دوره شیش

پاتوق مجازی بر و بچ دوره 6 حلی 3

دوره شیش
آخرین نظرات
متولدین هفته
پیوندها

به نام بهترین شنونده حرف ها، خدای خودمون

این جا قراره از این به بعد فضایی برای گپ زدن و گفتگو کردن دوره شیش باشه، راجع به موضوعات مختلف میشه صحبت کرد مثلا قهرمانی ایران تو جام ملت ها، مشورت واسه کار گروهی یا هر چیز دیگه ای، متناسب با زمان هم موضوعی هم برای بحث مطرح میشه و میشه نظرتون رو راجع بهش بگید. سیستم هم اینجوریه که مبحث مطرح میشه و یک مهلتی هم براش تعیین میشه و یکی از معلم ها هم لطف می‌کنن هدایت بحث رو در دست می‌گیرن، تا اون مهلت میتونین نظراتتون رو راجع به اون مبحث بگین. بعد از اتمام مهلت نظرات آرشیو میشن و شاید موضوع بعدی مطرح بشه. نظرا هم بی تایید نمایش داده میشه.بقیه هم می تونن بهتون جواب بدن، اسم هم توصیه میشه اسم کاملتون رو بنویسید تا با فرد دیگه ای اشتباه گرفته نشید!

ضمنا نظرات حاوی توهین به هر شخصی (درمدرسه یا بیرون مدرسه) حذف خواهند شد.

موضوع مورد گپ و گفت:

امتحان و امتحانا!

نظرات قبلی اینجا آرشیو شده اند.

 
۹۳/۱۰/۱۵
ما باید کل درس 3 رو بخونیم

salam

۱۹ دی ۹۳ ، ۱۲:۵۷ آقای یوسفی
جلسه پدران تاریخش ۹ بهمنه، می تونیم نزدیکاش اگه صحبتی بود اینجا داشته باشیم، راجع به اردو هم مفصل حرف می زنیم ... اصلا شاعر میگه اردوهامون با مدرسه هیچی به پاش نمی رسه ...‌
این هفته هم با موضوع امتحان و امتحانا هستیم تا ...
راستی، کسی از دانیال احمدوند خبر داره؟! متاسفانه مریض شده، فکر کنم دو تا امتحانشم نیومد بده، اگه باهاش صحبت کردید به بقیه بگید که انشاالله بهتر شده یا نه؟
دانیال اگرم خودت متنو خوندی و زنده ای جواب بده!
۱۹ دی ۹۳ ، ۱۲:۴۹ آراد لطفی
حدود چن سااعت مونده به امتحان
موضوع رئ به امتحان بدبن
۱۹ دی ۹۳ ، ۱۲:۴۶ مهدی شریفی
حدود یه هفته مونده به جلسه پدرا موضوع رو اختصاص بدید به جلسه و اردو
۱۹ دی ۹۳ ، ۱۱:۴۲ آقای یوسفی
سلام به دوره شیشیا!
حالتون خوبه؟
عیدتون مبارک! میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) بر همتون به ویژه محمدسام و محمدمهدی و امیرمحمد و محمد دانیال و محمدامین و محمدصادق(تبریک ضربدر دو!) محمدطاها و محمدحسین و سید محمدمهدی مبارک!
پیامبر(ص) می فرمایند:  روش آدمی بر طبق مذهب و سیره ی دوست صمیمی و رفیق دلبندش خواهد بود.     پس انشاالله رفیق فابریکای خوبی برا هم باشید!
۱۸ دی ۹۳ ، ۲۳:۲۰ مهدی شریفی
به جز من یه نفر آنلاینه
زود بگو چرا تا این موقع شب بیداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زود جواب بده
۱۸ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۰ عباس جلالی نسب
جواب س.الامو پس از اندکی تامل به دست آوردم(این جمله خیلییییییییییییییییییی ادبی بود حال کردم!!)

