دوره شیش

پاتوق مجازی بر و بچ دوره 6 حلی 3

دوره شیش
آخرین نظرات
متولدین هفته
پیوندها

به نام او

سلام،

همونجور که احتمالاً میدونین قراره که امتحان یه تعدادی از درس ها در قالب کارآزمون برگزار بشه. توضیحات این کارآزمون که اسمش «کارناک» هست. کم کم در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

توضیحات شماره 1 (توضیحات اولیه)

توضیحات شماره 2 (زمان بندی)

توضیحات شماره 3 (دفترچه)

توضیحات شماره 4 (گروه بندی)

توضیحات شماره 5 (نحوه کار شورای عمومی)

پیوست توضیحات شماره 5 (نمونه قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد)

توضیحات شماره 6 (وضعیت اولیه گروه ها)

توضیحات شماره 7 (نمونه اینفوگرافیک)

* برای فردا(سه شنبه) باید آزمون تاریخ و نگارش رو تحویل بدید.

** توضیحات آقای صفی خانی درباره آزمون تاریخ در اینجا

*** توضیحات آقای میرسعیدی درباره آزمون اجتماعیا در اینجا

**** توضیحات آقای یوسفی درباره فن‌آوری در اینجا

***** توضیحات آقای اخوین درباره آزمون پویش در اینجا

۹۴/۰۳/۱۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
۱۹ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۵۳ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
من می جنگم!!!
خوابم میاد!!!
خسته هستم!
توی این جنگه روانی!!!
(برداشت اشتباه نشود منظورم فحش نبود در مورد بالا منظورم واقعا جنگ ذهن و روانی ه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
خوبه ص 1 تموم شد دارم خوب جلو می رم مگه نه؟!؟!؟!؟!؟
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۸ کامبیز پور کامبیزیان
ممنون بچه ها. می بینم که هنوز نیومده از همه جلوتریم. دمتون گرم
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۹ سید سروش فاطمیان
گروه سوم!
گروه ما از هم بهتره، انصافاً کامبیز خیلی کمک کرد و این نرخ بالا مربوط به کمک های اونه، ممنونم کامبیز!
گروه ما از هم بهتره، انصافاً کامبیز خیلی کمک کرد و این نرخ بالا مربوط به کمک های اونه، ممنونم کامبیز!
ما گروهمون از همه بهتره yessssssss
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۰ شهریار خلوتى
اصول ها؟؟؟؟
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۳ صدرا هاشمی منصور
اصول هایی که به درد زرافه(!) میخوره
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۲ مسئول پاسخگو
واقعا معلم ها بر روی چه اصولی این هارو برنامه ریزی کردن؟؟
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۱ شهریار خلوتى
ما.....واقعا همون پشگله شایسته پرجممونه!
فقط تو نظامی از همه بالاتریم! دانش 4! یعنی چی آخه؟؟؟
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۹ صدرا هاشمی منصور
شهریار چرا ما اینجوریممم؟؟؟
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۹ صدرا هاشمی منصور
آقای حائری چرا انقدر وضع کشور ما خرابه؟؟؟
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۷ شهریار خلوتى
آرتین! و بقیه
جزوه داره آپلود میشه و بزودی روی وبلاگ قرار میگیره!
آقای حاءری جزوه میگذارید روی وبلاگ
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۷ سید سروش فاطمیان
ما بالاترین عدالت اجتماعی رو داریم!
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۶ محمدمهدی موسوی هرچگانی
سلام!!!!
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۲ مصطفی حائری
حالا می توانید وضعیت اولیه کشورتان را مطالعه کنید. این وضعیت بر اساس سیاستهای کشورتان درآمده است
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۳ مصطفی حائری
تا چند دقیقه دیگه وضعیت اولیه کشورها روی وبلاگ قرار می گیرد.
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۳ سید سروش فاطمیان
آقای حائری عکستو دوس دارم!
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۱ شهریار خلوتى
در مورد جزوه شاهنامه!
حجم کلش 124 مگ است و به صورت بخش بخش تا چند دقیقه دیگر روی وبلاگ قرار میگیرد
عذرخواهی فراوان بابت تاخیر!

۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۹ مصطفی حائری
در ضمن وضعیت اولیه کشورها ایمیل شده. آقای محترم بگذار روی وبلاگ!!!!!!
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۸ مصطفی حائری
سلام دوستان
آزمون شاهنامه فردا آسان است و بیشتر آن از مطالب نیمسال دوم است
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۲ مسئول پاسخگو
بچه ها دعوا سر منه؟؟؟
بدونید من پدرام نیستم
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۵ هومان سلیم زاده
البته
نباید زود تصمیم گرفت
چون
وقتی تو عکس id بیانت رو پدرام گذاشتی
مطالب پایینی
هنوز عکسشان مسئول پاخگو بود
پس یعنی تو یا یک مسئول پاسخگو دیگر هستی
یا
مسئول پاسخگو در واقع یک سری از افراد هستند
چون وقتی من گفتم این عکس چی هستش
تمام عکس ها عوض شد
نه فقط اون یکی
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۹ هومان سلیم زاده
یک دلیل دیگر هم
اینست که تو وبلاگ خلاقیت
ملکی نژاد می دونسته تو کی هستی!!!!
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۷ هومان سلیم زاده
پدرام من الان یک سری مدرک دارم
یعنی تو سوتی دادی
چون
تو پیام های قبل تر وبلاگ مسئول دوره شیش هستش
و تو این نظر به خاطر اینکه تو یک وبلاگ جدید ساختی اون میره تو پیوندات
و عکس id بیانت هم که من الان دارم
و از طرف دیگر تمام
نظر های مسئول هم زمان با هم عکسشان عوض شد
پس در نتیجه تو حتما
مسئول پاسخگو هستی
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۳ هومان سلیم زاده
شاید هم مسئول باشی!!!؟؟
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۱ مسئول پاسخگو
حواسم نبود!!
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۱ هومان سلیم زاده
نه پدرام تو مسئول نیستی
خودت رو بجای مسئول جا زدی
خجالت نمی کشی
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۷ هومان سلیم زاده
مسئول!!!!
واقعا تو پدرام هستی؟؟؟
حداقل عکس id بیانت رو عوض کن!!
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۴ مسئول پاسخگو
بچه ها الان جزوه ی شاهنامه خوانی را می گذارم
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۲ هومان سلیم زاده
تاریخ و نگارش و پویش
خیلی اسون بودن
اما از طرف دیگر شاهنامه خوانی خیلی سخت بود!!
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۵ اریا مهرارا
بچه ها کسی تاریخو انجام داده(کاملا!)؟
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۴ اریا مهرارا
من واقعا ناراضیم از نبود جزوه!
برا همه امتحانات سر وقت جزورو کامل گذاشتن!
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۷ عباس جلالی نسب
خب بچه ها!





