دوره شیش

پاتوق مجازی بر و بچ دوره 6 حلی 3

دوره شیش
آخرین نظرات
متولدین هفته
پیوندها
به نام خدا
با نام و یادش، وبلاگ دوره شیش، پاتوق مجازی بر و بچ حلی 3 را افتتاح می نماییم!
۹۳/۰۹/۲۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۱ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
نه من اولین نظر بودم پس اگه می خوای ناراحت نباشم پایین د
بنویس نظر من بوده
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۵ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
نا مردیه نظر من حذف شده
پاسخ:
متاسفانه نظرت اشتباهاْ حذف شد. اگر ممکنه دوباره اون رو بنویس
ببخشید
اره واقعا یادش بخیر
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۸ مسئول پاسخگو
یادش بخیر
بدجور یادش بخیر
بدجور...
یاد آن روز بخیر
همان روز اول




امروز همان روزی است که اول سال منتظر آمدتش بودی













آیا زود نگذشت؟؟؟











سال بعد را بیشتر لذت ببریم تا در روز آخر سال گذشته را نگاه نکنیم و آه نکشیم.
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۸ هومان سلیم زاده
یادش بخیر
روز اول
کسی میاید...
مدیر سایت اشکال که نداره!!!!؟!؟!؟
از این به بعد من همه ی نظراتم را این جا می گذارم.
و از بقیه هم دعوت می کنم.
.
.
.
.
.
جنس من از خاک کربلا است.
.
.
.پایان...
۲۷ آذر ۹۳ ، ۱۴:۲۳ دانیال احمدوند
با سلام خیلی خوش حالم که وبلاگ افتتاح شد! از مؤسسین بسیار متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد آهنگ