۱۸ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۹ عباس جلالی نسب
آقایی که به جای نابغه ی واقعی میای
























































































عیب نداره بیا
۱۸ دی ۹۳ ، ۱۴:۳۸ نابغه واقعی
آرشام شاهنامه خوانی رو بذار رو سایت !
لطفا!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۸ دی ۹۳ ، ۱۳:۱۲ معین حسینی صدر
سلام 
یک سری بزنید:
matlabnews.blogfa.com
۱۸ دی ۹۳ ، ۱۲:۴۶ روزبه رحیمی
من امده ام وای وای من امده ام
۱۸ دی ۹۳ ، ۱۲:۲۸ مهدی شریفی
7 نفر خود را معرفی کنید
۱۸ دی ۹۳ ، ۱۲:۲۷ مهدی شریفی
اسلام الاجمعین
What are you doing
کسی هست یا نیست

۱۸ دی ۹۳ ، ۱۰:۴۹ پدرام صادقیان
سلام
۱۷ دی ۹۳ ، ۲۱:۲۸ عباس جلالی نسب
الان فقط من تو سایتم 
همه این سعادت های بزرگ داره نصیب من میشه
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۴ مهدی شریفی
آهای آقای مدیر سایت جواب بده
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۸ مهدی شریفی
حالا دو نفر آنلاین
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۸ مهدی شریفی
کی اینجاست
آهای سه نفر آنلاین
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۷ مهدی شریفی
آی ام
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۴ سید سروش فاطمیان
کسی هست ؟!؟!
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۴ سید سروش فاطمیان
سلام دوباره
آراد
کچلمون کردی.
چی میخای؟
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۷:۲۹ آراد لطفی
میشه جواب بدید
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۷:۲۴ آراد لطفی
منم وقتی تعداد حاضرین 0 بود کردمش1
این کار مهمتری بود چون اگه من یکش نمیکردم نمیتونستی بیای تو
کار من مهم تر بود
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۷:۱۲ عباسجلالینسب
بچه ها من اومدم مجموع نمایش ها شد20000 
پس قدرم رو بدونید
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۷:۱۰ آراد لطفی
؟!%^&*)(_+!@#$%^&*)(\()*&^%ًًًًُِّۀـأ؛آ|:"
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۵:۴۸ سید سروش فاطمیان
سلام بر همگی
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۵:۳۵ روزبه رحیمی
اقای یوسفی فردا تعطیله؟؟؟؟؟
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۵:۱۹ معین حسینی صدر
نه احتمالا جزو زباله ها حساب شده!!!
و یکی دو تا سوال(فقط یکی دوتا!!!!):
فردا تا ساعت چند وقت داریم که رضایت نامه رو بدیم؟
و آیا میتونیم اسکن کنیم بفرستیم؟
و یه سوال اینکه اگر شما یادتون بره بفرستین و یا به هر دلیل دیگه ای من نتونم رضایتنامه رو تحویل بدم؛
تکلیف من چی میشه؟
وسوال آخر ومهمترین سوال:!
فردا نیاز هست من یاد آوری کنم یا نه؟!
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۵:۰۸ آقای یوسفی
سلام روزبه
یه مقدار درسو بخونید تا اشکالاتتون پیدا بشه، انشاالله فکر می کنم فردا ساعت رفع اشکال تو وبلاگ قرار داده بشه.
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۴:۵۸ روزبه رحیمی
اقای یوسفی اقای حیدری کی میان؟؟؟
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۴:۰۵ آقای یوسفی
سلام معین
به نظر دستهایی پشت پرده است، آره؟!
من الان بهش دسترسی ندارم، انشاالله فردا برات می تونم بفرستم
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۲:۰۲ معین حسینی صدر
سلام آقای یوسفی
میخواستم بگویم که اگر میشود فایل رضایتنامه یزد را برای من ارسال کنید چون رضایت نامه ی من به صورت پر رمز ورازی گم و گور شده!!
باسپاس فراوان
mhoseinisadr@gmail.com



۱۷ دی ۹۳ ، ۱۱:۵۲ عباسجلالاینستال
کور مرد شلغم خورد
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۱:۵۲ عباسجلالاینستال
کشمشمشیرکشمشیر
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۱:۵۱ عباسجلالاینستال
در این درگه که گه گه که که و که که شود ناگه مشو غره به امروزت که از فردا نئی آگه
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۱:۴۹ عباسجلالاینستال
آقا یکی جواب اینو بفرسته من روی یکیو کم کنم!!!!!!!!!!!!
خم چو نگون گشت یکی قطره ریخت هوش ز مد هوش محبت گریخت.
تروخدا
حیاتیه

۱۷ دی ۹۳ ، ۱۱:۴۶ عباسجلالاینستال
هیچ کی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اسم قبلی یکم دراز بود این اسمو گذاشتم
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۱:۴۴ عباس ()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()((()()()(())))(()()))()()
یا ایها ناس ، زنهار من آمدم

۱۷ دی ۹۳ ، ۱۱:۴۲ عباس ()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()((()()()(())))(()()))()()
خب دیگه آقای عجم میتونی به جای من پیام بده
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