نامه دوستانه چجوری بود؟
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۱ سید سروش فاطمیان
خوب آریا این مشکل خودته که جزوه خوب ننوشتی!
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۵ اریا مهرارا
من به دلیل نزاشتن جزوه شاهنامه فردا اعتراض میکنم، چون تو معدلم تاثیر میزاره منم جزوه ی خوبی برای خوندن ندارم!
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۸ مسئول پاسخگو


وای چه بامزه ای تو نمکککککککککک شوررررررر
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۶ مسئول پاسخگو
اقای باقری گفتن که چون به پایان رسیدیم باید حویتا فاش بشه(فکرشم نمیکردین):
مدیر سایت:امیر ارشام فرهمند
مسئول پاسخگو:امیر محمد ازادی
از الان دیگه پاسخگویی نمیکنم
موفق باشید!
بای
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۲ مسئول پاسخگو
خواهش
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۱ یه بنده خدایی
ممنون
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۹ یه بنده خدایی
جواب بدید
پاسخ:
نه توی کاغذ آچار باید نامه ها و انشاها نوشته بشه ولی نقطه گذاری تو خود برگه سوالات
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۵ یه بنده خدایی
امتحان انشا -سوال 2-باید چند خط باشه؟باید تو خود برگه نوشته شده باشه؟
Farda tavallod-e-man, Navid, Amir Rahimi va Mousavi Archegani ast
tavalode rahimi ham hast
rasti bacheha farda tavalode navide
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۲ سید سروش میری
اصلاح : جمعه
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۰ سید سروش میری
بابا اریا تو
احساس بیش از اندازه تیز هوش بودن نمیکنی!؟؟؟
برگه برای فرداس اخه جمعه که امتحانا تموم شده و مدرسه نمیایم !
بعدش هم به این دلیل نوشته همعه که برگه سال پیشیا رو کپی کردن یادشون رفته اون قسمتو عوض کنن افتاددددددد!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ولی من مطمین هستم نفهمیدی !
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۸ نیاز مند جزوه شاهنامه خوانی
من جزوه میخوام😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😂😂😂😂😂😂 اقا جان جزوه میخوام😤😤😤😤😤😤😤😤من جزوه میخوام میفهمی جزوه😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۶ امیر رحیمی
بچه ها فردا تولدمهههههههههههههههههههههههههه
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۱ اریا مهرارا
در این لحضه شروع کردم!
hey you مهر ارا مسوول درست میگه باید فردا بیاریم+نمیمیری که امروز بنویسی میمیری?
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۸ مسئول پاسخگو
تو نمازخونه گفته شد باید فردا بیاریم فردا
فردا
فردا
فردا
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۷ اریا مهرارا
خب پس این جمعه هه چقندرهههههههه؟!
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۷ مسئول پاسخگو
فرداااا!!!!
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۴ اریا مهرارا
برگه ی نگارشو کی باید تحویل بدیم اخه نوشته جمعه!
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۴ اریا مهرارا
راز!
اقای صدرا هاشمی منصور شما به هیچ وجه حق تهدید کردن اقای مسوول پاسخگو را نداشتید
هویت اقای مسوول پاسخگو محفوظ است
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۹ اریا مهرارا
مسئول جواب بده!
اقای نوید رشیدیان ایمیل من این است(ehsan9181@yahoo.com)
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۶ نمیدونم کی هستم
این خارجکیش:
I need shah name khari notes
این هم فارسی :
من جزوه شانامه خوانی میخواهم
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۵ اریا مهرارا
پس چرا روش نوشته جمعه؟!؟!؟!
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۳ مسئول پاسخگو
آریا همین امروز باید حل کرده باشی و فردا بیاری
افتاد؟؟
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۳ اریا مهرارا
یکی بگههههههههههههه
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۲ اریا مهرارا
یکی بگه
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۲ اریا مهرارا
یکی بگه
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۱ صدرا هاشمی منصور
ببیت من فقط هویت واقعیت رو میددونم یادت میاد اونروز تو ایمیل خودتو لو دادی؟حتما یادته حواست به خودت باشهه؟؟خوب؟؟؟
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۱ اریا مهرارا
اخر من نفهمیدم برگه نگارش مال چه روزیه؟!؟!؟!
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۰ مسئول پاسخگو
حرف نزن صدرا
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۰ صدرا هاشمی منصور
مسئول یه کار میکنی که******بشه هاااا حواست به خودت باشه
نه مثل اینکه باید حتما یه بلایی سر خودم بیارم
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۹ یه کسی که جزوه شاهنامه میخواد
برگه نگارش مال جمعست الان حل نکن
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۹ مسئول پاسخگو
کلام حق میگم حق گوش شنفتنشو نداری به من چه
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۹ صدرا هاشمی منصور
مسئول تو چی میگی؟؟
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۸ مسئول پاسخگو
وای وای وای
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۷ یه بنده خدایی
یعنی افراد بدون درس خوندن بتونن نمره بگیرن!
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۷ مسئول پاسخگو
یعنی تقلب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
آره؟؟
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۷ صدرا هاشمی منصور
16 نفر انلاین
یکی جواببببببببببببب بده
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۶ یه بنده خدایی
چیز خیلی ساده ایه صدرا!
یعنی من بندده خدا بتونم برگه ی تورو به وسیله این عینک بخون
ازمون مال جمعست
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۵ صدرا هاشمی منصور
یکی جواب بده
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۴ صدرا هاشمی منصور
خوب تو جواب بده
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۴ اریا مهرارا
رو برگه نگارش نوشته جمعه باید بنویسینش!
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۳ اریا مهرارا
صدرا!
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۳ صدرا هاشمی منصور
یه بنده خدا سوال منو جواب بده
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۲ یه بنده خدایی
اگه جزوه شاهنامه نزارن من اعتراض میکنم حقم ندارن چیزی بگن.
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۱ صدرا هاشمی منصور
بچه ها سوال3
میگه علی عینکی طراحی کرده که بتواند برگه ی خرخون هار را بخواند یعنی چی؟؟؟
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۱ یه کسی که جزوه ی شاهنامه خوانی می خواد
ما برای امتحان فردا به جزوه ی شاهنامه خوانی نیاز داریم
ما اعتراض داریم جزوه نیاز داریم
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۰ یه بنده خدایی
ازمون تاریخو من هیچی بلد نیستم چه کنم!
خیلی ازمون چرتیه
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۴ اریا مهرارا
یکی یه چی بگه، حوصلم سر رفت
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۱ اریا مهرارا
پس هه باید تو کار ازمون باشن!(همه دوره شیشیا)
ولی این یارو انتقالیه که اسمش کامبیزه از ما نیس!
پس یعنی یکی از ما نیمده تو کار ازمون!!
جزوه ی شاهنامه خوانییی کوووووو
where is Booklet shahnamekhani
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۰ اریا مهرارا
بگو خب
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۹ اریا مهرارا
یه چیزی اینجا مشکوکه ما هفتادو دو نفریم!
بگو خب
پس تقسیم بر دوازده میشیم 6 تا(تو هر گروه شش نفر)
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۸ اریا مهرارا
چرا هیچ کی رو فاز جواب نیست!!؟!؟!؟!؟!
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۷ اریا مهرارا
؟
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۷ اریا مهرارا
کسی تا حالا تونسته ازمون تاریخو بنویسه!
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۳ آرشام بدیع زادگان
آقای مسئول پاسخگو
لطفا جزوه ی شاهنامه خونی رو روی وبلاگ بذار
لطفاً
لطفاً
لطفاً
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۸ اریا مهرارا
یکی جواب بده.
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۴ اریا مهرارا
یعنی نمیتونین به یه سوال معمولی که میگه نگارشو اخر کی نحویل یدیم جواب بدید؟
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۱ به جون خودم
خودمو از پنجره پرت میکنم پایین
جزوه شاهنامه خوانی لطفا ١ عدد ولی کامل با نوشابه + مخلفات ممنون 😀😀😀😀😀😀 کی اماده میشه
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۱ اریا مهرارا
اقا نگارش کی باید تحویل بدیم؟
man faghat daram tag ha ro emtehan mikonam
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۷ اریا مهرارا
راس میگه جزوه شاهنامرو بزارین!جزوه من که داغونه
اگه تا امشب این جزوه شاهنامرو کسی نذاره من خودمو دار میزنم اونوقت گروه 12 بدبخت میشه
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۱ اریا مهرارا
امتتحان نگارش زده جمعه ده صبح باید انجام بشه !
جمعه که امتحانا تموم شده!!!
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۷ آرشام بدیع زادگان
لطفا جزوه ی شاهنامه خوانی رو روی وبلاگ قرار دهید.
لطفااااااااا
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۱ تن+تن+تن+تن+تن+تن+...
تتتتت

