دوره شیش

پاتوق مجازی بر و بچ دوره 6 حلی 3

دوره شیش
آخرین نظرات
متولدین هفته
پیوندها

یا رحمان


سلام دوباره


سوالات راجع به امتحان اجتماعی و مباحث جزوه ها یا کلاس رو میتونید در نظرات همین مطلب بپرسید؛ هر گونه سوال یا جواب(!) یا نکته ی دیگه ای هم راجع به امتحان و منابعش پذیرفته می شود!  [البته فکر میکنم اینقدر همه چی معلومه و اینقدر مسلط هستید که نیاز به سوال نداشته باشید؛ حالا به هر حال!]


به مرور، تا شب اگر مشتری داشتیم!، نکاتی از امتحان رو خواهد شد؛ وگرنه که خب فردا میفهمید دیگه.


منابع امتحان هم در این مطلب موجود است؛ بارم بندی و اهمیت مطالب هم میتونید بپرسید خب همینجا!


ارادت

میرسعیدی


۹۳/۱۰/۰۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
۱۲ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۳ امیرارشام فرهمند
عدد ۱۰ را طوری تقسیم کنید که تفاوت انها برابر ۵ باشد؟
۲علی و رضا در مغازه ی پدرشان  سبد حصیری درست میکنند علی روزی ۵ تا بیشتر از رضا درست میکند اگر علی ۳ روز و رضا ۶ روز کارکنند رویه هم ۶۰  سبد درست میکنندهر کدهم چه قدر درست کرده اند
۳ سگی و خرگوشی دنبال هم میکنند خرگوش ۱۵۰ متر از سگ جلوتر است اگر سگ در هر ثانیه ۴ متر بدود و خرگوش در هر ثانیه ۲ متر بدود کی به هم میرسند
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۳:۴۷ صدرا هاشمی منصور
در جستجوی نمره بالاتر از صفر.......
  هاشمی منصور
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۳:۰۱ میرسعیدی
بچه ها من هنوز هستم؛ چون هفت نفر توی وبلاگ، آنلاین-ن گفتم که شاید هنوز سوال داشته باشید.

علی جان، چه رقابتی رو؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۲:۳۸ علی پورحاجی
میشه رقابت را توضیح دهید
اصل دو هومن
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۲:۰۹ هومن قطعی
اقا اگه هستید عدالت و کارایی کدوم اصله؟؟
پاسخ:
اصل دو 
ایول اقا مرسی
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۱:۴۷ میرسعیدی
از درس یک و دو، یه دونه سوال داریم.
ددرسای اول لازمه
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۱:۳۴ میرسعیدی
دل خوشی دارند!

خبر ندارند شما هستید

بله اقا حله
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۱:۲۸ میرسعیدی
در عجبم از آنهایی که میدانم به مشکل خواهند خورد ولی نیامدند و سوال نپرسیدند و تا چه شود.
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۱:۲۶ میرسعیدی
به آریا :

جونم برات بگه که چهار تا از شونزده تا سوالمون برای جغرافیا و محیط زیست-ه که میشه سرجمع 7 نمره از بیست نمره. دو تاش از درسای کتابتون (همون درس 9 تا 12) و دو تا سوال هم برای جواب دادنش خوندن کتاب محیط زیست میتونه کمکت کنه.

حله؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۱:۲۶ امیر محمد آزادی
آقا آخرهم جواب من را ندادید .
من برای آن سوء تفاهم عذر خواهی می کنم .
آقا اااااااااااااااااااااااااااا شب بخیر.
سوالای محیط زیست زیاده؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۱:۱۳ میرسعیدی
به هومن : خب بخشی از سرشاخ-تونه که باید بلد باشید.
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۹ هومن قطعی
کارایی عدالت که توضیح دادید به چه دردی میخوره
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۹ میرسعیدی
تموم آقا؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۶ میرسعیدی
به هومن :

یه کشوری یه مقداری منابع تولیدی داری؛ اگه همه ی اینا رو بخواد ماشین درست کنه فقط میتونه هزار تا ماشین درست کنه؛ اگه بخواد همش رو کامپیوتر درست کنه فقط میتونه 3000 تا کامپیوتر درست کنه. که این دو نقطه میشن دو تا نقطه ی سر و ته خط منحنی امکانات تولید که تو شکل، معلومه.

حالا یه نقطه ای بیرون از مساحت زیر منحنی-ه که ما نمیتونیم هیچ وقت به اون مقدار از تولید برسیم چون منابعمون اجازه نمیده.

یه نقطه هم هست توی مساحت منحنی که اون هم نقطه ی غیر بهینه-ای-ه چون که در واقع ما در اون نقطه از بخشی از منابعمون استفاده نمیکنیم پس خیلی احمقانه است که توی اون نقطه تولید کنید.

تمام نقاط روی خط منحنی هم نقاطی هستند که ما از تمام منابع استفاده میکنیم ولی با مقدار متفاوتی از میزان تولید ماشین یا کامپیوتر. و همه ی نقاط روی اون بهینه محسوب میشن.

صفحه ی بعدش هم شما نخوندین؛ نمیخواد. برای 102 و 103-ه.
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۱ عباسجلالینسب
با این که خط تون خیلی خوبه ولی خدایی هیچی معلوم نیست.به هر حال Thank you
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۱ هومن قطعی
اقا من اون فایلی که اسم معین هست در مورد تولید کامپیوتر و ماشین اینا هستو نفهمیدم هم خطش ناواضح بود هم توضیح به دادم برسید


برگرفته از وبلاگ doreh6.blog.ir


برگرفته از وبلاگ doreh6.blog.ir
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۰ میرسعیدی
سلام بر رامین عزیز!

ایمیل شد؛ توضیحاتی که در پاسخ به سوال رامین ذکر کردم رو هم مطالعه کن.
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۵۹ عباسجلالینسب
آقا لااقل واسم اخل پینت حلقه رو بکشید و بفرستید
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۵۸ میرسعیدی
سلام بر عباس عزیز!

ایمیل شد.
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۵۵ رامین ضیایی
سلام
لطفا توضیح مختصری در باره ی جریان دورانی تولید و هزینه و فلش های رفت و برگشتی اش به ایمیل ramin80zeeai@gmail.com
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۵۵ هومن قطعی
اقا من اون فایلی که اسم معین هست در مورد تولید کامپیوتر و ماشین اینا هستو نفهمیدم هم خطش ناواضح بود هم توضیح به دادم برسید


برگرفته از وبلاگ doreh6.blog.ir
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۵۰ امیر محمد آزادی
آقا اگه لازمه ، لطفا برام توضیح دهید .
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۴۶ امیر محمد آزادی
آقا لازمه که تعریف اقتصاد رو بلد باشیم ؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۴۵ میرسعیدی
به آروین:

کارایی - عدالت :
کارایی = به دست آوردن حداکثر بازدهی از منابع موجود به هر قیمتی (اونایی که همه چیز رو فقط و فقط کارایی میدون میگن اگر باید یه سری برده باشن تا به بیشترین بازدهی برسیم و کارایی رو حداکثر کنیم باید این کار رو کنیم و برده ها رو فدای کارایی کنیم. خلاصه یعنی رسیدن به حداکثر بازدهی که میتونه مثلا رسیدن به حداکثر سود یا درآمد هم باشد.)
عدالت = تقسیم منافع ناشی از تولید و به کارگیری منابع کمیاب به طور منصفانه بین افراد تقسیم شود.