۱۷ دی ۹۳ ، ۱۱:۰۴ معین حسینی صدر
هویت مدیر سایت نیز به صورت شصت درصدی آشکار شد:
"جناب آقای باقری"!!!
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۱:۰۲ معین حسینی صدر
سلام آقای یوسفی
میخواستم بگویم که اگر میشود فایل رضایتنامه یزد را برای من ارسال کنید چون رضایت نامه ی من به صورت پر رمز ورازی گم و گور شده!!
باسپاس فراوان
mhoseinisadr@gmail.com
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۴۹ آقای یوسفی
حالا روی بخش سفید کلیک کن و عکس جدیدو بیار،
بعد روی ارسال کلیک کن،
کتدری که می خوای عکست توش باشه تنظیم کن،
ذخیره رو بزن
درست باید شده باشه
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۴۶ آقای یوسفی
الان از اول با این مراحل بیا جلو،
اول رو عکس کلیک کن
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۳۷ آراد لطفی
چه عجب کسی جواب داد آره میگم میرم روش عکس جدیده واسه پروفایله
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۳۶ آراد لطفی
تو خیابون اینجوری آدم با خودش صحبت کند میپن دیوانس پس من از جون و دل دارم مایه میذارم
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۳۶ آقای یوسفی
خب رو ارسالم کلیک‌ می کنی؟
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۳۶ آقای یوسفی
خب رو ارسالم کلیک‌ می کنی؟
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۳۴ آراد لطفی
مبهم
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۳۴ آراد لطفی
هف نفر هست لالم باشن میتونن نظر بدن پس..
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۳۱ آراد لطفی
تاسف
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۳۱ آراد لطفی
؟
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۳۱ آراد لطفی
برادرا
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۳۱ آراد لطفی
الو
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۳۱ آراد لطفی
نظر بدهید
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۲۹ آراد لطفی
میزنم روش عکس  جدیدس اما میام بیرون قدیمیس
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۲۸ آراد لطفی
بابا کردم نمیشه
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۲۷ آقای یوسفی
سلام آراد و روزبه
آراد روش کلیک کنی و دوباره عکست رو آدرسش رو بزنی که انتخاب کنی باید بیاد
روزبه، یه مشکلی پیش اومده، هر وقت برطرف بشه، درست میشه
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۱۵ روزبه رحیمی
http://roozbehrahimiparsi.blogfa.com/
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۱۴ روزبه رحیمی
اقای یوسفی چرا سایت من از پیوندها در اومده؟؟؟؟؟؟
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۱۴ روزبه رحیمی
اراد خیلی سخته یه سوال اسون بده
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۱۰ آراد لطفی
اگه تونستی a رو پیدا کن
b b b a b b
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۷ آراد لطفی
کسی نیس؟
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۶ نوید رشیدیان
هستم کارت رو بگو
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۵ آراد لطفی
آقا ی یوسفس عکسم چرا عوض نمیشه؟
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۵ مهدی شریفی
اختتامیه امروز
خداحافظ
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۴ مهدی شریفی
میدونم هستی جواب بده
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۴ آقای یوسفی
سلام بر همگی
مهدی می بینم که کارآگاه شدی اما تیرت خطا رفت که ...
لازمه از بچه هایی که امروز لطف کردن و جواب سوالات رو دادن و همچنین از آقای میرسعیدی تشکر کنیم. از طرف همه.
میرزا نوید، میرزا رامین و میرزا مهدی مچکریم!
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۱ مهدی شریفی
نوید هستی کارت دارم
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۵۵ مهدی شریفی
دقیقا 7 تا عین باور نداری بندازش تو وورد و ببین
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۵۳ نوید رشیدیان
همش غین است عین نداره، خودم میدونم، ضایع شدی
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۴۵ مهدی شریفی
دیگه واقا رفتم
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۴۲ مهدی شریفی
همه رفتن؟؟
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۴۰ مهدی شریفی
غغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغعغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
غغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغعغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغعغغغغغغغغغ
غغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغعغعغعغعغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
این شوخی نیست بگید چند تا عین داره؟
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۳۹ مهدی شریفی
حالا باید بگم به خدا من هیچ وقت توی این بخش با اسم دیگران کامنت نزاشتم
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۳۸ مهدی شریفی
آقای X =عرفان
عجم ؛ عالییییییییییییی عالیییییییییی
اقای عجم ببخشید ببخشید ولی اسکلمون کرده اصلا n نذاشته
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۲۸ مهدی شریفی
ته تهش مدیر سایت یا آقای یوسفیه یا نوید
اگه نویده:لطفا اول به آقای یوسفی تذکر بدید
اگه آقاست:لطفا اول خودتون
اقای شریفی که با نام من(محمد امین عجم) وارد شدی!
خودم اینو نوشتم!
تازه یادم رف توش n بذارم !
هاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!