تتتتتتتت

تتتتتتتت

تتتتتتتتت
تتتتتتتت

تتتتتتتتتت
تتتتتتتتت
تتتتتتتتتتت
تتتتتتتتتتت
تتتتتتتتتتتتتتتت
تتتتتتتتتتتتتت
تتتتتتتتتت

تتتتتتت
تتت
تتتت


۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۵ تن+تن+تن+تن+تن+تن+...
،
این تگ ها چین؟
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۴ تن+تن+تن+تن+تن+تن+...
تو آزمون نگارش نوشته جمعه باید حل کنیمش . جمعه که امتحاناfinished
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۶ عباس جلالی نسب
نه تو ورق آچار
salam
ye soal daram
tarikh va negaresh ro bayad too khodesh hal kard ya na ?
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۴ سام قلیچ خانی
بچه های گروه علیرضا جعفر قلی
samghelich@gmail.com
سریعا به من ایمیل بزنید

۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۴ اریا مهرارا
منم با نظر بنده خدا موافقم!
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۲ یه بنده خدایی
افراد گروه چهار!
بزنید این کامبیزو ... کنید!
قراره جایه دوره شیشیا بیاد!!!
میخواد دوره مارو خراب کنه.
کاااااااامبیز

What the kambizzzzzzz??????w
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۳ امیرارشام فرهمند
بچه های گروه ۱۰ لطفا به لینک زیر برین تا مسئولیت خودتونو ببینید خیلی روش تمرین کنید.
http://amirarshamfarahmand.blog.ir/1394/03/17/%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-10

or

http://docdro.id/12rci
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۰ سام قلیچ خانی
کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۰ سام قلیچ خانی
تو گروه بندی ها در گروه 4 کامبییز پور کامبیزیان
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۷ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
دودودودوودوودوودوودوودوودودوودوودوودوودوودووددئ
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۵ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
حالا تقدیم میکند



خداحافگودبایظ
حافظ
خدا همه
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۴ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
wow
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۲ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
پس برای امتحان باید همشو پرینت بگیرم
پاسخ:
برو پرینت بگیر خوووو!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۲ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
گود بای ببخشید اشتباه شد
خداحافظ
پاسخ:
گود بای نه خداحافظ یا خدانگهدار
فارسی را پاس بداریم شوت یا سانتر یا استپ سینه نه فقط پاس
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۱ مسئول پاسخگو
برو تو مطلب امتحان اجتماعی دانلود کن
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۱ مسئول پاسخگو
شوشتری!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۱ سید سروش میری
بابا من میرم دفترچه کارناک رو بخونم خداحافظ!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۰ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
آقایون من دوتا از سرشاخارو گم کردم
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۰ سید سروش میری
خخخ
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۰ سید سروش میری
ااااااا
شوشتری اومد سلام یه همگی من اومدم !!!!!!!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۰ سید سروش میری
اقا من رفتم شب همگی خوش انشاالاه کارازمون هم به خوبی و خوشی تموم بشه !
پاسخ:
شب شومام خوش!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۹ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
سلووووووم
پاسخ:
سلام
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۸ سید سروش میری
الو؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۰ سید سروش میری
کامبیز شما برای کارازمون وسیله چی راحت تری بیاری !؟ الکترونیکی یا همین ابرنگ اینا !؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۹ سید سروش میری
در هر صورت ای روح سرگردان ( شوخی میکنم ) من خوشبختم که با شما هم گروه شدن فقط چون روحی خودت معلوم نیستی یه فکری بکن معلوم بشی ببینیمت !
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۵ سید سروش میری
اصلاح : سرگردان
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۵ سید سروش میری
ای روح یرگردان من شوحی میکنما جدی نگیری !!!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۵ سید سروش میری
اقا از امروز یکی یکی تعدادمون کم میشه اول سال 10 نفر میان مدرسه بعد میبینی دو تا معلم هم بیشتر زنده نموندن !

