دوره شیش

پاتوق مجازی بر و بچ دوره 6 حلی 3

دوره شیش
آخرین نظرات
متولدین هفته
پیوندها
بسم الله الرحمن الرحیم
و اما القرآن
...


سلام!

امیدوارم تا الان به خوبی از پس امتحانا بر اومده باشی و بعد از این هم با قوت پیش بری.

یادت باشه که ألا إنَّ اَولیاءَ اللهِ لا خَوفٌ عَلَیهِم وَ لا هُم یَحزَنون، اولیای الهی (که برای ما الگو هستند) نه ترسی (از آینده) دارند و نه حزن و اندوهی (نسبت به گذشته)

چرا؟!!!!!!!!!

چون گذشته که گذشته و غصه دیگه فایده ای نداره پس بی خیال امتحانای قبلی!

آینده هم که هنوز نیومده و توکل بر خدا، هر وقت اومد میریم سر وقتش، پس بی خیال امتحانای بعدی!

پس بچسب به امتحان فعلی و تمرکز و انرژیت رو برای کار الانت بذار تا همیشه موفق بشی.

این قاعده ربطی به امتحان قرآن فردات نداره ها!!!! قاعدس! یعنی برای همه امتحانا و همه زندگیت بکار میاد!


خب

و اما قرآن

آقاجون! فقـــــــــــــــــــط نمونه سوالات رو بخون تــــــــــــــــــا فردا سرخوش از مدرسه بری خونه!

البته دو تا سوال کوچولوی دیگه هم دادم که اصلا جای نگرانی نداره، یکیش تحلیلیه و برای اون یکیش هم آیت الکرسی رو از بَر باش!

به امید خدا از حدود پنج تا اذان مغرب هم آنم که اگه سوال داشتی بپرسی. اینجا بپرس که فردا سر جلسه نپرسی!!!!

آخرین جدول درجات مبین و معرفی نفرات اول تا دهم هم حدود ساعت شیش میاد همینجا.

یه نظرسنجی هم داریم که تو ادامه مطلب گذاشته شده و بروبچه هایی که امضای آیات موضوعی جمع می کردن لطفا پاسخ بدن.

وَفَّقَکُمُ الله فِی اِمتحانِ القُرآنِ وَ حَشَرَکُمُ اللهُ مَعَه 

(وَفَّقَ+کُم+الله+فی+الامتحان+القرآن+و+حَشَرَ+کُم+الله+مع+ه)

خداوند شما را در امتحان قرآن موفق بدارد و با قرآن محشورتان کند.

دریافت
توضیحات: فایل پی دی اف نمونه سوالات

دریافت
توضیحات: فایل وردی نمونه سوالات


*****جدول نهایی درجات طرح جامع قرآنی مبین در ادامه مطلب*****

نظرسنجی در ادامه مطلب (کلیک کن رو نظر)


به نظر شما در مراجعه به معلمین و مسئولین مدرسه برای امضای آیات موضوعی، به ترتیب:

1. سخت گیرترین معلم (دقیق ترین در پرسش آیات)

2. آسان گیرترین معلم 

3. در دسترس ترین معلم (کسی که همیشه وقت برای پرسش داشته)

4. دور از دسترس ترین معلم (کسی که سخت وقت می داده برای پرسش) کدام بودند؟

به طور نمونه اینطور پاسخ دهید:

1. آقای الف  2. آقای ب  3. آقای ج  4. آقای د


این هم جدول نهایی درجات طرح جامع قرآنی مبین و رتبه بندی در کل پایه



۹۴/۰۳/۰۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۷ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
یادش بخیر
what the faz
۰۵ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۵ ایین دوستی
به وبلاگ من سربزنید هم نمونه سوال داره هم جناب اقای جباری میان برا رفع اشکال سوالای خیلی سخت
۰۵ خرداد ۹۴ ، ۰۶:۲۹ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
من و صدرا 4 ایم
عباس چی شد؟ها؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۴ شهریار خلوتی
الوووو
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۳ شهریار خلوتی
کسی هست؟؟
یکی جواب بده پلیز
اقا اومد ،؟؟؟
اقا جواب منو نمیدید؟؟سه تا جاخالی اخر سوال 5
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۸ آقای آقاباقری
ضمیر هم (با ضمه ه)
گاهى اوقات براى تلفظ بهتر در ترکیب شدن با بعضى کلمه ها این ضمه تبدیل به کسره میشه
مثلا على+هم= علیهم
بر آنها
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۰ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
فکر کنم از همین بیاد
تو جواب سوال های منو می دونی
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۹ مهدی نیرویی
سلام حاجی . من یه سوال خیلی خیلی تابلو داشتم این امتحان از همین برگه ها میاد یا نه اگه بگی که خیلی مردی اگه نگی هم ... خیلی مردی

اینو زده بودم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۹ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقا نگفتید هِم چی میشه؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۷ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
لیس چی بوده
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۷ مهدی نیرویی
گوگل ترنسلیت هم ... شده ترجمه ی این رو ببین چی میشه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۶ آقای آقاباقری
نه هومن چیزى نیمده!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۵ مهدی نیرویی
الحاج سلام، أرید أن أسألک سؤالا الکثیر من المجالس. أوراق امتحان الغد لتذکر أم لا أستطیع أن أقول لکم أن أقول أن الرجل هو مثلی الجنس أم لا .... أنا رجل
اقا ایمیلمو گرفتید؟؟؟؟
سوال 5
قسمت 6 یا یکی مونده به احری چیه؟
اخری جاخالی اول چیه؟؟؟
پلیزز
سعی می کردم صد در صد به آزادی می رسیدم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۵ آقای آقاباقری
رامین!
رب+نا+و+ تقبل+دعاء
پرورگار ما و بپذیر دعاى من را
آخر دعاء ، کسره است و این نکتس!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۲ آقای آقاباقری
امیر حسین!
این جدول نهایى و کامل درجاته یعنى تمام درجاتى که کسب کردید
به همین خاطر درجه هایى که در اردوى مبین یک و دو از بچه ها به عنوان هزینه کم شده بود در این جدول مجددا برگشته و جمع زده شده
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۱ رامین ضیایی
ربّنا و تقبّل دعا می شه چی؟
وایییی ی ی ی ب ی ی ی ی ی ی ی ی ی
5 درجه wooooooooooooooooooow
Wyyy wy noooooooo
من نمیتونم
من سینا فتوحی رو محو میکنم من شکایت دارم
ایا ایمیلم را گرفتید اقای اقا باقری؟؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۵ سید میثم رکنی حسینی
خب قسمت نبوده حاجی جون
خدایا شکر
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۱ صدرا هاشمی منصور
ااااااااااااااااااااااااااااااااا wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۰ امیرحسین عبداللهی
آقا ببخشید من توی جدول اردوی مبین 3 نفر سوم بودم بعداز اون هم فقط سه تا حفظ موضوعی داشتیم اگه همه بچه ها هم اون سه تا حفظ موضوعی رو تحویل داده باشن بازم فکر نمی کنم من توی جدول جزو ده نفر نباشم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۹ سید میثم رکنی حسینی
چی چی ,چی حاجی
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۸ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
خوب حالا چی
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۷ سید میثم رکنی حسینی
حق منم بگیر لطفا
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۷ سید سروش فاطمیان
من حقمو میگیرم!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۶ سید سروش فاطمیان
نهههههههههههههههه!!!!!!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۵ سید میثم رکنی حسینی
goodby
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۵ سید میثم رکنی حسینی
سروش من دارم میرم اگه چیزی کاسب شدی دست ما رو هم بگیر
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۹ سید سروش فاطمیان
حالا به نفر ۱۱ ام هم یه چیزی بدید!
من این همه تو مبین کمک کردم!
از بچه ها آیه الکرسی پرسیدم.
تو ساری برا همه آبمیوه خریدم.
تو برج میلاد با این که مریض بودم ولی باعث شادی شما شدم!!!!!
واقعا دلتون میاد!
حداقل به خاطر همشهری بودنمون!
یه تیکه کاغذ هم بدین باعث افتخار منه!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۹ سید میثم رکنی حسینی
wow!!!!!!!!!!