۱۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۲۲ مدیر سایت
اقای ازادی !
با نام اقای باقری دیگه نظر نذار!
تو که امروز با نام عجم و شریفی و لطفی پیام گذاشتی !
اقای باقری رو ول کن!
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۲۱ امیر محمد آزادی
اژدها می رود.
تعظیم کنید.
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۲۰ محمد امین عجم
من پیدا کردم .
دنبال n بگردید :
هر کی پیدا کنه نابغه است!
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmm
mmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۱۶ محمد امین عجم
از ابتکار من استفاده نکنید.
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۱۴ امیر محمد آزادی
آقای یوسفی 
اوضاع پسه 
باید فلنگو ببندید.
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۱۳ مهدی شریفی واقعی
کدوم **** با اسم من نظر گذاشته!
لامصب چه باهوشم بوده!
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۱۲ آقای یوسفی یا به عبارتی عجم
نگاه کنید گذاشتن کامنت به اسم دیگران سخت نیست
پس اعتراف کنید آقای یوسفی
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۸ امیر محمد آزادی
اصفهان 
خیلی پر رویی.
خطاب به شریفی:
آره جون ارواح ***
تو که نبودی!
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۶ مهدی شریفی
من میگم رفتم اما ناظر هستم ببببببببللللللللله
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۳ نوید رشیدیان
من هستم
کی جرئت کرد بگه راز فاش کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقای شریفی نذار رو کنم....!
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۲ آراد لطفی
کسی نی؟
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۲ امیر محمد آزادی
شریفی 
به نظرت یه کم برای خواب زود نیست؟
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۱ امیر محمد آزادی
آقای شریفی 
برو که دیگه بر نگردی!!!!!!!!!!
شوخی کردم ؛ برو به سلامت.
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۰ مهدی شریفی
اگر بار گران بودیم و رفتیم                                           اگه نامهربان بودیم رفتیم
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۰ آراد لطفی
جمع بستن اینا نبود تو جزوه
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۹ مهدی شریفی
یادم رفت بگم
یادتون باشه آقای یوسفی با  اسم عجم وارد میشده
گود بای
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۸ مهدی شریفی
خدا نگهدار
و افشا کننده راز از وبلاگ میرود
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۷ آراد لطفی
عکسم عوض نمیشه
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۷ امیر محمد آزادی
آقای یوسفی این قرار ما نبودا .
ما با هم یه قرار دیگه بسته بودیم.
باید بگم که : آقای یوسفی 
یادته چه حرفایی به من زدی                        حالا فهمیدم که تو گولم زدی 
*البته باید بگم که برای حفظ قافیه و وزن از جمع بستن استفاده نکردم.
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۷ مهدی شریفی
بهتر بگی برادر عجم
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۵ آراد لطفی
برادر یوسفی
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۵ مهدی شریفی
بهت که گفتم آراد
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۵ مهدی شریفی
دیگه دستت رو شده نابغه واقعی یا جناب آقای یوسفی
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۵ آراد لطفی
عکس
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۵ آراد لطفی
چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۴ آراد لطفی
عکسم عوض نمیشه
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۴ نابغه واقعی
کدوم ** **** **** ****** با اسم من نظر گذاشته؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۴ آراد لطفی
عجمبه آقا یوسفی بگو عکسم عوض نمیشه
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۴ مهدی شریفی
آقای یوسفی یا عجم
هشدار هشدار
آقای یوسفس با اسم عجم وارد شده اند
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۲ محمد امین عجم
آقای یوسفی به من گفتند که بگم شریفی ، یه کم داری زیاده روی می کنیا!!!!
از ما گفتن بود.
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۲ آراد لطفی
انتخابم کردم موفقیتم گفت اما تغییر نمیکنه
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۲ مهدی شریفی
آقای یوسفی در کنج تاریک سایت ناظر ماست.
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۱ آراد لطفی
چرا عوض نمیشه؟
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۱ مهدی شریفی
خطاب به آراد:روی عکس کلیک کن میره تو بیان میتونی عوضش کنی
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۰ آراد لطفی
سوال کردم
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۹ مهدی شریفی
شریفی اندرز گو باز میگردد
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۸ آراد لطفی
چرا عکسم عوض نمیشه؟
خطاب به مدیر سایت
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۶ امیر محمد آزادی
آقای یوسفی چرا نظر نمی گذارید؟
  