دلیل : روح سرگردان
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۱ کامبیز پورکامبیزیان
روح چی بابا؟ من انتقالی ام. برای آشنایی قرار شد این برنامه رو بیام
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۰ سید سروش میری
مجموعه جدید کتاب های ترس و لرز:
کامبیز پور کامبیزیان!
روح سرگردان در موتورخونه مدرسه!!!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۹ سید سروش میری
اهووووووووو اقا من رفتم در واقع یه روح نیست دو تا روحه!!!
اصلا خیی گیج کنتده هست !
eyval hameye hamgoroohiam khooban
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۶ کامبیز پورکامبیزیان
آقا جماعت
کامبیز پورکامبیزیان واقعی منم. اون قبلی هر کی هست من نیستم. من برای سال بعد انتقالی گرفتم
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۵ سید سروش میری
اقا یکی بگه این روح کیه یواش یواش داره شبیه فیلم ترسناک میشه شب میاد به خوابم بابا یکی بگهههه!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۱ سید سروش میری
اول اینکه من برای فردا وسایلو نمیگم ! با اینکه میدونم فردا هم میشه از بچه ها پرسید میترسم یادم بره بعدش هم کامبیز اصلا کیه !؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۸ سید سروش میری
کامبیز چه کلاسی هستی ؟
پاسخ:
کلا تو باغ نیستیااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۷ سید سروش میری
کام..
کام....
کامو....
کامپوزیت!...
کااااا..
کامبیز پور کامبزیان مگه ما داریم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من تا حالا نشنیدم اسمشو!
اصلن کدومتون هستین ما اصلا تو مدرسه مگه (کامبیز) داریم !؟!؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۴ عباس جلالی نسب
الان گروه 7 یکم زیادی قوی نیست؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۲ سید سروش میری
ما که قوی هستیم میشکلی نیست !
بچه های گروه من من میخوام لبتاب بیارم همه ی برنامه ها رو داره دوربین هم (خوبشو) دارم ولی خیلی راضی کردنش سخته من بالاخره چی بیارم اگه کسی لبتاب یا دوربین میاره با ایمیل soroushmiri2002@gmail.com ایمیل بزنه بگه
پاسخ:
فردا نیازی به دوربین و لپ تاپ نیست، فردا خودتون و ذهن کارآمدتون و لوازم التحریرتون بیاین کافیه.
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۶ بهزادمهر امیریان
تن+تن+تن+تن+تن+تن+تن+تن+تن+... کیه ؟؟؟
و عضو کدوم گروه_ه؟؟؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۶ تن+تن+تن+تن+تن+تن+...
میگید کی میاره اون دوربینو یا بشینم .....
لطفا کمی در مورد تعاریف سیاست بیشتر توضیح دهید
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۱ تن+تن+تن+تن+تن+تن+...
هر کی دور بین داره بیاره لپ تاپ با من.
فقط هر کی میاره بگه
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۷ بهزادمهر امیریان
دوستی این آیا هایی که گفتی چه فرقی با هم دارن ؟؟؟!!!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۲ ایین دوستی
ایا رو اونجوری مینویسن نه ایا رو اونجوری مینوسن من دیگه حرفی ندارم
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۸ سید سروش فاطمیان
اصلاح میکنم:
تو واقعا فک مکنی خطرناک و کارناک هم‌وزن اند؟ عایا؟!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۷ سید سروش فاطمیان
ینی تو واقعا فک مکنی خطر ناک و کارنلک هم‌وزن اند؟ عایا؟!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۵ ایین دوستی
کار ازمون کارناک کارازمونی خطرناک
(فک کردی وزن اسمش همینجوری الکی و کشکیه)
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۳ سید سروش فاطمیان
گروه من!:
محمد
مهدی
ملکی
نژاد
شوشتری
شبستری
اصل
شوشتر
!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۳ ایین دوستی
تسلیت میگم اقای شوشتری
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۰ بهزادمهر امیریان
جناب آقای آرشام بدیع زادگان کارت زشت بود >:-(
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۰ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
گروه 9
آراد
لطفی
عباس
جلالی نسب
آگاه
ابراهیمی
محمدمهدی
ملکی نژاد
امیر
رحیمی
محمد طاها
تربتی
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۸ ایین دوستی
گروه م الان نظر نذاشتن واین خیلی خطر ناکه میدونین چرا چون دارن خشمشون رو جمع میکنن فرد بریزن سرم
لطفا حلالم کنین
pleas halaling me
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۷ بهزادمهر امیریان
لطفا از طرف من نظر نگذارید >:-(
چون گروه 6 اول میشه :-)
هرکی هستی اصلا شوخی بامزه ای نیست >:-(
لطفا دیگه تکرار نشه >:-(
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۵ مسئول پاسخگو
آرشام =بهزادمهر جعلی
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۴ سید سروش فاطمیان
گروه خودت آخر میشه بهزادمهر جعلی!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۱ بهزاد مهر امیریان
سروش من مطمئنم گروهمون آخر میشه
خیلی گروهمون بده
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۰ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
hmmmmmm
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۴ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
خب خوبه
اینطور که دارم میبینم همه شاکی هستند
اما گروه من شه ذره خوب نیست اما خوبه
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۸ پدرام صادقیان
نهههههههههههههههه......
Bohran shakhsiati
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۳ بهراد قائدی
سلام
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۳ بهزادمهر امیریان
من بهزادمهرم و اینی که داره به جای من حرف میزنه جعلیه
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۲ بهزادمهر امیریان
من بهزادمهر واقعی هستم
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۰ بهزادمهر امیریان
چه کسی از طرف من نظر کذاشته هر کسی بود بی سواد بود چون نوشته :
بهزادهر امیریان
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۹ سید سروش فاطمیان
ولی من میدونم ۱۰ اوله!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۸ بهزادهر امیریان
ولی من میدونم این دفعه آخر میشیم سروش مطمعن باش:-))
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۳ بهزادمهر امیریان
سروش بقیه رو دست کم نگیر چون هیچ وقت کسی فکر نمیکرد گروه 5 توی کارآزمون رسانه اول شه ولی اول شد .
البته خوش بینی هم چیز بدی نیست :-)
ما اولییییییییییییییم :-)
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۹ سید سروش فاطمیان
بهزاد ما اولیم!
شک نکن!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۳ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
خواهشا اقای ارتین ناجیان رو جابجا کنید یا من رو چون توی کارازمون قبلی تغریبا گروه ما 4 نفره کار می کرد ایشان لپتاپشان رو اورده بودند ولی اصلا نمی گذاشتند استفاده کنیم پس کاملا اخر شدنمان واضح است
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۳ بهزادمهر امیریان
گروه ما عالیه :-)
سروش باز هم با هم افتادیم تو کارآزمون :-)
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۹ آروین فیروزفر
گروه ما: v
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۴ آبتین اعتمادى
👇😮👇 افتاد !!!!؟؟؟؟؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۳ آبتین اعتمادى
از همین جا به گروهم اعلام مى کنم هر کى دوربین با کیفیت داره بیاره من لب تابو میارم
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۲ سید سروش فاطمیان
بهزاد مهر باز با تو افتادم!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۱ سید سروش فاطمیان
گروه ما عالیه!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۸ صدرا هاشمی منصور
آرشام کامبیز آقای حائریههه
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۷ آرشام بدیع زادگان
آقای کامیز پورکامبیزیان، میشه بگید که تو کدوم کلاسید؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۶ صدرا هاشمی منصور
بهزادمهر خوششششششششششششششششششششششششششششششششش به حالت
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۵ بهزادمهر امیریان
ممنون که گروه ما رو این طوری گذاشتید :-)
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۴ صدرا هاشمی منصور
بچه ها کمکم کنید من بد بخت شده و خواهم بود
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۳ سید میثم رکنی حسینی
پس در گروه بندی دوره شیشی ها ...
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۲ مسئول پاسخگو
آقای کامبیز پور کامبیزیان همون آقای حائری هستش
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۲ سید میثم رکنی حسینی
آقای کامبیز پورکامبیزیان میشه بفرمایید شما در کدام کلاس و ردیف چند هستید؟؟؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۰ مسئول پاسخگو
چی؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۹ عباس امیری
این عباس امیریا که نظر گذاشتن من نیستم
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۹ صدرا هاشمی منصور
اقا گروه ما گل آبادهههه
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۸ مسئول پاسخگو
اقای حائری ملقب به کامبیز پورکامبیزیان آی پی شما توسط ما ضبط و کنترل شد لطفا تلاش نکنید تا از هویت اصلی خودتان در بروید
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۶ کامبیز پورکامبیزیان
سلام آقا این گروه ما خیلی افتضاحه... چی کار کنیم؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۳ صدرا هاشمی منصور
اهه اهه اهه اهه
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۲ صدرا هاشمی منصور
خدااااااااا
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۱ صدرا هاشمی منصور
اخه من مگه چی کار کردم که باید با قصدیان و قائدی بیافتمم؟؟؟
اخه کی با قائدی مذاکره میکنه؟؟؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۱ آرشام بدیع زادگان
اون گروهی که پنجنفرس گروه 4. چون توش کامبیز پور کامبیزیان هست!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۰ سید میثم رکنی حسینی
متاسفم صدرا من دارم میرم خودمو از کوه پرت کنم پایین

۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۰ صدرا هاشمی منصور
یکی منو از این مخمصه نجات بده
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۰ صدرا هاشمی منصور
بهزادمهر کمککککک
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۰ آرشام بدیع زادگان
آقای کامبیز پورکامبیزیان هویت خودت رو فاش کن!!!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۹ صدرا هاشمی منصور
میثم بیا بریم سر به بیابون بزاریم
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۹ بهزادمهر امیریان
چون همه ی گروه ها 6 نفرست یک گروه باید 5 نفره باشه و او گروه گروه عرفان ایناست .
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۸ سید میثم رکنی حسینی
چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۸ صدرا هاشمی منصور
وایییی نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههه
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۷ ایین دوستی
میثم تو که همگروهی من نیستی
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۵ سید میثم رکنی حسینی
ننننننننننننننننننننننننننننننننننننه
تورو خدا

im dead
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۴ سید میثم رکنی حسینی
ننننننننننننننننننننننننننننننننننننه
تورو خدا

im dead
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۸ ایین دوستی
هم گروهیای گلم سلام:
دانیال
تنها
علیرضا
للاهی
سینا
ایمانی
پویان
اکبری
عرفان
عزیزی
راستی یه سوال کامبیز پور کامبیزیان کیه
KAMBIZ POUR KAMBIZIAN DIGE CHIE????
کامبیز پورکامبیزیان کیه دقیقاً؟
به مسئول:
به من ایمیل شد و گذاشتم.
Gorouh ha oomadan!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۷ مسئول پاسخگو
اقا یک بار دیگه ایمیل کنید
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۶ عباس امیری
آقای حایری الکی میگه مسئول پاسخگو همون نویده
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۵ عباس امیری
بابا آقای حائری هم ایمیل کرد بذار رو سایت دیگه
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۴ مسئول پاسخگو
هیچی نیومد تو ایمیلم اقا
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۳ مصطفی حائری
ایمیل کردم مسئول جان
پاسخ:
آقای حائری، شما به نوید رشیدیان ایمیل کردین نه به مسئول پاسخگو، توی ایمیلی که الآن میزنم مینویسم مسئول پاسخگو کیه.
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۲ مسئول پاسخگو
تو زمان نمایشگاه هم کارشو شروع کرد ولی من یکم از اون دیر تر وارد سایت شدم
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۲ عباس امیری
چشم صلح
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۲ مسئول پاسخگو
ببین عزیزم صدرا هم تو وبلاگ مطلب میزاره
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۱ مسئول پاسخگو
آقای عباس بسته
آقای مسئول پاسخگو لو رفتی

به لینک زیر مراجعه کنید :

