دوره شیش

پاتوق مجازی بر و بچ دوره 6 حلی 3

دوره شیش
آخرین نظرات
متولدین هفته
پیوندها

پیغامی که در زیر مشاهده می‌کنید، امروز توسط جناب آقای صالحه به بنده ارسال گردیده است:


سلام.

آقای مدیر بلاگ! لطفا یک مطلب در بلاگ قرار دهید با این مضمون که تا شنبه همه باید هوش مصنوعی سه توپ شان را کامل کنند و روز شنبه همراه شان بیاورند.

فایل های مورد نیاز در آدرس روبرو قرار دارد: http://goo.gl/kfnGZ2

متشکر و ممنون

۹۴/۰۱/۲۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هر کاری میکنم نمیتونم نصبش کنم حی ارور میده از سایت مدرسم رفتم اونی که گذاشته بودید رو گرفتم ولی بازم نمیدونم چرا اکسترکت نمیشه میرم میزنم اکسترکت تو (download)بعد میرم تو دانلود رو فایل کلیک میکنم ول هیچی توش نیست میزنه(this folder is empty)
اقا بگین چیکار کنم.
پاسخ:
لطفا به معلمت ایمیل بزن و مشکلتو بگو
علی الان برو ببین خوبه
اقای صالحه لطفا جوابمو زود تر بدین اگرم نمیدین لطفا نگن چرا انجام نمیدی؟
ببخشید ولی من دقیقا سرکلاس متوجه نشدم باید این سه توپ مسخررو چیکار کنیم
۲۱ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۱۳ هومان سلیم زاده
ممنون از مدیر وبلاگ.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد آهنگ