دوره شیش

پاتوق مجازی بر و بچ دوره 6 حلی 3

دوره شیش
آخرین نظرات
متولدین هفته
پیوندها

بعد عیدانه قرآن !

۱۷ فروردين

سلام بچه ها

نقص فنی فایل قرآن برطرف شد و می تونید برش دارین

                                                                 دریافت

                                          زمان تحویلش هم طبیعتاً تمدید میشه!

                            وَفَّقَکُمُ الله (وَفَّقَ+کُم+الله: موفق بدارد+شما را+ خدا)

۹۴/۰۱/۱۷
آقای آقاباقری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۲۰ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
خیلی عالیه من که حال کردم
برم ببینم بقیه اش چیست
این فقط برای آهنگاش بود من مشکلم خود ویندوز بود ویندوزم راعوض کردم
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۰۷:۱۳ آقای آقاباقری
سلام بر جناب محتسبی
پس معلومه باز میشه!!!!!!!!!!
سلام
این موسیقی و نماهنگه برنامه خیلی قشنگه
اگه میشه لینک دانلودش رو بذارید رو وبلاگ
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۵۳ صدرا هاشمی منصور
پورحاجی چه سایته مفیدی باز کردی
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۵۲ صدرا هاشمی منصور
کمک بکنیدددددددددد ددددددددددددد ددددددددددددد دددددددد
دوستان عزیز برای شما باز شد؟
چی کارش کردید
برای من بار اول یک بار باز شد
اگر بازش کردید خواهش می کنم بگید چه جوری باز کردید
حالا چی کار کنم بازم مشقم کار نمی کنه
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۴۷ آقای آقاباقری
در دستور کار بررسى و اصلاح قرار مى گیره و خیلى زود خبر میدم
کارى ندارى من برم!
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۳۷ صدرا هاشمی منصور
اقا کمکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک بُنمایید.
سلام
اقای اقا باقری ولی نا گفته نماند که فقط ریترنش با یک چیز دیگه یکبار باز شد(بار اول)
رفتم دفتر بیاورم یاد داشت کنم.
امدم بازش کنم دیدم وایییییییی
دیگه باز نمیشه.
نمی دانم حالا بقیه هم مشکل منو دارند یا نه؟
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۰۷ آقای آقاباقری
نهههههههههههه !
واقعا؟!!!
آخه چرا؟!!
درست شده بود که
اقا اینو چی کارش کنم؟
پی دی افش کار نمی کنه؟
وردش با یک فنت خراب می ده
دو تا نمی دانم چیز دیگر هم که خرابه!!!
من خدا وکیلی چی کار کنم.
فقط پاورپوینتش کار می کنه که اونم معلوم نیست چند تا اسلایده؟!؟!
حالا لطفا قضاوت کنید.
سلام
برای من همش خرابه.
لطفا بگید چی کار کنم.
ممنون.
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۱۴ پدرام صادقیان
واقعا ببخشید ولی فایل خراب است.

من می گم بیاید سر کلاس مشق را بگید.
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۴۶ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
چسبید
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۴۶ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
سلام صدرا
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۴۵ صدرا هاشمی منصور
اقا تا میری تو برنامه بسته میشه
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۲۹ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
کلوز پروگرام می ده
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۲۸ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
آره
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۲۷ شهریار خلوتی
فایل Autorun باز نمیشه!
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۲۷ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
من بازم نتونستم
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۲۶ شهریار خلوتی
این یکی هم خرابه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد آهنگ