http://uploadkon.ir/fl/d/NzA1MDg%3D

۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۰ عباس امیری
پاک می کنی نظر من رو
آقای مسئول پاسخگو شما خیلی بی ادب و پررویی رو چرا پاک می کنی
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۰ مسئول پاسخگو
آقای حائری ایمیلم هست pasokhgo6@gmail.com
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۹ عباس امیری
من اینجوری فکر نمی کنم خودت گفتی که هستی
با نظر های بی مفهوم و ....نت
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۸ مسئول پاسخگو
آقا ایمیل نمی کنین
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۸ مسئول پاسخگو
باشه قبول من پررو و بی ادب تو اینجوری فکر کن
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۶ مسئول پاسخگو
pasokhgo6@gmail.com
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۵ مسئول پاسخگو
اقا ایمیل بزنین به من بزارم رو وبلاگ
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۵ عباس امیری
***************
بخش هایی از این نظر....
برو بابا دلت خوشه
هی از این ستاره ها میذاره
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۴ مصطفی حائری
بعد از یک بازنگری تلفنی!! بالاخره تموم شد.
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۸ مسئول پاسخگو
آقای حائری گروه بندی
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۸ بهزادمهر امیریان
آقای حایری چند بار باز نگری میکنید ؟؟؟!!!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۷ مصطفی حائری
روی ماه همدیگر رو ببوسین............................................
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۷ عباس امیری
نوید بایدم پترسی
حالا فردا...
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۶ عباس امیری
با بد کسی در افتادی
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۶ مصطفی حائری
دوستان الان در حال بازنگری گروه بندی ها هستیم و به زودی آماده میشه. پس دعوا نکنین، لطفا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۵ عباس امیری
ببین نوید فردا بیای مدرسه چنان می زنمت
نظر من رو پاک می کنی
پاسخ:
اولا وای ترسیدم  دوما من نوید نیستم میفهمی ؟؟؟؟ یا  قوه ادراکت جواب نمیده؟؟؟
سلام،
من از نویسندگان وبلاگ هستم و گاهی پاسخ ها رو من میدم، ولی خوب مسئول پاسخگو نیستم.
گروه بندی هم به زودی میاد
پاسخ:
عباس امیدوارم فهمیده باشی
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۴ عباس امیری
ببینم من خیلی کنه ام از فردا همه می فهمن تو کی هستی من هم دشمن جدیدتم
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۳ عباس امیری
من فحش دادم
باشه حالا می بینیم
چرا نظر من رو این شکلی کردی تو حق نداری نوید فردا حسابت و می رسم
من فحش ندادم خیلی نامردی
پاسخ:
من نوید نیستم(مسئول پاسخگو)
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۱ عباس امیری
از فردا همه میفهمن تو کی هستی
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۱ عباس امیری
پس تو واقعا نویدی چون نظر من رو پاک کردی
پاسخ:
نوید نویسنده وبلاگ هست ولی مسئول پاسخگو نیست
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۰ عباس امیری
نوید.ر کی این گروه بندی ها می آید
پاسخ:
اقای عباس فحش نده
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۹ عباس امیری
از این به بعد من بهت میگم نوید.ر
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۹ عباس امیری
چرا نویدی چون حرستم در اومد
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۸ مسئول پاسخگو
گرفتی عبی دارم بهت چی میگم؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۸ مسئول پاسخگو
نه من نوید نیستم نیستممممم
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۸ عباس امیری
در ضمن مسئول راحت باش
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۷ عباس امیری
نه به نظرم مسی تو واقعاً نوید رشیدیانی چون شایعه پراکنی هم تیکه کلام نویده
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۶ مسئول پاسخگو
منم بهت میگم عبی راحت تره!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۵ عباس امیری
ولی مسئول من بهت میگم مسی راحت تره!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۵ مسئول پاسخگو
آقای امیری لطفا شایعه پراکنی نکن
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۴ مسئول پاسخگو
بهزادمهر:
چی چی شده مگه چی شده که میگی چیییییییییییی شد؟؟؟؟؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۴ عباس امیری
آقای مسئول امکان داره که شما نوید رشیدیان هم باشید
چون اقای سرکارتی معلم پژوهشی کامپیوتر و هیشکی مثل نوید رشیدیان ازش حرف نمیزنه
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۳ بهزادمهر امیریان
آآآآآآآآآآآآآآآاقاااااااااااااا چیییییییییی ششششششد ؟؟؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۳ مسئول پاسخگو
گزینه 3
مسئول+پاسخگو
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۲ عباس امیری
آقای مسئول کدام گزینه را انتخاب می کنی
مسی=مسئول
پاسخک=پاسخگو
مسئول+پاسخگو=مسئول پاسخگو
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۱ مسئول پاسخگو
یاد E book اقای سرکاراتی افتادم
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۰ عباس امیری
ههههههههه ادامه نیایشهههههههه
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۰ مسئول پاسخگو
آقای امیری
کدام گزینرو انتخاب میکنی؟؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۹ مسئول پاسخگو
آقای امیر=آقای امیری
یا
آقای امیر+ی=آقای امیری
یا هیچکدام
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۹ عباس امیری
ههههههههه
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۹ مسئول پاسخگو
گروه بندی تو راهه متاسفانه ترافیک شدیده ممکنه یکم دیر برسه الانم بهش زنگ زدم گفت هنوز تونل نیایشه
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۸ عباس امیری
آقای امیر کیه
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۸ مسئول پاسخگو
آگاه
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۷ مسئول پاسخگو
الان مگه فایل دستِ منه؟؟؟؟؟
salam
goroohbandi kei miad
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۷ بهزادمهر امیریان
بچه ها دعوا بسه دیگه !!!
یکییییی گرووووه ها روو بزااااااااااارهههههههههههه !!!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۷ عباس امیری
در ضمن اون + نظرمه که مثبته
می گم فال ها رو بگذارید
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۶ مسئول پاسخگو
وقتی میگم آقای امیر شما به عنوان اول شخص مفرد باید اول شخص جمع قرار بدید
مثال:
من نظر خاصی ندارم
تبدیل به
ما نظر خاصی نداریم
باید بشه
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۶ عباس امیری
من که بلدم ولی با هر کسی باید با زبون خودش صحبت کرد
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۵ مسئول پاسخگو
آقای امیری انگار نحوه صحبت کردن رو بلد نیستی
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۴ بهزادمهر امیریان
کسی mail آقای حایری رو نداره ؟؟؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۴ مسئول پاسخگو
+ کجا بذاریم؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۴ عباس امیری
هیچی منظور خاصی نداشتم
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۴ عباس امیری
+ است بگذارید لطفاً
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۳ مسئول پاسخگو
ببخشید آقای امیری منظورت از مسئول... چیه؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۳ عباس امیری
آقای امیریان بنده اطلاع ندارم از این مسئول... بپرس
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۲ مسئول پاسخگو
راست میگه، اقای امیری:
نظر شما در مورد اپلود فایل گروه ها در وبلاگ چیه؟؟
من بی صبرانه مشتاقم تا نظرتون رو بدونم!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۲ عباس امیری
کلا خواستم ازت ایراد بگیرم در ضمن به اصطلاح تیکه کلام آقای باقری
نمی خوام فکر ها رو مشغول کنم فقط حدس زدم
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۱ بهزادمهر امیریان
اینم 100 امین نظر
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۱ مسئول پاسخگو
چیرو متوچه بشم ؟؟ در ضمن من "مسئول پاسخگو" هستم نه "مسئوب".
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۱ بهزادمهر امیریان
آقای امیری به نظر شما گروه ها رو کی میگن ؟!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۹ عباس امیری
حالا شما متوچه شدی آقای مسئوب پاسخگو؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۹ مسئول پاسخگو
بله یک شوخی جذاب و به یاد ماندنیه و به نظر من حرف حوبیه چرا حرف حوبی نباشه؟؟؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۸ مسئول پاسخگو
باشه اگر دوست نداری بهت بگم "عباس" میگم
به اصطلاح (آقای)"امیری"
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۸ عباس امیری
گفتم که اولا آقای امیری
دوما: بچه ها ملتفت شدید یا هنوز دوزاریتون نیفتاده
خیلی حرف حوبیه
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۷ بهزادمهر امیریان
آقای حایری میخواید آخر کارآزمون گروه ها رو اعلام کنید ؟؟؟؟؟!!!!!















































































