دوره شیش

پاتوق مجازی بر و بچ دوره 6 حلی 3

دوره شیش
آخرین نظرات
متولدین هفته
پیوندها

گپ و گفت-سال نو

۰۱ فروردين

به نام بهترین شنونده حرف ها، خدای خودمون

این جا قراره از این به بعد فضایی برای گپ زدن و گفتگو کردن دوره شیش باشه، راجع به موضوعات مختلف میشه صحبت کرد مثلا قهرمانی ایران تو جام ملت ها، مشورت واسه کار گروهی یا هر چیز دیگه ای، متناسب با زمان هم موضوعی هم برای بحث مطرح میشه و میشه نظرتون رو راجع بهش بگید. سیستم هم اینجوریه که مبحث مطرح میشه و یک مهلتی هم براش تعیین میشه و یکی از معلم ها هم لطف می‌کنن هدایت بحث رو در دست می‌گیرن، تا اون مهلت میتونین نظراتتون رو راجع به اون مبحث بگین. بعد از اتمام مهلت نظرات آرشیو میشن و شاید موضوع بعدی مطرح بشه. نظرا هم بی تایید نمایش داده میشه.بقیه هم می تونن بهتون جواب بدن، اسم هم توصیه میشه اسم کاملتون رو بنویسید تا با فرد دیگه ای اشتباه گرفته نشید!


۹۴/۰۱/۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۶ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
همه ریختند تو وبلاگمهمه بیایند تا سوال دانلود کنند!!!
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۶ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
توجه توجه نمونه سوالات دینی تا دقایقی دیگر روی وبلاگم قرار می گیرد.
۰۱ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۸ سام قلیچ خانی
برگه های تولد رو هم فردا بیاریم یا پس فردا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
mokhatab hooman ghatee
sm.motahar@gmal.com
برای درس تولد به جز ورقه چه کار دیگران باید انجام بدهیم
۰۱ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۶ امیر رحیمی
کسی برگه تولد را دارد ؟؟؟؟؟
سلام کسی ایمیل اقای مطهر رو داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۲۳ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
امتحانات
۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۱۲ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
من برنامه یامتحانات را ندارم یکی واسه من عکس بگیره وبفرسته به
malekeym@gmail.com
Bebakhshid az koja mishe file-e-PDF-e-har se sarshakh va hoghough va jam'iat shenasi ro gereft? Agar ke nist, lotfan inha ro rooye weblog begozarid
پاسخ:
برای دریافت سرشاخ یک به اینجا مراجعه کنید.
برای دریافت سرشاخ‌های دو و سه به آقای میرسعیدی (sm.mirsaeidi@gmail.com) ایمیل بزنید.
حقوق و مسئولیت‌ها جزو منابع امتحان ترم دوم نیستند.
جزوه جمعیت شناسی به زودی بر روی وبلاگ قرار خواهد گرفت.
جناب آقای/خانم پاسخگو
شما به من اطلاعات غلط دادید چون آقای میرسعیدی به من گفت امتحان نداریم
جناب آقای/خانم پاسخگو
شما به من اطلاعات غلط دادید چون آقای میرسعیدی به من گفت امتحان نداریم
جناب آقای/خانم پاسخگو
شما به من اطلاعات غلط دادید چون آقای میرسعیدی به من گفت امتحان نداریم
۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۲۹ صدرا هاشمی منصور
میشه از پاورپوینت در ارئه ریاضی استفاده کرد؟
سلام مسئول پاسخگو
یه سوال داشتم . آیا فردا امتحان اجتماعی داریم؟ و آیا تکلیفی برای اجتماعی داریم ؟
هر چه زودتر پاشخ بدید
ممنون
پاسخ:
اولا پاشخ نه پاسخ
دوما تکلیفی برای اجتماعی نیست
سوما فکر میکنم به احتمال 87% امتحان دارید