حالا اگر فکر کنی که منابع و تولید ما یه پیتزا-ه!، اونوقت کارایی بیشتر یعنی بزرگتر کردن اندازه ی این پیتزا با استفاده از منابع موجود و عدالت هم یعنی اینکه اون پیتزا رو چه جوری بین آدمای موجود تقسیم کنیم. یکی به اندازه ی پیتزا و یکی به نحوه ی تقسیم پیتزا مربوطه.

حالا سر این بین اقتصاددان و سایر علما! دعواست که باید چیکار کرد و به چه نقطه ای رسید روی کارایی و عدالت و چجوری.

حله؟
آقا من خیلی معذرت می خام . ببخشید . اشنباه کردم .
خیلی معذرت می خام .
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۴۳ عباسجلالینسب
a.jalalin7@gmail.com
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۴۲ امیر محمد آزادی
آقا من با نام " نابغه " پیغام نمی گذارم .
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۴۱ هومن قطعی
اقا من اون فایلی که اسم معین هست در مورد تولید کامپیوتر و ماشین اینا هستو نفهمیدم هم خطش ناواضح بود هم توضیح به دادم برسید
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۴۱ عباسجلالینسب
آقا قضیه این چرخه چیه؟واسه منم ایمیل کنید.خواهشا
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۴۰ امیر محمد آزادی
آقای میر سعیدی من در حال حاضر فقط و فقط با اسم امیر محمد آزادی باشما صحبت می کنم .
آقا اگه بد نبود قسم هم می خوردم .
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۳۹ میرسعیدی
به هومن :
همه ی اون چیزایی که توی پست منابع نوشتم + سرعت عمل + انتخاب درست سوالات = ایشالا بیست و چند.
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۳۸ آروین فیروزفر
اها فهمیدم
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۳۸ هومن قطعی
اقای محمد میر سعیدی اگه من همه ی اینها را بخونم 20 هستم؟؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۳۷ آروین فیروزفر
اقا یه سوال دیگه مگه تویه چرخه خانوار به بنگاه وصله؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۳۷ آروین فیروزفر
اقا یه سوال دیگه مگه تویه چرخه خانوار به بنگاه وصله؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۳۶ امیر محمد آزادی
آقا کیفیت عکسه عالی بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی عالی بود .
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۳۵ میرسعیدی
به امیرمحمد : ادبیات نظرهایی که با اسم نابغه میذاری اصلا خوب نیست.
به هومن : دیگه خط-ش رو کاری نمیتونم کنم دیگه! ایمیل رو ببین.
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۳۳ آروین فیروزفر
اقا یه سوال دیگه مگه تویه چرخه خانوار به بنگاه وصله؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۳۲ امیر محمد آزادی
عباس تنبل شدییا . بگیر بخون ببینم .
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۳۰ عباسجلالینسب
سلام آقا یه خلاصه از نظرات خودتون و بچه ها میگین حال ندارم بخونم
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۲۹ آروین فیروزفر
اقا کاراییییییی عدالت
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۲۸ هومن قطعی
اقا اینا منابع امتحانی خودتونه بعد نمیفهمید مارو ببینید با کیا شدیم 75 یا 80 میلیون نفر 
من از منابع خودتون کپی میکنم
تعریف علم اقتصاد + فایده‌های خواندن علم اقتصاد برای ما + هزینه فرصت +  مزیت نسبی + جریان دورانی تولید و هزینه + مرز امکانات تولید + مزیت مطلق و مزیت نسبی + عرضه و تقاضا : منحنی عرضه و تقاضا + تعادل و انتقال منحنی عرضه و تقاضا

من کل عرضه و تقاضا بعلاوه جریان دورانی تولید و هزینه به علاوه امکانات تولید رو میخواهم با توضیح و خط خوش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! من قبلی رو نتونستم بخونم!!
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۲۶ امیر محمد آزادی
آقا تو خواسته ی قبلیم "میخام " جاموند.
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۲۲ امیر محمد آزادی
آقا من جریان دورانی تولید و هزینه و فلش های رفت و برگشتی-ش و تعادل روی نمودار عرضه و تقاضا رو برام ایمیل کنید .




۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۲۲ میرسعیدی
به هومن : همچنان نفهمیدم. کدوم نمودار؟ عرضه و تقاضا؟ هزینه تولید؟ مرز امکانات تولید؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۲۱ میرسعیدی
به نابغه : جتی "سید" ها هم باید اسم کاملشون رو بنویسن تا جواب بگیرن.
به پویان : ایمیل؟ انتخاب کن از میان اون چیزایی که خواستی.
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۱۹ هومن قطعی
شکل همراه توضیح توضیحی که بفهمیم همه ی این نمودار منحنی و......
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۱۸ هومن قطعی
تعریف علم اقتصاد + فایده‌های خواندن علم اقتصاد برای ما + هزینه + جریان دورانی تولید و هزینه + مرز امکانات تولید + عرضه و تقاضا : منحنی عرضه و تقاضا + تعادل و انتقال منحنی عرضه و تقاضا اگر عرضه و تقاضا همونه که برام فرستادین تعریف هاشو بفرستید پلیز


برگرفته از وبلاگ doreh6.blog.ir
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۱۸ میرسعیدی
به امیر محمد : انتخاب کن؛ اینجوری نمیشه که.

به آروین : اگر جزوه های دیگه رو هم این وایبری ها میخوان، بگن که بدیم بهشون. بیشتر از یه دونه است!

به هومن : نفهمیدم چی میخوای دقیقا.

به طاها : زیاد شدن حجم پول = تورم (مسامحتا!)
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۱۷ هومن قطعی
اثبات کنم چند نمره اضافه میکنید
یک دو سوال تعریف های کتاب رو میخواست بعد اگه چند جمله ی کتابو باهم ترکیب میکردید جواب بود مثلا حق طبیعی چیست؟؟قابل واگذار است؟؟فقط سوال امتیازی 
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۱۴ میرسعیدی
به آروین : علاقه ی زیادی به "جون" دارن اون دوست محترم-مون! اشکال نداره، سر امتحان فردا یادش میره همه ی اینا.