پپپپپپس گگگگگگگگگگگگگروووووه ها چیییییی ششششششششششششد ؟!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۶ مسئول پاسخگو
عباس:
چی گفتم به مزاجت(مبارک) خوش نیومده؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۵ عباس امیری
و در ضمن درست صحبت کن
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۴ عباس امیری
مسئول:
خداحافطی هم حدی داره
در ضمن اگر معلم هستی که هیچ اگر نیستی آقای امیری هستم نه عباس
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۳ مسئول پاسخگو
بچه ها مُلتفت شُدید یا هنوز دوزاریتون نَیُفتیده؟؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۰ مسئول پاسخگو
عباس:
انقدر فایل گروه بندی رو دوست ندارن نمیخوان ازش جدا بشن به همین دلیل دارن خداحافظی های نهایی رو انجام میدن
بهزادمهر:
شاید از سوی معلمی دیگر این فایل ها ساخته و پرداخته(تبدیل به pdf) شده اند و اون معلم دارای Adobe Reader بوده و هست!
و معلمی که گروه بندی ها رو لپتاپشه از داشتن Adobe Reader بهره نمیبره
چی کار میشه کرد دیگه روزگار آی روزگاررر
بعضیا اینطورین از داشتن برنامه هایی مانند Adobe Reader بهره نمیبرن و اینجور آدم ها جزای اعمالشون رو به سختی میبینن مطمئن باش...
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۵ بهزادمهر امیریان
پس چرا دفترچه رو با pdf گذاشتند ؟؟؟
گروه ها چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۵ عباس امیری
اقای مسئول آقای حا‌‌‍یری گفتند گروه ها در حال بررسی نهایی
نهایی که بشه میاد یا نه؟
یا یه بار دیگه صبر می کنن تا نهایی تر شه
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۳ مسئول پاسخگو
میدون=میدونم
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۱ مسئول پاسخگو
ولی میدون تو قالب word هم هست چون بالاخره باید از یک جا شروع کرد تا به pdf رسید و word(قالب) مانند زمین های خاکی میمونه
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۹ مسئول پاسخگو
اخه منم نمیدونم رو لپتاپه کدوم معلمه
شایدم بپرسید خب چرا این معلم خودش ایمیل نمیکنه(داوطلبانه)
خوب باید بگم شاید adobe reader نداره که فایل ورد رو تبدیل به pdf کنه برای همینم داره دنبال راه حل میگرده
حالا اگه سوالی هست؟؟؟بفرمایید بپرسید
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۳ ایین دوستی
خب به معلمی که تو لب تابشونه بگو بت ایمیل کنن بعد اپلودش کن رو این وبلاگ
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۲ سید میثم رکنی حسینی
میشه به این معلم محترم بگویید لطف کنند آن فایل را روی وبلاگ قرار دهند
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۱ بهزادمهر امیریان
کی جواب منو داده ؟
این گروووووووووووه ها چی شششد ؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۹ بهزادمهر امیریان
آقا گروه بندی ها چی شد ؟؟؟؟؟
پاسخ:
گروه بندیها تو قالب pdf یا word روی لپتاپ یکی از معلم هاست البته باید بگم چیزیش نشده سالمه!
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۳ مسئول پاسخگو
پس کوششش؟؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۰ مصطفی حائری
خواهشا همگی امشب دفترچه راهنمای کارآزمون را کامل و دقیق بخوانید تا اگر سوالی داشتید فردا دوشنبه بپرسید.
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۷ مصطفی حائری
سلام بچه ها جونم!!!!!؟؟؟؟
گروه بندی در حال بازنگری نهایی است
میدونید جای بامزش کجاست? اقای حایری گفتند شب ولی نگفتند شب چه روزی
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۳ محمد صادق فتوحی
##
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۵ بهزادمهر امیریان
آقا این گروه بندی ها چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا اعلام نمیکنید ؟؟؟؟؟؟؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۱ محمد صادق فتوحی
لطفا سریع تر گروه بندی هارا اعلام کنید
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۶ پدرام صادقیان
پس این گروه بنده ها کو
emtehan-e-tarikh key hast?
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۶ اریا مهرارا
اه این تگا همش رو اینگلیسی کار میکنه
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۰ اریا مهرارا
sup
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۹ اریا مهرارا

