم؟
خوب اگر جواب شما هست بله که باید بگم خیلی سخته و مخ آدم سوت میکشه
ولی اگر به نظرات همه یک نگاه خوب انداخته باشیم آیا برای امتحان افاقه میکنه؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۷ مسئول پاسخگو
من یه کتاب خریدم به نام "چگونه بچه خوبی باشیم" اقا ببخشید سوال دارم که کدوم فصل های انی کتاب مهم تره(برا خوندن) به نظر من فصل گوش دادن به حرف بزرگ ترا مفید نیست و همچنین فصل"چگونه دست اوف شده مان را خوب کنیم" مفید تر باشه نظر شما چیه؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۷ مسئول پاسخگو
من یه کتاب خریدم به نام "چگونه بچه خوبی باشیم" اقا ببخشید سوال دارم که کدوم فصل های انی کتاب مهم تره(برا خوندن) به نظر من فصل گوش دادن به حرف بزرگ ترا مفید نیست و همچنین فصل"چگونه دست اوف شده مان را خوب کنیم" مفید تر باشه نظر شما چیه؟
خوندن نظرات دیگر اخلاق (که تو سرشاخ نیستن) از کتاب نقد و بررسی مکاتب اخلاقی آیت الله مصباح میتونه مفید باشه آیا؟ اگر فایده داره با توجه به 400 صفحه ای بودن اون کتاب، بهتره کجاش رو بخونم؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۰ سید سروش فاطمیان
آقا منو آدم حساب نمیکنید! :0
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۷ صدرا هاشمی منصور
آقا شما در یکی از نظام ها گفتید که حزب 200 نفر معرفی میکنه و 80% رای میاره و هشتاد نفر از اون حزب روی صندلی مینشینند خوب این هشتاد نفر که به طور تک نفره(جداگانه)رای نیاوردند پس چطوری انتخاب میشوند؟

برگرفته از وبلاگ دوره شیش!
پاسخ:

به صدرای عزیز : نه دیگه؛ اگر 80 درصد رای بیاره، 80 درصد اول اون لیست معرفی شده ی 200 نفره میرن تو مجلس یعنی 160 نفر اول و نفر 161ام لیست دیگه نمیتونه بره.

میرسعیدی
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۶ صدرا هاشمی منصور
و من!
به صدرای عزیز : انتخاب از میان این نظرهای مختلف، کار شما است و فکر شما رو میطلبه؛ نظر شخصی من فعلا چندان به دردتون نمیخوره؛ مگر اینکه بعدا و بعد از اینکه شما به نظرت رسید که یکی از بقیه بهتره، بشینیم بحث کنیم و بهترین رو پیدا کنیم. اینطوری دستوری نمیشه گفت کدوم بهتره!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۵ سید سروش فاطمیان
آقا یعنی به همه عزیزا جواب دادی به جز من!
به صادق عزیز : برات ایمیل کردم؛ قبلا یکی از بچه ها پرسیده بود، همون جواب، فوروارد شد.
به آرشام عزیز : خیلی زیاده توضیح اون دو نظر؛ توی صفحه ی اول نظر چهارم درباره ی یه چیزی به اسم «موقعیت اصیل" توضیح دادیم؟ اون رو متوجه شدی؟ اون میشه اصل مطلب نفر چهارم / نفر پنجم هم میگه، عدالت یعنی رسیدن هر کسی به هر چیزی که شایسته ی آن هست. اگر یک پیانو در جهان وجود دارد، عدالت یعنی اون پیانو دست کسی باشه که از همه بهتر میتونه بنوازه و غیرعادلانه است که اون پیانو رو به کسی بدهیم که حاضره بیشترین پول رو برای اون بنوازه؛ چون هدف ِ پیانو، نواخته شدنه نه فروخته شدن. هدف هر چیزی، اعمال شایسته ی متناسب با اون رو معلوم میکنه؛ اگر هدف مدرسه، آماده کردن بچه ها برای زندگی در جامعه است، غیرعادلانه است که به بچه ها فقط چیزهایی یاد داده بشه که به درد هر چیزی میخوره جز زندگی در جامعه.
به مسئول : آره؛ باید بتونید اونها رو بر موقعیت های دیگه تطبیق بدید؛ یعنی من اگر بگم پاک کردن نظرهای بقیه، یا دیدن آی پی اون ها، اخلاقی است یا نه؟ باید بتونید از طرف اون پنج نفر بگید که این کار درست است یا غلط و دلیل بیارید.


۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۳ مسئول پاسخگو
اقا لطفا به سوالات سریع پاسخ بدید
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۳ مسئول پاسخگو
اقا لطفا به سوالات سریع پاسخ بدید
به علیرضای عزیز : صفحه ی 22 سرشاخ سه در خلاصه ترین حالت ممکن اینها رو توضیح دادیم دیگه!
به هومان عزیز : واقعیتش اینه که اکثر فصل ها! چون یک سوال از سرشاخ دو داریم که برای جواب دادن بهش باید نظر هر پنج نفر رو بلد باشید. اما اجمالا اگر اینقدر وقت داری، فصل های 2و3و5و6و8 رو بخون. چقدر خوبه که شما این کتاب ها رو دارید!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۸ مسئول پاسخگو
اگر ما نظرات ایماریوس و میله میرزا و.... را به صورت اجمالی بدانیم کافی است یا نه ؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۶ محمد صادق فتوحی
آقای میرسعیدی آیا هستید
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۱ صدرا هاشمی منصور
اقا اگر ما یک نماینده از سوی مردم انتخاب بکنیم(در الگوی اولی(سرپرستی))این فرد به عنوان کسی ایفا شده که مشکلات و آه و نظرات و رای های مردم را منتقل کند از نظر دیگر اگر فرد لایقی باشد و آینده نگری داشته باشد باید خود به موضوعات رای دهد اگر او در میان این دو راه باید یکی را انتخاب کند کدام را باید انتخاب کند و چرا و شاید هم بهتره گفت شما چگوونه اولویت بندی میکنید مسئولیت این فرد رو؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۱ امیرارشام فرهمند
man sarshakkh 2 ro khoondam va donazar akhar ro nafahmidam lotfan eki to zih bedeh.
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۹ امیرارشام فرهمند
salam be hame
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۵ محمد صادق فتوحی
آقا میشه نظر ایماریوس رو خیلی کم توضیح دهید چون نسبت به بقیه نظر ها سخت تر بود
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۴ صدرا هاشمی منصور
آقا شما در یکی از نظام ها گفتید که حزب 200 نفر معرفی میکنه و 80% رای میاره و هشتاد نفر از اون حزب روی صندلی مینشینند خوب این هشتاد نفر که به طور تک نفره(جداگانه)رای نیاوردند پس چطوری انتخاب میشوند؟
نجفی
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۱ سید سروش فاطمیان
برای امتحان یه دور دوره ی سرشاخ کافیه یا باید...!
به صدرای عزیز :
1- در مورد مسئولیت ها، اختیارات و وظایف مقام رهبری در کلاس نهم میخونید.
2- بعضی از نظریه پردازهای سیاست مثل شما، معتقد بودن و هستن که همه ی مردم به یک اندازه برای اظهار نظر و رای دادن برای انتخاب حاکمان و اتخاذ رویه ها، شایسته نیستند؛ بعضی از اون ها میگفتن که ما نباید بذاریم یک عده ای رای بدهند (مثلا مجرمان) و بعضی دیگه هم معتقد بودن که باید آراء، وزن دار بشه یعنی مثلا هر رای یک متخصص ِ تحصیلکرده، چند برابر رای یک فرد معمولی کم سواد به حساب بیاد ولی مخالفان این نظر از طرفی معتقد هستند که همه، به یک اندازه و برابر باید در اداره ی حکومت دخالت کنند و از طرف دیگر میگفتند که ما نمیتوانیم معیارهای درستی برای تشخیص افراد ناشایسته پیدا کنیم (مثلا تا مدت ها در برخی کشورها فکر میکردند که سیاهپوست ها نباید شایسته ی رای دادن به حساب بیان؛ یا زنان؛ یابردگان؛ در حالی که امروزه فهمیدند که اون نظرات جانبدارانه و غلط بوده.)
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۹ علیرضا للهی
آقا میشه جواب سوال منو بدین
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۶ صدرا هاشمی منصور
اقا به سوال من پاسخگو باشید
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۶ سید سروش فاطمیان
امتحان حفظیه یا تحلیلی؟!