تا حالا از این جمله ها بکار نبرده بودم
آقا هر حفظ موضوعی چند درجه داشت؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۸ سید میثم رکنی حسینی
صد و دو سرور
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۸ سید میثم رکنی حسینی
ولی دفعه بعدی در کار نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کلاً از این 12 نفر، 9 تاشون 102ای هستن

و 2 تاشون 103ای و 1 نفر 101ای
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۷ سید میثم رکنی حسینی
اشکال نداره قسمت ما نبوده


خدا بزرگه دفعه بعدی اگه شد



ان شا الله دفعه بعد











۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۷ امیر محمد آزادی
اول شدم !!!!!!!!
ییییییییییوووووووووووووووووووههههههههههههههههههووووووووووووووو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۷ شادمهر هاشم زهی
به من که چیزی ندادن
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۶ سید سروش فاطمیان
همون پلاکایی که روش اسممون رو نوشته بود.
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۵ سید میثم رکنی حسینی
.......
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..

.
..
.
.
.
.

..

.
..
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۵ آقای آقاباقری
دوازده نفر شدن به دلیل تساوی درجه ها
یعنی به رتبه های یک تا ده هدایایی تقدیم میشه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۵ شادمهر هاشم زهی
مث زیارت عاشورا!
مگه تو زیارت عاشورا چی دادن؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۵ سید سروش فاطمیان
راس میگه
شُــــجــــــاعــــــی!؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۴ سید سروش فاطمیان
آقا. اس میگه اینا که ۱۲ نفرن!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۴ سید میثم رکنی حسینی
این بی عدالتی


۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۳ سید سروش فاطمیان
عه عه سید!
چرا لو میدی!
میزاشتی فتصلمون با برترین ها همین ۱ نفر یاشه دیگه!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۳ آقای آقاباقری
دو سید عزیز!
برای شما هم به امید خدا برنامه داریم
اما در این اختتامیه به ده نفر اول هدایایی تقدیم میشه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۳ سید میثم رکنی حسینی
استاد جای بهتری برا چت کردن پیدا نکردی
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۲ شادمهر هاشم زهی
با سلام
چطوری این همه درجه بهم اضافه شده بدون اینکه خودم متوجه بشم؟ :)
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۲ سید میثم رکنی حسینی
اینا که 12 نفرن نه 10 نفر
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۱ سید سروش فاطمیان
آخه من وسید میثم چ گناهی کردیممم؟!
دووووو درجهههههههههههه!!!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۱ استاد اکبری
صانعی ایمیلتوچک کن
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۱ سید سروش فاطمیان
آقا میشه به همه یا ۳۰ ۴۰ نفر از نفرات بالای مبین یه یادبود بیید؟
مث زیارت عاشورا.
طرح مبین فوق العاده بود!
میخوام با این یادبود همیشه یاد مبین و اردوهاش بیفتم!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۱ سید میثم رکنی حسینی
ننننننننننننههههههههههههههههههههههه
این انصاف نیست
ننننننننننننننننننننننننننهههههههههههههههههههههههه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۰ سید میثم رکنی حسینی
من رفتم خودمو از دره پرت کنم پایین
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۹ سید سروش فاطمیان
به ده نفر اول چی میرسه؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۹ سید سروش فاطمیان
به ده نفر اول چی میرسه؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۹ آقای آقاباقری
آقا سید!
رقابت خیلی خیلی زیاد و نزدیک به هم بوده
بله فقط دو درجه!!!
البته اعتراض حق شماست و قابل رسیدگیه
اما این اطمینان رو میدم که در جمع درجات دقت شده
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۸ سید سروش فاطمیان
آقا به من بدبخت چی تعلق میگیره؟!
آخه یه نفر!!!!!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۷ آقای آقاباقری
نمی دونم چرا هر دفعه این پروسه اعلام نتایج خیلی طول میکشه...
اما بالاخره اومد!
تبریک میگم به تمامی درجه داران بسیار!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۷ سید سروش فاطمیان
من اعتراض دارم!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۶ سید سروش فاطمیان
یه نفر قاصله داشتم!!!!!
فاااااااااااااااااااااااااااااااز!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۶ سید سروش فاطمیان
فاااااازززززززز
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۶ سید میثم رکنی حسینی
متوجه شدی
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۵ سید سروش فاطمیان
فاااااازززززززز
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۵ سید سروش فاطمیان
آخههههه دو درجهههههه!!!!!؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۵ سید میثم رکنی حسینی
البته این کل آیه است
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۴ سید سروش فاطمیان
خستم میفهمی خستههههه!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۴ سید میثم رکنی حسینی
مخاطب شهریار:


ترجمه فولادوند
به وسیله آن، کشت و زیتون و درختان خرما و انگور و از هر گونه محصولات [دیگر] براى شما مى‏رویاند. قطعاً در اینها براى مردمى که اندیشه مى‏کنند نشانه‏اى است.


ترجمه مجتبوی
[و] با آن براى شما کشت- گندم و جو و حبوبات- و زیتون و خرمابنها و تاکها و از همه میوه‏ها برویاند همانا در آن نشانه‏اى است براى مردمى که مى‏ اندیشند.


ترجمه مشکینی
به وسیله آن براى شما زراعت و درخت زیتون و خرما و انگور و از هر نوع میوه و محصولى مى‏رویاند. حقّا که در این (آفرینش) نشانه‏اى است (از توحید و قدرت او) براى گروهى که مى‏اندیشند


ترجمه بهرام پور
و با آن براى شما کشت و زیتون و نخل‏ها و انگورها و هر نوع میوه‏اى مى‏رویاند. قطعا در اینها براى مردمى که مى‏اندیشند آیتى است

۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۲ سید سروش فاطمیان
شهریار خیلی واضح گفته که!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۲ شهریار خلوتی
الان آخه موقع خوابه سروش!!؟؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۰ سید سروش فاطمیان
ای بابا!
آقا نتایجو بگین بریم بخوابیم دیگه!
از ساعت ۶ چشم انتظار نتیجم!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۹ شهریار خلوتی
یُنبِتُ لَکُم بِهِ الزَّرْعَ وَالزَّیْتُونَ وَالنَّخِیلَ وَالْأَعْنَابَ وَمِن کُلِّ
یعنی چی؟ تو ترجمه برنامه ذکر نوشته:
برای شما به وسیله آن آب، زراعت و زیتون و خرما و انگور و از همه محصولات می رویاند؛
هر چقدر زور زدم نتونستم معنی‌ش رو بفهمم!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۲ خواستار نتایج مبین
چی شده؟ چرا نمیاد نتایج
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۵ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقا من سوال ها رو کامل کامل یاد گرفتم ولی کتاب یک چهارمش مونده بازم بخونم یانه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۲ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
نتایج چی شد؟
سلام و خسته نباشید دوباره!!!!!!!!!!!!!!
اقا حالا که تلفظ اینا رو گفتین
ذ
ع
ءا
رو هم بگین
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۸ شهریار خلوتی
آرتین!
ءا همون آ هستش، در واقع ~=ء
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۱ محمد حسین صا نعی پور
خطاب به استاد اکبری نا جور :
نه پس تو کار داری
تلفظ صحیح (ءا)چی است
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۴ هومان سلیم زاده
و مطلب 505 طوست خودم ارسال می گردد
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۳ هومان سلیم زاده
.
na
mishe baraye shoma
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۸ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
بلی
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۵ شهریار خلوتی
lakom میشه برای شما؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۵ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
عجم بیا تو وبلاگم بلکه از هم بژرسین
بقیه هم خواستن بیان
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۴ محمد امین عجم
میشه بگو بگو ببخشید ببخشید
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۳ محمد امین عجم
سروش منو این وسط علف هم حساب نکردی
من بش جواب دادم فکر کنم
بعدم سروش قل میشه گفت
ممنونم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۰ سید سروش فاطمیان
آریا:
گفت فقط من انسان مانند شما هستم وحی میشود به سوی!
ولی مشکل اینجاست که معنا نداره!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۸ محمد امین عجم
اگاه
آن دو به عربی برا مذکر و مونث میشه «هما»
آریا
یه سر به وبلاگ عباس بزن ولی خدا به پیامبر میگه
بگو من انسانی مثل شما هستم فقط به من وحی می‌شود
معنای
قل انما انا بشر مثلکم یوحی الی
"آن دو" به عربی چی میشه؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۲ استاد اکبری
صانعی بزار یکی اینو بگه کار داشته باشه واقعا
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۵ محمد امین عجم
آروین میشه
گفت به پدر او
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۴ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
تا اقا تنفس کنند و من هم برم برای نماز می توانید سوال هایتان را در قسمت رفع اشکال وبلاگم بنویسید تا جواب بدم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۱ آروین فیروزفر
آقای آقا باقری اذ قال لابیه میشه هنگامی که گفت برای پدران او؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۰ محمد حسین صا نعی پور
آق داره روش کار میکنه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۰ شهریار خلوتی
ممنون
ویل=وایبر
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۸ محمد حسین صا نعی پور
آقا ما کار و زندگی داریم جدول درجات و بزارید
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۸ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
نتایج مبین ژس چی شد؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۸ آروین فیروزفر
شهریار منظورت کدوم ل
ل ای که فتحه داره یعنی قطعا
ل ای که کسره داره یعنی برای
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۷ آقای آقاباقری
چن دیقه تنفس لطفاً!
فعلا
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۷ آقای آقاباقری
بچه ها نمودار ساعت نُه میاد رو وبلاگ!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۷ آقای آقاباقری
لـَ= قطعاً
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۶ آقای آقاباقری
امیر محمد!
امیر محمد !!
....
عَن+ما= عَمَّ ، عَمَّا
از آنچه، از چه چیز
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۵ آروین فیروزفر
خطاب به آریا: وای بر کافرین!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۵ شهریار خلوتی
لَـــــ یعنی چـــــــــــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ؟
ازادی!
یعنی از انچه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۴ سید سروش فاطمیان
آقا میشه سریع تر لطفا!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۴ آروین فیروزفر
اذ قال لابیه میشه هنگامی که گفت برای پدران او ؟
یکی بگه:
و یل للکافرین چی میشه؟؟؟؟؟!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۳ امیر محمد آزادی
آقا جواب همه رو می دید به جز من!
خب این عدالت آخه؟
شما معلم قرآنید.
این عدالت قرآنه؟
« عما » یعنی چی؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۲ محمد حسین صا نعی پور
منظورم درجات بود
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۱ محمد حسین صا نعی پور
آقا جدول درجاب کو
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۲ آروین فیروزفر
دخلو چطور؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۲ سید سروش فاطمیان
آقا سریع نتایجو بذار بریم سر درس خوندمون!
معنی قالوا یاولینا انا کنا ضالمین چی میشه؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۰ آقای آقاباقری
آروین!
أدخلوا = فعل امره
داخل شوید
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۰ شهریار خلوتی
EUREKA! EUREKA!
ادامه آیه رو پایینش نوشته بود فکر کردم یه ایه دیگه است!!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۰ آقای آقاباقری
هومن!
غ = نرم و کشیده مثل صدای غرغره کردن
ث = نوک زبونی
ح = از ته حلق (زمستون و حا کردن دستها!)
حالا بگون فیثاغورث تو حلقم! البته صحیح تلفظ کن!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۹ آبتین اعتمادى
[img]http://www.allsmileys.com/files/sweetim-communicate/6265.gif[/img]
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۸ آقای آقاباقری
إلی النور ...
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۸ آروین فیروزفر
ادخلوا میشه داخل شدند.؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۷ شهریار خلوتی
کدوووووم؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۷ شهریار خلوتی
»
:
»
جواب من چی پس
تلفظ ح غ ث
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۶ آقای آقاباقری
اون وقت این چیه از خودت در اووردی؟!!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۶ شهریار خلوتی
آقای آقاباقری چرا جواب من رو نمی‌دید؟؟؟

)----:
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۵ آقای آقاباقری
شهریار
فکر کنم بهتر بود با هماهنگی باشه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۵ شهریار خلوتی
الی النور باذن ربهم الی صراط العزیز الحمید یعنی چی؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۵ آقای آقاباقری
هُما= آن دو
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۴ آقای آقاباقری
آگاه!
دست و پا شکسته هم به داد رسد!
نمونه سوالا کافیه
قالوا =گفتند
یا ویلنا = ای وای بر ما
إنا = إنَّ + نا = قطعا ما
کنا= بودیم
قالوا یاویلنا انا کنا ظالمین یعنی چی؟
آن دو = عربی = ؟
اگر آیه الکرسی رو دست و پا شکسته بلد باشیم چی میشه ؟

۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۳ شهریار خلوتی
آقای آقاباقری چرا هی بریمدارید؟

نظرسنجی:
1-آقای مقامی
2-خانم محمدی
3-آقای مددیان
4-آقای باقری
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۲ آقای آقاباقری
منتظرم بچه ها یه تنفس بدن برم نمودار رو آپلود کنم!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۲ مسئول پاسخگو
بچه ها جواب منو بدیداسم اقایی که برامون پرینت میگیره چیه؟

برگرفته از وبلاگ دوره شیش!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۲ آقای آقاباقری
امیر محمد!
امیر محمد!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۲ صدرا هاشمی منصور
بسیار ممنون اقا کتاب رو انقد خوندم تجزیه شده
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۱ سید سروش فاطمیان
آگاه امتحان خود. نمونه سوالاته مثل ترم اول
ایا میشود تلفظ ح ، غ ،ث را بگوویید
لدنک = نزد تو
بهزاد مهر
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۱ شادمهر هاشم زهی
1. آقای رجبی
2. آقای میرسعیدی
3. آقای اخوین
4. آقای یوسفی
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۱ آقای آقاباقری
صدرا!
بستگی به این داره که تا الان چقدر خوندی!
در هر صورت نماز رو باید اول وقت بخونیم که هیچی از اون واجب تر نیست
مسجد هم اگه نزدیکه برو سریع بیا!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۰ مسئول پاسخگو
اسم اقایی که برامون پرینت میگیره چیه؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۰ امیرارشام فرهمند
ممنون
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۰ امیر محمد آزادی
عدالت قرآن اینه دیگه؟!؟!
دست شما درد نکنه.
salam aghaye aghabagheri
chand ta soal
قالوا یاویلنا انا کنا ظالمین یعنی چی؟
آن دو به عربی چیست ؟
اگر آیه الکرسی رو دست و پا شکسته بلد باشیم چی میشه ؟
امتحان فردا شبیه نمونه سوالاته ؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۰ سید سروش فاطمیان
آقا اعلام نمیکنی ما بریم
اعلام نمیکنی ما بریم
اعلام نمیکنی ما بریم
!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۰ بهزادمهر امیریان
آقای آقاباقری
امتحان اپن قرآن هستش ؟
معنی "لَدُنَکَ" چی میشه ؟
1_اقای نیکنامیان سه بار نذاشتن درجه بگیرم حتی موقعی که به اقای سید اقایی میگفتم
2_اقای غلامیان
3_اقای مددیان
4_اقای سهرابی
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۹ آقای آقاباقری
آریا!
لِأبیه
لـِ+أبی+ه
برای پدرش
إذ قال لابیه= وقتی به پدرش گفت
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۹ امیر محمد آزادی
ما هم کشکیم!!!!!!!!!!!!!!!
نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۹ آقای آقاباقری
امیر آرشام!
قرآن که نمی تونید سرجلسه ببرید
فقط نمونه سوالا کافیه + آیت الکرسی !
سوره مبارکه نبأ رو لازم نیست حفظ کنید
ببخشید وقتی که گفت برای پدررش
اقای اقا باقری من نمی دونستم خودم باید دفترچه ام را بدهم و تحویل ندادم اما درجه ی زیادی دارم اگه به خاطر اردو هزینه کم نکنیداگه به درجات ساری 45 درجه ای که کم کردینو اضافه کنید فکر کنم باشم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۷ سید سروش فاطمیان
مثل آبمیوه بعد از استخر!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۶ سید سروش فاطمیان
آقا کارایی که تو ساری کردیمم امتیاز داره؟!
اذ قال لابیه
میشه وقتی که گفت پدرش؟!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۶ صدرا هاشمی منصور
اقا بنظرتون برم مسجد نماز جماعت به جا بیارم
یا
بشینم قرآن کار کنم؟
دوراهی بسیار سختیه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۶ امیرارشام فرهمند
چند سوال
۱.امتحان دقیقا از روی نمونه سوال ها میاد یا نه؟
۲.قران ازاد هست یا خیر؟
۳.نبا را تا کدام ایه حفظ کنیم؟
۴ امتحان چند بخش دارد؟

برگرفته از وبلاگ دوره شیش!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۶ آقای آقاباقری
بچه هایی که هنوز تو نظرسنجی شرکت نکردن لطفا پاسخ بدن
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۵ آقای آقاباقری
صدرا!
بپرس!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۵ آقای آقاباقری
شادمهر!
بله
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۵ امیر محمد آزادی
آقای آقاباقری
چرا جواب من رو نمیدیییییییییییییید؟
« عما » یعنی چییییییییییییییییییی؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۵ آبتین اعتمادى
یا ، یا ، ، یا ، ، ،
، ،
، 
،
،

، ، ،





۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۵ محمد صادق فتوحی
آقا جدول امتیازات کجاست؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۴ شهریار خلوتی
شهریار!
این اضافه کردن مطالب کار شماست؟!