سلام مسئول پاسخگو
یه سوال داشتم . آیا فردا امتحان اجتماعی داریم؟ و آیا تکلیفی برای اجتماعی داریم ؟
هر چه زودتر پاشخ بدید
ممنون
baraye farda taklif chi darim ?
۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۰۹ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
مسئول دوستت دارم خیلی ممنون
۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۵۷ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
ژاسخگو یا بقیه کمک کنید و لطف کنید ایمیل نوید رو بدید!!!
نوید رشیدیان اگر انلاین هست خودش بگوید به نظرم ایمیلش را اشتباه نوشته برای من!!!
پاسخ:
navidrashidian@gmail.com
jozveye zist chi mishe ?
۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۱۳ مسئول پاسخگو
تقریبا اره
faghat hamoon ha
(rasti cheghadr sari javab dadid)
۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۰۹ مسئول پاسخگو
مباحث شیمی:
آلیاژها
کامپوزیت ها
و...
همون هایی که تو جزوه شیمی گذاشتم رو وبلاگ
va mishe ye kesi lotfan be man jozveye hashem zehi (zist) ro ke aghaye pirnia gozasht too computer aghaye bagheri ro baehem email kone
agahebr@gmail.com
ye soal baraye shimi az feshar ham miad too emtehan?
ya masalan hamoon masyaleye electron ha ?
va ya makhroot va mahlool ?
۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۳۱ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
نه گوش دادم واقعا موزیک بسیار زیبایی است
شوخی بود
بسیار زیبا بسیار زیبا
چون نام محمد در ان است(ص)
۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۵۸ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
مبعث بر همه مبارک!!!
۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۵۳ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اهنگ بد تر نبود
فردا باید نگارش بیاریم؟
۲۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۰۵ هومان سلیم زاده
خدا رو شکر من ارائه دارم!!!
آفای سهرابی گفتن که اونایی که ارائه ندارن باید یه متن به صورت writing براشون ببرن که درباره ی اون فیلمه باشه
پاسخ:
یه متن به صورت writing؟
آخه فرق متن و writing دغیغن چیه؟
۲۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۰۴ هومان سلیم زاده
مشق زبان:
1-اگر ارائه دارید که مسئولیتتون
2-کتاب+پادکست اختیاری
آره یا نه؟
ترو خدا بگید آره!!!!!
ولی اولویت با واقعیته
بچه ها برای زبان فقط باید یکی از فیلم ها رو تحلیل می کردیم دیگه نه؟
۲۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۱۴ آرشام بدیع زادگان
سلام بچه ها
کسی قراره تو این هفته کلاس فیزیک برگزار کنه؟
لطفا اعلام کنه.
پاسخ:
بله سمینار فیزیکی در زمینه Super String Theory قراره که از 22 تا 24 آوریل قراره برگزار بشه، از سخنران هاش هم میشه به Katrin Becker از دانشگاه A & M تگزاس و Arnab Rudra از دانشگاه کمبریج اشاره کرد. جهت اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.
جزوات کی آماده میشوند لطفا سریع تر
پاسخ:
انشاالله تا وسطای هفته بعد
Salam, mikhastam beporsam ta key forsat darim ketab haye negaresh ra bekhanim.
سلام
جزوه دروس زیست را روی سایت میگذارید.
یک سوْال هم داشتم: در جدول تناوبی وقتی یک اتم که ظرفیته ١٣ دارد با یک أتم دیگر که ضرفیت ١١ دارد ترکیب شود چه میشود
۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۴۵ امیرحسین عبداللهی
سلام کسی ایمیل آقای صالحه را دارد؟
پاسخ:
a.salehe@gmail.com
آقای مسئول پاسخگو.سلام می شود بگویید سایت فتوحی کجاست. یا آدرس سایت را به من بدهید.ریراآقای باقری گقته بودند که در وبلاگ یا سایت فتوحی جزوه شیمی رامی گذارند اما داخل پیوند ها سایت فتوحی موجود نیست.
پاسخ:
انجام شد ولی مطالب زیادی در وبلاگ قرار نداده
in jozve haro kei mizaran too site
۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۱۵ محمد امین عجم
سلام، خواستم بگم که کلاس های عربی در روز دوشنبه‌ی هفته‌ی آینده برگزار می‌شود.
قابل توجه دوستان: زمان این کلاس قابل تغییر است.
کی جزوه ها میاد روی سایت؟
۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۵۱ امیرحسین عبداللهی
دوست عزیزم مهران جان از اینکه اینقدر شما با معرفت هستی که پیام منو خوندی و اهمیت به پیام من دادی و حداقل خواستی منو از نگرانی دربیاوری واقعا ازت ممنونم . شما درست میگید منابع امتحانی همانی است که آقای اقبالی گفتند ولی با توجه به اینکه من کلی مطلب داخل کتاب فارسیم نوشته بودم برام مهم بود شاید بعدا هم به درد بخورد. در هرصورت از توجه تو دوست خوبم خیلی خیلی سپاسگزارم.
Amir Hossein jan, ba inke nemidanam ketabet kojast, amma aghaye eghbali be vozouh goftand ke emtehan tamaman az haman jozaveyi ke be ma dadand mi ayad va emla ham tanha az kalamati ke dar an jozve be kar borde mi ayad.
۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۵۷ امیرحسین عبداللهی
سلام دوستان باور کنید که یک کتاب اصلا ارزشی نداره فقط چون نزدیک امتحانات است به آن نیاز دارم لطفا اگر کسی کتاب فارسی من را پیدا کرد بهم اطلاع بده بعداز امتحانات حتما کتابم را به هرکسی دوست داشته باشه میدم
Idea: Lotfan yek safheye jadid baraye kelas haye ba'd az zohri begozarid
۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۶:۵۷ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
میثم منم میام
۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۶:۵۶ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
کیارش از لیست حذف شد
۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۰۰ امیرحسین عبداللهی
باسلام به همه ی دوستان دوره شیشی عزیزم میخواستم لطف کنید اگه کتاب فارسی منو پیدا کردید بهم اطلاع بدید.
۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۰۳ سید میثم رکنی
بچه ها فردا کلاس شیمی بکه من معلمش هستتم هست
رضایت نامه فراموش نشود
۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۲۲ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
برای فردا مشق داریم مسئول جان!!!
۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۵۳ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
چه پروسه ی طولانی ای!!!!!
۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۶:۱۸ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
راستی بنده مدیریت کلاس ها را به اقا ی شوشتری می دهم
۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۶:۱۵ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
چی!!!
عبدالله اگر پیدا کردی وبلاگم رو به شما تقدیم می کنم!!!
صفره صفره
۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۲۶ عباس جلالی نسب
آقا کتاب قرآن من رو پیدا کردید به من بدید ممنون میشم.
با همه دوره شیشیام
نه فقط مسئول پاسخ گو
پاسخ:
نه ازیزم، شما باید فقت با مصئول پاسخگو سهبط کنی، آخه وغطی چند تا مصئول پاسخگو حثطن اسلاً چه نیاضی حست به بغیه دوره شیشی حا؟
۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۱۴ امیرحسین عبداللهی
آقای مسئول پاسخگو حتی اگه پیدا هم نکنی همین که دلداری دادی خیلی خیلی خیلی ازت ممنون و سپاسگزارم.البته اگه پیداهم بکنی که دیگه واقعا سنگ تموم گذاشتی و پیشاپیش ازت تشکر می کنم بابت اینکه تصمیم گرفتی باهام همکاری کنی
۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۴۹ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
عزیز دلمون پاسخگو چه جوری می خواد پیدا کنه
پاسخ:
1- یک مسئول پاسخگو، نه مسئول پاسخگو. یک مسئول پاسخگو یعنی یه مسئولی که پاسخگو-ه. مسئول پاسخگو یعنی همین آقای ...
2- میاد تو مدرسه میگرده، اگه پیدا کرد، میده اون رو به مدیر سایت، مدیر سایت هم میده به شهریار خان ملقب به اسکلت و اینجوری میشه که شهریار خان ملقب به اسکلت میده به آقای عبداللهی!
۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۵۴ امیرحسین عبداللهی
سلام ممنون میشم اگه کسی کتاب فارسی من را پیدا کرد بهم تحویل بده
پاسخ:
اصلاً بنده به عنوان یک مسئول پاسخگو خودم رو مسئول میدونم خودم برات پیدا کنم. آقای عبداللهی! نرو!
Zist:
Yek azmoon-e-kootah ke bakhsh-e-nesbatan bozorgi az nomreye kelasi ast
Shimi:
Nagah kardan-e-meghdari film ke dar payan-e-saal az anha soal nemi ayad
Honar:
Volleyball
Riyazi:
Yadgiri-e-bishtar-e-ehtemal

*Peyvand ha dar emtehan-e-term-e-shimi nemiayand
۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۱۴ هومان سلیم زاده
بچه ها امروز معلم ها چی درس دادن؟
چی کار کردن؟
Karnameh ha rooye site-e-madrese amadand!
Natayej-e-azmoon-e-pishraft tahsili amade-and.
Sanad.medu.ir
پاسخ:
مسئول پاسخ...:
ممنون
Arabi chi? Be jai-iks ya'ni chi?
۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۱۳ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقا این همه نظرات به چه دردی می خورند ارشیو کنید دیگه
۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۲۰ هومان سلیم زاده
لطفا
اگر کسی ایمیل ملازینلی را دارد بگوید
ممنون
۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۲۰ هومان سلیم زاده
از انجا که اخرین شنبه بود، تاریخ تحقیق نداریم، کامپیوتر مشق نداریم، عربی هم قرار شده که دوشنبه به جای یکس از زنگ ها بیاد(پس کتاب عربی را همراه داشته باشید)
برای نگارش هم در چند جا از مدرسه رفتیم و نکاتی را در مورد انها نوشتیم. مشق هفته اینده این است که این مکان ها را توصیف کنیم(اقای رسولی نگفتند چه زمان دیگری با انها کلاس داریم! فقط گفتن این کار را برای شنبه دیگر انجام دهید!)،
برای شاهنامه خوانی هم تا اخر داستان اسفدیار و رستم رفتیم.
Lotfan yek nafar be man begooyad ke emrouz dar kelas-e-101 che chizi yad dadand.
Mashgh-e-negaresh-e-hafteye-ba'd chist?
Mashgh-e-tarikh chi?
Shahnamehkhani jozveh dadand?
Lotfan azbarg-e-emrouz-e-computer ham yek nafar aksash ra begozarad.
Tamrin haye hafteye ba'd-e-computer chist?
۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۴۴ سید محمد مهدی موسوی
جزوه های خوب هم به زودی به روی وبلاگ میرود.
۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۴۱ سید محمد مهدی موسوی
ادرسشم mohamadmousavi.blog.ir
۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۴۱ سید محمد مهدی موسوی
بچه ها من بلاگ زدم برای تکلیف های 103 و هماهنگی برای کلاس ها
۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۳۸ هومان سلیم زاده
sm.motahar@gmail.com
۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۳۶ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
ایمیل اقای مطهر را کسی دارد؟
۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۱۴ هومان سلیم زاده
سلام
لطفا اگر کسی ایمیل ملازینلی را دارد بگوید.
ممنون
lotf mikonid emaile aghaye afrasiabi ro be man bedahid
پاسخ:
shayan.afrasiabi@gmail.com
سلام
تکلیف نگارش، صفحات 63 و 66 کتاب هست.
تکلیف نگارش چیه
هیشکی نمی دونه
Javab-e-Agah:
http://doreh6.blog.ir/1394/01/29-2

Javab-e-doosti ke porside bood az kojast:
Khat-e-Mikhi az chap be rast ast
loghat haye khate mikhi kojan
Tahghigh shanbeh:

Etefaghat-e-be-donya-amadan-e-hazrat-e-Mohamad
Dalil-e-Pirouzi-e-A'rab
Dalil-e-shekast-e-Sasanian
Chahar khat matn be khat-e-Mikhi
۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۴۸ محمد صادق فتوحی
مشق تاریخ چی بود؟
۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۴۸ محمد صادق فتوحی
مشق تاریخ چی بود؟
مشق نگارش
۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۴۱ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
خوب پس من شیلنگم
دو قدم بت نزدیک شدم کیارش و شجاعی حذف شدند
راستی اگه می خوای اسمت حفظ شه یکم اثر کمتر بگذار
به من چه من چه کنم
تکلیف نگارش کجاییی
پاسخ:
عباس جات خالی دارم کیک می خورم
یعنی مشق نگارش پر؟؟؟
۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۲۹ مسئول پاسخگو
هر چی فکر کردم به ذهنم نرسید
چی شد جواب نمی دی پاسخ عزیز
پاسخ:
یه دیقه وایسا
تا چند دیقه دیگر مشق ها روی وبلاگ قرار میگرد نه ولش کن مشق نگارشو همین الان بهت میگم
۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۲۵ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
من شیلنگم؟؟؟
پاسخگو؟!؟!؟
پاسخ:
شاید
۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۲۵ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
من شیلنگم؟؟؟
پاسخگو؟!؟!؟
پاسخ:
شاید
تکلیف نگارش
پاسخ:
یه چند دیقه وایسا
من چه کنم
پاسخ:
چی میخوای
۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۱۸ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
راستی پاسخگو جان یک لطفکن بگو نام شریفت بین این اسامی است یا نه؟!؟!؟
بازم ممنون که جواب دادی 12 نفر تو سایت حاضرن هیشکی هیج جی نمی گه
۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۱۶ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
شهریار تو رو به کلوپ خودمون تو شب امتحان دعوت می کنم.
۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۱۴ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
عباس من نمی دونم ولی خطاب به هومن نشانه ها ی تولد پیامبر اتفاقات رخ داده در زمان تولد پیامبر و اینا...
تلکیف نگارش رو هر کی بگه خیلی مرده
11 نفر تو سایت حاضرن چرا جواب نمی دین
tahghigh shanbe chist??
بچه ها تکلیف نگارش چی بود
کمکم کنید
مدیر سایت تو یه کاری بکن
بچه ها تکلیف نگارش چی بود
کمکم کنید
مدیر سایت تو یه کاری بکن
۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۷:۵۴ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
من اخر می فهمم که...
۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۰۲ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سن مسئولمون چنده؟**
اقایون حل مسئله ی کاملا جنایی
1.همه ایمیل هارا دارد
2.اقا است.
3.مشق هارو هم دقیق می دونه!!!
واقعا الان به نظر شماچه کسی است؟
کاندیدا:
کیارش
عجم
اقای یوسفی
شهریار
ارشام بدیع
کسری فاضلی
اقای میر سعیدی
نوید رشیدیان
منتظر این گونه نظرات باشید لطفا پاک یا ستاره ای هم نکنید.
پاسخ:
باتشکر از نظرتان،
شده برای اذیت کردن هم اون دو تا علامت سوال رو ستاره ای میکنیم.
۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۵۰ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقای پاسخگو یه سوال شما ایمیل کیارشو دقیقا هم نه حدودا از کجا دارید؟؟؟
OH MY GOD
I AM SO MUCH SMART!!!!!!!!!!!!
کیارش نیستی که بگی تنم بور بور میشه!!!!!
Shekl-e-jadid-e-blog kheili zibast, amma dobareh mesle avval-e-shorou-e-kar-e-blog, bayad ta tah paeein berim. Vali be joz in, hame chiz aalie
email jabari ro mishe lotf konid bedid
پاسخ:
kiarash.jabbari36@gmail.com
aghaye/khanoome pasokh dahande
shoma ki hastid ?
پاسخ:
اولا بنده آقا هستم
کار هم داشتی بزن به pasokhgo6@gmail.com
۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۲۳ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
چرا همه عکس پروفایلشون پریده
۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۵۱ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
یا حسین چه مسئولیه؟؟؟
خیلی با مزه ای!!!!!!!!
پاسخ:
چرا؟
۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۳۶ էմին հովանէսիան
kasi maile aghaye akhavein ra darad??????

پاسخ:
akhavein_amir132@yahoo.com
۱۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۱۵ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
پاسخ بده دیگه گلم پاسخگو
پاسخ:
اره  
۱۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۱۷ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
امتحان ریاضی 102 دادرد
۱۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۵۳ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
حذف شد
Chera in matlab dar mored-e-Karvan hanouz hazf nashodeh ast. Man fekr mikardam inja batogh-e-majazi-e-bar-o--bachs-e-doreh6-e va na makan-e-anjam-e-tablighat tavasot-e-yek ensan-e-na-ashena
سلام دوستان عزیز یکی اگر به اقای مفتح بگوید من کامپیوترم سوخته
ممنون می سوم الان هم در کافی نت ام
۱۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۱۹ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
راستی من که اسم اکانتم علی پورحاجی نیست چه جوری پی بردید
۱۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۱۸ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقای میر سعیدی لطفا این پارلمان را زود تر بردارید چون من نا خواسته دوستان زیادی را از دست دادم
۱۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۱۷ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
راستی...
چی شده
چی شده
چی شده
من از کوچک ترین حروفی که تایپ کردی می فهمم علی.پ کیه؟؟؟؟
علی پورحاجی!
خوبی؟
توهین؟
بیانیه؟
چی شده؟
۰۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۳۱ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
نوید جان من به شما توهین کردم؟؟؟؟؟؟
اگر توهینی کردم عذر می خواهم
بیانیه هم به خدا من ننوشتم
Modir-e-Site:

Lotfan tamam-e-mataleb-e-marbout be bazsazi-e-dolat va majles ra dar yek sub-page begozarid, va na dar safheye asli, baraye inke dar yek hafteye akhir anghadr matlab dar safheye asli gozashte shod ke bedoon-e-estefadeh az search feature nemitavan mataleb-e-mohem-e-ghadimi ra peyda kard.

Mamnoon,

Mehran
پاسخ:
مسئول پاسخگو:
انجام شد
Ramin man sa'at-e-10-e--shab khab hastam. Alan migi???
۰۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۴۲ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
ایمیل آقای حائری==man.haeri@gmail.com
مهران جلالی باید برای فردا از کار پژوهشیت پاور پوینت درست کنی چون داور می آید.
۰۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۲۴ سام قلیچ خانی
کسی ایمیل آقای حائری رو دارد.
هر کی جزوه هندسه فضایی و مختصاتو داره ایمیل کنه:
در ضمن اقای ایین دوستی قرار بود جزوه سروش میریو قسمت هندسه
فضاییی با مختصاتو ایمیل کنی.
aryamehrara39@gmail.com
yeki lotfan shomareye abbas ro behem mide
۰۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۲۹ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
برای پویش باید فیلم مناظره رو تحلیل کنیم دیگه
Mercy Shahriar
۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۴۳ شهریار خلوتی
مهران!
از Browser خودش!
یعنی ie و chrome اینا نداره
۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۳۲ هومان سلیم زاده
شهریار چرا فایل من را تصحیح نمی کنی؟؟؟
چرا اصلا جواب ایمیل هم نمیده؟؟؟
کلا چرا نیستی؟؟؟
۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۱۴ تن+تن+تن+تن+تن+تن+...
نوید زبان که قرار بود بفرستی به من چی شد؟؟؟
Kasi midoone television haye Samsung az che browser-i baraye internet estefadeh mikonand? Mamnoon!
۰۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۵۵ شهریار خلوتی
آقا شما تکلیف فردا رو حذف کنید!
ما هم یه دور دیگه براتون دعا میکنیم
بچه ها من فردا ی امتحان خفن سخت دارم و کلیش هم مونده و هنوز ی دورم نتونستم تمومش کنم!
ویروس شناسی:(((((
دعا کنید ک امتحانم رو خوب بدم!
۰۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۳۵ تن+تن+تن+تن+تن+تن+...
تو رو خدا زود بگید ایمیل نوید رشیدیان چیه
۰۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۲۸ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
آقا کیفیت عکسه بد بود
بله بله،جواب دادم که بهت محمد مهدی
۰۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۲۳ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
آقای صفی خانی رسید یانه
بله