فعلا خسته شدم؛ کارایی و عدالت رو توضیح میدم.
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۱۴ محمد طاها تربتی
تورم یعنی زیاد بودن پول یا کم شدن پول
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۱۴ هومن قطعی
تعریف علم اقتصاد + فایده‌های خواندن علم اقتصاد برای ما + هزینه + جریان دورانی تولید و هزینه + مرز امکانات تولید + عرضه و تقاضا : منحنی عرضه و تقاضا + تعادل و انتقال منحنی عرضه و تقاضا اگر عرضه و تقاضا همونه که برام فرستادین تعریف هاشو بفرستید پلیز

برگرفته از وبلاگ doreh6.blog.ir
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۱۲ امیر محمد آزادی
آقا
 جدول های چهارگانه ی مزیت مطلق و نسبی 
نقش هزینه فرصت در مزیت نسبی
جریان دورانی تولید و هزینه و فلش های رفت و برگشتی-ش
مرز امکانات تولید و انتقال شاخ هاش! 
عرضه و تقاضا
انتقال نمودارهای عرضه و تقاضا
را توضیح دهید آقای میر سعیدی
تعادل روی نمودار عرضه و تقاضا
رو هم برام ایمیل کنید.
ایمیل:amirmohammadazadi1380@gmail.com

۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۱۱ میرسعیدی
به هومن :

مهم ترین اصل تو امتحان فردا اینه که سرعت عمل-تون بالا باشه؛ متن سوالها خیلی طولانیه و شما باید سریع بخونید و برید. حجم امتحان هم زیاده طبعا همونطور که میدونی؛ روی یه سوال هم نباید گیر کنی.

خوندن منشورها در جواب دادن به سوالات بخش حق و مسئولیت میتونه بهتون کمک کنه؛ حفظ و اینها که نمیخواد اگر دوست داشتید یه نگاهی کنید بهشون؛ طبعا سوال ندادیم که فلان ماده ی فلان منشور رو بنویسید. ولی اگر خونده باشیدشون مطمئنا بهتر جواب میدید به سوالا.
بخش های کتاب محیط زیست رو دقیقا توی پست قبلی گفتم که چیه. لینکش :
http://doreh6.blog.ir/1393/10/08-3

دادن نمونه سوال هم وظیفه نیست؛ امکان-ه. که من از این امکان استفاده نمیکنم و تقاضا هم براش زیاد نبوده که اگر بود شاید فکری براش میکردم.

امتحان میان ترم رو قبول ندارم که از کتاب بوده. اثبات کن!
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۱۱ هومن قطعی
هر چی از تاحالا به من ایمیل دادید و ایمیل خواهید داد(هر چیزی به بچه های دیگر میفرستید)خواهم خواند امتحان برگه آ4 را هم اشکالاتم پر کردم ولی اون سه تا منشور خیلی سخته منشور واجبه؟؟؟؟؟اخه به چه درد ما میخوره یک نمونه ای چیزی؟ نمونه سوال مهمه؟ باید با سوالات امتحان اشنا بشیم بعد اقا چه منبع های دیگر دقیق مثلا محیط زیست بخش 1 یا صفحه 1 تا صفحهxرا بگویید کتاب چی؟ ما قصد 20 شدن داریم مثلا امتحان قبلی من کتابو نخوندم ولی بیشترش از کتاب بود و اقای هاشمیان تقریبا نظر خودم رو قبول نداشت


۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۱۰ هومن قطعی
اروین اسم بده حالشو بگیریم
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۱۰ امیر محمد آزادی
جریان دورانی تولید و هزینه رو برام ایمیل کنید .
ایمیل : amirmohammadazadi1380@gmail.com


۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۹ استاد اکبری
اقا سوال من واجبه! fantastic ه
جدول های چهارگانه ی مزیت مطلق و نسبی
نقش هزینه فرصت در مزیت نسبی
جریان دورانی تولید و هزینه و فلش های رفت و برگشتی-ش
مرز امکانات تولید و انتقال شاخ هاش!
عرضه و تقاضا
انتقال نمودارهای عرضه و تقاضا
را توضیح دهید آقای میر سعیدی
تعادل روی نمودار عرضه و تقاضا
کس دیگه ای هم گفت دستش درد نکنه!

برگرفته از وبلاگ doreh6.blog.ir

۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۷ آروین فیروزفر
لو که رفته همه دارن ایمیلاتونو که واسه عرضه و تقاضا بودو میفرستن اما فضا فضای خوبیه بک جناب محترمی که نام نمیبرم هم داره ایمیل من و لقب هومن(هومن جججججوووووونننننن) رو مسخره میکنه: (
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۷ آروین فیروزفر
لو که رفته همه دارن ایمیلاتونو که واسه عرضه و تقاضا بودو میفرستن اما فضا فضای خوبیه بک جناب محترمی که نام نمیبرم هم داره ایمیل من و لقب هومن(هومن جججججوووووونننننن) رو مسخره میکنه: (
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۵ هومن قطعی
هر چی از تاحالا به من ایمیل دادید و ایمیل خواهید داد(هر چیزی به بچه های دیگر میفرستید)خواهم خواند امتحان برگه آ4 را هم اشکالاتم پر کردم ولی اون سه تا منشور خیلی سخته منشور واجبه؟؟؟؟؟اخه به چه درد ما میخوره یک نمونه ای چیزی؟ نمونه سوال مهمه؟ باید با سوالات امتحان اشنا بشیم بعد اقا چه منبع های دیگر دقیق مثلا محیط زیست بخش 1 یا صفحه 1 تا صفحهxرا بگویید کتاب چی؟ ما قصد 20 شدن داریم مثلا امتحان قبلی من کتابو نخوندم ولی بیشترش از کتاب بود و اقای هاشمیان تقریبا نظر خودم رو قبول نداشت
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۳ میرسعیدی
آروین یه گزارش از فضای وایبر بده اول بعد ببینیم چی میشه؟
این مطالب ایمیلی ما که لو نرفته تو اون دیار؟ :)
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۱ آروین فیروزفر
قسمت کارایی عدالت
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۱ آروین فیروزفر
ببخشید اقایه میرسعیدی اصل سه نه اصل دو
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۸ شهریار خلوتى

ماشالله تعداد نظرا از کل نظرات وبلاگ من بیشتره!