در بحث ها شرکت کنین دیگه.
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۵ روزبه رحیمی
اقای یوسفی چرا سایت من از پیوندها در اومده؟؟؟؟؟
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۵ مهدی شریفی
پشت سرم غیبت نکنین تا نیستم
کار بدیه
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۴ مهدی شریفی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ حرکت من بعد از شنیدن جوک عباس
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۳ مهدی شریفی
بچه ها چون که احترام به پدر و مادر مهم تر از بودن توی سایت تا چند دقیقه دیگه برمیگردم
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۲ عباسجلالینسب
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ حرکت مقدماتی شریفی به مدت ده ثانیه قبل از تف کردن
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۲ مهدی شریفی
چی مسخره بود
حرفای پند آمیز من؟؟
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۱ مهدی شریفی
ببین عجم جان میدونم که داری شوخی میکنی و ده دلت میخوای این سایت باصفا باشه پس دیگه از این جور شوخی ها نکن
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۰ روزبه رحیمی
اراد جان کاملن با نظرت موافقم
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۰ آراد لطفی
خیلی مسخره بود
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۰ مهدی شریفی
کجایی عجم
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۰ محمد امین عجم
زبون در آوردی!!!!!!!!
آزادی ، جون من فردا شکوفه رو بیار حال شریفی رو بگیره.
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۹ مهدی شریفی
بگو دیگه برا همینه دیر میای مدرسه
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۷ عباسجلالینسب

تا یازده سالگیم فکر میکردم
اسمم زُهره است،‌
چون همیشه مامانم وقتی میخواست بیدارم کنه
میگفت: پاشو ظهره .

۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۷ مهدی شریفی
به تو هم همین رو پیشنهاد میکنم
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۶ مهدی شریفی
عجم جان آزادی عقب نکشید بلکه در راه دوستی جلو رفت
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۶ مهدی شریفی
دستم جا نمیشه داداش هم دمت گرم
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۶ محمد امین عجم
چرا عقب کشیدی؟
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۵ مهدی شریفی
عباس یکی از اون جوکای هو فان رو بزار
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۴ امیر محمد آزادی
دیگه صلح و دوستی اما قرارمون سر جاشه.
من دستمو برای صلح جلو میارم.
دست رفاقت رو بده بیاد.
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۴ مهدی شریفی
رو چشام حالا به نظرت مدیر سایت کیه بعضیا میگن نویده بعضیا میگن آقای یوسفی
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۲ امیر محمد آزادی
دیگه بسه 
فقط حتما اکبر آقا رو بیار کارش دارم.
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۱ مهدی شریفی
باز هم که دارید ادامه میدید فضا رو یه کم صمیمی کن داداش
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۰ مهدی شریفی
من مایه افتخار سده که هیچی مایه افتخار کل جهانم
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۹ امیر محمد آزادی
ببین شریفی 
من به خاطر خودت گفتم اصغر بیاد . باشه می گم غلام و شکوفه و یاور و جلال بیان پیش اکبر آقا تون.
در ضمن باشه عباس تو هم شریک .
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۹ مهدی شریفی
آزادی گفتم مدیر سایت ناظره بیا برو یه کم پایین یه کامنت سبزه بخونش
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۷ آقای یوسفی
بابا مهدی!
تو مایه افتخار سده هستی!
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۷ مهدی شریفی
مانیتور زیبایی ها
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۶ مهدی شریفی
برید تو مانیتور خوبی ه ببینید چه جور پرچم 102 رو بالا بردم
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۴ مهدی شریفی
حال کردی جمله رو
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۴ مهدی شریفی
بچه ها یه پیشنهاد بیاید با هم دوست باشیم یعنی یکی برای همه و همه برای یکی
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۳ مهدی شریفی
آیا اطلاع دارید که تا الان من با نام عجم پیام میذاشتم
ها ها ها ها ها
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۳ عباسجلالینسب
آزادی
منم شریک تو ماساژ شریفی .
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۲ مهدی شریفی
ریشه اصغر صغر می باشد که معنی آن کوچک است یعنی رفیق تو کوچیکه؟
حالا داداش من فردا اکبرو می آرم
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۱ امیر محمد آزادی
حتما عجم جان 
یه سفارش ویژه به اصغر می دم که حسابی داشِمونو ماساژ بده.
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۸ محمد امین عجم
آزادی جان
لطف کن به اصغر آقا بگو از طرف منم یک کم شریفی رو ماساژ بده.
دیتت درد نکنه.
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۷ مهدی شریفی
بببین کیارش تا به یکی حرف خوب میزنیم حسودی میکنن
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۷ مهدی شریفی
ثببین کیارش تا به یکی حرف خوب میزنیم حسودی میکنن
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۶ امیر محمد آزادی
ببین شریفی 
مردی فردا بیا کوچه بقلی به اصغر می گم بدنتو یه کم مالش بده تا برای امتحان ورزش آماده بشی .
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۵ مهدی شریفی
محمد امین و امیر محمد یاد بگیرید فرو بردن خشم رو
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۵ مهدی شریفی
کیارش جان بین دو دوست نباید این چنین پیامی به هم بخورد
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۴ مهدی شریفی
و این گونه مهدی شریفی جواب تهنه را با خوبی مدهد و خشم خود را فرو میبرد
پاسخ:
ممنون از شما آقای شریفی که نمی ذارید فضای باصفای وبلاگ به بی صفایی تبدیل بشه
و اما آقایی که با اسم رفقای دیگه نظر میذاری، تا الان چند تا نظرت پاک شده، امیدوارم نظراتتون بسته نشه، اینجا قرار هست پاتوق باصفای بچه های دوره شیش باشه و نه چیز دیگه، از حضور شما با عنوان حقیقی تون به عنوان یه دوره شیشی استقبال میشه.
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۳ مهدی شریفی
ممنون کیارش جان خودت گلی برا ما بسه
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۲ امیر محمد آزادی
کیارش 
آفرین ، عالی بود.
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۲ مهدی شریفی
اگه کسی اشکال داره به استاد ادبیات بگه ها فقط امضا نمیدم
فردا با اژدها طرفی ای ملکول
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۰ روزبه رحیمی
اقای یوسفی ممنون که وبلاگ منم به پیوندها اضافه کردین
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۹ امیر محمد آزادی
مهدی کاری نکن فردا بادیگاردامو بیارم شکمتو سفره کنننا.
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۹ مهدی شریفی
کجایی
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۹ مهدی شریفی
آزادی در عمق وبلاگ محو شد
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۸ مهدی شریفی
عباس جان در عمق درس غرق نشوی یه وقت
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۷ عباسجلالینسب
واسه تو که همینطوری می خونی کمه .
من عمقی می خونم و تو عمق جزوه می رم .
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۷ مهدی شریفی
بابا کی گفتم اون رو تهنه حساب کردی نه داداش مدح از یک دوست بزرگوار بود
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۵ مهدی شریفی
آزادی و کیارش بود به عباس هم آراسته شد
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۵ کیارش جباری
اولا من موظف نیستم به تو جواب پس بدم .
دوما تو گفتی که من اینجا اضافیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بذار من فردا بیام مدرسه نشونت می دم .
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۴ مهدی شریفی
بابا همش ده صفه بود انگار زیست 50 صفحه ای رو یادت رفته
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۲ عباسجلالینسب
سلام
به نظر شما این جزوهه یه کم طولانی نبود؟
بابا خسته شدم  این قدر خوندمو تموم نشد .
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۲ مهدی شریفی
میگم چی شد عصبانی شدی
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۲ مهدی شریفی
کیارش با توم
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۱ مهدی شریفی
کلمات فارسی چه با ت چه با ط از کسرت معنا بی معنا-ند.