Safikhani.14@gmail.com
آقای صفی خانی میشه ایمیلتون رو بگید
استاد اگه نمیتونید ک مستقیم درباره سیستم مادها و سلوکیان چیزی دربیارید برید سراغ نمونه های مشابهشون!
مث سیستم اقتصادی قبیله ای و مثلا یونان باستان!
مهم ترین نکته تو این قضیه اقتصادی ،بحث درآمد دولت و مالیات ه ها!!!
۰۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۵۵ شهریار خلوتی
فکر کنم برای پدرم ایمیل کردید!
چون برا من چیزی نیومده!
ایمیل من اینه:
shahriar.khalvati@gmail.com
آقای صفی خانی میشه برای مادها و سلوکیان به من کمک کنید؟
۰۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۳۵ هومان سلیم زاده
دعوت به همکاری
هرفرد که به یکی از زبان های:
java
css
php
html
ruby
delphi
و هر زبان دیگری مسلت هستند می توانند نام خود را در وبلاگ من و در بخش پایتونی و با نام و زبان برنامه نویسی مورد نظر ارسال کنند.
شهریار ایمیلت رو چک کن!
۰۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۱۶ شهریار خلوتی
آقای صفی خانی
من برای ماد ها فقط تونستم سکه پیدا کنم!
کلید واژه چی بزنم بیاره؟
ایران در زمان ساسانیان.کرستین سن آرتور،نشر صدای معاصر
تاریخ ایران زمین.محمد جواد مشکور،نشر اشرافی
اینا رو میتونید احتمالا پی دی افش رو پیدا کنید،sid ک مقاله میذاره
مقاله های معتبری داره
از توی اون هم میتونید چیزای خوبی پیدا کنید
کلید واژه های کلی تر استفاده کنید،خیلی جزئی فایده نداره

۰۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۳۲ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
تاریخ هر چی می زنم چیز به درد بخوری نمی اورد؟
۰۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۱۴ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
پس مبین کی می اید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هومان ی بار دیگه هم گفتم اینو در جواب یکی از بچه ها!
تفاوتکاین دو تا سین رو نمیدونم!
اجازه بدید بپرسم،اطلاع میدم بهتون!
شما فعلا با هرکدوم بنویسید فرقی نداره
۰۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۲۶ هومان سلیم زاده
اقا صفی خانی چرا داخل حروف "سَ" دوبار تکرار شده است؟؟؟
چنتا از بچه ها خواستن ک مهلت تحویل تکلیف خط میخی تمدید بشه
ب خاطر این دوستان ، ساعت 12 ظهر فردا(جمعه) آخرین مهلت تحویل و ایمیل کردن تکلیف خط میخی میباشد!
متاسفانه مجبورم دوستانی ک بعد این زمان بفرستن رو ب عنوان عدم ارائه تکلیف حساب بکنم!
مس تا فردا ظهر،ساعت 12
یاعلی

آقا تقریبا فقط یک ساعت و بیست دقیقه وقت دارید تا تکلیف خط میخی رو بفرستیدا
بعد از ساعت 24 تکالیفی ک فرستاده بشه هم ب عنوان فرستاده نشده محاسبه میشن!
بجنبید!
ممنون از بچه هایی ک تا حالا فرستادن!



برگرفته از وبلاگ دوره شیش!

۰۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۰۲ آرشام بدیع زادگان
سلام بچه ها
خطاب به بچه های کلاس 102:
تا ساعت 23:59 امشب همه ی رئیس های شعب در مجلس باید به آقای میرسعیدی ایمیل بزنند و بگویند که آیا اعتبار نامه ی همه ی افراد تایید شده یا نه و کمیسیون هر فرد را مشخص کنند.
با تشکر
رئیس قوه مقننه کلاس 102
ایمیل آقای میر سعیدی:
sm.mirsaeidi@gmail.com
۰۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۵۸ سید سروش میری
نوید واقعا ازت ممنونم!
دستت درد نکنه...
اقتصاد، بانکداری، تحارت و اینا از مادها تا ساسانیان
۰۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۴۸ سید سروش میری
سلام بچه ها تکلیف تاریخ این شنبه چی هست؟!
اگر میشه لطفا سریعع بگین!
ممنون...
۰۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۰۴ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
کسی ایمیل اگاه را دارد؟
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۳۲ سام قلیچ خانی
عجم ------------------------------------>

وات دِ ایمیل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سریع بگو واسه مقاله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۱۸ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
ایمیلتو کیارش باز کن ببین رسیده؟
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۱۳ سام قلیچ خانی
از روی سایتتون برداشتم ممنون .
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۱۷ هومان سلیم زاده
ایمیل شما چیه؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۵۵ سام قلیچ خانی
هومان به منم ایمیل میکنی. لطفا
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۵۳ هومان سلیم زاده
رمز فایل ازبرگ ها 33 است
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۳۴ هومان سلیم زاده
ازبرگ های حلی1 تا دقایقی دیگر روی وبلاگ من قرار می گیرد.
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۲۲ هومان سلیم زاده
تنها کمکی که من میتونم بکنم اینه که خلاصه ازبرگ ها را در وبلاگم بزارم
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۱۸ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
خواهش می کنم ازبرگ می خوام
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۱۲ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقایون عزیز لطفا ازبرگ ها را ایمیل کنید و یا برسانید اگر هم کسی خواست پایتونش را ریموو کند بعد دوبارهبا ورژنی جدید بریزینید رو وبلاگم هست.
ایمیلم:
lmoshfeghi@yahoo.com
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۱۱ هومان سلیم زاده
برای دوره برنامه نویسی به وبلاگ من سر بزنید
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۵۴ عباس جلالی نسب
نمونه سوال عربی اگه میخواین:
https://www.sendspace.com/file/sm0lxv
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۳۰ صدرا هاشمی منصور
تو اگر جزوه داری بدههه من به جزوه نیاز دارم
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۲۸ هومان سلیم زاده
1.بهترین جزوه کتاب است
2.در ضمن کلاً جزوه هایی که اقای حیدری گفتند مثل کتابه پس به هیچ دردی نمی خوره، اگه هم ان ها را مطالعه نکردی خیلی مهم نیست، چون پایان همه ی انها هم که نمونه سوال بود!!!.
3.فقط کتاب درسی منبع امتحان است نه جزوه ها
4.اقای حیدری نکته ای خارج از کتاب نگفته است(پس جزوه ها بی محتوا هستند!!!!!)
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۱۹ جناب آقای محترم
لطفا جزوه عربیییییییی
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۱۹ صدرا هاشمی منصور
جزوه عربی لطفااااا
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۱۸ جناب آقای محترم
جزوه عربییییییییییییییییییییییییییییی
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۱۱ صدرا هاشمی منصور
کسی جزوه عربی داره؟؟؟؟؟؟/
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۳۹ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
لطفا وبلاگم را بگذار روی پیوند ها.
magasserce.blogfa.com
پاسخ:
مطمئنی آدرس وبلاگیتو درست نوشتی؟
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۳۷ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
شوشتری وبلاگت چیه بگووووووووو
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۵۷ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
آقا سات من پرز مطلب عربی بیا دانلود کن ببر
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۰۶:۳۳ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقای صفی خانی ببخشید فکر کنم با ((و)) نوشته می شود.
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۴۵ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
مطالب عربی بعدا تو وبلاگ خودم قرار میگیره شادو موفق باش ادیب آینده
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۴۴ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
کاری داشتی جوابتو میدم تو وبلاگ خودم نظربده من هر وقت آنلاین شم جواب میدم
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۴۳ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
اینا فردا حذف میشه فعلا خداحافظ یگیر بخون انشا الله خوب بدی
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۳۶ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
آقا یه لینک دانلود آرایه ادبی رو وبلاگمه دانلود کن و نظر بده
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۳۱ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
از سایت من دیدن کنید
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۳۰ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
آزمونک آنلاین فارسی بشتاب
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۱۳ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
دستور زبان فارسی
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۱۲ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
یه خلاصه از دستور تو وبلاک من هست
در ضمن بنده "صفی خانی" هستم نه "صفی خوانی"
:)))
صبر کنید !
خط میخی رو هم میفرستم براتون!
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۱۲ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقای صفی خوانی خط میخی پس چی شد؟؟؟؟؟؟
موضوع هفته آینده تاریخ:
اقتصاد،سکه و پول،تجارت و بازرگانی و سیستم بانک از مادها تا ساسانیان.
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۲۷ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
چشم انتظارتم مهدی جان
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۱۹ امیرارشام فرهمند
بچه ها ی کلاس ۱۰۳ برای گفتن هر یک از مشکلات خود با شورای نگاهبان تا ساعت ۷:۳۰ لطفاً لینک زیر مراجعه کنند...
اعتراضات :: شورای اسلامی سمپاد