بزنیم به سر ر*زبه(به عنوان تخته D:)

من برم برگه مو بنویسم و بخونم......خسته نباشید

۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۷ آروین فیروزفر
ممنون
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۶ میرسعیدی
به آروین :
توضیح سرشاخ برای اصل سه کفایت میکنه؛ چه توضیحی لازمه؟
اصل 11+1 با اصل ده چه تضادی داره؟ جوابم به علی پاشا رو بخون شاید چیزی دستگیرت شد.
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۴ محمد طاها تربتی
ممنون
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۴ میرسعیدی
به آروین:

چرخه ی تولید هزینه، دو بازیگر اصلی دارد : خانوار و بنگاه. خانوار هم صاحب عوامل تولید مثل سرمایه و زمین و نیروی انسانی است و هم خریدار محصولات تولید بنگاه ها. بنگاه هم تولید کننده ی کالا(شیء تولید شده ی ملموس) است و هم تولیدکننده ی خدمات (نیروی تولید شده ی غیر ملموس مثل آموزش و اینا که بقیه برای دریافتش پول پرداخت میکنن.) حالا توی این چرخه نشون داده میشه که خانوار با دریافت پول مثل اجاره ی زمین و حقوق ماهانه و اینها، عوامل تولید را در اختیار بنگاه قرار میدهد؛ توی این حالت جریان هزینه از سمت بنگاه به خانوار-ه و درآمد میره توی جیب خانوار ولی جریان عوامل تولید از سمت خانوار به بنگاه-ه.
حالا بنگاه با استفاده از عوامل تولید به تولید کالا و خدمات مشغول میشود و همان کالا و خدمات رو به خانوار میفروشه (این اتفاق در بازار کالا و خدمات رخ میده.) در اینجا خانوار، هزینه ای به بنگاه میپردازد و جریان پول از خانوار به سمت بنگاه-ه و جریان کالا و خدمات هم از بنگاه به سمت خانوار-ه.
این خیلی خلاصه-ش بود!
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۳ آروین فیروزفر
اقا 
چرخه+اصل3+چرا اصلدوازده مخالف اصل ده؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۲ آروین فیروزفر
اقا 
چرخه+اصل3+چرا اصلدوازده مخالف اصل ده؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۰ میرسعیدی
به آروین : کاسبی ما رو به هم نریز؛ بذا یه لقمه نون حلال دراریم.
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۸ آروین فیروزفر
اقا چرخه 
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۸ میرسعیدی
به معین : خواهش؛ درس هفت و هشت کتاب درسی.
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۸ اهااااااااااان
ممنون
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۸ میرسعیدی
به شهریار : اونجا.
به آریا : ایمیل رو دیدی؟ درباره عرضه و تقاضا بود دیگه.

۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۷ آروین فیروزفر
Viber
وایبر نه
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۶ معین حسینی صدر
آقا کتابو کدوم فصلاشو بهتره که بخونیم.(که مربوط به اقتصاد باشه!!!)
در ضمن به خاطر جواب ها و وقتی که برای بچه ها میذارید ممنون

۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۵ آروین فیروزفر
Agha aslan biyayn gorohe viber inja tool mikeshe: ))))))))
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۲ شهریار خلوتى

دس شوما درد نکونه!

و یه نوکته:اگه ما سیوچار نومره بیگیریم (ک نمیگیریم)،چارده نومره امتیازی کوجا استفاده میشه؟

۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۲ آروین فیروزفر
همش: d
یه زرشو تو سرشاخ توضیح داده یه زره دیگرو سوال داشتم
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۲ مهراد نوربخش
ممنون آقا
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۱ میرسعیدی
آریا : سوال واضح و مشخصت رو بپرس. یعنی چی من درباره ی عرضه و تقاضا سوال دارم؟ چه سوالی داری پسر؟
اااااااااااااااهههههههههههههه
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۰ میرسعیدی
به مهراد : ارسال شد.
مممممممممممممنننننننننننننننننننننن
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۹ میرسعیدی
به آروین : کجاش رو میخوای توضیح بدم؟ هزار تیکه داره همون چرخه.

کارایی و عدالت و اصل سه هم توضیح میدم؛ صبر.



عرضههههههههههههههههوووووووووووووووووووووووووووووو
تتتتتتتتتتتتتتتقااااااااااااااااااااااظظظظظظظظظظظظظظظاااااااااااااااااااااااااااااااا
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۶ مهراد نوربخش
اقا دوباره سلام 
mehrad.nourbakhsh@gmail.com 
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۵ محمد طاها تربتی
mt.torbati@yahoo.com
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۵ میرسعیدی
به آریا : خب چه سوالی داشتی؟
به monsieyr thenardier : اسم اصلی عزیزم! حتی پرنس ها هم باید اسم اصلیشون رو بنویسن اینجا؛ راه دیگه نیست.
به آروین : فرستادم دیگه؛ کارایی- عدالت هم میگم.
به شهریار : رفت.
به طاها : رفت.
به سروش : یه چیزایی فرستادم ببین به کار-ت میاد یا از این ریشه ای تر-ه قضیه؟

کسی جا نموند؟


اخرم جواب منو نداد.
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۲ آروین فیروزفر
اقا کجا رفتید؟

۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۱ شهریار خلوتى

منظور از چرخه ی نسبی همون مزیت نسبیه!

۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۰ آروین فیروزفر
اقا شکلشو میدونم توضیحش+اصل سه
عرضه و تقاضا
من چی
رفت فک کنم
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۷ آروین فیروزفر
Mamnon agha
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۷ میرسعیدی
به مهراد : نوشابه نمیخوای باز کنم برات احیاناً؟ بگو بامن راحت باش. ایمیلت کو دقیقا؟
سلام بر شهریار عزیز هنرمند ما! : چرخه ی نسبی چیه دیگه؟
به طاها : ایمیل؟
به معین و صدرا : ایمیل.


۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۶ آروین فیروزفر
اقایه میر سعیدی ایمیلم arvinijoon@ymail.com
اقای میر سعیدی کوش؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۵ شهریار خلوتى

اینم ایمیل من

لطفا چرخه و مزیت نسبی و

.

.

پیروز و شهریاری باشید!

۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۵ محمد طاها تربتی
آقا ایمیل من mt.torbati@yahoo.com است لطفاً برای من توضیح دهید
اون گردشی که من سر کلاس نبودم

ممنون

منم در مورد عرضه و تقاظا سوال داشتم
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۰ سروش فاطمیان
سلام آقای میرسعیدی!
میشه عرضه و تقاضا رو برای من توضیح بدین؟!
اینم ایمیلم: soroush.fatemian2002@gmail.com
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۰ monsieyr thenardier
لطفا در مورد تخصصی کردن توضیح دهید 
je suis monsieur thenardier ...hahaha
میشه جواب منو درمورد عرضه و تقاظا بدید
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۸ مهراد نوربخش
خودم هم نمی دونم باید برم تحقیق کنم .
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۸ میرسعیدی
معین و محمدمهدی و هومن و آروین : ایمیل.
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۷ محمد طاها تربتی
منظور من اون چرخه ی بود که وقتی من سر کلاس نبودم درس دادید


۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۶ صدرا هاشمی منصور
مهراد با این برنامه ای که گذاشتی چطوری برنامه رو هک می کنن
درمورد عرضه و تقاضا سوال داشتم
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۵ شهریار خلوتى