دارم تگهارو امتحان میکنم
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۲ اریا مهرارا
زود تر گروه هارو بزارین، دارم از هیجانی که با کی همگروه میشم میمیرم.
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۹ بهزادمهر امیریان
من میدونم مسول پاسخگو کیه و با من دشمنه ولی اینو بدون که دشمنی رو نباید در عموم مطرح کرد >:-(
پاسخ:
شما فکر کن که میدونی من کیم!!خوب؟؟؟فکر کن راحت باش من هم با شما دشمنی ندارم فقط نظر فردیمو بیان کردم
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۶ بهزادمهر امیریان
آقای مسول پاسخ گو من روی صحبتم با شما نبود و با آقای حایری بود و از ایشون جواب میخواستم و اصلا دوست ندارم با کسی که مخاطبم نبود الکی حرف بزنم و به شما هم نظرات من مربوط نیست >:-(
لطفا دیگه سر چیز هایی که به شما مربوط نیست نظر ندید >:-(
اقای مسئول پاسخگو بنده با شما دشمنی ندارم
و کلا گفتم که لطفا بقیه رو مسخره نکن
در کل هم من از هیچ کسی واقعا نمی خواستم طرفداری کنم
معذرت می خوام
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۵ شهریار خلوتى
اصلا کار زشتی نیست و یه صاحب وبسایت حق داره اطلاعات کاربراشو بدونه!
در ضمن این کار به صورت خودکار توسط خود سیستم بیان انجام میشه
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۲ آروین فیروزفر
اینکار کار زشتیه الکی ای پی هرکی میاد تو وبلاگ رو پیدا کنید.
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۷ مسئول پاسخگو
فکر نکنی من فحش دادم حدس زدم که حدسم غلطه
ببخشید اقای احسان راز
حالا که چی؟
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۵ مسئول پاسخگو
به دلیل اینه که دوما برای این تعبیه شده که حرف قبلیمو پیش ببرم اما دیدم تو حرف جدیدم باید یک موضوع جدیدی دیگرو هم تعبیه کنم که فهمیدم دوباره باید از اولا استفاده کنم
در ضمن چرا خود مسئول پاسخگو دوتا دوما گذاشته
و چرا اول نوشته دوما بعد نوشته اولا
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۰ سید میثم رکنی حسینی
پس گروها کجاس
پاسخ:
گفتم که تو قالب یک word یا یک pdf روی لپتاپ یکی از معلم هاست
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۹ سید میثم رکنی حسینی
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۹ سید میثم رکنی حسینی
احسان از نطر تو الان شب نیست
ای پی شما شناسایی شد و ما فهمیدیم شما کی هستید اقای ناشناس
لابد مسئول پاسخگو خیلی بامزست!!!!!!!!!
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۴ مسئول پاسخگو
دوما آقای حایری ما نداریم
ما اولا جناب اقای حائری داریم
دوما برو دیکتتو خوب کن مایه خجالته که انقدر بی سوادی!
مسول پاسخگو بسه از دو طرف بیچاره بهزادمهر ترور شد
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۴ مسئول پاسخگو
نه واقعا آقای حائری خیلی خوشحال میشه از این حرفت؟؟؟ فکر کردی خیلی با مزه ای نه نیستی برو بشین پا درسو مشقت
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۲ بهزادمهر امیریان
آقای حایری من همه چیز رو فهمیدم جز دو چیز :
کشورگشایی
هم گروهی هام
keshvargoshaiei chie?
Baraye Karnak bayad Khat-e-mikhi hefz bashim?
اقای امیریان در مثل مناقشه نیس حالا برو بگر تو گوگل معنی شو پیدا کردی بیا جلوی نویسنده وبلاگ حرف بزن
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۶ عباس امیری
مسؤلا همه فرار کردن
یکی جواب بده
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۳ عباس امیری
ببخشید یه سؤال ساعت ٢١ شب نیست؟
چرا ای گروه هایِ.... نمیگذارید
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۲ بهزادمهر امیریان
احسان
این همه آدم روی کره ی زمین زندگی نمیکنند
آقای حایری
الان ساعت 9:11 دقیقه است الان شب نیست ؟
اقای دوستی این که نظر شما پاک شده ربطی به اقای مسوول پاسخگو نداره ما نزدیک به ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ نویسنده در وبلاگ داریم
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۱ ایین دوستی
مسئول وقتی نظر من پاک شده و میگی روحتم خبر نداره ینی اکانت بیانت هک شده ینی فاجعه (اگه فهمیده باشی)
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۹ ایین دوستی
شرمنده نظر قبلی کامل ارسال نشد ولی یه سوال ساعت 9:00 (الان) شب نیس من دیگه حرفی ندارم
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۷ ایین دوستی
بب
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۶ هومان سلیم زاده
اقای حائری
گروه بندی ها رو چه زمانی اعلام می کنید؟؟؟
پاسخ:
شب!
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۹ عباس جلالی نسب
آقای پاسخگوی باهوش!
اگه به نظر توهین آمیزه تو (اگه معلمی چیزی باشی (شما)) باید نظر سروش رو حذف میکردی!
نه نظر آیین رو!!
پاسخ:
توی نظر آیین به چندتا از بچه ها توهین شده بود.
من (مسئول پاسخگو) نظری رو پاک نکردم اصلا روحمم خبر ندارهه
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۳ سید علی بلوک
سلام
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۷ سید سروش میری
؟؟؟؟؟
چرا این شکلی شدددد؟!؟
نظر قبلی دوستی بود!
پاسخ:
نظرات توهین‌آمیز حذف می‌گردند.
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۴ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
خوب یییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۹ سید سروش میری
بچه ها اگر فهمیدید پرانتز های نظر دوستی(نظر قبلی) به چه صورت هست من بهتون جایزه میدم چون خیلی درک بالایی میخواد !
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۶ مصطفی حائری
درسهای کارآزمون: پویش، نگارش، شاهنامه خوانی، هنر، جغرافی، اجتماعی، تاریخ، فناوری

برنامه آزمون های کتبی در کارآزمون:
1. دوشنبه: آزمون اجتماعی، جغرافی
2. سه شنبه: آزمون کوتاه شاهنامه خوانی و پویش
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۰ مسئول پاسخگو
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۹ مسئول پاسخگو
به جای اینکه نگران کارآزمون باش نگران امتحان*** کامپیوتر باش
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۹ مسئول پاسخگو

اصلا نگران کار آزمون نباش
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۸ مسئول پاسخگو
نوجوان= پر انرژی 
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۷ مسئول پاسخگو
جملاتی که در برنامه های نوجوانانه استفاده میشود
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۶ مسئول پاسخگو
بله با شمایی که داری بر و بر منو نگاه میکنی
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۶ مسئول پاسخگو
آهای با شمام
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۵ مسئول پاسخگو
سلام
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۵ مسئول پاسخگو
سلام
عکس آقای حائری تو حلقم
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۴ شهریار خلوتى
اون نظر قبلی من اصلی بود!
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۴ شهریار خلوتى
یادش بخیر تو معرفی تابستون فیلم هاش رو نشون دادن
البته گفتن به جای درس تفکر پژوهشه و اسمی از کارآزمون نیاوردن
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۲ مصطفی حائری
دفترچه راهنما کارآزمون یکشنبه به همه دانش آموزان داده خواهد شد. به دلیل ساختار خاص کارآزمون توصیه می کنیم که همه شماها، به دقت آن را بخوانید و گرنه در کارآزمون دچار مشکل می شوید.
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۰ مصطفی حائری
سلام گروه بندی ها با مشورت همه دبیران کارآزمون انجام شده و به زودی در اختیار شما قرار خواهد گرفت
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۲ عباس جلالی نسب

ادامه میدم
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۲ عباس جلالی نسب

ادامه میدم
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۱ عباس جلالی نسب

ادامه میدم
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۱ عباس جلالی نسب

بذارید به کشفیاتم ادامه بدم
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۰ عباس جلالی نسب

wow
دارم کشف میکنم
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۰ عباس جلالی نسب

فهمیدم
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۹ عباس جلالی نسب

داشتم امتحان میکردم
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۹ عباس جلالی نسب
آها
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۹ عباس جلالی نسب

این تگها چجوری کار میکنن؟
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۵ سید سروش فاطمیان
کار آزمون کارناک!
هوهاهوهاهوهاهوها!
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۳ سید سروش فاطمیان
شهریار دعا کن منو تو تو یه گروه بیفتیم همه کشورارو غارت کنیم!
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۲ سید سروش فاطمیان
ماااااااااا. کیشور به دووووشمننن نمیدهیییممم!
اگررررر همممم دهیم!
نننننننننننننصفشششش بیششششتر نمیییدهییییممم!
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۶ شهریار خلوتى
منم پایه ام سروش!
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۹ سید سروش فاطمیان
آقا من اعصاب خورد بشه مث هیتلر کشورای دیگرو درو میکنما!
مراقب خودتون باشید!
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۸ سید سروش فاطمیان
یا امامزاده بیژن!
یعنی من با کی هم گروهی میشم!
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۸ هومان سلیم زاده
گروه بندی ها چه موقع انجام می شود؟؟
و توسط چه کسی انجام می شود؟؟
پاسخ:
گروه‌بندی توسط معلمین انجام می‌گردد.
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۹ شهریار خلوتى
میشه یه کشوری یه کشور دیگه رو تحریم کنه؟ عایا؟
D:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد آهنگ