دوره شیش

پاتوق مجازی بر و بچ دوره 6 حلی 3

دوره شیش
آخرین نظرات
متولدین هفته
پیوندها

اطلاعیه ....

۰۲ ارديبهشت

بسم الله

اول اینکه به گوووووووووووووووش و هوووووووووووش باشید فردا زمان جمع آوری دفترچه های مبینه

و دوم هم در مورد ...

http://abasieh.ir/wp-content/uploads/2013/03/ziarat-eshgh.jpg

زیارت عاشورای فردا که اختصاصیه و فقط خودمونیم ...

۹۴/۰۲/۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
۰۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۴۷ عباس جلالی نسب
سلام اقای اقاباقری من هم دیشب عکسارو فرستادم. ازما گفتن بود
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۴۱ امیر محمد آزادی
کولاک گیت!
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۴۱ امیر محمد آزادی
فردا دانش آموزان آماده ی کولاک باشند.
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۵۵ صدرا هاشمی منصور
اقا اقا اقا اقا اقا اقا اقا اقا اقا اقا اقا اقا اقا اقا اقا اقا اقا اقا اقا اقا
کمک کمک کمک کمک کمک کمک کمک کمک کمک کمک کمک
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۵۴ صدرا هاشمی منصور
ایمیلتونو چک کنید.
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۵۴ صدرا هاشمی منصور
اقا عکسای دفترچمو فرستادم
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۵۳ صدرا هاشمی منصور
کمکککککککک
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۳۳ صدرا هاشمی منصور
اقا من تمام ایه هارو خنده بودم کلی هم گیت داشتم
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۳۳ صدرا هاشمی منصور
اقا دفترچه من خیس شده تمامم امضاش پاک شدهه کمکک
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۰۱ شهریار خلوتی
و یه نکته خیلی مهم
لطفا اگه میشه فایل تکلیف رو یکی برای من ایمیل کنه!
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۰۸ شهریار خلوتی
سلام آقای آقاباقری!
منم یه سری سوال و اینا داشتم:

1- من این هفته حالم بد بود و آقای مرتضوی و بقیه مسئولین (!) هم میدونن این قضیه رو، به خاطر همین نتونستم زیاد امتیاز جمع کنم

2- بچه های گیت هم که خودشون اعتراف کردن که نیومدن!

3- الان که اردو هنوز معلوم نیست کی هستش، اشکال نداره زمان جمع آوری رو یه ذره عقب بندازین؟

4- من هم میخوام فردا خادم بشم

5- حفظ سوره نبأ، کلشو باید بگیم تا امتیازشو بگیریم یا تا یه جاییش هم اگه بگیم امتیاز داره؟

6- به افتخار همه دوره شیشی ها!
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۵۵ سام قلیچ خانی
من هم هستم لطفا!!!!!!!!!!
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۰۰ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
من هم هستم
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۰۰ سید سروش فاطمیان
تا آیه ی چند سوره مبارکهٔ نبأ باید بخونیم؟
من تا ۲۰ رو خوندم.
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۳۱ آقای آقاباقری
درباره اردو کمی صبر کنید تا اطلاع رسانی بشه!
برای فردا هم یاور که نمیخایم (سرکلاسیم و کتاب هم فراموش نشه)
اما برای خادم الحسین علیه السلام سه چهار نفری که زودتر برسن خب کارو انجام میدن
دیگه چی بود؟!!
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۲۷ امیر محمد آزادی
من هم یاور هستم.
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۲۶ امیر محمد آزادی
من هم خادم الحسین هستم.
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۰۶ تن+تن+تن+تن+تن+تن+...
سلام آقای آقاباقری
1-من هم می خواهم فردا بخادمم(خادم شوم).
2-من در حال ساختن کلیپ زیبایی از آیه الکرسی هستم تا بتوانیم آیه الکرسی را با آن بخوانیم.برایش خیلی زحمت کشیدم و 5یا6روز پیاپی ام را تمام وقت برایش گذاشتم.حدودا چند امتیاز دارد؟(کمتر از 25 بگویید ناراحت می شوم.
3-چند مثبت گیت برای اردو لازم داریم؟
4-من هم می خواهم فردا بیاورم(یاور شوم).
5-تکلیف عید کامل و تمام دارای چند امتیاز می باشد؟
6-هیچی دیگه 6 هم که دوره شیشه.
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۰۳ مهراد نوربخش
سلام آقا من می خوام برا یفردا خادم الحسین بشم ودرضمن برای اردو مبین سه چند تا گیت لازم است . از ما هیچی نپرسیدن
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۲۴ آرشام بدیع زادگان
سلام آقای آقاباقری
1-من هم می خواهم برای فردا خادم باشم.
2-من و آزادی به دلیل ذیغ وقت از بچه ها هیچی گیت نپرسیدیم!!!
3-اردوی مبین 3 کی و کجا هست و چند نفر را می برید؟
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۱۵ صدرا هاشمی منصور
1.اقا ما باید سوره نبا رو حفظ میکردیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
2.مسئول کلاس ما برای نبا بعدی کیه؟
3.جواب های سوالا های بالایی چی میشه و
4.سوال سه رو جواب بدین لطفا.
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۰۳ صدرا هاشمی منصور
اقا به دادم برسین
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۵۷ آقای آقاباقری
سید سروش!
فعلا صبر کن!
خادم هم میشه حله
سوره نبأ هم ر.ک (رجوع کن) به مسئولش
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۳۲ سید سروش فاطمیان
آقا اردوی مبین کیه؟!
ضمنا من میخوام فردا خادم بشم؛ میشه؟
یه سوال دیگه. سوره نبا رو تا کدوم آیه باید‌ بخونیم؟
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۲۱ آقای آقاباقری
سلام
بله برفس
دیر نرفسى ها
چون دیر برفسى هیش کارش نمیشه کرد
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۵۹ محمد امین عجم
از دفترچه‌ام؟؟؟؟
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۵۹ محمد امین عجم
آقای آقاباقری من فردا نیستم می تونم عکس بگیرم براتون ایمیل کنم؟؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد آهنگ