دوره شیش

پاتوق مجازی بر و بچ دوره 6 حلی 3

دوره شیش
آخرین نظرات
متولدین هفته
پیوندها

آخرین سلام سال ...

۲۳ ارديبهشت

آخرین پنجشنبه سال تحصیلی و آخرین زیارت عشق، زیارت عاشورا

همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)

فردا، ساعت 7 صبح، نمازخونه

ولا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکم ...

۹۴/۰۲/۲۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۱۰ محمد امین عجم
حاجی هیچ گونه مشکل یا نگرانی ای نیست!!!
حلیم ررا هم هنوز نگرفتم!!! مشکلی نیست که!!!
مگه ما تا 31ام کلاس نداریم؟
پس 31 ام آخرین پنچشنبه-س
۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۴۸ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
عجم انلاین شو تو رو خدا
۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۴۷ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
مغازه بسته بود حالا چی کار کنم؟؟؟
مسئول پاسخگو به دادم برس
سلام
صبح لطفا، فقط جوری باشه که ۶:۵۰ مدرسه باشید.
نون هم ۱۱ تا بربری کافیه.
۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۱۳ محمد امین عجم
آقا فردا میخوایم حلیم بدیم امشب بخریم یا فردا صبح؟؟؟؟
لطفا زودتر جواب بدید!!!
۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۴۱ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
بقیه لطفا نظر در این باره ندهند با ابا عبدالله داشتم حرف می زدم
۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۴۰ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اسلام علیک یا ابا عبدالله
۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۴۰ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
مولا مولا جانا جانا
۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۳۹ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
در سینه اسایش ندارم نیستان را به اتش می کشانم
۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۳۸ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
I love Hossein
I Love mohammad
I Love Mosa
۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۳۷ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقا ی من دنیا ی من
۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۳۵ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقای من اللهم جعل محیایم محیا من من برای تو گریه می کنم تو برای من اقای من اگه عاشقم ولی خودم بهتر می دونم که نا لایقم
لبیک یا حسین
انی سلاما لمن سالمکم انی حربامن حاربکم
من هستم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد آهنگ