کلی نشستم برا ملکی نژاد حقوق دانش اموز و اینا رو اسکن کردم براش ایمیل کردم،حالا میبینم تو سایت هست! 

l :

در ضمن میشه این چرخه نسبی و اینارو ... بذارید D: برا دانلود

۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۴ معین حسینی صدر
تعدل و انتقال منحنی 


با سپاس فراوان
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۳ آروین فیروزفر
؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۸ مهراد نوربخش
اقا ایمیلم رو گذاشتم 
ممنون می شم اگه برام بکشید .
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۷ صدرا هاشمی منصور
Shmansoor80@gmail.com
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۷ آروین فیروزفر
اقا بدون شوخی میگم واقعا اصل کارایی درامد رو بگید لطفا😳

۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۷ صدرا هاشمی منصور
اقا جان من این چیزایی که تو کلاس گفتین بخشیشو به من ایمیل کنید خلاصه هم شد شد
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۶ صدرا هاشمی منصور
هوراااااااااا
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۵ میرسعیدی
به صدرا : صفر چرا؟ میشه یه چیزایی رو ایمیل کرد؛ چند تا از مطالب جزوه رو انتخاب کن اگر داشتم یه چیزایی، میفرستم.

از این درگاه ناامید نباید برون شدن یا تلمیذ.
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۴ میرسعیدی
سلام بر مهراد عزیز!

جریان دورانی تولید و هزینه، تعریف کردنی نیست! کشیدن-ه. (البته اگر کشیدن را تعریف به مصداق یا به صورت ندانیم. بگذریم.)

ایمیل؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۴ صدرا هاشمی منصور
من که ناامید شدم اقا بهتره برم
سلام آقا
ببخشید جریان دورانی و تولید و هزینه را می شود تعریف کنید .
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۰ صدرا هاشمی منصور
اقا حداکثر صفر که میشه گرفت؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۰ میرسعیدی
جواب دادم آقای صدرا خان.
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۸ صدرا هاشمی منصور
اقا جواب منو بدیدددددددددددددددددد
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۷ میرسعیدی
سلام بر طاهای عزیز!

چیزی به نام چرخه ی کارگر و ثروتمند یادم نمیاد سر کلاس گفته باشم.
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۷ میرسعیدی
سلام به صدرای عزیز!

باید مینوشتی خب! زمانی که گفتم باید بلد باشید اینا رو توی کلاس، یادمه. خوب یادمه.
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۶ میرسعیدی
سلام به آروین جوووون!
ایمیلت رو باید سر در سازمان ملل با طلای اعلاء حکاکی کنن؛ لازم میشه واقعا.

بنده را کشتند با همین چارتا مطلب ساده. انحصار بگم؟ اضافه رفاه بگم؟ (Facepalm)

شما دیگه چرا؟ باید جریان دورانی و کارایی - عدالت که ساده باشد برای شما آروین خان. نفرمایید.
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۵ محمد طاها تربتی
سلام:
لطفاً اون چرخه ی کارگر و ثرمایه دار را توضیح دهید !؟


ممنون
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۴ صدرا هاشمی منصور
اقا من جزوه ننوشتم چی کار کنم لطفا مزیت رو توضیح بدید
و کارایی عدالت 

       با تشکر.
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۳ آروین فیروزفر
به اروین؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۰ میرسعیدی
به آریا : جوابت رو دادم تو نظرات! بگرد.
به امیرمحمد : نه بابا!
به نابغه : جان تو؟ راس میگی؟ اول با اسم اصلی بیا بعد وارد دیالوگ میشیم باهم!
به صدرا : همه-ش میاد؛ بدون استثناء.
به استاد : تایید نظر هومن بهت + هفت تای آخر اونور چی بود؟
؟
جوابههههه مممممممن چچچچچچچچچچچیییییییییییییییییی
شششششششششششششدددددددددددد؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۶ ملکی نژاد
برای من هم بفرستید لطفا
mohhammad.malekinejad@gmail.com
کتاب تکمیلی چیه اقا؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۵ میرسعیدی
به علی پاشای عزیز!

بعد از 100 تا نظر بالاخره یکی یه سوال حسابی پرسید!
اگر افزایش پول ناشی از بزرگتر شدن واقعی حجم اقتصاد باشه، باعث کاهش ارزش پول نمیشه. یعنی شما واقعا تونسته باشید با سرمایه گذاری خوب مثلا صادرات پرسودتری داشته باشید یهو پول زیادی میاد توی کشور ولی اون پول روی هوای چاپ شده توسط بانک مرکزی به دستور آقای X و Y نیست که باهاش گندهای اقتصادیشون رو درست کنن. اون واقعا ناشی از بیشتر از چرخیدن چرخ های اقتصاد-ه و شما تونستید پول واقعی(نه حبابی) بیشتری به دست بیارید. این ارزش پول رو کم نمیکنه. (اگر قیمت نفت خیلی بره بالا یهو هم این اتفاق مثلا برای ایران میفته؛ ارزش چیزی که داره بیشتر میشه و پول بیشتری گیر ایران بیاد یعنی در واقع ایران، پول با پشتوانه گیرش اومده نه اینکه خودش پول بدون پشتوانه تولید کرده باشه.)

حله علی پاشا؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۴ صدرا هاشمی منصور
اقا میشه برا منم ایمیل کنید لطفا
اون چیزایی که تو کلاس گفتین میاد؟

Shmansoor80@gmail .com
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۳ امیر محمد آزادی
آقا اگه میشه همه ی چیز هایی رو  که لازمه بدونیم رو برام ایمیل کنبد.
 ایمیل:amirmohammadazadi1380@gmail.com
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۲ آروین فیروزفر
اقایه میرسعیدى 😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥 بفرستید لطفا
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۱ علیرضا نجفی
منظورم از این سوال جریان دورانی تولید و هزینه است با تشکر از جواب های قبلیتون
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۷ علیرضا نجفی
آقا. این سوال رو بهم جواب بدید .لطفا آقا.لطفا.لطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفا
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۵ آروین فیروزفر
سلام دوباره اقایه میر سعید لطفا توضیحات درباره فایده علم اقتصاد برای ما و اون چرخه رو هم بفرستید
با تشکر فراوانarvinijoon@ymail.com
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۵ آروین فیروزفر
سلام دوباره اقایه میر سعید لطفا توضیحات درباره فایده علم اقتصاد برای ما و اون چرخه رو هم بفرستید
با تشکر فراوانarvinijoon@ymail.com
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۵ میرسعیدی
به معین و محمدمهدی : Sent.