پاسخ: تحلیلی!
به علیرضای عزیز : قرار نیست چیزی از تو ناگه وازا بیاد؛ فقط میتونه کمک کنه که یه کمی بیشتر با جنس سوال های جمعیت شناسی آشنا بشید.
(کدوم علیرضا-ای؟)
آقا میشه فرق حکمیت.حکومت و دولت را بگید
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۱ هومان سلیم زاده
اقای میرسعیدی
کدوم فصل های کتاب "کار درست برای انجام دادن چیست؟"، مایکل سندل رو بخونم برای امتحان؟؟؟
به هومن عزیز : سلام؛
سلام؛ مفهوم سیاست مثل بسیاری از مفاهیم موجود توی علوم انسانی، تعاریف متفاوتی ازش وجود داره؛ ما توی سرشاخ و کلاس به تناسب بحث، چندتا از این تعاریف رو بحث کردیم. توی فصل دوم سرشاخ سه، به تفکیک چهارتا تعریف اصلی از سیاست باز شدن. یکی از این تعریف ها، به این معناست که سیاست رو همون کاری دونسته که افراد(سیاستمدارن) برای اداره ی حکومت به کار می بندند و خلاصه تر میشه "سیاست، کاری است که از اعضاء ارکان حکومت سر میزند." این تعریف در واقع تعریف عموم مردم است. ایرادهای این تعریف در سرشاخ نوشته شده.
یه تعریف دیگر، سیاست به معنای مجموعه ی راهکارهای توافق و سازش است و حل تعارض ها از طریقی جز جنگ و درگیری فیزیکی (اگر شنیده باشی، این روزها کم و بیش در مورد برخی موضوعات، مدام تکرار میکنن که این ماجرا، راهکار سیاسی داره؛ منظورشون اینه که نیازی به جنگ نیست.) این تعریف هم ایرادهایی داره که توی سرشاخ نوشتیم.
یک تعریف دیگه که بیشتر به تعریف جامعه شناس ها از سیاست معروف است، دایره سیاست را به اندازه ی هر رابطه ای که توش قدرت وجود داشته باشه گسترش میدن؛ یعنی رابطه ی معلم و دانش آموز؛ شما و دوستت؛ حکومت و مردم؛ و هر نوع دیگه از این که توی سرشاخ مفصل نوشتیم درباره اش.

۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۷ صدرا هاشمی منصور
دو سوال؛
1.رهبر چی کار میکنه؟
2.همه ی مردم نمی توانند بهترین راه برای امر حکومت و انتخاب فرد مناسب برای حکومت را انتخاب کنند پس دولت از قبل باید چه پیش بینی های انجام داد که افراد ناشایست نتوانند رای بدهند(چون همه نمیدانند صلاحشان چیست؟)
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۸ هومن هنرور
لطفا در مورد تعاریف سیاست ساده توضیح دهید
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۸ هومن هنرور
لطفا در مورد تعاریف سیاست ساده توضیح دهید
آقا چه چیزی می تونه از تو اون ناگه وازا بیاد؟ مگه چیزی فراتر ازجزوه است؟ بعد یه سوال برای امتحان فردا باید همه چیز را نکته به نکته از حفظ باشیم یا امتحان تحلیلیه و بستگی به جواب های ما دارد؟
به صدرای عزیز : بله؛ خیلی هم عالی؛

کتاب مَنکیو، منبع اصلی سرشاخ یک و کتاب هیوود، منبع اصلی سرشاخ سه بوده همونطور که قبلا گفتیم.
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۶ صدرا هاشمی منصور
بیارم سر امتحان؟؟اره؟؟؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۶ صدرا هاشمی منصور
آقا من میتونم کتاب سیاست از اندرو هیوود
و
کتاب مبانی اقتصاد از گریگوری منکیو
میتونم
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۴ سید محمد مهدی موسوی
این عادلانه نیست


برگرفته از سرشاخ دو
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۳ سید محمد مهدی موسوی
غژ غژ غژ
قلب مبارکم تا دم حلقم بالا آمد
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۲ سید محمد مهدی موسوی
فردا هر متن و محتوایی دوست داشتید میتونید سر جلسه ی امتحان با خودتون ببرید؛ توصیه میکنم که سرشاخ ها رو لا اقل همراه داشته باشید.

۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۱ مسئول پاسخگو
شوخی بود
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۱ مسئول پاسخگو
سید
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۱ سید محمد مهدی موسوی
من
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۰ سید محمد مهدی موسوی
اقا تو مطلب نوشتید ن که فردا با سرشاخ سر امتحانم
پاسخ:
شوخی بچه هاست! جدی نگیر!
میرسعیدی
با سلام
متاسفانه اموزش و پرورش اجازه ی open book بودن امتحان رو به ما نداده
برای همه متاسفم
پاسخ:
توی چهار دقیقه، هشت تا ایمیل درباره ی این نظر اومد! دوستان به وزراتخانه هم لطف داشتند در ایمیل ها!
* این نظر، جعلی است!
به محمد مهدی : اصل یازده درباره ی خرد و کلان است؛
اقتصاد خرد، علم بررسی روابط بین اجزاء تصمیم گیر اولیه ی اقتصاد است یعنی تولید کننده (بنگاه ها) و مصرف کننده(خانوارها) و عرضه و تقاضا و رابطه ی بین قیمت کالا با عرضه و تقاضای اون، عوامل موثر بر عرضه و تقاضا رو بررسی میکنه.
اقتصاد کلان، به رفتار گروه های کلان اقتصادی و روابط بین اونها و تاثیر اون بر شاخص های اقتصادی گسترده (مثل تورم و رکود و بیکاری و رشد اقتصادی و ...) می پردازد. اگر به دو جزء ِ خانوارها و بنگاه ها، دولت و کشورهای خارجی رو هم اضافه کنی، روابط بین اینها به اقتصاد کلان مربوط میشه؛ مثل هزینه فرصت و مزیت نسبی و تجارت و صادرات و واردات و مالیات و سپرده گذاری و بانک و بهره و این ها.
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۲ سید محمد مهدی موسوی
اقا خرد و کلان رو توضیح میدید
اصل ده سرشاخ 1
به محمد صادق عزیز: دانستن تعاریف اون + فهم کامل نمودار گذار جمعیتی (Demographic Transition) به عنوان مطالب اولیه ای که در پاسخ به سوالات بهش نیاز دارید، کفایت میکنه.

به آروین عزیز : سلام و درود متقابل؛ لایحه، متن پیشنهادی دولت برای تصویب به عنوان قانون است ولی لایحه ی قانونی، لایحه ای است که بعد از تصویب مجلس به قانون تبدیل شده. چندان به درد امتحان نمیخوره البته.

به محمد مهدی عزیز : بله. ولی خیلی حفظی نیست سوال ها.