image





اعتراضات :: شورای اسلامی سمپاد
دوستان همه می توانند اعتراض های خود را در این قسمت درج کنند...
View on parliran.blog.ir
Preview by Yahoo

۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۲۷ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
جزوه ی ادبیات را کسی نمی گذارد روی وبلاگ خواهش می کنم یکی بگذارد
۲۸ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۰۲ صدرا هاشمی منصور
سال نو چطور پیش میره؟موضوع:

برگرفته از وبلاگ دوره شیش!
۲۸ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۵۸ صدرا هاشمی منصور
اقای میر سعیدی لطفا یه سرر به ایمیلتون بزنین
عباس این سایت مقالاتی ک گذاشته سایتای خوبی هستن.مثلا sid واقعن منابع خوبی از مقالات رو داره ک بدرد بخوره واقعن.
کتاب هم ک هم خودم معرفی کردم و هم نوید.
در ضمن حواستون باشه ک مدرسه فردا پرینت نمیگیره براتون.کسی فردا نگه فلش دارم یا نتونستم پرینت بگیرم.
از من گفتن بود
۲۸ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۴۲ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
لبیک یا حسین
۲۸ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۴۰ عباس جلالی نسب
آقا شما اصلا سایتارو دیدین که میگین هلو برو تو گلو؟
۲۸ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۳۸ عباس جلالی نسب
آقای صفی خوانی شما برید تو اون سایتایی که نوید نوشته لینکشو
بعد از ده ثانیه میاین اینجا مینویسین همه از ویکیپدیا تحقیق کنن.
ممنون از نوید رشیدیان بابت معرفی این منابع خوب و مفید.
دیگه تحقیق تاریخ رو ب هلو بپر تو گلو تبدیل کرد.
دستش درد نکنه
به محمدامین : اعضای شورای نگهبان (یعنی شما) نمیتوانند عضو هیچ حزبی باشند؛ ولی در کل منعی برای عضویت سایرین در احزاب کلاس های دیگر وجود ندارد.
۲۸ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۱۸ امیر محمد آزادی
غژ غژ غژ
۲۸ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۱۷ آبتین اعتمادى
مشق آقای موسوی چی بود؟؟!!

هر کی نگه خ.... منطورم اینه که هر کی نگه جیگره!!!
۲۸ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۰۹ امیر محمد آزادی
می دونی که زندگی خرج داره!!!
۲۸ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۱۷ محمد امین عجم
آقای میرسعیدی من یه سوال داشتم
میشه یه حزب بین دو تا کلاس باشه یعنی مثلا من برم تو حزب(لراراکیسم) لر+اراک+یسم تو کلاس 103.لطفا سریع‌تر جواب بدهید.
اگر کس دیگری هم می‌داند بگوید لطفا!!!
۲۸ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۱۳ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
سلام مشق آقای موسوی چی بود
۲۷ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۳۳ شهریار خلوتی
"ضمناً از سایت های مزخرفی چون ویکیپدیا، بیتوته و امثالهم، تحقیق نکنید لطفاً."
این جمله رو باید رو آب طلا نوشت!


سلام،
به عنوان دبیر تاریخ این هفته 102 همین الآن، همین جا اعلام میکنم که اگر تحقیقی از هر مکانی کپی پیست شده باشد، حتا از چند جای مختلف از آن نمره کم خواهد شد، تنها موردی که می توان کپی پیست کرد، یک یا دو جمله است که با ذکر منبع در گیومه آمده باشند. ضمناً از سایت های مزخرفی چون ویکیپدیا، بیتوته و امثالهم، تحقیق نکنید لطفاً.

چند تا منبع مفید:
این کتاب 187 صفحه ای کلاً درباره زبان ها و خطهای ایران باستان-ه، البته به جز دوره سلوکیان http://bit.ly/1E5WvPf
این مجموعه مقالات درباره معماری در ایران باستان-ه http://bit.ly/1JMWIFR
این هم درباره پوشاک http://bit.ly/1czkWsj

کتاب حسن پیرنیا با نام «تاریخ ایران از آغاز تا انقراض ساسانیان» هم هست، یه کتاب سه جلدی هم هست که البته خودم هم اون رو ندارم به اسم «ایران باستان» که اون رو هم حسن پیرنیا نوشته.

کلاً هم اگه در هر موضوعی مقاله نیاز دارین میتونین به سایت http://fa.journals.sid.ir مراجعه کنین.

پ.ن: موارد بالا صرفاً پیشنهادات بنده هستند، می توانید از منابع دیگر هم استفاده کنید (طبعاً به جز منابع مزخرفی که بالا درباره شون صحبت کردم) و استفاده از این منابع نیز امتیازی به شما اضافه نخواهد کرد.
ممنون
خواهش
دستت درد نکنه آریا
از ماد ها تا ساسانیان
در ممورد:
خط و زبان
نساجی
معماری
پوشاک
در ضمن وبلاگ آموزش پایتون هم من توشم هم هومان سلیم زاده
اسم منم بنویسید
تحقیق تاریخ رو هم لطفا یکی بگه
پاسخ:
اضافه شد عباس جان
لطفا یکی بگه تحقیق تاریخ درباره چی بود
لطفا یکی بگه تحقیق تاریخ درباره چی بود
۲۷ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۵۷ امیرارشام فرهمند
با سلام خدمت تمام کلاس 103. (اجتماعی)

توی وبلاگ parliran.blog.ir می تونید در قسمت نظرات هر گونه خوب گویی و بدگویی(البته در چارچوب) یا اعتراض به رد یا تایید صلاحیت خود و دیگران رو بگید.

همچنین می تونید نظرات مختلف و انتقادات و پیشنهادات و .......را در این وبلاگ به اشتراک بذارید.

فقط و مخصوص کلاس 103.

با تشکر.

برگرفته از وبلاگ دوره شیش!
۲۷ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۰۸ دادبه توانایی
با سلام خدمت تمام کاندیداهای کلاس 103. (اجتماعی)

توی وبلاگ parliran.blog.ir می تونید در قسمت نظرات هر گونه خوب گویی و بدگویی(البته در چارچوب) یا اعتراض به رد یا تایید صلاحیت خود و دیگران رو بگید.

