دوره شیش

پاتوق مجازی بر و بچ دوره 6 حلی 3

دوره شیش
آخرین نظرات
متولدین هفته
پیوندها

بسم الله

براستی این قلبها زنگار می گیرد، همان طور که آهن زنگار می گیرد، جلای قلب ها قرائت قرآن است .    

پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم

http://s1.picofile.com/file/6347956736/qoran_Besmelah_blogfa.png

یاوران قرآنی این هفته اعلام آمادگی کنن...

هر کلاس حداکثر سه نفر


و اما خدام الحسین علیه السلام که حداکثر هفت نفر خواهند بود...


http://kamyab.ir/wp-content/uploads/2013/03/Zeyarat-AshoraWwW.Kamyab.IR_.jpg

بسم الله ...

۹۴/۰۱/۲۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۰۵:۳۹ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
منم که گفتم بخشید
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۲۱ آقای آقاباقری
محمد مهدى عزیز
چیه چى شده
چرا قر مى کنى
کسى رزرو نکرده که
اصلا رزرو نداریم ...
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۵۲ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
متشکر از همه باشه یه کم قاطی کردم ببخشید اگر زیاده روی کردم درجه هم واسه کسی که کاری انجام داده انشا الله دیگه واسه دوشنبه پنجشنبه این کارو انجام ندهید (فقط یک انتقاد یود)ممنون

موفق و پیروز باشید
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۴۸ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
اگر در سایت حضور دارید معلم عزیز لطفا جواب مرا بدهید
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۳۹ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
ببخشید یه ذره تند رفتم
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۳۹ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
آقا چی شد من یه امروزو گذشتم نصف درجه روهم واسه خودتون اما من تا آخر سال رو رزرو کردم فکر کنم واضحه
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۳۶ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
آقا حرفی باقی مونده!!!!!!!!
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۳۵ آقای آقاباقری
خب ضمن تشکر از همه رفقا
نتیجه نهایی از این قراره:

خدام الحسین علیه السلام
علی پورحاجی- صدرا هاشمی- امیر محمد آزادی- سید میثم رکنی- امیر حسین عبداللهی- عرشیا ملازینلی- محمد امین عجم.

(عباس جلالی و کیارش جباری برای خوندن زیارت عاشورا بیان)

یاوران قرآنی
صد و یک: عرشیا ملازینلی- آبتین اعتمادی- سام قلیچ خانی
صد و دو : علی پورحاجی- سید میثم رکنی- امیر محمد آزادی
صد و سه: صدرا هاشمی- محمد طه تربتی- سید محمد مهدی موسوی

البته شهریار خلوتی و سید علی بلوک و محمد مهدی ملکی و سید سروش فاطمیان و کیارش جباری هم اگرچه در این لیست یاوران، نوبت بهشون نرسید اما نصف درجه ای که یاوران می گیرن رو می گیرن

یا علی مدد
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۳۵ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
آقا حالا که اینطوریه من تاآخر سال همه رو رزرو کردم بعد از شیش و نیم هم هست پس دیگمن سر نمیزنم اما آقا من همه رو رزرو کردم
پس از الان فکر کنم دیگه بایدیاورای قرآنی صدویک رو از 2تا بگیرین وخادم الحسینا رو از6تا بگیرین
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۳۴ آقای آقاباقری
محمد مهدى!
شما نصف درجه یاوران رو مى گیرى و در مورد خدام هم کلا شما خادم الحسینى اگرچه تو لیست نیستى!
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۲۱ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
آقا من چیکار کنم
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۱۶ آقای آقاباقری
عباس!
تو هم خادم الحسینی البته در نقش مداح
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۱۰ عباس جلالی نسب
اگه میشه خادم باشم
البته من که خادم امام حسین هستم اگه خدا قبول کنه...
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۰۸ عباس جلالی نسب
مثل همیشه نه یاورم نه خادم
پس من به چه دردی میخورم؟
همیشه نفر 7 یا هشتمم
شانسم ندارم
من دیگه سخنی برای گفتن ندارم.
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۵۱ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
آقا من تازه از کلاس اومدم از اون موقع رفتم تا الان مارم بزارین خادم الحسین
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۴۲ صدرا هاشمی منصور
مهم اینه که دلت خادم الحسینی باشه نه ظاهرت
جمله از شخص شخیص خودم
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۲۵ آقای آقاباقری
آرشام!
شما هم کلاً خادم الحسینی الحمدلله
اگرچه ظاهرا تو لیست نیستی!
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۲۴ آقای آقاباقری
سید سروش!
بله چهار نفر بوده ولی اندفه سه نفری شد چون تجربه نشون داده که سه نفر کافیه
خادم الحسین هم کلاً هستی الحمدلله
اگرچه ظاهرا تو لیست نیستی!
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۲۰ صدرا هاشمی منصور
ههههه
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۲۰ سید سروش فاطمیان
تازه من گفتم خادم الحسین هم میخوام بشم!
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۱۹ سید سروش فاطمیان
آقا مگه یاور ۴ نفر نیشت؟!
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۱۸ صدرا هاشمی منصور
به به اقا عجب بیانیه ای صادر کردین!
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۱۵ آقای آقاباقری
خب ضمن تشکر از همه رفقا
نتیجه نهایی از این قراره:

خدام الحسین علیه السلام
علی پورحاجی- صدرا هاشمی- امیر محمد آزادی- سید میثم رکنی- امیر حسین عبداللهی- عرشیا ملازینلی- محمد امین عجم.

(عباس جلالی و کیارش جباری برای خوندن زیارت عاشورا بیان)

یاوران قرآنی
صد و یک: عرشیا ملازینلی- آبتین اعتمادی- سام قلیچ خانی
صد و دو : علی پورحاجی- سید میثم رکنی- امیر محمد آزادی
صد و سه: صدرا هاشمی- محمد طه تربتی- سید محمد مهدی موسوی

البته شهریار خلوتی و سید علی بلوک و محمد مهدی ملکی و سید سروش فاطمیان و کیارش جباری هم اگرچه در این لیست یاوران، نوبت بهشون نرسید اما نصف درجه ای که یاوران می گیرن رو می گیرن

یا علی مدد
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۱۰ آرشام بدیع زادگان
لطفاً!!!!!!!!!!!!!!!!!
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۰۹ آرشام بدیع زادگان
من هم می خوام خادم باشم؟
میشه؟
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۵۲ صدرا هاشمی منصور
à partir deگوگل ترنزلیت
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۵۰ سید سروش فاطمیان
با عرض شلام!
منم خادم الحشین(ع) و یاور شد و دو هشتم!
آقا من هم برای هر دو آماده ام.
D'où tu a aprendre français monsieur Hashemi mansour? ??????
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۴۸ سید سروش فاطمیان
آقا من یاور و خادم
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۴۷ آقای آقاباقری
خب وقت نمازه...
فعلا
عرشیا خیلی خوب بود باریکلا صفا کردم
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۴۷ صدرا هاشمی منصور
Sir Demandez
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۴۷ محمد امین عجم
آقا من هم برا هر دو تا آماده‌ام.
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۴۶ آقای آقاباقری
éxcusez moi
et vous
Je vais me plains de vous!!!!!
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۴۶ صدرا هاشمی منصور
je ne sais pas
Pourquoi je ne suis pas dans les خادم الحسین
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۴۵ صدرا هاشمی منصور
؟؟؟Que faire
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۴۳ صدرا هاشمی منصور
خودمم بهش پی نبردم اقا
Ci c'est faut, vous pouvez faire quelque vous aime faire.
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۴۳ صدرا هاشمی منصور
قا = اقا
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۴۳ آقای آقاباقری
ها این زبان مرده یعنی اونوقت چه؟
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۴۲ صدرا هاشمی منصور
بله قا ما اینیم دیگه
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۴۲ آقای آقاباقری
صدرا!
جداً؟
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۴۰ صدرا هاشمی منصور
اقا شما به تمام زبان های زنده و مرده مسلط هستید؟؟؟
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۴۰ آقای آقاباقری
خب تا الان :
خدام الحسین علیه السلام (هنو مونده!)
علی پورحاجی- صدرا هاشمی- امیر محمد آزادی- سید میثم رکنی