به مهران عزیز : هم ممکنه مردم انتخاب کنن؛ هم خودشون حکومت رو به دست بگیرن. (به همین دلیل است که برخی معتقدند حکومت دموکراتیک محض وجود نداره و اون هم یه جوری آریستوکراسی محسوب میشه.)
..
Che kasani aristocrat haye aristocracy ro entekhab mikone?
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۱ سید محمد مهدی موسوی
اقای میرسعیدی همین ها برا امتحان کافیه
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۴ آروین فیروزفر
با سلام و درود
من یه سوال داشتم آقای میر سعیدی فرق لایحه و لایحه قانونی چی؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۴ محمد صادق فتوحی
به نظر شما اون جزوه ای که برای جمعیت شناسی گذاشتید کامل است؟
طراحی و اجرای پرسش نامه در کارآزمون مربوط به اجتماعی-ه؟
پاسخ:
نه؛ مربوط به درس ریاضیات گسسته است.
میرسعیدی
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۸ هومان سلیم زاده
اقای میرسعیدی
یعنی کتاب درسی و ناگه وازا
رو به همراه داشته باشیم!!!؟؟؟؟
میشه مثلا خودمون یک سری خلاصه یا ...
که خودمون نوشتیمشون به همراه داشته باشیم؟؟؟
پاسخ:
نگفتم که کتاب درسی و ناگه وازا رو به همراه داشته باشید؛ گفتم میتونید هر چی دلتون خواست بیارید؛ دلتون هم نخواست که هیچی.
بله میتونید خلاصه هم بیارید. (فنّ استاد! : اگر وقت کردید، توصیه میکنم که نظرات اون پنج نفر سرشاخ دو رو خلاصه کنید تا موقع استفاده ازشون هی توی سرشاخ دنبال جمله و مطلب نگردید.)
حله؟
میرسعیدی
سلام به محمدصادق
آره؛ حتما میتونید.
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۹ محمد صادق فتوحی
میشه کتاب وظایف مجلس رو سر امتحان بیاوریم



پاسخ:
بله بله؛ حتما میتونید.
میرسعیدی
خ خ خ خ خ خ خخخخ خخخ خخخ خخ خخخ
فقط جواب سلام می دی آقا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟‌‌‌‌‌‌‌‌ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ //؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ /؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خسته شدم
آقای میر سعیدی
الووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
از 30
من سعی دارم 20 شم
می شناسی
سلام آقای میر سعیدی
من از این ایده ها استقبال میکنم! فقط بعدا بگو کی هستی که من بتونم این خلاقیت هات رو جبران کنم :)
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۱ سید سروش فاطمیان
اصلاح میکنم!:
باید یه جوری ثابت شه شما میرسعیدی واقعی این!


۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۰ سید سروش فاطمیان
باید یه جوری ثابت شه شمان میرسعیدی واقعی این!
آخرین نظر به نام من، در واقع نظر من نیست و یکی از رفقا خواسته یه حالی بهتون بده!
امتحان هم از 34 نمره نیست. آینده نگری رو ولی فراموش نکنید!
سروش عزیز، بله، آزمون open همه چیز است! هر متنی دوست داشتید میتونید بیارید. فردا رسما هم بهتون اعلام میکنن.
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۷ سید سروش فاطمیان
آقای میرسعیدی!
امتحان اوپن بوکه!؟
سلام ,بچه ها
ازمون اجتماعی از 34 نمره هست پس خیلتون راحت
البته اینده نگری رو هرگز فراموش نکنید
سلام مهدی
جزوه ای که آخر اردیبهشت دادن؟ ما قبل از عید، بحث جمعیت شناسی داشتیم. علاوه بر این مواردی که گفتی، خواندن چهار درس سیزدهم تا شانزدهم کتاب درسی هم لازم است.
۱۴ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۲ مهدی نیرویی
یعنی اگه ما اون سر شاخ هارو بخونیم و اون جزوه که آخرای اردیبهشت دادن رو بخون بسه دیگه
سلام هومان
هنوز هماهنگی نهایی-ش صورت نگرفته ولی بناست که امتحان، «سرشاخ باز» باشه. با توجه به وقت کم و شکل سوالات، بهتره خیلی به این ویژگی آزمون اکتفاء نکنید.
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۵ هومان سلیم زاده
امیر حسین اصلا پیام های تو رو من نمی بینم
لطفا تو بخش نظرات همون پست رفع اشکال ،مشکلات قرار گیرد.
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۲ امیرحسین عبداللهی
سلام هومان چند بار در قسمت آموزش پایتون پیام گذاشتم جوابمو ندادی امیدوارم از امروز اگه اشکالی داشتم ببینی و کمکم کنی . ممنون
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۲ هومان سلیم زاده
اقای میرسعیدی
برای امتحان کتبی گفتید کتاب باز است
یعنی هم سرشاخ و جزوه و کتاب درسی
یا اینکه می شود در کنار انها هم ودمان منبع بیاریم؟؟
مثلا جزوه، ناگه وازا و...
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد آهنگ