این رو حساب نکردی
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۰ امیر محمد آزادی
چی سه تا جملس عزیزم؟
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۰ مهدی شریفی
کیارش
کی اومدی که کسی بخواد عصبانیت کنه
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۹ مهدی شریفی
الو
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۸ مهدی شریفی
سه تا جمله پسرم سه تا
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۷ مهدی شریفی
آزادی.پسرم
تو نباید به دوستانت توهین کنی مخصوصا که گفتم ته توش رو در اوردم فهمیدم مدیر سایت الان اینجاست حذف شدی نگی چرا
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۷ امیر محمد آزادی
می گم که کلا دزد باشی راحتی .
درباره ی دو تا نوشتن هم باید بگم که کامپیوتر و وبلاگ هم با همه ی نفهمیشون،فهمیدن که تو  ***ِ **** .
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۵ مهدی شریفی
کلمات فارسی چه با ت چه با ط از کسرت معنا بی معنا-ند.
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۳ مهدی شریفی
نوید وآقای یوسفی آنلاینن و جیکشون در نمی آد
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۲ امیر محمد آزادی
خاک تو سرت کنن 
دو بار یک پیامو گذاشت هر دو بار «فقطو» با «ت» نوشت.
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۲ مهدی شریفی
چرا هرچی میفرستم دو تا میشه
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۲ مهدی شریفی
بپا
اون شعر دزده که آزادی دزد میشه
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۲ مهدی شریفی
بپا
اون شعر دزده که آزادی دزد میشه
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۱ امیر محمد آزادی
کلا دزد باشی راحتی. 
نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۱ مهدی شریفی
والا فقت کیارش رو کم داشتیم
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۱ مهدی شریفی
والا فقت کیارش رو کم داشتیم
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۰ کیارش جباری
سلام
جمعتون جمع-ه ها
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۹ مهدی شریفی
از ز اژدها(شریفی) تا ز آزادی(ملکول)فرق هاست
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۸ امیر محمد آزادی
اژدها وارد می شود.
تعظیم کنید .
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۸ مهدی شریفی
خدا نکنه کسی عجم رو بگیره
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۷ محمد امین عجم
آقا گرفتید ما رو
از این ور به اون ور ،از این ور به اون ور ،از این ور به اون ور ،از این ور به اون ور ،از این ور به اون ور ،از این ور به اون ور ،از این ور به اون ور ،از این ور به اون ور ،از این ور به اون ور ،از این ور به اون ور.
 
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۱ نوید رشیدیان
آقای یوسفی
نظر خصوصی من
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۰ آقای یوسفی
سلام بهزدامهر
چه عجب ...
سوالت رو تو بخش رفع اشکال ادبیات بپرس
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۲ بهزادمهر امیریان

سلام به همهگی

یکسوال داشتم :

شغال : شب+ غال

غال یعنی چی ؟

 

۱۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۰۵ مهدی شریفی
آزادی اون صفحه حذف شد بیا این ور
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۶:۰۷ مهدی شریفی
نوید اگه پایین تر رو نگاه کنی میبینی که چه طور پته آقای X رو ریتم رو آب بعدش هم میتونی ببینی چ طور با اسم آقای .. وارد شدم پسس مراقب باشش
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۶:۰۵ مهدی شریفی
فوری یادت رفت نوید؟
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۴:۱۰ رامین ضیایی
خیر مدیر سایت ساعت 12 نوشت من می رم و ساعت 3 بر می گردم

برگرفته از وبلاگ doreh6.blog.ir
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۵:۱۸ معین حسینی صدر
http://matlabnews.blogfa.com/?p=1
قبلی اشتباه بود

۱۶ دی ۹۳ ، ۱۵:۱۷ معین حسینی صدر
سلام بر دوستان
اگر وقت شد یک سری هم به ما بزنید
http://matlabnews.blogfa.com/?p=2

فقط خواهشا توی پیوند ها نزارید
منظورم اینه که نمیخوام توی وب دوره شش باشه

پاسخ:
هر جور خودتون مایلید، ما که دوست داریم تو پیوند ها نام شما هم باشه
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۴:۱۹ مهدی شریفی
نوید به کل لو رفتی
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۴:۱۶ نوید رشیدیان
کی همچین چیزی نوشت مدیر سایت؟
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۴:۱۰ رامین ضیایی
خیر مدیر سایت ساعت 12 نوشت من می رم و ساعت 3 بر می گردم

