دوره شیش

پاتوق مجازی بر و بچ دوره 6 حلی 3

دوره شیش
آخرین نظرات
متولدین هفته
پیوندها

تا شیش و نیم ...

۲۴ فروردين

سلام

مطلب خدام الحسین علیه السلام و یاوران قرآنی این هفته، ان شاء الله ساعت شیش و نیم میاد رو وبلاگ

۹۴/۰۱/۲۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۰۸ آقای آقاباقری
بچه ها
خوبا
گُلا
گفتم شیش و نیم نه الان که
اینجا حساب نمیشه!
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۰۵ کیان طاهرخانی
مخاطب آقای برومند : اگه می شه فورمول سرعت را به ایمال من بفرستید با تشکر
ایمیل:
kiantaherkhani@ymail.com
پاسخ:
فرمول سرعت؟؟؟!!!!!!؟؟
یا اباءعبدالله یا حسین حسین.
انا من حسین و انا من ساقی العطشا انا من ماه روی نیزه سلطان کربلا.
منم هم یاور هم خادم الحسین
یا اباءعبدالله
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۱۵ شهریار خلوتی
101:
من
سید علی
محمد مهدی

یه نفر دیگه بیاد تکمیل میشیم
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۵۹ سید سروش فاطمیان
سلام!
منم برای خادم و یاور آمادم...
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۴۸ صدرا هاشمی منصور
محمدمهدی ملکی نژادشوشتری


برگرفته از وبلاگ دوره شیش!
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۴۷ صدرا هاشمی منصور
منم
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۴۶ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
من از الن رزرو هردو هستم
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۴۰ سید علی بلوک
من از الان یاور قرآنی ۱۰۱
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۳۲ شهریار خلوتی
من یاور 101
از همین الان رزروم
مننننننننننننننننننن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد آهنگ