دوره شیش

پاتوق مجازی بر و بچ دوره 6 حلی 3

دوره شیش
آخرین نظرات
متولدین هفته
پیوندها

«إنا لله و إنا الیه راجعون»

رامین جان،

فوت مادربزرگ گرامیت را به تو و خانواده محترم-ت تسلیت عرض میکنیم.

بر و بچ دوره شیش و دفتر مشاوره پایه اول

۹۴/۰۱/۲۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
۲۶ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۳۸ صدرا هاشمی منصور
خخواهش میشود
دم همه ی دوره شیش ایا گرم!
دمتون گرم
پاسخ:
دم شومام گرم
۲۶ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۳۸ عباس جلالی نسب
سلام رامین جان
میخواستم یه متن بلند بالا بنویسم که دیدم هرچی بنویسم بازم کمه.
پس ترجیح دادم که چیزی که مینویسم نه کوتاه باشه نه حوصله سربر.میخواستم بگم خوش به حالت!
حد اقل تونستی مادر بزرگت رو ببینی!
من توی عمر 13 ساله ای که داشتم یه بار، حتی یه بار نتونستم پدربزرگم رو ببینم.
نتونستم ببینم چه شکلیه، چه رفتار و اخلاقی داره. نتونستم .به خاطر این که 1 سال قبل از این که من به دنیا بیام سرطان گرفت و فوت کرد.
اما مطمئنم به یه دنیای دیگه رفته که خیلی زیباتر و بهتر و بزرگتر از این دنیاست.
امیدوارم توهم با چنین افکاری دل خودت رو شاد کنی و ناراحت نشی. امیدوارم غم آخرت باشد.
انا لله و انا الیه راجعون
و بازگشت همه به سوی اوست
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۴۷ صدرا هاشمی منصور
رامین جان وقتی که روی برد برگه فوت مادربزرگتو دیدم با خودم گفتم هر کسی یک روزی میره ولی بازماندگان هم دلشون با اون ادم میره ولی وقتی اون ادم وارد دنیای بعد از مرگ میشه جلوی دل ادما رو میگیرن تا نیان داخل دنیای بعد از مرگ اونوقت بازمانده ها از پشت میله ها با حسرت به عزیزشون نگاه میکنن و غصه میخورن به دلیل اینکه عزیزشون رفت و اون هارو تنها گذاشت.
رامین ضیایی از ته دلایی که پشت میله ها موندن تسلیت میگم .
تسلیت.
رامین،دوست عزیزم
بعضی از دوستا فقط تو شادی با آدم دوستن و بعضی در هر شرایطی.
می خوام بدونی که هم من و هم کل دوره ی شیش،از اون نوع دومش هستیم:تا آخر پشت همیم...
تسلیت من رو به عنوان بخش کوچکی ازجامعه ی دوره ی شیش بپذیر...
سلام ضیایی عزیز
امیدوارم غم آخرت باشد و خدا صبر عطا کند.
رامین عزیز

من به عنوان دوستت(امیدوارم که تو هم منو به عنوان دوست بشناسی!!!!) به تو و خانواده‌ی ارجمندت تسلیت عرض می کنم.

امّا می دانم که تو روح قوی داری و می تونی که از پس این غم بر بیای. من هم دو سال پیش در فاصلهی چند ماه هم مادربزرگ و هم پدر بزرگم را از دست دادم، ولی پس از مدتّی دوباره به زندگی عادی خودم برگشتم، مطمئن باش تو که از من قوی تر هستی حتماً از پسش بر میای
موفق باشی
غم آخرت باشه
امین.
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۴۰ پدرام صادقیان
سلام رامین جان

از دست دادن مادربزرگت را به تو تسلیت می گم.

من هم در غمت شریک بدان.

می دونم از دست دادن مادربزرگ و پدربزرگ خیلی سخته اما.....

ما دوره شیشیا همیشه پشتتیم.
رامین جان تسیلت میگم به شما و خانواده ی محترمشما شما انشاالله غم آخرت باشه.
رامین عزیز من هم در غم خودت شریک بدان تسلیت می‌گویم.
سلام رامین جان!

