دوره شیش

پاتوق مجازی بر و بچ دوره 6 حلی 3

دوره شیش
آخرین نظرات
متولدین هفته
پیوندها

به نام خدا

تا آخرین ساعات روز یکشنبه، وزرای پیشنهادی آقایان شجاعی و عبداللهی مشغول نوشتن برنامه های خود جهت تصدی وزارتخانه ها بودند؛ برخی برنامه ها آمد و برگشت خورد تا از کپی - پیست بودن درآید و دانش آموزی تر شود و بعضی از برنامه ها نیز بلافاصله بعد از فرستاده شدن، منتشر شد؛ الحق نمیتوانم از تلاش شایسته ی تقدیر هفت وزیری که برنامه ی خود را ارسال کردند، تشکر نکنم چرا که حتی از پشت «نمایشگر رایانه!» نیز بعضا فکر کردن ها و تلاش کردن ها و استفاده از برنامه های دیگران و ادغام آنها با دغدغه های شخصی قابل مشاهده بود! از روسای جمهوری هم که به وزرای خود مشورت داده اند تشکر میکنم همچنین از دبیر و روسای احزابی که کاندیدای آنها پیروز انتخاب ریاست جمهوری بوده اند چرا که در فرایند نوشته شدن این برنامه ها در دو کلاس، تلاش شایان توجهی داشتند. در ادامه گزارش کوتاهی از وضعیت ارسال برنامه ها :

 

برنامه ی وزرای پیشنهادی سید علی شجاعی 102 :

آگاه ابراهیمی: عدم ارسال برنامه در وقت تعیین شده و مواجهه با دشواری قابل پیش بینی در روز رای اعتماد.

کیارش جباری : ارسال برنامه در وقت تعیین شده.

نوید رشیدیان : ارسال برنامه در وقت تعیین شده.

هومن هنرور : ارسال برنامه در وقت تعیین شده توسط یکی دیگر از اعضای حزب.


برنامه ی وزرای پیشنهادی امیرحسین عبداللهی 103 :

دانیال احمدوند : ارسال برنامه در وقت تعیین شده.

آرین حسنی : ارسال برنامه در وقت تعیین شده. 

محمدمهدی موسوی هرچگانی : ارسال برنامه در وقت تعیین شده.

علیرضا نجفی : ارسال برنامه در وقت تعیین شده.


ضمن تشکر از آقای امیرحسین عبداللهی که همانند معرفی وزرای خود، وقت قانونی در نظر گرفته شده را مد نظر داشتند و امور برنامه ی وزرای پیشنهادی را به خوبی ساماندهی کردند؛ (همچنین از تمام اعضای حزب 103) امیدواریم آقای سیدعلی شجاعی نیز در ادامه، به وقت های در نظر گرفته شده دقت بیشتری داشته باشند و از آن تخطی نکنند تا در ابتدای کار، شاهد حضور دولتی بی توجه به زمان های قانونی و خودرای نباشیم که : شود مملکت خراب ز بی نظمی نظام.


*برنامه ی وزرا در صفحه ی «برنامه ی کاری وزراء» در نوار بالایی وبلاگ قابل ملاحظه به صورت یکجاست.

* در همین پست و با کلیک بر روی متن نوشته شده جلوی نام هر کدام از وزرای پیشنهادی میتوانید برنامه ی ارسال شده توسط او را مطالعه کنید.

۹۴/۰۲/۰۷
درس اجتماعی
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد آهنگ