الان نوبت علی پاشا-ه همه برید کنار!
داش میر سعیدی ، لطفا کل چیز هایی که باید در امتحان بدانیم را روی وبلاگ بگذارید .(جز به جز )
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۳ آروین فیروزفر
دو تا سوال جناب اقایه میر سعیدی
یک:کارایی-عدالت رو توضیح میدید لطفا
دو: اقایه میر سعیدی من نمیفهمم این سرشاخ چه ربطی به اقتصاد خرد و کلان و کنونی داره اخه تویه این جزوه جز چند تا موضوعیت من نمیفهمم که بقیش چه ربطی داره اقا انحصار،مازادمصرف کننده و.... رو میدادین حداقل میفهمیدم چه ربطی داره اخه واقعا اصلا من نمیفهمم اصل سه و یک وچهار چه ربطی به این موضوعات داره😥😢😪︶︿︶
ببخشید زیاد شد لطفا یه توضیح مختصر هم در مورد اون برگه های حقوق بدید 
با تشکر 
arvinijoon@ymail.com
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۲ علیرضا نجفی
آقا من جریان دونی تولید و هزینه رو نمی دونم . تورو خدا برام ایمیل کنید دیگه. تورو خدا.
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۲ میرسعیدی
سلام به عباس عزیز!

جواب سوال ها هم داده میشه؛ اون نظر هم مقبوله.
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۱ امیر محمد آزادی
آقا ، اگر آن اطلاعات را روی وبلاگ هم بگذارید ، من مشکلی ندارم .
چی کار کنیم دیگه ؛ بالاخره من امید این ملت هستم دیگه .
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۲۹ هومن قطعی
اقای میر سعیدی پاسخ سوالات را همی دهید
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۲۹ امیر محمد آزادی
آقای میر سعیدی،اگر می شود کل چیز ها یی که درباره ی اقتصاد باید بدانیم را برای من ایمیل کنید .
ممنون.



ایمیل: amirmohammadazadi1380@gmail.com
جریان کتاب تکمیلی چیه؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۲۷ هومن قطعی
استاد اکبری شما که استادید نیاز ندارید
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۲۶ هومن قطعی
جریان دورانی تولید و هزینه و فلش های رفت و برگشتی-ش
مرز امکانات تولید و انتقال شاخ هاش! 

۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۲۶ معین حسینی صدر
سلام آقای میر سعیدی
جریان دورانی تولید و هزینه و فلش های رفت و برگشتی-ش
مرز امکانات تولید و انتقال شاخ هاش! 

mhoseinisadr@gmail.com
با سپاس فراوان

۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۲۶ معین حسینی صدر
سلام آقای میر سعیدی
جریان دورانی تولید و هزینه و فلش های رفت و برگشتی-ش
مرز امکانات تولید و انتقال شاخ هاش! 

mhoseinisadr@gmail.com
با سپاس فراوان

۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۲۶ استاد اکبری
آقا میشه اون هفت  مطلب اخر اونور رو توضیح بدین؟
از جدولا تا اخر!
فقط بذارین رو سایت همه ببینند لطفا!!!!!!!
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۲۶ هومن قطعی
اقا از ایمیل مفیدتون فوق العاده سپاس گذاریم در مورد محیط زیست چی بخونیم در کاغذ تقلب چی نویسیم در ضمن تجارت چی شد؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۲۵ میرسعیدی
به آریا :
ایمیل رو دریاب.
کتاب تکمیلی = کتاب محیط زیست. (از اون سوالا بود که ته داستان بپرسی لیلی مرد بود یا زن؟!!)
اینجا قراره نظر های بی خود کذاشته بشه یا جواب سوال ها داده بشه
آخه آقای رشیدیان همه چیز رو به هم ریختن
اینجا قراره نظر های بی خود کذاشته بشه یا جواب سوال ها داده بشه
آخه آقای رشیدیان همه چیز رو به هم ریختن
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۲۵ معین حسینی صدر
سلام آقای میر سعیدی
جریان دورانی تولید و هزینه و فلش های رفت و برگشتی-ش
مرز امکانات تولید و انتقال شاخ هاش! 

mhoseinisadr@gmail.com
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۲۲ میرسعیدی
به نوید :
ویژه نامه ی 2014 اکونومیست رو دریاب! بسی لذت بردم. (اونی که این هفته چاپ شده نه، قبلی)
دو تا خواسته دارم یک:به منم ایمیل کنید  دو:کتاب تکمیلی چیه؟

نه
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۲۰ میرسعیدی
الان مونده جواب محمد مهدی و علی پاشا. درسته؟
برا منم بفرستید aryamehrara39@gmail.com
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۱۹ علیرضا نجفی
حالا تورو خدا  یه باره دیگه انا هم ایمیل کنید .آخه تو ایمیلی که شما زده بودید فقط در باره عرضه و تقاضا بود. اقا لطفا اون مباحث رو هم ایمیل کنید.
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۱۸ نوید رشیدیان
وانشگتن پست هم پست گذاشت راجع به نقت سعودی ها و کم نگه داشتن قیمتش
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۱۶ میرسعیدی
آقای علیرضا خان بنده یه ساعت پیش برای شما ایمیل کردم! تموم شد رفت.
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۱۶ هومن قطعی
هر چی برای علیرضا نجفی میفرستید برای منم بفرستید پلیز پلیز پلیز
کتاب تکمیلی چیه دیگه؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۱۳ علیرضا نجفی
اینم ایمیلم یه باره دیگه alinaj1380@gmail.com
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۱۲ ملکی نژاد
چواب ؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۱۱ میرسعیدی
به آریا : هیچی بابا. بیا :
http://doreh6.blog.ir/1393/10/08-3
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۱۱ علی پاشا
سلام
تو سرشاخ اصل 10 گفتید افزایش پول تورم رو بیشتر می کنه ولی اخرش گفتید
بعضی مواقع نه!
توضیح بداد چرا بعضی مواقع این درست نیست
alipasha.montaseri@gmail.com
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۱۱ علیرضا نجفی
آقا خیلی ممنون به خاطر نمودار ها.لطفا می شه جریان دورانی تولید و هزینه و اون جدول که به بچه ها می گفتید و مرز امکانات تولید و انتقال شاخ هاش رو هم برام ایمیل کنید.
این لینک کجاست؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۰۷ ملکی نژاد
mohhammad.malekinejad@gmail.com
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۰۳ میرسعیدی
به آریا : برو به این لینک از تهش دانلود کن.
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۰۰ میرسعیدی
سلام بر محمد مهدی عزیز!

ایمیل.
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۵۹ هومن قطعی
اقای میر سعیدی هر چی برای ارشیا ملکی نجفی و ............ میفرستی برای منم بفرست من مخم فرمت شده
منشور حقوق دانش اموزم نیست.چکا بکنم؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۵۸ میرسعیدی
به هومن :

تو دانشگاه اگه 14 نمره امتیازی هم بهم بدن خیلی خوشحال میشم هر چند اگر دوازده صفحه باشه.

برای جدول ها هم صبر کن.  Loading....


۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۵۶ ملکی نژاد
جریان دورانی تولید و هزینه و فلش های رفت و برگشتی-ش
مرز امکانات تولید و انتقال شاخ هاش!
توضیح
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۵۶ هومن قطعی
النمونه السوال الدرک الببخشید الدوازده صفحه اقا چی گیر اوردین دوازده صفحه اقا به خودتون دوازده صفحه سوال تو امتحانات دانشگاتون بدن هنگ میکنید ما ادم هستیم ما رو چی فرض کردین
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۵۴ هومن قطعی
الاقای المیر السعیدی الچی الشد الچیکار الکنیم ال نمودار الجدول؟؟؟؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۵۴ علیرضا نجفی
اینم ایمیل من alinaj1380@gmail.com
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۵۳ میرسعیدی
به هومن :
در مورد جدول ها صبر کن!
در مورد نمونه سوال هم فعلا براش فکری نکردم؛ کار سختیه دو تا امتحان دوازده صفحه ای طرح کردن پسرم! حالا چند تا سوال یه خطی شاید بدم تا شب.
اقا جواب
اقا لطفا
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۵۳ هومن قطعی
OK
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۵۲ میرسعیدی
ارجعا البته!
هومن هرچی اقا داد به منم بده
arshiya.zeinali@gmail.com
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۵۱ میرسعیدی
عرشیا و علیرضا! ارجعوا بالایمیل.
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۴۹ هومن قطعی
اقا نمونه سوال بحث اصلی هست بعد ایمیل دومی بفرستین

۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۴۸ هومن قطعی
ghatee.ho@gmail.com
akibateam@yahoo.com
اقا سوال من +سوالا بیشتر چجورین
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۴۷ هومن قطعی
اه اقا چه بی مسئولیت خوب اگه من میدونستم چی که از شما نمیپرسیدم عرضه تقاضا نموداراش و تجارت جدول و توضیحاش اقا کامل توضیح نمیدید بعد در ضمن نمونه سوال چی از اقای اقا باقری یاد بگیرید دیشب کلی نمونه سوال به ما دادن
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۴۶ میرسعیدی
به هومن : ایمیل بده!
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۴۱ میرسعیدی
به امیر : یعنی بدون Cheat Paper میخوای کاری از پیش ببری؟ دمت گرم! نه اجباری نیست.

به آریا : قرار نیست هر چی دارید رو بچپونید تو اون! خلاصه باید باشد و موجز.

به علیرضا : صبر کن!
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۳۸ علیرضا نجفی
آقا درباره تعدل و انتقال منحنی عرضه و تقاضه توضیح بدید دیگه
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۳۸ امیر رحیمی
اقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
کجاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید
چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
جوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب
نمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییدید
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۳۳ علیرضا نجفی
آقا دلیلش چیه به من جواب نمی دید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من حتی نتونستم نصف سر شاخو توش جا بدم
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۳۱ امیر رحیمی

اقا نوشتن اون برگه اجباریه ؟؟

۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۳۱ میرسعیدی
صبر کن عرشیا! دارم یه فکرایی میکنم.
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۳۰ میرسعیدی
به امیر و هومن جون:

جدول یعنی همون چارتا جدولی که کشیدیم برای مزیت نسبی و در نهایت نتیجه گرفتیم به نفع هر دو شونه!

به آریا:
نه بابا!
کککککککککککککککککککککککککککککککککککمممممممممممممممممممممممکککککککککککککککککککککککککککککککککک
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۲۸ امیر رحیمی
جدول ؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!!؟!؟!؟!؟؟! ؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟؟!!؟!؟!؟!؟!؟!؟!!!؟!؟!؟؟!!؟؟!!؟؟!؟!؟!!؟؟!!؟؟!!؟؟
نمیشه تو یه صفحه چیت پیپر جا داد
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۲۸ هومن قطعی
بارم بندی و طبقه بندی سوالات من کلا جدول هایی که تا حالا کشیدین رو نفهمیدم جدول که خودتان میگید جدول عرضه تقاضا
انتقال نمودارهای عرضه و تقاضا
را توضیح دهید آقای میر سعیدی
تعادل روی نمودار عرضه و تقاضا
حد اقل
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۲۴ هومن قطعی
اقا تجارتم بگو درست جواب بده جدول چیه؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۲۳ هومن قطعی
جدول به ما نگفتید تجارت چی چطور هردو سود کنند؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۲۳ علیرضا نجفی
آقا نوبت منه دیگه.
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۲۳ میرسعیدی
عرشیا جون؛ خوبی عزیزم؟ اینکه کل جزوه است! فایل امتحان رو بفرستم فکر کنم هر دو مون راحت تریم؛ نه؟ :)
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۲۱ میرسعیدی
به هومن جووووووون عزیز!

سه تا منشور توی آخر این پست هست؛ عجّلوا بالدانلود!

مزیت کامل چیه دیگه؟ :|

مزیت مطلق = تولید کالا یا خدمات بیشتر با استفاده از منابع مساوی یا کمتر نسبت به فرد یا افراد دیگر (اونوقت اونی که بیشتر تولید کرده نسبت به بقیه مزیت مطلق داره توی تولید اون چیز.)
مزیت نسبی = از دست دادن مقدار کمتری از سایر کالاها برای تولید یا به دست آوردن یک واحد از کالای مورد نظر (مثلا در ازای به دست آوردن یک کیلو غذا، کمتر از فرد دیگری، هیزم از دست میدهد پس در تولید غذا نسبت به اون مزیت نسبی داره.)
جدول هاش رو هم باید بلد باشید؛ خصوصا برای اعدادی غیر از اونی که توی کلاس گفتیم!!
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۲۰ هومن قطعی
با سلام 
اقا سه تا منشورو میذارید ؟؟؟
مزیت نسبی و تجارت چگونه تجارت سود دارد؟
مزیت کامل؟


برگرفته از وبلاگ doreh6.blog.ir
اقا نوبت منه دیگه من بعد محمد مهدی نظر دادم
تعریف اقتصاد (منابع و نیاز و کمیابی)
هزینه فرصت
تعریف مزیت مطلق و نسبی
جدول های چهارگانه ی مزیت مطلق و نسبی
نقش هزینه فرصت در مزیت نسبی
جریان دورانی تولید و هزینه و فلش های رفت و برگشتی-ش
مرز امکانات تولید و انتقال شاخ هاش!
عرضه و تقاضا
انتقال نمودارهای عرضه و تقاضا
در معنای واقعی کامل توضیح دهید
لطفا
اگه میشه
arshiya.zeinali@gmail.com
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۱۵ امیر رحیمی


تعریف اقتصاد (منابع و نیاز و کمیابی)
هزینه فرصت
تعریف مزیت مطلق و نسبی
جدول های چهارگانه ی مزیت مطلق و نسبی 
نقش هزینه فرصت در مزیت نسبی
جریان دورانی تولید و هزینه و فلش های رفت و برگشتی-ش
مرز امکانات تولید و انتقال شاخ هاش! 
عرضه و تقاضا
انتقال نمودارهای عرضه و تقاضا
را توضیح دهید آقای میر سعیدی
تعادل روی نمودار عرضه و تقاضا

برگرفته از وبلاگ doreh6.blog.ir
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۱۵ میرسعیدی
به محمد مهدی عزیز!

