دوره شیش

پاتوق مجازی بر و بچ دوره 6 حلی 3

دوره شیش
آخرین نظرات
متولدین هفته
پیوندها

به نام بهترین شنونده حرف ها، خدای خودمون

این جا قراره از این به بعد فضایی برای گپ زدن و گفتگو کردن دوره شیش باشه، راجع به موضوعات مختلف میشه صحبت کرد مثلا قهرمانی ایران تو جام ملت ها، مشورت واسه کار گروهی یا هر چیز دیگه ای، متناسب با زمان هم موضوعی هم برای بحث مطرح میشه و میشه نظرتون رو راجع بهش بگید. سیستم هم اینجوریه که مبحث مطرح میشه و یک مهلتی هم براش تعیین میشه و یکی از معلم ها هم لطف می‌کنن هدایت بحث رو در دست می‌گیرن، تا اون مهلت میتونین نظراتتون رو راجع به اون مبحث بگین. بعد از اتمام مهلت نظرات آرشیو میشن و شاید موضوع بعدی مطرح بشه. نظرا هم بی تایید نمایش داده میشه.بقیه هم می تونن بهتون جواب بدن، اسم هم توصیه میشه اسم کاملتون رو بنویسید تا با فرد دیگه ای اشتباه گرفته نشید!



نظرات قبلی اینجا آرشیو شده اند.

۹۳/۱۰/۱۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
۰۱ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۷ آقای آقاباقری
متشکرم جناب محتسبى
عوض مى کنیم برادر!
۰۱ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۴۶ نوید رشیدیان
و آن توصیه ظاهراً بی‌دلیل و یک اتّفاق عجیب ...
Sasanian ta hormoz-e-chaharom
۰۱ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۴۱ پدرام صادقیان
سلام مشق تاریخ فردا چیه؟
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۲۳ آقای محتسبی
تبریک تولد آقا آقاباقری
این موسیقی جدید که رو وبلاگ گذاشتید کلا آدم رو داغون میکنه!!!! غمگینه غنگین!
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۳۳ آقای آقاباقری
امروز هم از اون روزهای پر سوژه بود!
کلا مانیتوری بود از زیبایی ها!!
مطمئنم سال که تموم بشه خیلی دلم برای این صبح پنج شنبه ها و دور هم بودن خدام الحسین و ماه نیزه ها و صفای بچه ها تنگ میشه...
امروز هم فوق العاده بودید رفقای عاشورایی من
 
******
و چه خاطره شیرین دیگه ای برام ساختید!
حکایت برو بیا و پاورپوینت شن (!) و برف شادی و شیرینی تون رو میگم
از همتون ممنونم
دعاتون کردم رفقا !
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۳۵ علی پورحاجی
اقا صدرا فکر کردی به ذهنم نرسیده؟
نیست...

۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۵۳ صدرا هاشمی منصور
اقای پور حاجی برو تو گوگل مپ از اونجا پیدا کن
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۵۳ صدرا هاشمی منصور
اقای پور حاجی برو تو گوگل مپ از اونجا پیدا کن
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۲۷ علی پورحاجی
به نام خدا
سلام
ایا کسی ادرس ورزشگاه شهدای نیاوران دارد؟
اگر دارید لطفا بدید...
آقای کار آگاه می شه بگی تکلیف فناوری کی باید تحویل بدیم؟
   برا فردا

تکلیف فناوری برای فردا است یا برای هفته ی بعد؟
۲۹ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۳۰ بهزادمهر امیریان

گروه ما :

بهزادمهر امیریان=مسول گروه

دانیال احمدوند

مهدی شریفی

۲۹ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۰۳ سید محمد مهدی موسوی هرچگانی
آقای یوسفی من خیلی خیلی حالم بده پدر گفته که فردا نیام مدرسه منم فردا نمیام
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۰۰ صدرا هاشمی منصور
من برای یاور قرانی صدو سه هستم
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۵۹ سید سروش فاطمیان
آگاه ایمیلتو چک کن
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۲۵ سام قلیچ خانی
آقای ایمانی
آقای خلوتی
آیا شما می دانید که:
ما برای فردا
چه بازی ریاضیی آماده کردیم
برای کلاس فردا
وباز هم ریاضیات
آخه ما با هم گروه بودیم
لطفا سریع تر جواب بدبین
فقط مخصوص آقای شهریار اسکلت و سینا کماندو
Salam 
Agar kesi dar hale hazer hoseleye email kardan darad  ba man takalifeh seri 3 baz ham riaziat ro email kone
agahebr@gmail.com
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۲۳ سام قلیچ خانی
من هم آماده ام تا یاور قرآنی کلاس 101 باشم
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۵۹ محمد امین عجم
من از همین الآن آمادگی ام رو اعلام می کنم ولی اگه سید علی شجاعی آمد و دلش خواست که اونم شرکت کنه من بیرون می روم.
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۲۵ بهزادمهر امیریان

سلام به همه

یک سوال داشتم

اگه دو تا از صمیمی ترین دوستانتون نامردی غیر قابل بخششی انجام داده باشند در حقتون اون وقت شما چه کار میکنید ؟

البته طوری که شما همیشه هر کاری میخواستند انجام میدادید ولی حالا نامردی خیلی بدی کردند

۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۰۹ استاد اکبری
سلام.من از همین لحظه آمادگی خود را برای بودن در یاور قرآنی و خادم الحسین علیه السلام اعلام می دارم.
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۵۹ آرشام بدیع زادگان
سلام.من از همین لحظه آمادگی خود را برای بودن در یاور قرآنی و خادم الحسین علیه السلام اعلام می دارم.
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۵۹ آرشام بدیع زادگان
سلام.من از همین لحظه آمادگی خود را برای بودن در یاور قرآنی و خادم الحسین علیه السلام اعلام می دارم.
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۱۶ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
فردا اردو ساعت چند تمام می شه
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۵۵ دادبه توانایی
سلام علی
خیلی ناراحت شدم وقتی این خبر رو شنیدم بهت تسلیت عرض می کنم مارو هم در غم خودت شریک بدون
"Majmoo Basdid Konande He" be che maanast???!!
۲۵ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۷ سید سروش فاطمیان
من هم به خاطر این که در غم دوستم سید علی شریک باشم عکس پروفایلم رو سیاه گذاشتم.
سید علی ایشالله غم آخرت باشه.ما رو هم در غم خودت شریک بدون.
۲۵ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۲ آقای محتسبی
سلام به همه به خصوص پسر عموی دوست داشتنیم سید علی شجاعی
من هم به نوبه خودم فوت مادر بزرگوار سید علی رو تسلیت میگم
انشالله خدا روح ایشان را با روح بهترین بندگانش محشور کند.