یاوران قرآنی (تموم شد!)
صد و یک: عرشیا ملازینلی- آبتین اعتمادی- سام قلیچ خانی
صد و دو : علی پورحاجی- سید میثم رکنی- امیر محمد آزادی
صد و سه: صدرا هاشمی- محمد طه تربتی- سید محمد مهدی موسوی
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۴۰ صدرا هاشمی منصور
جالب بود اقا همه حرفتونو شکسته بسته فهمیدم

۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۳۹ امیرحسین عبداللهی
سلام اقا من برای خادم الحسینی اماده هستم
Parce qu' ils ne fait rien on aussi, on ne fais rien pour eux! !!!
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۳۸ آقای آقاباقری
حبیبی!
هذه اللغة صحیحٍُ
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۳۷ آقای آقاباقری
tu peux regardes
تا شیش و نیم...
هذا الزبان الفرانسوی
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۳۶ آقای آقاباقری
d'accord mais à ton avis qu'est-ce qu'on doit faire àpropos de mr khalvati et etc
Vous pouvez envoyer une liste maintenant?
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۳۲ صدرا هاشمی منصور
اقا
این چه زبانیه؟؟؟
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۳۲ آقای آقاباقری
صدرا باشد سید محمد مهدی هم !
Mais il veut être un assistant pour le cour coran
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۳۰ آقای آقاباقری
pourquoi؟
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۳۰ صدرا هاشمی منصور
به قول ترکا نمنه؟؟؟؟
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۳۰ صدرا هاشمی منصور
به قول ترکا نمنه؟؟؟؟
Excuser moi c'est: plus de personnes
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۲۹ صدرا هاشمی منصور
چچه؟؟؟
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۲۹ آقای آقاباقری
Mr Abtin ne sait rien àpropos de yavar
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۲۹ صدرا هاشمی منصور
اقا محمد مهدی موسی هرچگانی هم هستش اونم وارد لیست کنید
La class 101 c'est plein est on ne peut pas ajouter plein se personnes.
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۲۵ آقای آقاباقری
tu parles français trés bien Arshia
bravo
mais àpropos des devoires je suis d'accord
Vous avez oublier abtin étémadi dans 101 !!!!!!!!!!
Je suis d'accord avec ali vous pouvez ajouter quel t'en à la date de donner les devoirs? ????????
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۱۷ آقای آقاباقری
علی!
مثلا تا کی؟
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۱۶ آقای آقاباقری
j'ai dit mon ami
tu seras pour les deux inshallah
لا مشکل لانا(ل+انا )
اقا ببخشید منظورم از تمدید مشق عیده!!!!!!!!!!!!
عرشیا فارسی بنویس نفهمیدم.
اقاااااااااااااااااااااااا
به هر نفر یک بار سلام میدید.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقاااااااااااااااااااااااا
به هر نفر یک بار سلام میدید.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Qu'est que je dois faire maintenant?
اقا منو پشمک فرض کردید.؟
اقا یه سوال فنی نمیشه تمدید کنید یه خورده دیر تر چون همش امتحان داریم
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۱۱ آقای آقاباقری
و السلام علی عرشیا و سام
جزاکما الله خیرا (جزا+کما+الله+خیراً= پاداش خیر دهد شما دو تا را خدا)
Je suis en attend pour être sûr avec les résultats de la classe 101 et les serviteurs d' imam hussein
سلام اقا هستید؟
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۱۰ آقای آقاباقری
سید میثم
حله ! هر دو
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۰۹ سید میثم رکنی
هر دو
اگه نمی شه یاور
Man hardoro hastam agha
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۰۳ سام قلیچ خانی
"آقا منم هستم"
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۰۲ آقای آقاباقری
هیچی! حل شد!
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۰۰ آقای آقاباقری
خیلی ممنون از این همه لطف و محبت!!!
البته دکمه روشن و خاموش رایانه را هم اندکی آموخته ام که بفشرم!!
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۵۹ امیر محمد آزادی
آقا
واتتون برای کی بود و چرا؟
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۵۹ آقای آقاباقری
خب تا الان :
خدام الحسین علیه السلام
علی پورحاجی- صدرا هاشمی- امیر محمد آزادی