همچنین می تونید نظرات مختلف و انتقادات و پیشنهادات و .......را در این وبلاگ به اشتراک بذارید.

فقط و مخصوص کلاس 103.

با تشکر.
۲۶ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۱۲ صدرا هاشمی منصور
چرا الان میگی عجم من تمی تونم دسترسی ندارم اگر ساعت 4 میگفتی میشد!!!!
۲۶ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۰۹ محمد امین عجم
اگر هم نمی‌خواهید یا نمی‌توانید زنگ بزنید،این چیز‌ها را بیاورید:
سید میثم:30 لیوان پلاستیکی+15000 تومان پول
امیرحسین(عبداللهی):30 قاشق پلاستیکی+15000 تومان پول
صدرا:30 قاشق پلاستیکی+15000 تومان پول
عرشیا(ارشیا):30 قاشق پلاستیکی+15000 تومان پول
امیرمحّمد:30 لیوان پلاستیکی+15000 تومان پول
علی(پورحاجی غلامی محمودآبادی):30 لیوان پلاستیکی+15000 تومان پول
۲۶ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۰۴ محمد امین عجم
آقایون رکنی،هاشمی منصور،عبداللهی و ملازینلی هر چه سریع‌تر به من زنگ بزنند.
شماره تلفن:22744733
یا ابا عبدالله دارم می یایم. در اتظار فردا و شهادت در راه اسلامم
و یا ساقی تشنگان به خاطر تو تا بعد از زیارت عاشورا هیچی نمی خورم
۲۶ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۰۰ محمد امین عجم
آقایون آزادی،پورحاجی،رکنی،هاشمی منصور،عبداللهی و ملازینلی اگر این پیام را دیدند،هر چه سریع‌تر لطفا به من زنگ بزنند(این موضوع مربوط به زیارت عاشورایی است که فردا در مدرسه برگزار می‌شود.)
شماره تلفن خانه:22744733
ممنون میشم اگه هر چه سریع‌‌تر به من زنگ بزنید.
مثکه ملتفت نمیشی، اون کلاسور شما نه، اون کلاسور شما نه، اون کلاسور شماگم رفته به ما مربوط نمیشه! مثکه هنوز ملتفت نِشدی!
پاسخ:
نوید ر.
داشش اعصاب خودتو خورد نکن بذ واس بعد(با لحن لاتی خوانده شود)
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۰۸ امیرحسین عبداللهی
اقایون داداشام گفته باشم ، کلاسور من که دروس ریاضی و فارسی و کامپیوترو توش نوشتم ، گم شده . گفته باشم ، اون کلاسور واس ماس ، یعنی کلش واس ماس !
arshiya.zeinali@gmail.com


jozveye shimi harki befreste mamnoon misham.
amirarshamfarahmand@yahoo.com
email amir arsham برای جزوه شیمی...
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۵۳ سید سروش فاطمیان
رامین جان تسلیت میگم.
انشالله غم آخرت باشه میر رامین جان عزیز :(
misheh yeki behem begeh ke soalateh physic ke roo wesite madrese hast kojashe ?
mikham hal konam
پاسخ:
در قسمت فیزیک >پایه اول<پیاپی ها
اقای یوسفی ببخشید اینو میگم یک وقت کل گروه را نپاشانیداااااا
باشه چون ما همه رفیقیم و دوستیم و دل دادیم و بستیم باهم
٣٠٠ مین بازدید امروز مبارک
سلام
ببخشید آقای یوسفی برای برنامه پدران پسران باید با لباس ورزشی بیایم؟؟
عباس حالا تلفن جواب نمی دی
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۵۱ عباس جلالی نسب
گروه ما
1.کیارش جباری = سرگروه
2.مهراد نوربخش
3.مهدی شریفی
4.محمد امین عجم
5.امیر محمد آزادی
6.عباس جلالی نسب
عباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس
اقای یوسفی
گروه ما:
من
شجاعی
صارمی
رکنی
تنها
فقط یک نفر می خواستیم تکمیل نشدیم لطفا یک نفر که تکمیل نیست را بدید به ما در حالت گزینه های روی میزی بدید بهتره
چون همه ی بچه ها می خوان برن فوتبال کنترلش سخت میشه
راستی می خواستم بدونم که پدرایمان تغریبا کل غیر فئتبالی اند می شود 4 تا از بچه ها برند فوتبال؟
و عوض شوند
سلام بچه ها
واسه کلاس این هفته با خودتون خط کش بیارید
mikhastam baraye hame arezooye movafaghiat konam omidvaram hame emtehan ra khoob bedahand o hameye 71 nafar tooye helli3 bemoonan!!!!!!!!!!
سلام
کی منو کار داشت؟
ج امین: نخیر
ج پورحاجی: در این زمان بله
۲۲ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۱۳ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
کسی هست
امروز قرار هستش کسی انلاین شود؟منظورم از معلم ها است
اقای محتسبی هستید یا نه
آقای محتسبی شما امروز رفع اشکال می کنید؟


مایل آقای یوسفی چیست؟

همین!!!!!!!
آقای محتسبی شما امروز رفع اشکال می کنید؟


مایل آقای یوسفی چیست؟

همین!!!!!!!
منم مشکله تورو دارم ازادی
۲۱ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۱۵ امیر محمد آزادی
آقا pyton به ویندوز من نمی خوره!
اینه من نمی گم ، کامپیوترم میگه!
۲۱ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۰۶ پدرام صادقیان
ایمیل دوره شیش چیه
پاسخ:
doreh6@gmail.com
مشق های فردا چیه من شنبه غایب بودم
پاسخ:
تاریخ:
1.نحوه عضو گیری ارتش(از زمان مادها تا ساسانیان)
2.بیشترجنگ ها در کدام ناحیه از کشور بوده است(از زمان مادها تا ساسانیان)
3.تاکتیک های جنگی (از زمان مادها تا ساسانیان)
4.سیستم آموزش نظامی و آموزش مردم معمولی (از زمان مادها تا ساسانیان)
کامپیوتر:
طبیعتا باید خودت بدونی چیه
عربی:
فکر کنم امتحان
نگارش:
فکر نمی کنم مشق داشته باشه
شاهنامه خوانی:
مرور درس های قبلی
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۰۵ سید سروش فاطمیان
آقای یوسفی!
سلام.
میشه برای فناوری فایل ورد آورد؟!


اگه کارسوق ایران گردیو نیایم چی میشه؟
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۰۷ سید سروش فاطمیان
سلام!


میشه یکی بگه اتنوگرافی حداقل چند صفحه باید باشه؟!