 و عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم و عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لکم .و الله یعلم و انتم لا تعلمون   (بقره ٢١٦)
و بسا چیزی را خوش ندارید و آن برای شما بهتر است خیر شما در آن است، و بسا چیزی را دوست دارید و آن برای شما بدتر است ، و خدا می داند و شما نمی دانید(حکمت آن را نمیدانید)
رامین جان امیدوارم ک خدا ایشون رو بیامرزه و سر سفره اباعبدالله مهمانشان بکنه.
مطمئن هستم ک رامین با روحیه ی فوق العاده قوی ای ک داره ب زودی با این شرایط سخت کنار میاد.
منم هم سن و سال شما ک بودم مادربزرگم رو از دست دادم،میدونم چقدر سخت و ناراحت کنندس ولی این آیه اون موقع ها خیلی بهم آرامش میداد.
یاعلی
رامین جان من هم از طرف خودم به شما و خانواده گرامی تان تسلیت می گویم.
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۴۳ سید سروش فاطمیان
من هم تسلیت میگم رامین جان عزیز.
خیلی ناراحتت شدم که مادربزرگتو از دست دادی.
من هم این درد رو یه بار چشیدم. خیلی سخته...
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۳۰ آرشام بدیع زادگان
دوست عزیزم رامین،سلام

می دونم که خیلی از دست دادن یک عزیز مثل مادربزرگ سخته.همون کسی که همیشه با آدم مهربونه ولی از تو می خوام که قوی باشی و دوباره با همون روحیه ی قبلی به مدرسه برگردی.

به تو تسلیت می گم و امیدوارم غم آخرت باشه.
میدونم واقعا چه حسی داری. مادر بزرگی که یه عمر باهات بود رو از دست دادی. از ته قلبم به تو و خانواده ات تسلیت میگم
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۵۵ شهریار خلوتی
رامین جان
انشالله غم آخرتون باشه
من از طرف خودم و از طرف همه‌ی بچه ها که به وبلاگ دسترسی ندارن به خودت و خانواده‌ات تسلیت میگم
سلام رامین عزیزم
من هم بهت تسلیت میگم
انشاءالله خداوند روح ایشان را با اهل بیت (ع) محشور کند.
رامین فقط برگرد مدرسه تو تیم مون فیکست می کنیم
به نام خدا
سلام
رامین جان من هم به سهم خودم می خواهم فوت مادربزرگت را تسلیت عرض کنم.انشاءالله غم اخرت باشه انشاءالله که دیگه عزیزی رو از دست ندیدی.می دونم خیلی سخته ادم عزیز ترین نزدیکاشو از دست بده می دونم می دونم.
برای شادی روح مرحوم صلوات بلند ختم کن.
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۰۶:۴۰ محمد امین عجم
سلام رامین،
می‌دونم که الآن داری با گریه و ناراحتی این پیام‌ها رو می‌خونی
تو فکرت هم این هست که این همه آدم،چرا من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این همه آدم تو این دنیا هست،چرا من که 13 سالمه و هنوز نمی‌تونم دردای بزرگ رو تحمل کنم؟؟؟؟؟؟
بذار برات یه خاطره بگم:
من پسرعموم آزمون تیزهوشان که داشت،یه هفته قبلش بابابزرگم فوت کرد.ولی بش نگفتن که روحیه‌اش خراب نشه!اونم تو آزمون قبول شد.
منم از تو می‌خوام همین کار رو انجام بدی...می‌دونم سخته ولی باید بتونی...منم اون مموقع که بابابزرگم فوت کرد،کوچک بودم،9 سالم بود...حالا هم کا می‌بینی دارم با روحیه‌ای شاد کارامو انجام می‌دم و بازی مس‌کنم و ......ازتو هم می‌خوام همین کار رو انجام بدی!!!!
به هر حال من هم به نوبه‌ی خودم،مصیبت وارده را بر شما و خانواده‌ی گرامی‌تان تسلیت می‌گویم.
رامین،
من وقتی امروز صبح خبر رو شنیدم واقعاً ناراحت شدم.
امیدوارم غم آخرت باشه و ما رو هم تو غم خودت شریک بدون.
غم از دست دادن مادر بزرگ!
کسی که گاههی اوقات از مائرتم بیشتر دوستش میداری!!!
رامین،میدونم،خیلی سخته ولی اخر سرنوشت همه ی ما همینه البته تو این دنیا.
دعا کن، منم امید وارم که مادر بزرگت تو اون دنیا شاد.
دوست عزیز و شریک غمت:
اریا مهرارا
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۵۲ سام قلیچ خانی
رامین چیزی ندارم که به تو بگویم.
می دانم خیلی کم است.
ولی امید وارم کمی از درد های کاسته شود.
ایشالله غمِ آخرت باشد. واقعا متاسف شدم وقتی این حبر را شنیدم.
رامین سخت است ولی یک دوره شیشی باید تحمل کند.
پس لطفا دوره شیشی باش رامین عزیز
سلام رامین عزیز، رفیق وقتای سختی و ناراحتی دوستات
تو که خودت اهل دلداری دادن و مرهم بودن برای رفقات هستی میدونی که کار سختیه ولی خب در حد توانمون می خوایم که ما رو هم در غم خودت شریک بدونی. امیدواریم که خدا مادربزرگت رو بیامرزه و انشاالله مهمان سفره اهل بیت(ع) در بهشت باشن.

۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۲۳ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
من از سهم خود بهت تسلیت میگم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد آهنگ