برگرفته از وبلاگ دوره شیش!

با اجازه تون l:
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۳ صدرا هاشمی منصور
اقا یک سوال داشتم که بسیار سوال حالت مرگ و زندگی داره
بپرسم؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۳ شادمهر هاشم زهی
با سلام
عکس خانوادگی-ه می شه --> ذریه؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۲ سید سروش فاطمیان
دارههههههه میاااااددددددد....!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۲ آقای آقاباقری
داره میاد... داره میاد...
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۲ مسئول پاسخگو
راستی سلام بر همه دوستان
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۱ آبتین اعتمادى
جواااااااااااااااااب
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۱ آقای آقاباقری
آبتین!
إنَّما یعنی فقط، تنها
إنَّ یعنی قطعا!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۱ مسئول پاسخگو

مطمئنم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۱ آقای آقاباقری
بهزاد!
عَن+ما= عَمَّ یا عَمّا
از آنچه، از چه چیز
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۱ سید سروش فاطمیان
نتایج مبین داره میاد داره میاد داره میاد....
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۰ مهراد نوربخش
آقا الان دیدم جواب گذاشتید ممنونم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۰ صدرا هاشمی منصور
من که قطعا جزو ده نفر اول نیستم!!!(؟)
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۰ آبتین اعتمادى
جواااااااااااااااااااب
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۰ آقای آقاباقری
آقا سید!
نه لازم نیست
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۹ آقای آقاباقری
عبدوالله نه!
عبد+الله=عبدالله
بنده خدا

اُعبدوالله= أعبدوا+ الله
بپرستید خدا را
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۹ سید سروش فاطمیان
باید سوره‌ی نبأ رو برای امتحان حفظ باشیم؟!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۹ مهراد نوربخش
آقا جواب من رو ندادید
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۹ آبتین اعتمادى
بگو قطعا من انسانی مثل شما هستم وحی می شود به سوی من
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۹ آقای آقاباقری
مهراد!
در تصویر قایق، بچه ها مورد تأکید هستند و در تصویر آدمک ها، ضمایر مورد تأکیدند.
اقا جواب منو بدید
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۸ آقای آقاباقری
آبتین!
جواب خودت چیه؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۸ سید سروش فاطمیان
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۷ محمد حسین صا نعی پور
به عری=بی میشه اذن
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۷ آقای آقاباقری
درجات نهایی تا دقایقی دیگر ...
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۷ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
ببخشید نمودار چی میشه ؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۷ بهزادمهر امیریان
آقای آقاباقری معنی کلمه ی "عما" چی میشه ؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۷ مهراد نوربخش
آقا اونی هم که یک فرزند گذاشتید نشانه ی نسل است .
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۷ صدرا هاشمی منصور
اها!!!!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۷ آبتین اعتمادى
قل إنما أنا بشر مثلکم یوحی الی چی میشه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۷ آقای آقاباقری
صدرا!
بالا بردن دست به نشانه اجازه گرفتنه!
عبدوا الله میشه بنده خدا؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۶ محمد حسین صا نعی پور
آقا درجات رو رو وبلاگ قرار نمیدید
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۶ صدرا هاشمی منصور
اقا اون انگشته یعنی چی داره اشاره میکنه؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۵ امیر محمد آزادی
آقا جوابو بگید!
لطفا!!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۵ مهراد نوربخش
ممنون آقا
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۴ آقای آقاباقری
مهراد!
حالت اجازه گرفتنه!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۴ مهراد نوربخش
آقا یک سوال داشتم ؟ اون انگشتی که گذاشتید یعنی اذن یا اصبر
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۳ آقای آقاباقری
امیر محمد!
علیکم السلام و رحمة الله و برکاته
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۳ محمد حسین صا نعی پور
الان دوباره برداشته میشه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۳ هومان سلیم زاده
ایه نه ایات سوره
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۳ آقای آقاباقری
شهریار!
این اضافه کردن مطالب کار شماست؟!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۲ محمد حسین صا نعی پور
آقای آقا باقری میشه ایمیلتونو بدین که سوالاتو ایمیل کنیم
عبدواالله میشه بنده خدا؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۱ شهریار خلوتی
آقا چرا هی بر میدارید؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۰ هومان سلیم زاده
عکس مطن ایه ایت الکرسی:
http://www.webha.ir/religious/grand-cassiopeia-translated-text/
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۰ محمد حسین صا نعی پور
چرا خ=همه چیز میاد و میره
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۹ امیر محمد آزادی
السلام علیکم و رحمت الله و برکاتو
« عما » یعنی چه؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۹ محمد حسین صا نعی پور
سوره ی نبا رو باید حفظ باشیم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۹ مهراد نوربخش
یعنی کلمه ی عربی ی هر کدام چیست؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۸ محمد حسین صا نعی پور
آقا چرا برداشتیم داشتیم سود می بردیم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۸ محمد طاها تربتی
ممنون :)
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۷ مهراد نوربخش
آقا تو طفحه ی آخر یک عکس دو تاییگذاشتید یعنی دو تا دوتایی مفهوم هر کدام چیست ؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۷ آقای آقاباقری
محمد طه!
هدفم دیدار و ملاقات بود!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۷ هومان سلیم زاده
اقا من از این به بعد میرم تو وبلاگ پورحاجی مطلب می زارم!!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۶ شهریار خلوتی
چرا برداشته شد؟؟؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۶ آقای آقاباقری
توسط؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۶ آقای آقاباقری
دخل و تصرفی بود بی اجازه!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۵ هومان سلیم زاده
اقا کپی برداری از لینک من!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۵ شهریار خلوتی
همه چی اون بالا هست
^ ^ ^ ^
l l l l
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۵ محمد حسین صا نعی پور
در سوال دو آیا الف و لام به کلمات عربی باید اضافه کرد یا نه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۴ محمد طاها تربتی
آقا این عکسه که دو نفر دارن دست می دند یعنی چی(حدفتان از این عکس چی بوده!!)؟؟؟ :|
ممنون
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۳ آقای آقاباقری
جنة= بهشت، باغ
جمعش چی میشه!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۳ مهراد نوربخش
آقا باغ هایی رو می شه بگید
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۲ هومان سلیم زاده
ممنون
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۱ آقای آقاباقری
هومان!
ب= به، با
علی= بر
هما= آندو
ye soal
khandane nemoone soalat basse baraye emtehanat
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۰ هومان سلیم زاده
اقا "به اندو"
میشه "بهما" یا "علیهم"
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۹ آقای آقاباقری
آرین!
عَن+ما= عَمَّ یا عَمّا
از آنچه یا از چه چیز
آقا "عم" یعنی چی؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۷ آقای آقاباقری
مهراد!
اینایی که گفتی دقیقا در بخش آبی رنگ ابتدای درس ها می تونی پیداشون کنی
یه خورده بگرد بالا پائین کن باز اگه حل نشد بپرس!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۶ مهراد نوربخش
ممنون
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۶ مهراد نوربخش
این ها چیمی شن .
مسلم ؟
لهم؟
لیس؟
از چه چیز به عربی یعنی چه؟
باغ هایی در عربی یعنی چه؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۵ آقای آقاباقری
دو نقطه دی!
ممنونم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۴ آقای آقاباقری
مهراد!
أدخلوا یعنی داخل شوید
ها هم که یعنی آن/-ش)
داخل آن شوید
میشه از انجه(حسنی)
داخل شدند(مهرداد
)
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۳ آقای آقاباقری
آریا!
ع از ته حلقه و ح هم همین جور (زمستون و حا کردن دستها!)
حالا بگو عیون!
بعدش بگو تحت العیون!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۲ مهراد نوربخش
آقا این رو هم ترجمه می کنید؟
ادخلوها
آقای آقا باقری ببخشید "عم" مگه در سوره ی نبا کلمه ی پرسشی نیست؟
تو اون سوال چی میشه؟
ممنون
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۲ سید سروش فاطمیان
قرآن
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۲ آقای آقاباقری
محمد حسین!
از + چه چیز
عن + ما = عَمَّ یا عَمّا
اقا ع و ح چجوری تلفظ میشن؟!!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۹ آقای آقاباقری
اومدم!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۸ مهراد نوربخش
مخاطب بهزاد مهر
از تک زبان در وبلاگ حاجی نوشته شده
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۶ بهزادمهر امیریان
سلام آقای آقاباقری
تلفظ حرف "ذ" چطوری هستش ؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۵ محمد حسین صا نعی پور
آقا اگه اومدین بگین معادل عربی از چه چیز جه میشه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۰ هومان سلیم زاده
بچه ها تا حالا دقت کردین رکورد تعداد نظرات بیشتر دست اقای اقا باقریه!!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۰ مهراد نوربخش
سلام آقا پنج تا سوال
مسلم ؟
لهم؟
لیس؟
از چه چیز به عربی یعنی چه؟
باغ هایی در عربی یعنی چه؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۹ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
چیییییییییییییییی
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۸ آرشام بدیع زادگان
من فکر کنم میشه "بهما"
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۸ آرشام بدیع زادگان
خواهش می کنم هومان!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۸ هومان سلیم زاده
بچه ها کسی "به اندو" رو میدونه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۷ آرشام بدیع زادگان
آقا کجا رفتید؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۷ مهراد نوربخش
مخاطب آراد
گفتند : وای بر ما قطعا ما رفتیم ستمگران
و این ترجمه ی کلمه به کلمه ی جملت هست .
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۷ هومان سلیم زاده
ممنون ارشام
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۶ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقا شما رو خوش قول تا حالا ندیدیم
ساعت 6:33 شما هنوز در جات رو نذاشتید
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۵ محمد حسین صا نعی پور
همه گریه کنید شاید آقا بیاد
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۵ آقای آقاباقری
یه چن دیقه دیگه میام
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۴ آرشام بدیع زادگان
برای او==له برای مذکر و لها برای مونث
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۴ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقای موسوی همه ی اینا به خاطر شماست
بگید
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۳ امیرارشام فرهمند
maro tanha nazar
tanha nazar
na tanha nazar
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۳ هومان سلیم زاده
اقا "برای او"
میشه "له" یا "لهو"
"به اندو"
میشه "بهما" یا "علیهم"
- قالوا یاوَیلَنا إنّا کُنّا ظالِمین
ینی چی؟
اقا به یکباره قیبش زد
آقا جواببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببدییییییییییییییییییییییییییییییییییین
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۲ امیرارشام فرهمند
agha naro
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۱ محمد حسین صا نعی پور
آقا رفتیمو ما رو تنها گذاشتید
؟
- قالوا یاوَیلَنا إنّا کُنّا ظالِمین
ینی چی؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۹ امیرارشام فرهمند
چند سوال
۱.امتحان دقیقا از روی نمونه سوال ها میاد یا نه؟
۲.قران ازاد هست یا خیر؟
۳.نبا را تا کدام ایه حفظ کنیم؟
۴ امتحان چند بخش دارد؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۸ امیرحسین عبداللهی
1.اقای مقامی2.اقای غلامیان3.اقای یوسفی4.اقای سهرابی
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۶ محمد حسین صا نعی پور
آقا فرق هم و هما چیه
اصلا معنیشون چی میشه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۵ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقا ی سوال دارم باد نبا رو حف باشیم؟با ایت الکرسی؟
گرچه خودم بلدم!!!
آقای آقاباقری
آقای آقاباقری
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۴ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقا اون جا که 3 تا ادمک اند می شه هٌم؟
آقا باید نبأ رو تا کدوم آیه حفظ کنیم!؟

۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۳ آقای آقاباقری
آراد!
این عبارت تو کتابه اما گویا نمى خاى سراغ کتاب برى آیا!
برو بگرد جواب رو بگو تا بررسیش کنیم
اقا قرانم بی معنیه.
؟

- إذ قالَ لِاَبیه
چیه


- إذ قالَ لِاَبیه
چیه

۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۲ سید سروش فاطمیان
آقا باید نبأ رو تا کدوم آیه حفظ کنیم!؟

- إذ قالَ لِاَبیه
چیه


۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۲ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
oh ok
جوابو بگین
؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۱ آقای آقاباقری
آقاى لطفى!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۱ سید سروش فاطمیان
امتحانقرآن
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۰ آقای آقاباقری
سلام آقا سید!
آقای آقا باقری!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۰ سید سروش فاطمیان
عبد: بنده
الله: خدا
عبدالله: بنده خدا
- إذ قالَ لِاَبیه
چیه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۹ سید سروش فاطمیان

سلام به آقای آقا باقری!
بگید
عبد و الله

۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۸ سید سروش فاطمیان

سلام به همه!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۸ آقای آقاباقری
على!
تأکید تصویر رو اون بچه هاس
عبد و الله

۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۷ روزبه رحیمی
للهی ایمیلتو چک کن
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۷ آقای آقاباقری
آراد!
کم کم دیگه دارى بله!!
خخخخخخخخخخخخخ بله اقا
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۶ آقای آقاباقری
آریا!
آریا!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۶ آقای آقاباقری
امیر حسین!
نرم و کشیده مثل صداى غرغره کردن
حالا بگو غرغره!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۵ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقا ون عکس خانوادگیه کدوم می شد؟
عبد و الله
؟
عبد و الله چیه؟
بگییییییییییییییییییییییییید
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۴ آقای آقاباقری
محمد حسین!
دقیق تر بگو کدومشون
؟
اوووووووووو
وضو بگیرم!!!
یه قران معنیییی دار!!!!!بردارم!
سوره نباو باز کنم!
کی میره این همه راهو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟
عبدو الله
بنده ی خداس؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۳ آقای آقاباقری
آراد!
یه دور تو واژگان آخر کتاب بزن پیداش مى کنى
ترجمه ه چی میش؟

۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۲ آقای آقاباقری
آراد!
پروردگارا ما! و بپذیر دعاى من را
آخر دعاء کسره است و این یه نکتس!
.
ترجمه ه چی میش؟
تلفظ صحیح حرف (غ)
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۱ محمد حسین صا نعی پور
آقا دو تا عکس آحر واسه سوال آخر حی میشه
جوابمو میدین؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۱ آقای آقاباقری
آریا!
پیشنهاد مى کنم وضو بگیرى و برى یه قرآن معنى دار بردارى و آیات و معنى سوره مبارکه نبأ رو با دقت بخونى
؟
جواب من چی شد؟
هما ya'ni chi?
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۹ آقای آقاباقری
آراد بى مزه!
الان تو مثلا گلى؟! بهار شده؟! چى شده؟!!
فقظ همینارو جواب بدیم بسه؟
آره؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۸ آقای آقاباقری
هومان!
پاسخ تمامى سوالات در کتاب هست!!
فقط کافیه جستجو و دقت بشه
ضمن اینکه هر که کتابش کامل تر طبیعتا الان مطمئن تر
میشه پروردگارم قبول میکند دعا را؟
هومان مگه تو لینک جواب هارو داری
فکر کنم دین میشه
تو کشتیه میشه با یک گل بهار نمی شود
آقا براچی اینارو بما میگید؟ بد نیس؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۷ آقای آقاباقری
آراد!
سرتو بذار رو تشک طبى باراد!
بعدش تفکر کن و ترجمش رو بگو تا بگم درسته یا نه!
پس جوابش چی میشه خیلی سخته گیج شدم تو معانی
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۶ هومان سلیم زاده
خب اقا هر کس از کجا مطمئن شود جواب درست داده یا نه؟؟
پس برای محقق شدن اموزش جواب ها رو لطفا بگید تا ما اشکالاتمون رو یاد بگیریم
نه اینکه سر امتحان خراب کاری کنیم، و خندان بیرون بیاییم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۵ آقای آقاباقری
امیر حسین!
توى تصویر کشتى، بچه ها منظورند و توى تصویر آدمک ها ضمیر!
آقا جوابمو بدیییییییییییییییین
یادم رفت بپرسم اگه نمونه سوالهارو خوب بخونیم و حل کنیم دیگه کتاب رو نمی خواد بخونیم؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۴ آقای آقاباقری
آریا!
نه درست نیست!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۴ آقای آقاباقری
آراد!
جواب خودت چیه؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۴ هومان سلیم زاده
اریا
نه میشه شب
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۳ آقای آقاباقری
هومان!
گفتم !
اگر قرار بود جواب نمونه سوالات داده بشه داده میشد!
قراره تمرین بشه تا مرور و یادگیرى محقق بشه
سلام آقا ببخشید من توی تصاویر بین اون کشتی و تصویر سه نفر آدم موندم نمیدونم سه نفره میشه ذریه یا آدمهای کشتی
جوابه:
...............پوششی(برای شما)
میشه اسمان درسته؟؟؟!
- رَبَّنا وَ تَقَبَّل دُعاءِ