ممنون.
پاسخ:
کل داستان عیدتو البته راجع به مردم شناسی بنویس ولی بهتره حدود 6 الی 8 صفحه
۱۷ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۵۵ شهریار خلوتی
من فکر کردم مال خودمه و از رو میز برداشتم، ولی تو خونه دیدم که مال خودم تو کتابخونه است!
۱۷ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۲۴ محمد امین عجم
شهریار من یه کتاب علوم تکمیلی گم کردم ولی فارسی تکمیلی پیدا نکردم.اگه اون کتاب رو کنار دفتر آقای مرتضوی پیدا کردی یا از خانم محمدی گرفتی برای منه
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۱۹ شهریار خلوتی
یک دستگاه علوم تکمیلی صفر

معاوضه با فارسی تکمیلی

تلفن:؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۱۸ شهریار خلوتی
.
.
.
توجه، توجه
.
یک عدد "علوم تکمیلی" در کتابخانه من پیدا شده است!
.
.
.
مال هر کسی هست بگه
.
.
.
در عوض، فارسی تکمیلی من نیست!
.
.
.
دست هر کسی هست بگه!
.
.
.
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۳۹ شهریار خلوتی
صفحات=61-63-65(سوالات زیر صفحه)-66(خواندن)-67(حفظ اشکال)-68-69(سوالات 2و3)
شرایط=حتما در برگه کلاسور حل شود.
اینا برای زیسته
برگرفته شده از هومان سلیم زاده
عباس به عکس اکنتت دقت نکرده بودم.!!!
تو که همیشه تیکه کلامت سس کچاپه حالا این شیره از کجا در اوردی؟!؟!؟!؟
هااااااااااا
۱۵ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۴۳ امیر محمد آزادی
یکی به من برنامه ی هفتگی فردا رو بده.
سریال کد شیمی چیه ؟؟؟؟؟؟
کسی میدونه؟؟؟؟
برنامه‌ی درسی رو از کجا بگیرم
سلام

به سروش ف.:
بله؛ مردم نگاری به صورت کامل (متن و عکس و فیلم) باید در زنگ اجتماعی تحویل داده شود.
بچا فردا باید کتاب پارسیان و منو بیاریم دیگه!!!
سروش جواب سوال یکتتو نمیدونم ولی زبان باید وردلیست تهیه میکردیم
۱۴ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۲۷ سید سروش میری
سلام بچه ها لطفا یکی جواب دو تا سوالمو بده
1-عربی سوال داشتیم اگر داشتیم لطفن به ایمیل من ایمیل کنید soroushmiri2002@gmail.com
2-بچه ها زبان کاری نداشتیم که مگهتوی همون سی دیه گوش کردنی نبود حالا من یه کتابمو با پادکس اماده کردم ولی کار تحویلی فکر نکنم داشته باشیم!
۱۴ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۱۶ امیر محمد آزادی
خواستم دوباره اومدن به مدرسه را به همه ی دانش آموزان و معلمان تسلیت عرض بکنم.
کسی secretery code برنامه شیمی را می داند؟
۱۴ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۴۸ سید سروش فاطمیان
سلام!
یه سوال....
مردم نگاری رو باید تو زنگ اجتماعی تحویل بدهیم؟!!!!
یه سوال دیگه...
مجری گری دقیقا برای چه درسیه؟؟؟
سلام سروش،
متاسفانه بسته عیدانه الان پیشم نیست که جواب قطعی بدم اما از سوالات بچه ها تو‌ همین بخش به نظر میاد که داشتید، اگه کسی مطمئن هست که بوده لطفا به سروش هم بگه!
خواهش می کنم
فکر می کنم زبان رو باید جداگونه تحویل بدید چون تا جایی که یادمه جزو بسته علوم انسانی نبود و مستقل از اون هست.
۱۴ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۴۹ سید سروش میری
عربی سوال داشتیم؟!؟!؟!؟!؟
۱۴ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۱۷ شهریار خلوتی
ممنون که جواب دادید
ولی باز هم سوال پیش اومد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
زبان رو باید با کشکول مشکول تحویل بدیم یا جدا؟
سلام بر شهریار، امیر و صدرا
بله، مشخ هر درس رو سر زنگ خودش باید تحویل بدید یعنی زیست و شیمی دوشنبه، پاورپوینت ۱۰۱ و ۱۰۲ پنجشنبه و ...[پس هنوز تا وسطا و آخرای هفته وقت هست، استرس نداشته باشین! رااااااحت!]
کشکولم بستگی به نظر علوم انسانی داره که همون روز اول تحویل بگیرن یا روزای بعدی پس بهتره شنبه همراهتون باشه، اگرم ۱۵ ام بیلیت دارین، خب ۱۶ ام تهران و مدرسه اید و یکشنبه تحویل میدید!
سوال امیر هم اینکه من سریالشو نمیدونم، اگه از بچه ها کسی میدونه لطفا بگه یا اینکه فردا تو مدرسه می تونی از بچه ها بپرسی، تا دوشنبه وقت هست.

۱۴ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۳۸ صدرا هاشمی منصور
اقا سوال شهریار سوال منم هست جواب بدین لطفا
نرم افزار شیمی سریال کدش چیه؟؟
نمیتونم بازش کنم
چیکار کنم؟؟؟؟
۱۴ فروردين ۹۴ ، ۰۲:۴۹ شهریار خلوتی
سلام
یه سوال فنی دیگه دارم!
شما گفتید هر تکلیفی رو سر زنگ خودش تحویل بدید
یعنی پاورپوینت میوفته پنج شنبه؟
پادکست و کشکول و شعر و ..... ایناهم شنبه؟
زیست و شیمی هم دوشنبه؟
..........................................
سوال دوم:
ما بلیط برگشتمون 15م هستش، یعنی من باید همه کشکول مشکولارو هفته دیگه تحویل بدم؟
D:'
چه عجب یکی امد توی وبلاگ!!!!!!!!!!!!!
تو نظر قبل حاجیِ پور حاجی جا افتاد!
سلام بچه ها
سال نو مبارک
صرفا جهت اطلاع و حال گیری یاد اوری میکنم که اولین جلسه ای که با هم کلاس داریم یک امتحان آسون از تمام مباحثی که از اول سال تا الان داشتیم ازتون گرفته میشه
یک امتیاز هم برای کسایی که وبلاگ دوره رو چک میکنن(به خصوص کبلایی علی پور که داره این همه حرص میخوره):
یکی از سوالای هندستون تشابه مثلثاته و دیگری شکل همان سوال مورب موازی ای هست که تو امتحان میانترم اومده بود.
اگه سوال بود از هم بپرسید!!
تق تق صاب خونه مدیر سایت تو هستی ؟!؟!!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
ای خدا دارم با دیزاین این وبلاگ حرف می زنم؟!؟!
کسی هست تورو خدا ؟!؟!؟1
یگید کسی هست یا نه
هااااااا...
اصلا اکانتم را حذف م کنم.
هیییی
این وبلاگ صاحب نداره؟!؟!؟!/؟1؟/1//1/؟!؟؟؟!؟؟!؟؟!؟/1؟!؟؟!؟؟!؟؟!؟؟!؟؟؟؟!؟؟!؟!؟؟
می گی سلام از بس کسی نیست احساس می کنی تو دشتی!!!
می خواستم بگم شابد 14 کل نباشم ؟!؟!؟!؟
خداحافظ....
والا دیزاین وبلاگ داره می گه شب سیزده به در چرا بیداری؟
یا داره می گه...
یا داره میگه (نکات تستی)
به یاد بود سوال های بسته علوم انسانی
واقعا که...
دارم با دیزاین وبلاگ حرف می زنم
ای دوره شیشی هاااااااااااااااا.
بیدار نمی شید با فنت بزرگ می نویسم
اههههههههه
چرا تغییر فونت نداره
...
تق تق تق...
صاحب خونه مدیر سایت خوابی مگه
حاضرین در سایت چرا صفره!!!!!!!!!!!
همتون خوابید واقعا که...
خودمم نمی خواهم بخوابم
می خواهم برم تو کوچه پلاک ماشین بردارم.ماشین هم نیست همه تکراری شده
جاتون خالی دعای زیارت عاشورا را حف شدم.
اقای شهریار من کجا مشتاق به نظر می رسم مشق های بقیه را انجام بدهم ؟!؟!؟!؟!؟
خودم از همه بد بخت ترم امشب تازه تموم شد .
۱۲ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۵۵ شهریار خلوتی
سلام
خیلی ممنون آقای میرسعیدی
در ضمن،سال دیگه یادتون باشه بزنید دوره 7! وگرنه من به حمایت از دوره 7ی ها اعتراض میکنم!! (-:d