یاوران قرآنی
صد و یک:
صد و دو : علی پورحاجی- سید میثم رکنی- امیر محمد آزادی
صد و سه: صدرا هاشمی- محمد طه تربتی
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۵۷ امیر محمد آزادی
آقا
شما عااااللللیییی اید!
یا به قول خودمونی ، (البته با پوزش) تو محشری!
فوتوشاپتونم خوبه ها!
فکر نمی کردم که بلد باشید با کامپیوتر کار کنید!!!
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۵۴ آقای آقاباقری
امیر محمد!
البته این عکس همچین برای یه چند سالی بعد از جنگه!! تو برج میلاد!!!!
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۵۳ آقای آقاباقری
والسلام علی آبتین
درود بر تو آلفرد
گویی از ابتدای سال تاکنون غایب بوده ای !!!
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۵۲ آقای آقاباقری
وات؟!!!!!!!!
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۵۲ امیر محمد آزادی
آقا
اونوقت این عسک کی و کجا گرفته شده؟
یاد چی بخیر؟
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۵۱ امیر محمد آزادی
حاجی چرا حال و حوات زمستونیه؟
فرصت استفاده از زمستان دیگه از دست رفته!!!
در ضمن قرصاتم سر وقت بخور که این جوری قات نزنی و بری تو حال و هوای زمستونی!!!
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۴۹ آبتین اعتمادی
سلام آقای آقا باقری من می خوام یاور قرآنی شم ولی نمیدونم چیه؟؟؟!!!
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۴۹ آقای آقاباقری
من و شهید چمرانه دیگه!!!
یادش بخیر...
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۴۸ امیر محمد آزادی
بلی!
عسک پروفایلتون!
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۴۶ آقای آقاباقری
عکس پروفایلم؟
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۴۵ امیر محمد آزادی
اگه میشه درباره ی عسکتون(!) یه توضیحی بدهید!
عکس از چه کسانی گرفته شده و در کجا؟
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۴۲ آقای آقاباقری
امیر محمد!
از پائین بشمار ...
البته تا چن دیقه دیگه اولین گزارش رو می نویسم!
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۴۱ آقای آقاباقری
فی أمان الله (فی+أمان+الله= در پناه خدا)
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۴۱ امیر محمد آزادی
آیا من خادم الحسین و یاور قرآنی می شوم؟
آقا با من حرف بزنید ! من آنلاین هستم!
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۴۰ صدرا هاشمی منصور
الخداحافظ الهمگی
المن المیرم الپای الدرس
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۴۰ آقای آقاباقری
و السلام علی امیر محمد
جزاک الله خیرا
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۳۹ آقای آقاباقری
و السلام علی سیدنا المیثم
کلاهما؟ (هر دوش؟)
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۳۹ امیر محمد آزادی
من هم برای خادم الحسینی و هم برای یاور قرآنی بودن آماده هستم.
منظورم یاور
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۳۸ صدرا هاشمی منصور
الخداحافظ
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۳۸ آقای آقاباقری
الباریکلا الاولی و الدومی القبول!!!
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۳۸ سید میثم رکنی
من هم می خواهم یاور و .. شم
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۳۸ آقای آقاباقری
و السلام علی محمد طه
أی القِسم؟ (کدوم قسمــت؟)
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۳۶ صدرا هاشمی منصور
السلام علیک
القسم ثانی و واحد المیایم
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۳۶ محمد طاها تربتی
آقا رو منم حساب کنید !
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۳۵ آقای آقاباقری
و السلام علی صدرا
أیّ القِسم؟ (کدام قسمت؟)
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۳۵ صدرا هاشمی منصور
برای هر دووووو
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۳۴ صدرا هاشمی منصور
من میاممممممممممممممممممممممممممممممممم
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۳۲ آقای آقاباقری
السلام علی علی
اولین نفری!
جزاک الله خیرا (جزا+ک+الله+خیراً= خداوند تو را پاداش خیر دهد)
الان ما اماده ایم 5 نوشته نشده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به نام خدا
از 102 یاور قران و خدم الحسین
یادتون نره اسمم رو بنویسید.
خواهش می کنم من جوانم ارزو دارم برم بهشت خواهش می کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد آهنگ