۲۵ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۰۰ سید سروش فاطمیان
ایمیلم بغل اسمم هست
۲۵ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۵۹ سید سروش فاطمیان
با سلام لطفا هر کس تمرین های ریاضی سری 1 و 2 رو دارد برای ایمیل من بفرستید.
ممنون میشم.
email = soroush.fatemian2002@gmail.com
In alamat-e-Rolleyes be maanaye in bood ke man yek shookhi anjam dade-am va in payam-e-man hich gooneh maanaye jeddi-i nadasht

Baz ham mamnoon ke javab dadid!
@سام
حالا خوش گذشت یا نع؟!!؟
@مهران
خیلی دوس داشتم بگم که مشکلی نیست و نیارید و باور کنید اصلا دوس ندارم که اذیت بشید ولی خب کلاس با تحقیق های شما پیش میره و اگه تحقیقهاتون رو نیارید کلاس هیچ فایده ای نخواهد داشت...
۲۴ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۱۳ محمد سام قلیچ خانی
اقای صفی خانی شماره ی 4 این بود 
یزد خوش بگذره!
Aghaye SafiKhani mishe farda mashgh nayavard??!! :Rolleyes: haha
سلام
هومان فقط همین 3تا موضوع بودشماره 4 نداره!

۲۴ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۵۱ هومان سلیم زاده
موضوع : 
1 - اغاز روم
2 - اشکانیان
3 - عیسی مسیح
4 -؟؟؟؟؟؟؟؟
Barnameye farda chiye? Gogteh boodan emrooz roo site mizaran.
۲۴ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۰۰ علی پورحاجی
مشق تاریخ چیه
Had-e-aghal avvalin post dar gap-o-gift bood!
 Avvalin Post Baad Az Yazd!!!
پاسخ:
متاسفانه قبل از شما، آگاه تو مانیتور یک نظر گذاشته
سلام سایت زیبای دارید من این هفته به امید خدا دار میام یزد میشه راهنمایی کنید کجا هاش زیباس و ...
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۰۵:۵۸ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
کسی شماره ی نیرویی یاللهی رو داره


۱۹ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۱۸ محمد طاها تربتی
بچه ها اینم از آب و هوای یزد
به سایتش سر بزنید
کلیک کن
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۴۸ محمدمهدی ملکی نژاد شوشتری
کسی شماره ی نیرویی یاللهی رو داره
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۵۷ محمد سام قلیچ خانی
مدرک بعدی:
1-الان دیدیم در نظرات قبلی آقای خلوتی،نوشته شده نوید جان من در ...
2-ولی او این را در جواب مدیر سایت نوشت.
3-اوووووووه دیدید چی شد لو رفتید.

پاسخ:
حالا، شهریار اشتباه کرد، تو شهریار رو هم گمراه کردی، کذّاب
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۲۴ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
 who has phone number of nirooee or lellahi
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۲۲ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
کسی شماره تلفن للهی یا نیرویی داره


۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۱۹ بهزادمهر امیریان

1_اگه اقای یوسفی مدیر سایت باشه جواب منومیداد

2_صدرا یکمدرک پیدا کرده که اثبات میکنه تو مدیر سایتی

3_معلمین نیستند چون اگه بودند جواب میدادند

4_چون من میگم .......

5_نوید اقای یوسفی توی همایش پدران در حال خداحافظی از توبهت گفت : خداحافظ جناب مدیر سایت

6_با این همه دلیل سوال دیگری نیست ؟

۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۱۸ بهزادمهر امیریان

1_اگه اقای یوسفی مدیر سایت باشه جواب منومیداد

2_صدرا یکمدرک پیدا کرده که اثبات میکنه تو مدیر سایتی

3_معلمین نیستند چون اگه بودند جواب میدادند

4_چون من میگم .......

5_نوید اقای یوسفی توی همایش پدران در حال خداحافظی از توبهت گفت : خداحافظ جناب مدیر سایت

6_با این همه دلیل سوال دیگری نیست ؟

۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۱۵ شهریار خلوتی
ببخشید نوید جان،من اون موقع نبودم
نشسته بودم تو سایت با پینت کار میکردم،دیدم همه جا ساکته!
فهمیدم یه خبریه سریع اومدم ولی متاسفانه اینحاشو از دست داده بودم

و ایه مورد،اگه زنگ آخر نداشته باشیم یعنی باید ساعت 2 تعطیل بشیم،نه؟
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۰۹ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
کسی شماره تلفن للهی یا نیرویی داره
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۰۸ شهریار خلوتی
اگه بگیم دو زنگ ریاضی،دو زنگ هم فیزیک،یک زنگ هم کارگاه،زنگ آخر چیه؟؟؟
پاسخ:
زنگ آخر، خونه، مگه آقای باقری نگفتن 1.5 تشریف میبریم خونه هامون، مگه نگفتن، زنگ آخر نداریم
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۰۷ بهزادمهر امیریان
اقای باقری واقای یوسفی برای فردا چی باید بیاریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۰۵ بهزادمهر امیریان
نوید تو مدیر سایتی ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
پاسخ:
چی شد، ییهو به این نتیجه رسیدی، چی شد دقیقاً میشه بگی؟
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۰۴ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
کسی شماره تلفن للهی یا نیرویی داره!!
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۰۳ شهریار خلوتی

آقای مدیرسایت!لطفا نظرات رو آرشیو کنید


۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۴۳ بهزادمهر امیریان

سلام به همه

مخصوصا برابکس یزدی

برنامه درسی فردا چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

توی سایت مدرسه ننوشته !!!!!!!!!

راستی میشه فردا با لباس های ورزشی بیایم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
آقای یاقری گفتند که باید حدس بزنیم ...
حدسی که توش ریاضی و کارگاه و فیزیک باشه و ورزش نباشه

بچه ها خلاصه کدوم است


Esme hotelli ke mirim too. Yzd achie
پس چرا برنامرو نمیزارید.اولا  که میخوایم کیفمونو اماده بعدشم یه وقت میبینی جای تاریخ عوض شده و ما الکی تحقیق کردیم
 ای بابا برنامرو بذارید
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۲۶ صدرا هاشمی منصور
من فردا خوابم نمیگیره
میشه برنامه رو  بذارید؟
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۳۷ عباس جلالی نسب
بهتر نیست موضوع گپ و گفت رو عوض کنیم؟

۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۳۶ محمد سام قلیچ خانی
سلام چرا چند ساعته هیچ کس نظر نذاشته

ظهر برنامه رو میذارن
barnameye jadid kojast

barnameye jadid kojast

barnameye jadid kojast

۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۵۹ محمد سام قلیچ خانی
چرا او فکذر می کند من درباره ی نوید دروغ می گویم یا از کجا می داند
چون او نوید است.
پاسخ:
مطمئن هستم دروغ میگی چون اصلاً کتاب اقتصاد عملی وجود نداره تو دنیا
ها ها ها ها ها 
برنامه ی جدید کجاست؟
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۳۸ محمد سام قلیچ خانی
دیگه نمی تونی انکار کنی

۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۲۶ محمد سام قلیچ خانی
دلیل بعدی:
کاملا برعکسه:
1-ما داشتیم برای گروه خود (یعنی گروه قبلیم) مسءولیت ها رو انتخاب می کردیم.
2-اِمین گفت بانکدار نوید چون داره کتاب اقتصاد عملی میخونه.
3- الان هم مدیر سایت گفت مدیر سایت اقتصاد عملیش خوبه
پاسخ:
دیگه دروغ نگو
برنامه کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۱۸ محمد سام قلیچ خانی
فکر کنم اصلا وجود خارجی ندارد
پاسخ:
قطعا اینطور است، یک فایل پی دی اف است، وجود خارجی که ندارد
پس چیکار کنیم؟
آقای مدیر نفرستی من بدبخت میشوم
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۱۵ محمد سام قلیچ خانی
یه دست منم نرسیده اراد
لطفا
برادر خواهشا بفرست
لطفا بفرستید
زیرا هیچ تکلیفی انجام نداده ام
اقای مدیر ساعت 
من یک دانلود منیجر دانلود دانلود کرده ام که تقلبی است و مانع از دانلود هر گونه چیز میشود و الان هم با تلفن همراه آمده ام پس لطفا یک بار دیگر برنامه درسی را بفرستید
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۰۵ محمد سام قلیچ خانی
اقای مدیر سایت چی شد ترسیدی دیگه جواب نمیدی.
دیگه راهی برای انکار کردن نداری.
پاسخ:
الآن دیدم و جواب هم دادم
توروحدا برنامه درسی کووووو
برنامه ی درسی کجاست؟

برنامه ی درسی کجاست؟

۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۵۵ محمد سام قلیچ خانی
1-من  هر شایعه پراکنی را تکذیب میکنم.
2-مدرک بعدی:
3-من و نوید داشتیم صحبت می کردیم.
4-من روز قبل الکی می خواستم مدیر سایت رو پیدا کنم تو مانیتو... نوشتم که :
من برای مدیر سایت یک مبلغ پول گذاشتم کنار (می خواستم خدشه رو معرفی کنه)
5- روز بعد نوید گفت:مدیر سایت ادمیه که اقتصادش خوبه.(چون به ادعای خودش می دونه مدیر سایت کیست.)
6- همه می دونیم کهاق نوید هم اقتصاد و سیاستش عالیه.
7-نتیجه گیری کنید.اقای مدیر سایت=اق نوید رشیدیان
پاسخ:
چه ربط بیخودی، خیلی های دیگر هم اقتصادشون خوبه، اتفاقا آق نوید اقتصاد تئوری اش خوبی، یعنی میتونه بفهمه چرا PPF منحنی است ولی بهش بگی برو دوزار پول دربیار قطعاً نمیتونه، مدیر سایت اقتصاد عملی اش خوبه که اون مبلغ تو به دردش نمیخورده
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۳۴ محمد سام قلیچ خانی
1-آقای مدیر سایت من حدودا سه تا مدرک دیگر دارم که شما نوید هستید.
2-ولی الان رو نمی کنم تا بعد ببینم شما چه حرفی برای گفتن دارید .
3-وقتی مدارکم  را رو کنم،دیگر نمی توانی انکار کنی.
4-هاهاهاهاها
5-حال میکنی اق نوید .
پاسخ:
رو کن، ببینیم میتونی به شایعه پراکنی ادامه بدی
«حرف راست را نمیشود انکار کرد، اما دروغ را میشود»
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۳۱ آقای محتسبی
سام تو با این نبوغت باید بری کارآگاه بشی!
آقای مدیر سایت بی زحمت یه سرود انقلابی دیگه بذار!
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۲۷ پدرام صادقیان
مدیر سایت تو کی هستی
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۸ محمد سام قلیچ خانی
یک مدرک دیگر:
1-آقای نوید رشیدیان عادت به این گونه نوشتن دارد(یکی از یادداشت های او: مریضی wow مسری-ه
2-آقای مدیر سایت هم در نظر قبلی خود نوشته:این عکس پیش فرض-ه بیان...
3-نتیجه گیری کنید.
4-اقای مدیر سایت=نوید رشیدیان
5 هاهاهاهاها
6- من خیلی خوبم.
پاسخ:
اتفاقاً این خط فاصله ها رسم آقای میرسعیدی هستن که ممکنه به بقیه هم سرایت کرده باشه، اگر شک داری برو پلی کپی هایی که آقای میرسعیدی نوشته رو یک نگاهی بنداز، از کجا معلوم آقای میرسعیدی جواب ها رو نمیده؟ اصلاً شاید من آقای میرسعیدی باشم!
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۳۹ محمد سام قلیچ خانی
آقای مدیر سایت لطفا انقدر بهانه نیارید منظورم همان نوید آقا بود
سلام اقای یوسفی بلاگ اپدیت نمیشود؟ ایا برنامه جدید کلاس ها به دستمان نمیرسد؟
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۴۶ محمد سام قلیچ خانی
آقایون همین الان به یک نتیجه ی جدید رسیدم:
1-به عکس آقای رشیدیان و مدیر سایت توجه کنید.
2-آیا مثل هم یا حتی یکی نیستن.
3-پس نیجه گیری کنید.
4-مدیر سایت=نوید رشیدیان.
5- حال کردی یا نه رشیدیان همه چی معلوم شد.
6-هاهاهاهاهاها من خیلی خوبم.
پاسخ:
باهوش، این عکس پیش فرض-ه بیان است، امیرسجاد جون توکلی تحلیلگر حرفه ای فوتبال هم عکس-ش همینه، و آدم های زیاد دیگری، خودت برو تو بیان اکانت درست کن، عکست میشه همین
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۵۸ محمد امین عجم
گروه ما هم اینان :
1-علی بهمنی
2-کسری فاضلی
3-محمد امین عجم
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۵۹ آقای محتسبی
سلام قلیچ
حله
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۴۴ محمد سام قلیچ خانی
گروه ما برای ارائه در کلاس باز هم ریاضیات:
1-سینا ایمانی
2-شهریار خلوتی
3-سام قلیچ خانی
ممنون از توجه شما!
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۳۸ محمد سام قلیچ خانی
میشه الان بگم اقل محتسبی
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۴۹ آقای محتسبی
با توجه به اخطار آقای  مدیر سایت
تذکر خودم رو در گپ و گفت میگذارم
سلام به همگی
اگر چه ربطی به مانیتور زیبایی ها نداره ولی...
خیلی ها گروه بندی ارائه ی کلاس باز هم ریاضی رو دادند
و
خیلی ها هم ندادند
آن دسته دوم زود باشند و گروه اعلام کنند که باید سریعتر زمان بندی ها مشخص بشه


