دوره شیش

پاتوق مجازی بر و بچ دوره 6 حلی 3

دوره شیش
آخرین نظرات
متولدین هفته
پیوندها

به نام خدا

بدینوسیله متن کامل برنامه ی کاری وزیر پیشنهادی اقتصاد 103، جناب آقای علیرضا نجفی منتشر میگردد؛ ایشان در این برنامه پس از تعیین راهبردهای اصلی وزارت اقتصاد به ارائه ی برنامه ی کاری جهت رسیدن به تورم تک رقمی تا سال 1395 پرداخته اند؛ توجه به نظام پولی و بانکی کشور از دیگر محورهای این برنامه است.

ما به عنوان وزارت اقتصاد و دارایی کلاس صد و سه، برای بهتر شدن وضعیت جامعه برنامه ای جامع و مدون داریم. در راستای سیاست های کلی نظام، و رهبر معظم انقلاب، هفت اولویت مهم از جمله تقویت توان تولیدی و ثروت مالی کشور، ایجاد انضباط مالی و اداری، تامین منابع مالی پایدار برای دولت و.. را در دستور کار قرار داده ایم و برای رسیدن به این اهداف نیز سعی کرده ایم با برنامه ای قابل عملیاتی شدن و دارای شاخص های کمی و زمانبندی برسیم. همه ملاک های ارزیابی ما براساس این برنامه است و می توانیم با اجرای آن، قدم های موثری برای اصلاح ساختار اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم. همچنین برنامه هایی نیز برای تورم دو رقمی موجود در ایران عزیز در پیش است. طبق برنامه ای که برای نخستین بار در وزارت اقتصاد و دارایی طرح ریزی شد، با توجه به برنامه کمی وزارت امور اقتصاد و دارایی، کاهش تورم و رسیدن آن به تورم یک رقمی تا سال 95 پیش بینی شده است. این وزارتخانه همچنین پروژه ای برای روزآمد کردن و متوازن سازی نظام مالیاتی و اصلاح شاخص هایی چون نظام بانکی، بهبود و ارتقای بازار سرمایه کشور و... در دست اجرا دارد تا از چالش های جدی که در نظام مالی کشور با آن مواجه هستیم، کاسته شود. همه باید بپذیریم که امروز در جنگی قرار داریم که از جنگ تحمیلی هم سخت تر است و اگر می خواهیم موفق شویم باید مدیریت جهادی داشته باشیم. مدیریتی که ایران عزیز را طبق گفته های رهبر معظم انقلاب پیش برد و باعث بهبود وضعیت مملکتی و اقتصادی شود. ما آمده ایم تا این مدیریت را ایده ریزی و اجرا کنیم. مدریتی جهادی و بنیادی که باعث بهبود وضعیت مملکتی ایران می شود. از امروز این برنامه به عنوان میثاق وزارت اقتصاد و دارایی شناخته می شود. اگر بتوانیم وضعیت بانک ها را بهبود داده و آن ها را خصوصی سازی کنیم، در واقع به اقتصاد کشور کمک بزرگی کرده ایم. یکی از مهمترین برنامه های نظام نیز همین است. ازجمله این برنامه می توان به خصوصی سازی بانک های بزرگ تر مانند بانک کشاوزی، ملی و ... بپردازیم و اقتصاد را بهبود دهیم. دنیای امروز دنیای ارتباط است. ما باید بتوانیم با ارتباط به پیشرفت خود کمک کنیم. ارتباطی تجاری که انشا الله در این دولت  بهبود خواهد یافت.

۹۴/۰۲/۰۷
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد آهنگ