ینی چی

۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۲ آقای آقاباقری
مهران!
عن+ ما
از آنچه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۱ هومان سلیم زاده
اقا لینک گرفتن جواب ها رو بزارم یا نه؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۱ هومان سلیم زاده
خب
پس جواب اراد می شود قطعا برایتان
نه برای شما
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۱ آقای آقاباقری
على!
بله
عما ya'ni chi?
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۰ آقای آقاباقری
آراد!
حداقل یه چیزى بگو تا چکش کاریش کنم!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۰ آقای آقاباقری
هومان!
بله
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۹ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقا تو تمرین اخر اون جاده می شه صراة
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۹ آقای آقاباقری
آریا!
ألم نجعل الارض مهادا
- رَبَّنا وَ تَقَبَّل دُعاءِ
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۸ هومان سلیم زاده
اقا کُم مگه تان نمیشه؟؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۸ آقای آقاباقری
امیر حسین!
رنگ ها + آن
ألوانه (رنگ هایش، رنگ هاى آن)
آقای آقا باقری حال نمیکنید جواب بدبد؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۷ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
چی بله؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۷ آقای آقاباقری
آراد!
إن+ى+ل+کم
قطعا من براى شما
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۶ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
هومان میشه آ
میخواستم بدونم گفته ..........محل ارامش شما قرار ندادیم؟
تنها گزینه ای که بهش میخوره شبه!
حالا سوال من اینه مگه شب زمان استراحت نیست؟ اینجا گفته محل ارامش!!!!!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۶ هومان سلیم زاده
قصدیان
الوان
پوحاجی
بله
اراد
قطعا من برایتان
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۶ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
yes به حرفم گوش دادند رفتن تو وبلاگم!!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۶ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقا ی هومان زشته!
اقا ی اقا باقری اینجا اند و شما می گید بچه ها برند یه جای دیگه!
حد اقل می گفتم بیان تو وبلاگ من یه کم مطلب داره!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۴ هومان سلیم زاده
تلفظ "ءَا" چیه؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۴ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
ان دو می شه هما ؟
ایا؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۴ amirhossien ghasdian
اقا رنگهایش به عربی چه میشود
یکی بگه
انی لکم ینی چی؟


۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۲ هومان سلیم زاده
همه
توجه
برای تلفظ ها
برین به این ادرس
http://arabic-dept.talif.sch.ir/?page_id=80&menu_id=1&menu_item_id=387
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۲ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
قضیه ی ایت الکرسی چیه؟؟؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۲ محمد حسین صا نعی پور
سوال دو رو چی کار کنیم من نفهمیدم یکی توضیح بده
نظر 200
انی لکم ینی چی؟


۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۰ آقای آقاباقری
آریا!
حفظ!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۰ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
واقعا؟!؟!؟!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۰ آقای آقاباقری
على!
لا حبیبى إنى أحبک
اقا ایت الکرسیو از رو میخونیم یا از حفظ!؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۹ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
دیدید گفتم.
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۹ آقای آقاباقری
آرشام!
حالا بگو!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۷ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقا با من قهریدا!!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۷ آقای آقاباقری
ابتین !
ع از ته حلقه
غ نرم و کشیده با صدایه شبیه غرغره کردن اروم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۶ آرشام بدیع زادگان
من کلمه به کلمه می تونم معنی کنم ولی وقتی این کلمه هارو کنار هم می ذارم معنی نمیده!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۶ سید محمد مهدی موسوی
یعنی
بگو همانا من هم انسانی هستم مانند شما که به من وحی میشود
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۵ آقای آقاباقری
آرشام!
جواب خودت چیه؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۵ آرشام بدیع زادگان
تلفظ صحیح حرف "ذ" به چه صورت است؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۵ آبتین اعتمادى
غ
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۵ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
چشم به شرطی که جواب سوال منو بدید
تلفظ ها رو هم توضیح دادم حذف کنم اونو؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۵ آقای آقاباقری
آبتین!
کدوم حرف؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۴ آرشام بدیع زادگان
سلام آقا
معنی: قُل إنَّما اَنا بَشَرٌ مِثلُکُم یوحی اِلَیَّ چی میشه؟؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۳ آقای آقاباقری
قراره هر کسى خودش تلاش کنه و در نهایت اگه مشکل داشت از بنده یا دوستاش سوال کنه!
حالت سومى نداریم!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۱ آبتین اعتمادى
نرم و کشیده منظور از ته حلقه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۱ آقای آقاباقری
بله!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۰ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقا ی اقای اقا باقری من هم بچه ها سوال می ژرسیدند رو وبلاگم جواب گذاشتم حذف کنم؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۹ آقای آقاباقری
نوک زبونیه
بگو فیثاغورث!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۹ آقای آقاباقری
لکن + أکثر + هم
اما بیشتر آنها
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۸ آبتین اعتمادى
تلفظ ث چجوریه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۸ آقای آقاباقری
اگه قرار بود جواب نمونه سوالات هم داده بشه داده میشد!
آقا سید کار خوبى نکردى!
لکن اکثرهم میشه امد برای ان ها؟؟!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۵ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
موسوی این دو به نظر با ن دو فرق نداره(نوشتی هم)
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۴ علیرضا نجفی
به جز امتحان چیز دیگه ای هم لازمه؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۴ ایین دوستی
به سایت منم بیاید
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۴ آقای آقاباقری
فایل ورد اگه به هم ریخته به خاطر اینکه بعضى از فونت هاش رو ندارى
پى دى اف رو استفاده کن
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۳ سید محمد مهدی موسوی
انَّ=قطعا
ی= من
لَ= برای
کم= شما یا تان
من برایتان
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۳ محمد حسین صا نعی پور
آقا ی آقا باقری چرا فایل وردش اینطوریه تو هم تو همه
سلام معانى کلامات زیر رو لطفا اگ میدونید بگید
تقبل
یاویلنا
ویل للکافرین
به اندو
به خدا
چشمه سار ها
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۳ شهریار خلوتی

آدرس وبلاگ: زی اس


۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۲ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
قاطی کردم
لَ و لِ رو یکی میشه بگه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۲ شهریار خلوتی
سلام

سلام به همه دوره شیشیا سلام علیکم


۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۲ سید محمد مهدی موسوی
جواب ها خوب بود کی دانلود کرد؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۱ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
ببخشید لِ
انی لکم ینی چی؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۱ دانیال احمدوند
مطمینی همش درسته?
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۱ سید محمد مهدی موسوی
هومن
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۰ سید محمد مهدی موسوی
اریا نه هوم قاط زدم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۰ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
کدوم؟؟؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۹ سید محمد مهدی موسوی
قطعا من برایتان هومن
سلام
انی لکم میشه قطعا امد برایتان یا قطعا من برایتان!!؟؟
ممنون
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۸ آقای آقاباقری
توى آیات موضوعى داشتیم!
فلا تقل لهما اف
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۸ علیرضا نجفی
آقای آقا باقری لطفا سوال آخر رو می ذارین رو سایت
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۷ آقای آقاباقری
هومان!
رحمت جستجو و حل نمونه سوالات با شما
رحمت رفع اشکال با من!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۷ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
با من بودید؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۷ علیرضا نجفی
آقا اون سوال به آندو (به \دران و مادران اف مگو میشه چی؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۶ شهریار خلوتی

در حال تست

HTML تگ های



۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۶ آقای آقاباقری
از اول سال قرارمون این بود که انقد بخونیم تا حفظ شیم!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۶ هومان سلیم زاده
اقا جواب نمونه سوالات رو بگین
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۵ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
لَ می شد از
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۵ شهریار خلوتی

سلام!

۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۵ سید محمد مهدی موسوی
ث هم نوک زبانی
اقا باید ایه الکرسى رو حفظ باشیم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۴ محمد حسین صا نعی پور
سلام من هم اومدم
خیلی ممنون آقای آقا باقری
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۴ سید محمد مهدی موسوی
ابتین در رودها
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۴ آقای آقاباقری
ذ تلفظش نوک زبونیه بگو بإذن الله !
آهان درست شد!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۴ شهریار خلوتی
ث چطور؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۳ سید محمد مهدی موسوی
viber نه وای بر
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۳ سید محمد مهدی موسوی
نوک زبانی
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۳ شهریار خلوتی
ویل=وایبر

D-:
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۳ آقای آقاباقری
اومدم!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۲ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقا ذ تلفظش چه جوریه؟؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۲ شهریار خلوتی
و ما ربک بغافل عما تعملون
اولی میشه پروردگارت، دومی میشه عمل می کنید==>
و نیست پروردگارت غافل از آنچه انجام می دهید
چرا یه جا جمعه یه جا مفرد؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۱ آبتین اعتمادى
فی الانهار

یعنی در روز ها

یا در رود ها
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۰ سید محمد مهدی موسوی
سوال نبود
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۸ سید محمد مهدی موسوی
تقبل= فعل امر مخاطب= قبول کن
یا= ای
ویل= وای بر
نا= ما
ویل للکافرین= وای بر کافران (وای بر برای کافران است)
ممنون بچه ها
سلام
مهانى کلمات
تقبل یاویلنا و ویل للکافرین
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۴ سید محمد مهدی موسوی
اقا من جواب ها رو به شما ایمیل کردم تو وبلاگم هم گذاشتم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۴ شهریار خلوتی
و لکن اکثرهم:
و=و
لکن=لیکن، ولی
اکثر=بیشتر
هم=شان

==>ولی اکثرشان
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۳ سید محمد مهدی موسوی
یعنی پدران من و اما بیشترشان
سلام
اقا ایه کرسى رو باید حفظ بکنیم یا نه
معنى دو کلمهى ءاباىى و لکن اکثرهم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۱ هومن هنرور
برای امتحان فردا می شود که قران بیاوریم چون نمونه سوالا برای سوره ی نبا بعضضی هاش به قران نیاز داره !؟!؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۰ آقای آقاباقری
اولاً خیلى ممنونم از بچه هایی که جواب اشکالایه دوستاشونو دارن میدن،ثانیاً چند دقیقه دیگه دوباره میام.
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۹ علیرضا نجفی
آقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۸ علیرضا نجفی
آفقا رفتین؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۷ سید محمد مهدی موسوی
از سوی شهریار
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۶ علیرضا نجفی
مثه دفعه قبل نمونه سوالات همون امتحان هم هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۵ علیرضا نجفی
آقا جواب سوال آخر یعنی شکلا رو میدین لطفا
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۵ شهریار خلوتی
و الی ثمود اخاهم صالحا
یعنی چی؟
و به سوی ثمود برادرشان صالح؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۵ علیرضا نجفی
ممنون ممد مهدی
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۳ دانیال احمدوند
آقا چرا کلیدشو ندادید؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۲ آقای آقاباقری
بذارید از آخر شروع کنم که متعجب شدم از سخن جناب متعجب!!
امیرالمؤمنین علیه السلام فرمودند: مافات مضى و ما سیأتیک فأین قم فاغتنم الفرصة بین العدمین
آنچه گذشت از دست رفت و آنچه مى آید کجاست؟ برخیز و فرصت میان دو نیستى را دریاب!
خداوند در قرآن کریم مى فرماید لکیلاتأسوا على ما فاتکم برآنچه از دستتان مى رود اندوهگین نباشید...
این آیه اول گفته شده یک آیه فوق العاده در بحث روانشناسیه یعنى غصه گذشته را نخوردن و تجربه کسب کردن و ترس از آینده هم نداشتن و برنامه ریزى و توکل.
آنچه مهم است زمان حال است و امتحان پیش رو!
فأغتنم الفرصة بین العدمین!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۲ سید محمد مهدی موسوی
علی= بر
ه و ها = او
هم= ان ها
توکل بر او= توکل علی+ه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۱ علیرضا نجفی
آفا جواب می دین لطفا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۰ سید محمد مهدی موسوی
نجفی دانلود کردی سالمه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۰ علیرضا نجفی
آقا کجا رفتین باما قهر کردین؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۰ سید محمد مهدی موسوی
سلام دانیال
superdanial
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۹ دانیال احمدوند
بابا چند بار رفتم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۹ سید محمد مهدی موسوی
اقای اقاباقری غیب شدن اقا؟اقا؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۸ سید محمد مهدی موسوی
امتحان نمونه سوالات یا از نمونه سوالات میاد؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۸ دانیال احمدوند
راستی سلام بر لرتاض عزیز
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۸ علیرضا نجفی
محمد مهدی مطمپن نیستم که میشه علیه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۸ سید محمد مهدی موسوی
دانیال چرا یک دور دیگه برو
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۷ دانیال احمدوند
آقای آقاباقری امتحان اوپن قرآنه؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۷ علیرضا نجفی
آقا شما فردا میاین مدرسه؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۷ سید محمد مهدی موسوی
چرا
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۷ سید محمد مهدی موسوی
چون داره میگه بر او
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۶ دانیال احمدوند
محمد مهدی وبلاگت رفتم ولی نتونستم دانلودش کنم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۶ سید محمد مهدی موسوی
علیه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۶ علیرضا نجفی
آفای آقا باقری اون سوال می شه توکل علیه یا توکل علیهم؟ ممنون
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۵ سید محمد مهدی موسوی
سر دانیال؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۵ دانیال احمدوند
سلام بر همگی و علیرضا
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۵ سید محمد مهدی موسوی
با شما نبودم اقا با سر دانیال بودم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۵ علیرضا نجفی
آره اون آره ولی اون انگشت می شه اذن چون داره اجازه می گیره و اون مرد هم میشه اصبر. داره میگه صبر کن
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۴ سید محمد مهدی موسوی
اقا مگه لقا نمیشه اونی که داره دست میده
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۴ سید محمد مهدی موسوی
لرتاز(لرتاض،لرتاظ) چطوری
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۳ آقای آقاباقری
السلام علیکم و رحمة الله
خب کى چى میگه؟!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۳ سید محمد مهدی موسوی
بقیش رو درست کردم اما لقا درسته
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۳ سید محمد مهدی موسوی
دیدار
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۳ علیرضا نجفی
سلام دانیال
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۲ سید محمد مهدی موسوی
لقا میشه اونی که داره دست میده
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۱ علیرضا نجفی
محمد مهدی اونی که داره خدا حافظی میکنه می شه لقا و اون مرد تابلو به دست هم میشه اصبر اشتباه نوشتی برو درست کن. از ما گفتن بود.
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۰ دانیال احمدوند
دمت گرم محمد مهدی
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۵ سید محمد مهدی موسوی
درسته درسته
بی خیال گذشته و رفتن تو دل آینده با توکل همراه با بی خیالی؟ الله اکبر؛ خدا و اهل بیت، هم در مورد گذشته و هم در مورد آینده، جور دیگری ارشاد کرده اند. اونوقت این میشه قاعده ی کل زندگی؟ عجب.
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۲ علیرضا نجفی
محمد مهدی از شکل ها خیلی ها رو اشتباه نوشتی. چه چیز هم میشه عم برو درستش کن
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۰ سید محمد مهدی موسوی
علیه چون یک نفره
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۹ علیرضا نجفی
آقا اون سوال میشه توکل علیه یا توکل علیهم؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۸ سید محمد مهدی موسوی
اره دانیال نومکم
نوم خواب
کم شما
خواب شما یا خوابتان
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۷ سید محمد مهدی موسوی
تو وبلاگم همه اینهارو تو پی دی اف نوشتم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۷ رامین ضیایی
یعنی کل سؤالات از نمونه سؤالات میاد؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۰ علیرضا نجفی
آقا سوال آخر کلمات "هم" "هما" "ذریه" مربوط به کدام تصاویر هستند؟ ممنون اگه جواب بدین
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۰ دانیال احمدوند
سلام نومکم میشد خوابتان؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۹ رامین ضیایی
1. آقای حیدری
2. مسئول کتاب خانه(اسمش رو نمی دونم)
3. آقای مددیان
4. آقای میر سعیدی
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۸ سید محمد مهدی موسوی
1- اقای قانع
2- غلامی(کتابخانه)
3- مرتضوی
4- اقا باقری
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۷ سید محمد مهدی موسوی
جواب نمونه سوال ها رو توی وبلاگ خودم زدم