۱۵ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۲۱ محمد سام قلیچ خانی
معین ما امروز چهار زنگ پژوهشی داشتیم به جای دو زنگ 
دیگه هم دو زنگ اجتماعی :
تو کلاس در مورد جمعیت صحبت کردیم.کلا کلاس بحثی بود،هرکی نظر می دادو...
مثلا آقای هاشمیان چند تا آمار داد از افزایش جمعیت و جمعیت کنونیه قاره ها.
بعد گفتیم که چه راه حل هایی برای کنترل جمعیت هست...
نگارش و پویش هم که نداشتیم...
ـقتی باقری هم صحبت نکردن امروز ...
فقط گروه بندی های یزد رو اعلام کردن...
همین..
خدا فظ...!!!!
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۰۸ معین حسینی صدر
سلام 
من امروز به دلیل سر ما خوردگی نتونستم بیام 
لطفا یکی بگه تو مدرسه چه کار غیر معمولی(سخنرانی های آقای باقری) کردیم و هر درسو تا کجا پیشرفتیم
plz!!!
Salam ye soal az modireh sait 
Gorooh mostanad sazie helli 3 ghodimish hast vali jadidesh nist man koja beream (too aparat)
پاسخ:
آگاه عزیز،
شما برو تو آدرس aparat.com/mostanadhelli3
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۵۹ محمد سام قلیچ خانی
بچه های صدویک مشق هنر چیه لطفا سریع تر جواب بدین
تورو خدا
من گذاشتن این جباب ها رو تکذیب میکنم، دیگران کردن
تورو خدا این حبابا رو وردار 
خطاب به مدیر سایت
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۰۷ نوید رشیدیان
از اونجایی که این طرح اعصاب خوردکن رو وبلاگ اومده و اعصاب من یکی رو که بهم ریخخته گفتم بگم چگونه تو Chrome جاوااسکریپت رو برای این وبلاگ disable کنین.
ابتدا تو نوار آدرس برین تو آدرس chrome://settings
دکمه show advanced settings رو بزنین
و سپس Content Settings رو بزنین
و از قسمت JavaScript برین تو Manage Exceptions و وبلاگ دوره شیش رو به لیست disallow ها اضافه کنین
پاسخ:
آقای رشیدیان،
وبلاگ دوره شیش رو تو لیست disallow ها می بری؟! قصد هک کردن گوگل رو داری؟! اینترنتو مملکتو قطع می کنی؟!
از این به بعد بیشتر مواظب خودت باش، جون شما از طرف مدیر سایت ...
اردوی فردا کنسل شد آقی مدیر سایت؟
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۲۶ آقای یوسفی
سلام
علی پورحاجی آنلاینی؟ کلیپ چی شده؟! همینجا بگو
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۳۷ محمد امین عجم
می دونین استخر مگس ها کجاست؟!؟!؟!؟
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
..
.
.
.
..
.
.
.

.
.
..
.
.
.
.
.
..
آخه واقعا فکر نکردید اگه مگس بره تو آب می میره!!!!!!!!!!!!
اینا اطلاعات روزه!!!فیض ببرید!!!
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۰۶:۲۸ آقای آقاباقری
سلام بر سید
بله خودت رو برای حداکثر پنج دقیقه اجرا در روز پنج شنبه آماده کن
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۰۸ سید محمد مهدی موسوی هرچگانی
اقای آقا باقری من شگفتی که به شما دادم رو اجرا بدم یا نه؟ تایید شد؟
به شهریار:
ما یک مقدار زیادی باهوش هستیم دیگه
salami bar hamme aya mitoonid baraye baraye man linke gozareshe 1 va 2 ro befrestid ke too sayt boode
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۲۹ صدرا هاشمی منصور
اقای مدیرسایت 13هم تولد منه اضافه کن‌
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۴۰ شهریار خلوتی
آقای مدیر سایت متولدین هفته باید 6 و 8 بهمن باشن نه دی!!!
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۳۲ امیر محمد آزادی
آقا فردا تولدمه!!!!!
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۲۰ نوید رشیدیان
نقش من از همه شماها بیشتر بود
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۵۹ محمد سام قلیچ خانی
عجم منم بغل دستی بودما.
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۲۷ صدرا هاشمی منصور
نامردا منو نشون ندادن

۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۲۷ صدرا هاشمی منصور
خخخخخ
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۱۷ محمد امین عجم
صدای حاجیت رو حال کردی یا نه ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۱۵ صدرا هاشمی منصور
اقا من شکایت میکنم اقای حائری رفت تو تلویزیون پرتقال خورد!!!!!
تنهاییییی!!!!!!!! چرا؟؟؟!؟!؟!؟!؟!
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۰۰ محمد سام قلیچ خانی
آقا حذف نشدیم مثل اینکه یکی از بازیکنان عراق دو پینگی بوده. و بازیکنان از استرالیا بر نگشتند.فیفا هم این موضوع را تایید کرده. داریم برمیگردیم به جام ملت ها. یوووووووووووووهوووووووووووو
فقط همهع چیز به جلسه فردای AFCبستگی دارد.
یووووووووووهوووووووووو
خدا جواب مثبت بدن.
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۶ صدرا هاشمی منصور
حالا که دیگه باختیم برسیم به کار خودمون 
راستی اقا 13 همین ماه تولد منه 
تولد مرد بزرگ جهانی
کسی جهان رو به چالش میکشه
و شیطان رو به زیر سوال میبره
شاید هم به زیر علامت سوال 
تولدم مبارک 
ادم مبارکی هم هستم
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۲۷ آقای محتسبی
حیف این عکس پروفایلم
حذف شدیم رفت
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۲۶ آقای یوسفی
سلام مهدی
ما هم مشتاقیم که این اتفاق بیفته، کمکی از دستمون بربیاد و امکاناتی بتونیم فراهم می کنیم. این بخش واقعا جای کار هم داره و میشه پرچمش رو برد بالا به شرط پایکار بودن اول خودت و بعد اعضا. اگه فکر می کنی از پسش بر میای که برمیای و اگه پایکار هستی که هستی پس بسم الله ...
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۱۳ محمد امین عجم
ما هم آدم شدیما !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۲۲ آقای یوسفی
سلام بچه ها
اونایی که دنبال فیلم کارآزمون بودید، فردا حدود ساعت ۶، ۶:۱۵ بعدازظهر بخشی از فیلم کارآزمون تو برنامه یادگیری با طعم لذت از شبکه دو پخش میشه. از فیلما و کارای خودتون هم قرار نمونه هاییش پخش بشه.
مهمونای برنامه هم ... 
خودتون می بینید متوجه می شید!
برنامه فردا حسابی حلی ۳ ایه!
salami bar hamegi 
avalan araghi ha kheili vahshi bazi dar avordand
sanian mishe yeki az bache ha lotf kone british council haye english ro baram email koneh(agahebr@gmail.com
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۲۳ نوید رشیدیان
پیرو نظر قبلی-م باید بگم که خوشبختانه آقای ویلیامز فیسبوک ندارن ولی جالبه که روی توییترشون هنوز هیچ حرف نامربوطی نوشته نشده، آخه اون دفعه خیلی حرف های نامربوطی رو به آقای میلوراد مزیک زده بودن که داور ایران آرژانتین بود، جهش فرهنگی داشتیم
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۲۸ محمد سام قلیچ خانی
اصلا فکر نمی کردم  ببازیم.

۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۱۴ نوید رشیدیان
من از آقای میرسعیدی خواستارم که اتفاقاتی که در صفحات اجماعی آقای ویلیامز خواهد افتاد رو از لحاظ جامعه شناختی تحلیل کنن.
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۰۶ آقای یوسفی
طلا مال ایران بووووود،
تو مشتش بوووود!
خب به میمنت و سلامتی حذف شدیم:(((((
بریم ب کار و زندگیمون برسیم
ای خداااااااا:(((((
ضد فوتبال.....
آماده میشیم برا ضربات کشنده ی پنالتی:)))))
ایول بچه ها
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۳۳ آقای آقاباقری
وااااااااااااااااااااااااااای خدااااااااااااااااااااااااااااااااای من
گللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
خداااااااااااااااااااااااااااا

پنالتیییییییییی
:))))))))))
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۳۰ نوید رشیدیان
گل سوم برای عراق
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۱۷ نوید رشیدیان
گلللللللللللللللللللللل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عجب سانتری کرد تیموریان و چه ضربه ای زد پورعلی گنجی، خیلی قشنگ بود
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۱۴ کسری فاضلی
گللللللللللللللللللللللللللل!!!!!!!!
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۱۲ نوید رشیدیان
یک گل بزنیم برسیم به پنالتی
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۰۴ کسری فاضلی
گل خوردیم !

۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۰۴ نوید رشیدیان
گل دوم برای عراق، وای!!!!!!!!!!!!
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۰۴ کسری فاضلی
OOOOOOOOOOOO
ویلیام اگر نبریم خودم می کشمت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ویلیام برو بمیر
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۵۴ علی پورحاجی
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۵۳ علی پورحاجی
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
میبریم!!!!حتما!!!!!!!شک نکنید!!!!

۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۱۶ نوید رشیدیان
وای گل خوردیم، 10 نفره هم که هستیم از لطف جناب ویلیامز
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۱۱ نوید رشیدیان
یعنی نابغه واقعاً نفهمیدی چی شد؟
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۰۲ محمد امین عجم
چی شد پولادی اخراج شد؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۲۷ آقای یوسفی
این اولیش ...
تیم تیم ایرانه ...
یاعلی مدد ...
۰۲ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۵۶ نوید رشیدیان
ایران - عراق
۰۲ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۰۸ آقای یوسفی
سلام
امروز راجع به این موضوع با خود خود بهزادمهر امیریان صحبت کردیم و الان گروهشو ۹ نفره کرده!!! و دیگه جا برای گروه ۹ نفره نداریم.
بعله!
۰۲ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۱۰ بهزادمهر امیریان

سلام اقای یوسفی

برای اردوی یزد گروه ها میتوانند نه نفره بشوند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!

۰۱ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۴۴ عباس جلالی نسب
به سختی 
۳۰ دی ۹۳ ، ۲۰:۵۴ معین حسینی صدر
سلام 
یک سوال راجع به بیان
چطور میتونم تو بخش{صفحات مستقل و منو ساز} یه کاری کنم که مردم بتونن نظر بزارن 
مثلا توی تماس با من میتونن نظر بزارن ولی توی درباره من نه 
چطور میشه تغیرش داد؟؟؟؟؟؟
۳۰ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۲ عباسجلالینسب
بازی بعد ایران با عراق
Salam be hame!
۲۹ دی ۹۳ ، ۱۴:۳۶ آقای محتسبی
اولیش دو صفر بود
۲۹ دی ۹۳ ، ۱۴:۳۵ آقای محتسبی
1-0
1-0
و بازهم
1-0
شیره
۲۸ دی ۹۳ ، ۲۱:۲۹ صدرا هاشمی منصور
اقا ی اقا باقری اگر من هم میومدم معلومه انقدر فداکار میشدم خوب
۲۸ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۴ عباس جلالی نسب
آقا فردا تولدمه!!!!!


۲۷ دی ۹۳ ، ۲۰:۴۹ سید علی بلوک
عجم جان باز شما حرف زدین استاد. این هم برای علاقه ی  شما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۸:۲۴ آقای آقاباقری
سلام خدا بر سید على بلوک
اگه آنى بیا تو قسمت نظرات مطلب اردو که ملکى هم اونجاس ببینیم داستان چیه
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۷:۴۷ آبتین اعتمادى
آزمون پیشرفت تحصیلى که تو سایت زده چیه؟؟؟؟؟

۲۷ دی ۹۳ ، ۱۷:۲۹ آقای یوسفی
بچه های بامرام اهواز و دزفول و جنوب قبلانا که یه حرف می زدن، پاش می موندن، الان چطورین محمدامین؟ هنوز سر حرفشون هستن؟
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۲ محمد امین عجم
آی خالی بستیم! آی خالی بستیم!
ببخشید اگه ناراحت شدین استاد!!!
البته اگه خواستید من غیر مستقیم میارمتون!!!(پارتی دارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
اصلا اگه خواستید ظرفیت رو من یه تنه زیاد می کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یه خورده علامت تعجب دوست دارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۶:۵۵ محمد امین عجم
استاد بلوک من نمیام!!!!!!!!!!!!!!!شما بفرمایید!!!!!!!!!
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۶:۴۸ سید علی بلوک
سلام
آقای آقا باقری من از بین بچه ها 21 هستم چون آقای ملکی 2 تا مهر بنده را نزده .برای همین از شما خواهش می کنم رسیدگی کنید. (البته اگه آنلاین هستید.)
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۲:۴۴ محمد حسین صا نعی پور
 آقای یوسفی تولدم را کی برگزار کنم

۲۵ دی ۹۳ ، ۱۸:۲۴ آقای محتسبی
تبریک واسه برد مقابل قطر 
وتشکر از سردار ازمون 
ایران هم تو بازی اونا برد هم تو بازی ما یعنی مدرسه قهرمان شد
به هر حال تیم تیم ایرانه و یاعلی مدد 
اعضای تیم ایران قهرمان مدرسه:بنده،صدرا،سروش,علی و نوید 
شیره 
تشکر از اقای یوسفی به خاطر پاره کردن کفش من
Ma 
Bordim!!!
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۴:۴۱ نوید رشیدیان
صعود کردیم!!!!!!
۲۴ دی ۹۳ ، ۲۱:۳۹ آقای یوسفی
سلام عباس
به این ایمیل بفرست، فردا هم کاغذیشو به شهریار بده
doreh6@gmail.com
۲۴ دی ۹۳ ، ۲۰:۵۲ نوید رشیدیان
سجاد، هیشکی از رومانی و آمریکا و آلمان وبلاگ-ت رو نخونده چیز-پی-ان بچه ها بوده
۲۴ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۵ تحلیل گر حرفه ای فوتبال امیرسجاد جون توکلی
وبلاگ newshelli.blog.ir جهانی است.
  • ایران
  • آمریکا
  • آلمان
  • رومانی
  • چین
  • کانادا
  • ویتنام
  • ۶۹%
  • ۱۳%
  • ۸.۷%
  • ۳.۹%
  • ۳.۱%
  • ۰.۸%
  • ۰.۸%
  • کشور
    بازدید کننده
    نمایش
    درصد
  •  ایران
    ۸۸
    ۳۰۳
    ۶۹٫۳٪
  •  آمریکا
    ۱۷
    ۴۱
    ۱۳٫۴٪
  •  آلمان
    ۱۱
    ۲۵
    ۸٫۷٪
  •  رومانی
    ۵
    ۸
    ۳٫۹٪
  •  چین
    ۴
    ۴
    ۳٫۱٪
  •  کانادا
    ۱
    ۱
    ۰٫۸٪
  •  ویتنام
    ۱
    ۱
    ۰٫۸٪

۲۴ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۸ تحلیل گر حرفه ای فوتبال امیرسجاد جون توکلی
با سلام.
رفقا و بروبچ دوره شیش می تونن برای اطلاع کامل از تمامی بازی های جام ملت های آسیا و امتیاز تیم ها در گروه ها بر آدرس زیر کلیک کنند:
۲۴ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۶ عباسجلالینسب
آقای یوسفی ایمیلتونو میدین تا چارشنبه تموم نشده من این رضایتنامه رو ایمیل کنم؟

























دیروز انترنتمون قطع بود.
















please


























Im sorry

















































Thank you













































































email?






