۱۶ دی ۹۳ ، ۱۴:۰۸ نوید رشیدیان
خوب مگه فقط من به سوالا جواب دادم، خوب مدیر سایت هم به یک سوالی جواب داد، اینطوری حتی میتونی نتیجه بگیری آقای میرسعیدی، نویده، چون آقای میرسعیدی هم به بعضی سوالا جواب داد، مدیر سایت هم یک سوال رو بلد بود و بهش جواب داد
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۴:۰۴ رامین ضیایی
سوتی شما آنجا بود که در رفع اشکال فارسی به اسم مدیر سایت نظر گذاشتید
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۳:۵۹ نوید رشیدیان
خوب من ایمیل آقای یوسفی رو دارم و بهشون درباره ی یک مساله ای ایمیل زدم چرا هی چیز ها رو به هم ربط میدین (هم شما رامین هم جناب آقای میرسعیدی)
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۳:۵۶ رامین ضیایی
آقای یوسفی نوید سوتی داد و معلوم شد مدیر سایت خود نوید هست
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۳:۵۴ نوید رشیدیان
نظر خصوصی من را حتما بخوانید + ایمیلم را هم حتما بخوانید و حتما پاسختان را به هردو بگویید
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۳:۵۱ آقای یوسفی
کانتر؟! هدشات؟! چی هست؟ فقط پین بال!
بعدشم شماها اهل فن هستید، وبلاگ بازی سیتی و ...
اگه میشه و اینترنت خیلی خفن نمی خواد، درست کنید. امتحانا هم داره تموم میشه بچه ها تا خرداد دیگه وقت دارن!
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۳:۲۱ کسری فاضلی
میگم آقای یوسفی یه سرور توی کانتر استریک درست کنید به اسم ((دوره شیشی ها ))
آخه بچه ها زیاد کانتر بازی می کنن !
بعید هم نمی دونم خودتون هم بازی می کنین !
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۳:۱۹ کسری فاضلی
چه امکاناتی رو خریدین ؟

۱۶ دی ۹۳ ، ۱۳:۰۴ آقای یوسفی
از امکانات اختیاری خرید کردم
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۲:۰۰ کسری فاضلی
چی رو خریدین ؟

۱۶ دی ۹۳ ، ۱۲:۰۰ کسری فاضلی
آقا ما معنوی حساب می کنیم !!!!
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۱:۰۱ آقای یوسفی
سلام،
جدی میگی؟! دیگه مال مردمه دیگه! مواظب خودت باش اگه منم اطلاعاتی که دارمو پخشش کنم وضع از این بدتر میشه، پس یه مبلغی رو هم به وبلاگ دوره ششیش باید بریزی تا ... (کارت می کشی یا نقدی حساب می کنی؟!!!)
ضمنا خوب شد ما خودمون خریدیم!
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۰:۰۱ کسری فاضلی
میگم آقای یوسفی عجب چشمی دارید !
همین دیروز صبح راجع به همون هکه پرسیدید ، همین بعد از ظهرش اخطاریه اومد و مجبوریدم 10000 تومن پرداخت کنم !
۱۶ دی ۹۳ ، ۰۹:۵۹ کسری فاضلی
سلام
۱۶ دی ۹۳ ، ۰۶:۵۸ امیرارشام فرهمند
سلام

۱۶ دی ۹۳ ، ۰۰:۵۰ یک نفری که ناشناسه
زندگی چیزی فرا تر از خوبی ها و بدی هاست .زندگی را میتوان عامل بودن فشار ها دانست .بعضی فشار ها خیلی سخت است جوری که انسان اگر هم از دور به ان بنگرد غصه میخورد ؛فشارها چیزی هستند که ما به خاطر ان ها زنده ایم مانند همان کوهنوردی که خواست کوه ایگر را در سال های ۱۹۷۸ طی کند که متاسفانه سه دوست خود را از دست داد ولی زنده ماند ولی انقدر فشار سنگینی بر روی او بود که پس از طی عملیات نجات وقتی میان زمین و هوا معلق بود جان سپرد پس می توان فشار را تا حدی عامل خوبی برای زندگی دانست.
نویسنده:همون نفری که ناشناس بود
۱۵ دی ۹۳ ، ۲۰:۵۵ آقای یوسفی
سلام
یکی از بچه ها فرستاده بود
"آقای یوسفی میشه رضایت نامه اردوی یزد رو براتون ارسال کنیم ، مبلغشو چهار شنبه بیاریم ؟"
همونطوری که آقای باقری فرمودن تا پنجشنبه وقت دارید و تمدید شد، پس هر دو رو چهارشنبه تحویل بده.
۱۵ دی ۹۳ ، ۲۰:۳۳ صدرا هاشمی منصور
۱۵ دی ۹۳ ، ۱۷:۵۰ رامین ضیایى
به جاى امتحان بهتر نیست درباره ى معضل جام ملت هاى آسیا حرف بزنیم که احتمالا مجبوریم در مدرسه نگاه کنیم؟
پاسخ:
احتمالا از هفته بعد راجع به این گپ می زنیم.
۱۵ دی ۹۳ ، ۱۷:۴۷ کسری فاضلی
سلام به همه
۱۵ دی ۹۳ ، ۱۷:۴۶ روزبه رحیمی
اینم نظر اول که برای خودمه

کد آهنگ