mohamadmousavi.blog.ir
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۵ سام قلیچ خانی
آقای آقا باقری فایل docx خیلی به هم ریخته نوشته هاش اومده رو هم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۶ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
تورو خدا عجم بحث مرگ و زندگیه!!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۶ تن+تن+تن+تن+تن+تن+...
1- آقای مطهر
2- خانم محمدی و آقای رجبی
3- خانم محمدی
4- آقای میر سعیدی و آقای آقاباقری
امتحان از کل کتابه یا فقظ از جاهاییی که خوندیم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۴ هومان سلیم زاده
شهریار
فرقشون توی زمانشونه
در گذشته ن
و در حال انچه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۳ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
عجم به عباس یه زنگ می زنی در مورد من از ش بژرسی
امتحان از کل کتابه یا فقظ از جاهاییی که خوندیم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۲ محمد امین عجم
لی یعنی برای من
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۴ ایین دوستی
لطفا به وبلاگ من سر بزنید نونه سوال هم یه عالمه (که با نمونه سوالات اینجا هم فرق داره) اونجا گذاشتم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۱ آروین فیروزفر
شهریار از آیه معلومه از هر دو استفاده کن ببین کدوم معنی میده.
ولی اگه فعل گذشته بود حتما منفی میشود مثال:
ما اشتری: نخرید
و ما توفیق الا بالله=> موفقیت من جز به یاری خدا نیست . تو اینجا ما یعنی نیست.
ولی داخله ما فی سماوات و الارض یعنی آنچه در آسمان و زمین است.
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۷ سید سروش فاطمیان
آخه چرا ده نفر؟!
من نفر دهم بودم تو آخرین جدول!
وااایییییی!!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۲ شهریار خلوتی
چجوری باید تشخیص بدیم که 'ما' به معنای 'آنچه' است یا به معنای 'نـ'؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۱ عباس جلالی نسب
یعنی
پروردگار من دعا را قبول کن
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۹ آروین فیروزفر
لى یعنی چی مثلا
الحمد لله الذی وهب لی علی الکبر اسمعیل و اسحق
وبلاگت چیه
1.آقای نیکنامیان
2.آقای کتابخونه
3.آقای مرتضوی
4.آقای سهرابی
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۶ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
به همراه ژاسخ تمرین ها
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۵ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقایون اموزش تلفظ در وبلاگ من!!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۴ سید سروش فاطمیان
۱. آقای سهرابی!(سوالاتی که آقای سهرابی میپرسید:
معنی آیه؟
سوره؟
آیه؟
جز؟
چرا؟
نظر خودت در مورد آیه چیه؟
آخرشم که همه جوابارو میدادم میگفت همه جوابا رو به اینگلیسی ترجمه کن هقته بعد برام بیار!
تازه آخرشم امضا نمیکرد :0
۲.آقای محمدی(چون وقت نداشت دقیق بپرسه!)
۳.آقای قزل آبادی
۴. آقای یوسفی( از چهل و هفت باری که پیش ایشون رفتم میتونم بگم یه بارم ازم نپرسید!)
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۸ سید محمد مهدی موسوی
عباس
ربنا و تقبل دعاء یعنی چی
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۱ عباس جلالی نسب
قل انما انا بشر مثلکم یوحی الی
یعنی چی؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۲ عباس جلالی نسب
داشتم چشم بسته مینوشتم
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۱ عباس جلالی نسب
اشتباه تایپی بود
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۱ عباس جلالی نسب
یعنی آنچه توفیق من است
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۸ عباس جلالی نسب
یعنی آنچه توفیق ما است
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۱ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
معلمی خبره در وبلاگم انلاین هست!!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۰ آروین فیروزفر
ما توفیقی یعنی چی؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۴ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
1 تا 3 در وبلاگم!!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۴ عباس جلالی نسب
سوال 1 بر روی وبلاگم قرار گرفت
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۲ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
جواب ها در وبلاگ من هستند تا دقایقی دیگه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۸ عباس جلالی نسب
جواب سوالات تا دقایقی دیگر در سایت jokefun
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۷ سام قلیچ خانی
1- آقای گیوه چیان
2- آقای ژاله
3- آقای یوسفی
4- آقای مفتح
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۱ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
از چه چیز به عربی چی میشد
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۴ امیر محمد آزادی
1- مسئول پژوهشی
2- خانم محمدی
3- آقای مددیان
4- آقای آقاباقری
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۸ هومان سلیم زاده
عجم
اون اجازه است(اذن)
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۵ محمد امین عجم
توی نمونه سوالات، تو بخش آخر یه سوال داره که یه دست کشیده که یه انگشتش بالائه. جوابش چی میشه؟؟؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۱ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
جواب ها بزودی در وبلاگ من
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۵ هومان سلیم زاده
اقا لطفا حل نمونه سوالات رو هم رو وبلاگ قرار بدید
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۲ آرشام بدیع زادگان
1-آقای مرتضوی
2-آقای اخوین
3-آقای مطهر
4-آقای یوسفی
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۴ آبتین اعتمادى
{\rtf1\ansi\ansicpg1252
{\fonttbl\f0\fnil\fcharset0 .HelveticaNeueInterface-Regular;}
{\colortbl;\red255\green255\blue255;\red255\green102\blue0;}
\deftab720
\pard\pardeftab720\rtlpar\qj\partightenfactor0

\f0\fs36 \cf2 \expnd0\expndtw0\kerning0
\outl0\strokewidth0 \strokec2 }
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۹ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
ازادی انلاینی؟؟؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۹ امیر محمد آزادی
اسم مسئول کتابخونه چیه؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۸ بهزادمهر امیریان
1_آقای مددیان
2_آقای اخوین
3_آقای مطهر
4_آقای جلیلی کارگاه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۷ سینا ایمانی
1- آقای رحیم پور
2 - آقای لواسانی
3- آقای یوسفی
4 - آقای رجبی
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۶ امیر محمد آزادی
اسم اون آقایی که همیشه تو اتاق پژوهشیه ، چیه؟
آقای مرتضوی
آقای مطهر
آقای محمدی
آقای آقا باقری
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۳ محمد امین عجم
«والِدَّیَّ» به چه معناست؟؟؟؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۸ محمد امین عجم
«اتینا» مگه نمیشه «دادیم به»؟؟؟؟؟
پس چرا تو جواب سوالات نداره؟؟؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۲ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
امان از کژی ژیس وبلاگم رو غارت کردند
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۸ عباس جلالی نسب
1-آقای بخیت
2_ آقای غلامیان
3- آقای مرتضوی
4-آقای جلیلی کارگاه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۶ عرشیا زینلی
1.اقای دهرویه
2. اقای مسول کتابخانه
3.اقای مددیان
4.اقای باقری
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۴ عباس جلالی نسب
رفع اشکال قرآن در وبلاگ من
اگه میخواستین بیاین نمونه سوالا رو حل کنیم
یعنی واقعا اگر این نمونه سوالهارو بدون اشکال حل کنیم دیگه نیازی به خوندن کامل کتاب قرآن نداریم ؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۳ امیرارشام فرهمند
in ghadr khodeto sabok nakon
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۲ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اگه امتحان قران برات مهمه بیایید تو وبلاگم
همراه با نمونه سوال های ارزنده!!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۹ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اگه امتحان قران برات مهمه بیایید تو وبلاگم
همراه با نمونه سوال های ارزنده!!!
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۷ امیرارشام فرهمند
az masoole site taghaza mishe ke
akse roo ye weblog mano bezareh rooye doreh6

http://amirarshamfarahmand.blog.ir/1394/03/04/%D8%A7%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D9%86-%D8%B2%DB%8C%D8%B3%D8%AA
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۳ امیرارشام فرهمند
لطفا اگر امتحان زیست برای شما مهم است عکس در وبلاگ منو ببینین.
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۷ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
.اقای بشیری
2. اقای مددیان
3.اقای بشیری
4.اقای اقا باقری
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۵ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
لطف کن بگو در وبلاگم رفع اشکال قران می شود و بگو اقا ی اقا باقری هم در وبلام انلاین خواهند شد.
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۳ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
عجم انلاینی؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۲ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
با من هستی؟
فکر کنم فایل دومی فورتشن مشکل داره
ممنون دست شما درد نکنه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۵۵ محمد امین عجم
1.آقای مرتضوی
2.آقای محمدی
3.آقای قزل آبادی
4.آقای آقاباقری
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۴۰ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
از الان هم می تونی بیایی تو وبلاگم برای رفع اشکال
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۳۹ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقا یون قرار شد اقا ی اقا باقری بر روی وبلاگ من هم انلاین شوند
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۰۶:۳۰ امیرارشام فرهمند
merci az in ke be moghe gozashtid
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد آهنگ