امتحان 16 سوال-ه.
90 دقیقه زمان.
متن سوالها هم حدودا به صورت خالص، 12 صفحه است! :)
14 نمره هم امتیازی داره ولی با توجه به زمان کم، نسبت به حجم سوالها احتمالا وقت نکنید، نمره اضافی بگیرید!
واقعیتش اینه که آسون نیست؛ خصوصا اگر به امید این و اون اومده باشید امتحان بدید و خوب مباحث رو بلد نباشید؛ بلد باشید هم که خب راحته و باید سرعت بدید تا برید رو بیست و تمام.

یه ایمیل بده شاید برا مرز امکانات تولید کاری کردم!
آقا لطفا تعادل روی نمودار منحنی عرضه و تقاضا و وانتقال آن را میشه برام ایمیل کنید؟یا اگه امکانش نیست یه سایت خوب معرفی کنید.alinaj1380@gmail.com
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۱۲ هومن قطعی
با سلام 
اقا سه تا منشورو میذارید ؟؟؟
مزیت نسبی و تجارت چگونه تجارت سود دارد؟
مزیت کامل؟

۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۱۲ هومن قطعی
با سلام 
اقا سه تا منشورو میذارید ؟؟؟
مزیت نسبی و تجارت چگونه تجارت سود دارد؟
مزیت کامل؟

۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۱۱ میرسعیدی
به امیرخان رحیمی عزیز!

اسلوبودان میلوشویچ هم اگه معلم اجتماعی-تون بود نمیگفت که اون سه تا منشور رو حفظ کنید؛ چی فکر کردی راجع به مرام ما؟ نه آقا؛ حفظ نمیخواد؛ یه نگاه بندازید البته بعد از اونکه اقتصاد رو خوندید!
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۱۰ سید محمد مهدی موسوی هرچگانی
سخته یا آسان؟ 
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۱۰ سید محمد مهدی موسوی هرچگانی
چند تا سوال است
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۹ سید محمد مهدی موسوی هرچگانی
امتحان خیلی حفظی که نیست
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۹ سید محمد مهدی موسوی هرچگانی
نمودار مرز امکانات تولید را توضیح بدید
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۸ سید محمد مهدی موسوی هرچگانی
آقا سلام
arshiya.zeinali@gmail.com
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۶ عدشیا زینلی
تعریف اقتصاد (منابع و نیاز و کمیابی)
هزینه فرصت
تعریف مزیت مطلق و نسبی
جدول های چهارگانه ی مزیت مطلق و نسبی
نقش هزینه فرصت در مزیت نسبی
جریان دورانی تولید و هزینه و فلش های رفت و برگشتی-ش
مرز امکانات تولید و انتقال شاخ هاش!
عرضه و تقاضا
انتقال نمودارهای عرضه و تقاضا
در معنای واقعی کامل توضیح دهید
لطفا
اگه میشه
تعادل روی نمودار عرضه و تقاضا
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۶ امیر رحیمی
با سلام لطفا باید کل منشور ها را حفظ کنیم یا نه
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۵ میرسعیدی
تعریف اقتصاد :

علم اقتصاد، علم بررسی چگونگی رفع نیازهای نامحدود به وسیله ی منابع محدود(کمیابی) است. (مدیریت منابع کمیاب)
علم اقتصاد، علم بررسی آن است که چه کسی چه کاری انجام میدهد؟ چه چیزی به دست می آورد و با آن چه میکند؟
علم اقتصاد، علم بررسی به دست آوردن، تولید کردن و توزیع کردن و تجارت کردن است
علم اقتصاد، علم بررسی چگونگی رفتار و نحوه ی تصمیم گیری خانوارها و بنگاه ها است.(البته اگر دولت نباشد!)

تعریف اصلی، تعریف اول-ه ولی از اونجایی که حفظ کردن این ها به کار-تون نمیاد چندتا دیگه هم نوشتم که به آگاهی کلی-ت کمک کنه :)

ایمیل-ت رو بده شاید برا اون یکی کاری کردم.
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۶:۵۷ علیرضا نجفی
ببخشید آقاا شما لطف کنید همون سه کلمه تعریف اقتصاد رو پاسخ بدید ممنونم.
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۶:۵۳ میرسعیدی
سلام بر علیرضای عزیز!

میشه یه راهی برای توضیح دادن انتقال نمودارهای عرضه و تقاضا پیشنهاد کنی؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۶:۴۹ میرسعیدی
سلام بر شادمهر عزیز!

از کتاب اجتماعی همونطور که گفتم دو تا درس اول، و درسهای 9 تا 12 رو باس بخونید؛ سوالی که نیاز به خوندن کتاب برای جواب دادنش داشته باشید خصوصا توی جغرافیا هست؛ یعنی حداقل به دو تا سوال بدون خوندن کتاب نمیشه جواب داد.
خود کتاب محیط زیست یه چیزی شبیه منشورها و اعلامیه هاست؛ یعنی آگاهی کلی از مطالبش میتونه به شما توی جواب به سوالات کمک کنه. ترجیح بر اونه که یک دور به صورت دقیق و با توجه، بخش های اعلام شده از کتاب رو بخونید؛ فکر نمیکنم مطالبی که حجمشون زیاده و شما باید آگاه باشید نسبت بهشون رو لازم باشه توی Cheat Paper بیارید؛ حالا خود دانید.

حله یا جزئی تر؟؟

۰۹ دی ۹۳ ، ۱۶:۳۹ شادمهر هاشم زهی
با سلام لطفا اگر امکانش هست بفرمایید چه مطالبی از کتاب اجتماعی و کتاب محیط زیست در cheat paper به دردمون می خوره یادداشت کنیم ؟ آخه مطالب کتاب محیط زیست خیلی زیاد و سنگین هست ؟ می خوام بدونم سوال چه جوری میاد ؟ ممنون میشم پاسخ بدید
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۶:۳۷ علیرضا نجفی
سلام لطفا اگه می شه تعریف علم اقتصاد و انتقال منحنی عرضه و تقاضا را برام توضیح بدید و خود منحنی عرضه و تقاضا رو هم همینطور. ممنون
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۶:۲۴ نوید رشیدیان
واقعا؟ جمع نیست؟ **امروز از آقای لواسانی درباره گیل-هارد-بنک پرسیدم**
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۶:۰۸ میرسعیدی
به نوید :
ظاهرا جمع نیست!
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۶:۰۴ نوید رشیدیان
مفرد کلمه مفاد چیه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد آهنگ