????????????????????????????????


۲۴ دی ۹۳ ، ۱۶:۵۶ دانیال احمدوند
اصطلاحه بابا
۲۴ دی ۹۳ ، ۱۶:۵۵ دانیال احمدوند
؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۳ دی ۹۳ ، ۲۲:۳۳ نوید رشیدیان
دانیال! این کار ها چیه؟ ش**؟ پ****؟ ش****؟ ق***؟ از تو بعیده؟ از تو دیگه انتظار این چنین عملی رو نداشتم
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۴ دانیال احمدوند
حاضرم شرط ببندم
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۴ دانیال احمدوند
کشف کردم
مدیر سایت سید سروش میریه
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۳ دانیال احمدوند
آقا من شوالیه تاریکی رو از شبکه ی نمایش ضبط کردم بیارم؟
تاره دانشگاه هیولا ها رو هم دارم
هر دو تاشون خیلی خیلی قشنگه
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۶ دانیال احمدوند
آقا یه فیلم خوب هیجان انگیز ببینیم

۲۳ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۵ دانیال احمدوند
یادش بخیر، خیلی گردنش کلف بود......کانگرو رو میگم. هر چقدر فشار میدادم نمیشکست!
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۸:۱۸ آقای یوسفی
سلام
راجع به چی دانیال؟
خاطرات دانیال در استرالیا؟!
البته به شرط حل شدن مسئله وقت!
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۸:۰۳ دانیال احمدوند
سلام من پیشنهاد میکنم قبل یا بعد بازی یه فیلمی ببینیم
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۶:۱۱ تحلیل گر حرفه ای فوتبال امیرسجاد جون توکلی
با سلام.
برای دیدن اتفاقات داغ و حساس امروز جام ملت های آسیا همراه فیلم و عکس:
یا خود به وبلاگ تحلیلی سر بزنید.
۲۳ دی ۹۳ ، ۰۶:۵۷ نوید رشیدیان
نظر صبحگاهی
۲۲ دی ۹۳ ، ۲۲:۵۴ روزبه رحیمی
سلام به همگی

۲۲ دی ۹۳ ، ۲۲:۳۴ آقای یوسفی
سلام شهریار
پیشنهاد خوبیه؟ فقط اون روز مدرسه تعطیله و یکم سخته و بچه ها ممکنه نباشن، اما خب چند نفر فکر می کنید بیان؟اگه ایران بره دور بعد و بعدتر بازی هاش کیا(روز و ساعت) میشه احتمالا؟
۲۲ دی ۹۳ ، ۲۱:۴۵ شهریار خلوتی
به هشتم هام نگیم راحت......!
فوتبالو دوره شیشی ببینیم
با تخمه.!.!
منتظر جوابتونم آقای یوسفی
۲۲ دی ۹۳ ، ۲۱:۴۳ شهریار خلوتی
آقای یوسفی یه برنامه بذارید پنج شنبه برای بازی
که اگه بچه ها خواستند پنج شنبه بیاییم دسته جمعی فوتبالو ببینیم؛نظرتون؟
۲۲ دی ۹۳ ، ۲۱:۱۵ عباس جلالی نسب
آقا گپ و گفت فوتبالیه بحثو عوض نکنین
۲۲ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۴ سید محمد مهدی موسوی هرچگانی
آقا پدر و مادر هم میتونن حفظ موضوعی رو امضا کنن؟ 
برا فردا چی باید بخونیم
۲۲ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۸ آبتین اعتمادى
چرا جواب نمیدین.......... هان
۲۲ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۶ آبتین اعتمادى
چرا هیچ برنامه اى راجب امتحان فردا در سایت و وبلاگ گذاشته نشده .............................مسىولین رسیدگی کنن لطفا!!!!!

۲۲ دی ۹۳ ، ۱۸:۱۸ تحلیل گر حرفه ای فوتبال امیرسجاد جون توکلی
با سلام.
برای اطلاع از بازی های فردا به لینک زیر مراجعه کنید.(کلیک کنید)
۲۲ دی ۹۳ ، ۱۷:۱۲ تحلیل گر حرفه ای فوتبال امیرسجاد جون توکلی
با سلام.
توجه کنید که در بازی ایران-بحرین،ایران ۳ گل آفساید زد که می توانید دامه ی مطلب را همراه با عکس در وبلاگ newshelli.blog.ir مشاهده کنید.با تشکر.
موفق و پیروز باشید...
۲۲ دی ۹۳ ، ۱۵:۳۶ آبتین اعتمادى
.
از کیک و شمع و بادکنک و اینجورچیزا
بهر حال تولده دیگه
Emtehehane farad Che joorie
۲۲ دی ۹۳ ، ۱۴:۰۱ آراد لطفی
امتحان فردا از چیه
۲۱ دی ۹۳ ، ۲۳:۰۳ تحلیل گر حرفه ای فوتبال امیرسجاد جون توکلی
با سلام برای دیدن عکس ها و اطلاعات مهم جام ملت ها به وبلاگ newshelli.blog.ir مراجعه کنید.
با تشکر
۲۱ دی ۹۳ ، ۲۳:۰۱ تحلیل گر حرفه ای فوتبال امیرسجاد جون توکلی
شما؟
۲۱ دی ۹۳ ، ۲۲:۱۲ ن ا ش ن ا س
توک بشین شاهنامه بخون
ساعت دهه و نشستی بازی چند ساعت پیش رو تحلیل میکنی؟
تحلیلا رو بذار دوشنبه تو 90
۲۱ دی ۹۳ ، ۲۲:۰۳ تحلیل گر حرفه ای فوتبال امیرسجاد جون توکلی
بازی های باقی مانده و در نتیجه تعداد برد های ایران:
۲ بازی:
ایران - قطر :               پنج شنبه 10/25 ساعت 12:30
ایران - امارات:             دوشنبه 10/29 ساعت 12:30 
پیروزی پیش ماست...............

۲۱ دی ۹۳ ، ۲۲:۰۰ تحلیل گر حرفه ای فوتبال امیرسجاد جون توکلی
گزارش های زنده(live)با تحلیلگر جهان و number1 فوتبال امیرسجاد جون توکلی...
جهان در دست ماست..................................
۲۱ دی ۹۳ ، ۲۱:۵۷ تحلیل گر حرفه ای فوتبال امیرسجاد جون توکلی
با سلام تحلیلی حرف ای:
بازی ایران در نیمه ی اول بازی نچندان افتضاح بود اما در وقت اضافه ی نیمه ی اول و نیمه ی دوم ایران تقریبا به خودش اومد(so so)اما این تلاش از نظر کارلوس کیروش و بعضی از هواداران ایران(به خصوص من)ناکافی بود و امیدواریم در بازی های بعدی تلاش بیشششششششششششششش تری ببینیم.
۲۱ دی ۹۳ ، ۲۱:۴۸ امیرسجاد جون توکلی
خدایی شجاعی شانسی توپ به ساقش خورد و رفت تو گل ولی خودش می خاست بقل پا بزنه ولی خوب بود.
۲۱ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۰ عباسجلالینسب
یووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

همه دارن خر می زنن بد طور !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۵:۲۸ آراد لطفی
بحرین رو استوانه میبینم
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۵:۲۷ آراد لطفی
ماشالله جهان بخش

خلاصه ی حرف های گزارشگر ایران - بحرین به طرق مختلف :
-جو استادیوم به نفع ایرانه!
-ببینید تماشاگرا بازیکنا رو تنها نمی ذارن !!!
-...
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۴:۳۰ آقای محتسبی
سوال گزارشگر از نکونام:
آیا دربازی های بعدی همین روند رو ادامه میدید؟
آخه من چی بگم این چه سوالیه؟
اگه منظور از روند روند برده که خوب نکونام باید بگه پ ن پ برای اینکه تکراری نشه میبازیم
اگه منظور از روند تاکتیکه
نکونام باید بگه توقع داری تاکتیک بازی بعدی رو لو بدم؟
من دیگه حرفی ندارم
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۴:۲۸ آقای محتسبی
بله
بنده به عنوان آقای جاودانی وبلاگ نقش آفرینی میکنم
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۴:۰۲ نوید رشیدیان
آقای محتسبی،
صحبت های گزارشگر رو تایپ میکنید؟
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۴:۰۲ آقای محتسبی
پ ن پ دانیال
بازی دوستانه تیم امید اتیوپی و تیم پیشکسوتای تایوان رو داریم میبینیم
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۴:۰۱ آبتین اعتمادى
بحرین سووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووراخههههههههههههههههههههههههههه
🎻🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۴:۰۱ نوید رشیدیان
گل دوم، عجب ضربه ای زد Անդրանիկ Թէյմուրեան و گل رو هم که شجاعی زد
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۴:۰۱ کسری فاضلی
بله ، 2 تا زدیم بهشون !!!!!!
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۴:۰۰ آقای محتسبی
آفرین ایران
آفرین آندو
آفرین شجاعی
.................
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۴:۰۰ دانیال احمدوند
بازی ایران الآنه؟

۲۱ دی ۹۳ ، ۱۴:۰۰ دانیال احمدوند
سلام  آقای محتسبی
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۴:۰۰ کسری فاضلی
گل دوم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۳:۵۵ آقای محتسبی
کاش یه قانون میذاشتن هر سه گل آفساید یه گل حساب میشه!!
آخه آدم از این میسوزه جمعا بیست سانت هم توآفساید نبودیم!!
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۳:۲۶ کسری فاضلی
آبتین دیگه خودتو نکش !!!!! تازه اولی بود
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۳:۲۵ آبتین اعتمادى
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۳:۲۳ آبتین اعتمادى
گللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🔥👹👹💀💀💀💀💀💀👍👍👍👍👍😄😄😄💥💥💥
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۳:۲۲ آبتین اعتمادى
گللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🔥👹👹💀💀💀💀💀💀👍👍👍👍👍😄😄😄💥💥💥
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۳:۲۲ کسری فاضلی
امارات چه کرد قطر رو
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۳:۲۱ کسری فاضلی
تبریک میگم اولین گل ایران رو !!!!!

۲۱ دی ۹۳ ، ۱۳:۱۸ مدیر سایت
گل
ایران 1 - 0 بحرین
کسی گروه نداره بیاد تو گروه ما دو نفریم

سلام
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۲:۱۳ عمود منصف موسوی
salam

۲۰ دی ۹۳ ، ۲۱:۴۱ محمد طاها تربتی
نه هنوز

۲۰ دی ۹۳ ، ۲۱:۴۰ آقای محتسبی
نه محمد طاهتا
تغییر کرده
راستی گروه پیدا کردی؟
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۱:۳۹ محمد طاها تربتی
نه آقا تغییری نکرده !!!!!!
همون عکس هست

۲۰ دی ۹۳ ، ۲۱:۳۴ آقای محتسبی
خوب خدا رو شکر عوض شد
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۱:۳۳ نوید رشیدیان
برای ما که نشون میده
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۱:۲۸ آقای محتسبی
مدیر سایت ول کنید به من بگید مدیر بیان کیه؟!
الان من عکس خودم رو با نقاشی پرچم ایران رو صورتم گذاشتم ولی بازم این عکس رو نشون میده
حمایتم میخوایم بکنیم نمیذارن
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۱:۲۶ نوید رشیدیان
نه ببخشید دیدم عکس جدید رو
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۱:۲۶ آقای محتسبی
الان عوض کردم ولی نمیدونم چرا نشون نمیده
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۱:۲۵ نوید رشیدیان
آقای محتسبی، عکس پروفایل شما که هنوز همونیه که قبلا بود
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۱:۲۲ آقای محتسبی
من در یک حرکت به منظور حمایت از تیم ملی عکس پروفایلم رو عوض میکنم
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۱:۱۷ آقای محتسبی
بذار یه خاطره بگم
من ترم اول دانشگاه رفتم سر کلاس
سوال داشتم
پاشودم گفتم خانووووووووم اجازههههههه!!!!
همه خندیدند
البته میدونستم باید بگم استاد ولی خوب...
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۱:۱۵ محمد طاها تربتی
بچه ها من گروه ندارم
اگر کسی گروه ندارد یا دارند میسازند به من هم بگه



ممنون
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۱ آقای یوسفی
سلام آقای محتسبی
غصه نخورید، چیزی نیست!
من دیدم از بچه ها که هنوز به معلم مثلا میگن آقای نگارش!!!
غصه نخورید، این خوبه ...
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۰:۵۷ آقای محتسبی
آراد چرا خود زنی میکنی؟
چی درباره چی نمیگفتن؟
آقای یوسفی میشه سر بر شانه هاتون بگذارم و بر هجمه ی روانی ای که از جناب آراد بر من سخت وارد میشه زار بزنم؟!
آخخخخخخخخه هنوز بعد یک ترم نفهمیده اسم من محتصبی نیست محتسبی هستش!
آِی خدااااااا
اقا من گروه برا فیزیک ندارم.
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۰:۴۴ آقای یوسفی
سلام
چیا دقیقا چین؟
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۰:۳۳ آبتین اعتمادى
اینا چیه دقیقا😳😳
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۰:۲۰ عباس جلالی نسب
http://www.varzesh3.com/news.do?itemid=1196381&title=%D8%A7%D9%8A%D8%B1%D8%A7%D9%86-%E2%80%93-%D8%A8%D8%AD%D8%B1%D9%8A%D9%86%D8%9B-%D8%AD%D9%85%D9%84%D9%87-%DA%A9%D9%8A%E2%80%8C%E2%80%8E%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D8%B3%D9%8A%D8%A7
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۰:۱۴ پدرام صادقیان
بازی ایران فردا ساعت چنده
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۷ مدیر سایت
صحبت های کارلوس کیروش درباره بازی فردا در اینجا
و این هم صحبت های Marjan Eid (سرمربی بحرین) درباره بازی فردا در اینجا
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۴ نوید رشیدیان
خواهش میکنم
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۰ آبتین اعتمادى
ممنون

۲۰ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۹ آبتین اعتمادى
چرا هیچکسی جواب نمیده😁😁😁😁😁😡😡😡😡😡
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۸ مدیر سایت
بازی امارات - قطر 10:30 بازی ایران - بحرین 12:30
فردا بازى چه زمانیه؟

۲۰ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۷ آقای یوسفی
شهریار فردا انشاالله به بازی می رسید، شاید یکم بعد ۱۲:30 برسن اونایی که خونشون دوره اما می رسن
مهدی نظرت رو دیدم، نوع روایت داستانت سوم شخص میشه در اصطلاح ادبی! یکی از مسئولیت های هر گروه شبیه به چیزیه که گفتی، باز روش فکر بکن و پخته ترش بکن و بگو، ممنون
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۵ میرسعیدی
هر فوتبالی، ارزش یک بار دیدن رو داره؟
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۹ رامین ضیایی
به نظر من اگر از هر زنگ درسی و هر زنگ تفریح 5 دقیقه بگیریم و زنگ ناهار و نماز رو یکی کنیم می تونیم زمانی که تا سا عت 3 تو مدرسه هستیم به صورت آنلاین بازی ها رو ببینیم
خدایی برنامه ریزی رو حال کردی
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۲ مهدی شریفی
بازی آنلاین گذاشتم رو وبلگ خودم
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۲ مهدی شریفی
آقای یوسفی نظر خصوصی من رو بخونین



بازی آنلاین گذاشتم رو سایت برید حالشو ببرید
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۶ شهریار خلوتی
حالا فردا کی تعطیل میشیم؟
یه جور باشه برسیم بازی رو ببینیم
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۴ شهریار خلوتی
چین 1-0 عربستان رو برد
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۵ آقای یوسفی
سلام
نتایج امروز چی بوده؟ عمانو آخراشو دیدم که باخت، بقیه چی شدن؟
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۵:۵۷ آراد لطفی
من چون نظرات مهمی میدم طولانی میشه دیگه..
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۵:۴۲ آراد لطفی
البته خوبه چون اگه همه مس من بودن دنیا پر نابغه بود و چرخه ی زندگی به هم میریخت
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۵:۳۰ آراد لطفی
موقعی که بحث در مورد امتحانا بود چیزی در بارش نمی گفتید
حالا آقای محتصبی هم اومده!عجب آدماین
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۵:۱۰ نوید رشیدیان
عباس، اسم اصلی تیم Nankatsu SC بوده، ولی خوب تو ترجمه عوضش کردن
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۴:۳۳ عباسجلالینسب
نه تیمش شاهین بود
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۴:۲۸ نوید رشیدیان
اسم تیم سوباسا و کاکرو Nankatsu SC است.
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۳:۵۸ آقای محتسبی
اول ایران
دوم تیم سوباسا و کاکرو
Fizik chi bekhonim??????????????????????
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۳:۰۷ نوید رشیدیان
جمهوری دموکراتیک خلق کره هم که 1 هیچ از ازبکستان باخت.
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۲:۵۶ منو میشناسی
http://video.varzesh3.com/?p=69330
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۲:۱۵ منو میشناسی
من که طرفدار خرزو خان هستم.
با تشکر
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۲:۰۴ پدرام صادقیان
ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   ایران   
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۲:۰۳ پدرام صادقیان
طرفدار کدام تیم هستید؟
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۱:۵۴ Amirarshamfarahmand
با سلام به أقای برومند خوب ما فردا امتحان داریمو نمیدونم  بأید از روی چی بخونم اگر میشود یک منبع خوب بگین در ضمن کتاب فیزیک زنده ترجمه ی اسفندیار معتمدی را هم دارم
۲۰ دی ۹۳ ، ۰۷:۰۳ علی پورحاجی
بله استرالیا برد ولی قول به همه شما ها می دهم به فینال نمی رسد
۱۹ دی ۹۳ ، ۲۱:۵۹ نوید رشیدیان
فردا سه تا بازی انجام میشه:
جمهوری کره - ازبکستان / 8:30
ازبکستان - جمهوری دموکراتیک خلق کره / 10:30
عربستان - چین / 11:30
دو تای اول رو که ما مدرسه ایم ولی شاید به آخرای بازی سوم برسیم
۱۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۰ مهدی شریفی
خوب اینم از وبلاگ من لطفا بزاریدش توی پیوند ها
http://mahdi-jan-se.blogsky.com/
۱۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۹ آقای محتسبی
روزبه
از این شوخی های یخ نکن!
ادامه بدی او کویری که تنها توش چهار زانو نشستی تبدیل به قطب میشه
۱۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۴ روزبه رحیمی
شوخی بودا؟!
۱۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۳ روزبه رحیمی
اشکال نداره بزرگ میشین یادتون میره
۱۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۱۲ آقای محتسبی
خوش به حالتون که میتونید بازی ها رو ببینید
من و آقای مطهر که بدجور درگیر امتحانای دانشگاهیم............

سلام
بازی های ایران:
ایران - بحرین             یکشنبه 10/21 ساعت 12:30
ایران - قطر                پنج شنبه 10/25 ساعت 12:30
ایران - امارات             دوشنبه 10/29 ساعت 12:30
ایران تو گروه c همگروه با بحرین , قطر و اماراته (است) .

۱۹ دی ۹۳ ، ۱۴:۲۲ روزبه رحیمی
گل به این میگن 3نفره ریختن سره دروازبان کویت.
کویت به طور کامل نابود شد
۱۹ دی ۹۳ ، ۱۴:۲۰ روزبه رحیمی
بچه ها من مطمعنم که کویت خوش شانس ترین کشوره جهانه دیدین توپ خورد به نوک پای دروازه بانO:

۱۹ دی ۹۳ ، ۱۴:۲۰ آقای یوسفی
ماشاالله نوید، با چه دقتی هم پیگیری کردی، ماشاالله ...
بازی ایران کیه؟
مهدی شریفی و هومن قطعی نظرتون رو دیدم، از هر دو تا کار استقبال میشه فقط قبلش حضوری صحبت خواهیم کرد.
از دانیال احمدوند خبری نشد؟ نکنه رفته استرالیا؟! اگه رفتی بگو ...
۱۹ دی ۹۳ ، ۱۴:۱۷ آراد لطفی
من بازی بارسا رو دیدم
۱۹ دی ۹۳ ، ۱۴:۰۹ نوید رشیدیان
کویت گل اوّل رو زد در ادامه 3 تا خورد، چه گل های قشنکی هم زد استرالیا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد آهنگ