سلام
برای اینکه ساختار کلی بسته جز در مواردی مثل اتنوگرافی، مشابه سال گذشته بوده و صرفا کپی پیست شده برای دوره‌ی شیش و مسئول رفع این مشکلات هم یادش رفته که اون پنج رو درست کنه. خیلی واضح به نظر میرسه.
(اگر) اتنوگرافی = مردم + ترسیم کردن (آنگاه نتیجه میدهد) باید با متن، عکس، فیلم، فایل صوتی و هر ابزار دیگه‌ای که توانایی بازتاب ِ جزء یا کلی از واقعیت خارجی رو داره، سعی کنید که مردم و جامعه‌ی هدف خودتون رو ترسیم کنید؛ همانطور که یک نقاش از یک سری ابزار برای نشان دادن بخشی از واقعیت(البته توی اون سبک‌هایی که میخوان واقعیت رو نشون بدن!) استفاده میکنه، شما هم این ابزارها رو در اختیار دارید تا واقعیت فرهنگ مردم رو نشون بدید؛ یعنی من بتوانم با مردم نگاری شما به شناخت و درک خوبی از ویژگی‌های اجتماعی آن افراد برسم؛ طبعا منظور این نبوده که شما بیاید پرتره و نیم رخ و سه رخ ِ مردم رو نقاشی کنید.
برای بهره گرفتن از خاطرات هم در اتنوگرافی مانعی وجود نداره؛ شما میتونید بعد از اینکه ماجرایی رو توضیح دادید اون رو مقایسه کنید با یکی از خاطراتتون و نتیجه‌گیری هم کنید؛ حتی در حدّ قضاوت ارزشی!
اشتباهات علوم انسانیییه دیگه، سهوی بوده
الان دفترچه اش دم دستم نیست اما اون ترسیم هم فکر نکنم منظورش ترسیم بوده باشه، عین ترسیم، یعنی فضا و حواشی و ... به خوبی نشون داده بشه.
وات د فاز هم سؤال خوبیه!
۱۱ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۱۸ شهریار خلوتی
بعد چرا تو بسته نوشته کشکول دوره پنج!!!!
من برای اعتراض کشکول نمیسازم
و اینکه،
تو توضیحات مردم نگاری نوشته باید عین نقاشی واقعی ترسیم کنید و خاطره هم نمیشه! اونوقت تو نمونه ای که از دکتر فاضلی گذاشتین، کلش نوشته است و همش هم خاطرات خودشه!!!
وات د فاز؟
راستی، سید میثم هم سلام!
سلام شهریار
خب اگه ۱۰۰٪ جوابش همونه کارتون راحت شده دیگه، جوابو دارید.
تکالیف زیست و شیمی هم جداگونه سر همون زنگ خودش تحویل میدین یعنی همه درسا همینطوره فقط احتمالا علوم انسانی رو با هم باید تحویل داد که اونم اعلام میشه انشاالله.
۱۱ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۰۹ شهریار خلوتی
یه سوال فنی،
الان جواب سوال 1 زیست زیرش نوشته شده! ما چه باید بکنیم دقیقا؟؟؟؟
و اینکه تو سفرنامه، فقط باید راجع به قشم بنویسم، یا راجع به خانواده خودمون هم بنویسم؟؟؟؟
و اینکه سوال های زیست و شیمی هم باید با سفرنامه تحویل داده بشن یا باید به خود آقای پیرنیا و آقای آریامقدم بدیم؟؟؟
سلام بر همه
و علیک السلام حاجی کربلایی!
زیارت قبول!
فایل قرآن من هم خرابه
ramin80zeeai@gmail.com
سلام...
۱۱ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۱۶ عباس جلالی نسب
فایل قرآن خریداریم
abbasjalalinasab2002@gmail.com
اسم نرم افزار شیمی چی بود؟؟؟؟
۱۰ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۳۱ عباس جلالی نسب
ایمیل موسوی برای تقاضا کنندگان
mohamadhelli1381@gmail.com
۱۰ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۲۷ پدرام صادقیان
برای من هم خرابه لطفا بفرستید:

pedy4000@gmail.com
۱۰ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۱۶ محمد طاها تربتی
سلام فایل منم خرابه
ممنون
mt.torbati@yahoo.com
سلام آقا آقی باقری فایل قران منم خرابه اینم ایمیلمه لطف کنید برام بفرستید
abbas.r.a@gmx.com
ایمیله منم اینه اقای اقا باقری لطف برام ایمیل کنید

aryamehrara39@gmail.com
۱۰ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۴۳ سید سروش فاطمیان
مثل اینکه فایل قرآن منم خراب شد!
ممنون میشم اگه برا من بفرستید. :)
سلام سال نو مبارک لطفا سوالات عربی و قرآن را بفرستید

ghazinathan@yahoo.com
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۵۱ محمد امین عجم
عملکرد تیم امید ایران در مقدماتی المپیک ریو 2016:
ایران5-0نپال
ایران3-0فلسطین
ایران6-0افغانستان
ایران با 14 گل زده و بدون گل خورده بهترین عملکرد را میان تیم ها داشته است.ایران با میانگین گل 4.66 در هر بازی توانسته قدرت خود را به همه نشان دهد.
ایران تاکنون مقام بهترین خط حمله،بهترین خط دفاع و بهترین دروازه بان(محمدرضا اخباری)را ازآن خود کرده است.
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۱۳ محمد امین عجم
دانیال دانیال امین،دانیال دانیال امین،خودتو نشون بده دانیال من هستم.
ایمیل موسوی رو هم بده دانیال!!!!!!!!!!
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۱۳ محمد امین عجم
دانیال دانیال امین،دانیال دانیال امین،خودتو نشون بده دانیال من هستم.
ایمیل موسوی رو هم بده دانیال!!!!!!!!!!
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۲۸ Five✋Lor هر کی هست جواب بده
Five✋Lorکسی تشریف داره
ghaediandbehrad@gmail.com

کسی نیست لطفا سریع تر بگویید
سلام عید شما مبارک می خواستم بدانم پسورد فایل قرآن و کد سریال برنامه شیمی چیست. ممنون
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۲۵ سید سروش فاطمیان
برای من فایلم درسته !!!
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۱۹ سید سروش فاطمیان
پس چرا برا من فرق میکنه!!!؟؟؟؟ :|||||
یعنی من انقدر خاصم!؟؟!؟!؟
فایل قرآن منم مشکل داره.
ایمیل:kiarash.jabbari36@gmail.com
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۲۶ آقای آقاباقری
ببخشید اونوقت احیانا کسى هست فایل قرآنش کار کنه ؟!! احیانا!
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۵۹ شهریار خلوتی
مال منم خرابه!
shahriar.khalvati@gmail.com
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۳۲ محمد امین عجم
عباس منظورت کدوم سوالات عربیه؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
بچه ها اگه لطف کنید به ایمل زیر بفرستید(منظورم سوالات عربیه):
abbas.r.a@gmx.com
بچه ها لطفا یکی سولات عربی رو برام می فرسته؟
آقای آقا باقری ایمیلتون چیه من فایل قرآنم خرابه
۰۷ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۵۰ آقای آقاباقری
سلام بچه ها
سالتون نو و پر از مبارک باشه
هر کى فایل قرآنش مشکل داره ایمیل بده براش بفرستم
بچه ها خوبی بدی دیدید حلال کنید
۰۷ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۳۲ محمد امین عجم
کسی ایمیل موسوی هرچگانی رو داره؟!؟!؟
اگه دارین لطفا بدهید!!!!!!!!
۰۷ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۳۹ محمد صادق فتوحی
ایمیل من msfotoohi@yahoo.com است
۰۶ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۱۱ سید میثم رکنی حسینی
فتوحی
لطفا ایمیت را یجوری تا آخر امشب ب من برسون
بچا ها من از وقتی که پیکو گرفتیم تا حالا درگیرم که این نرم افزاری که معلک شیمی گفت چی بود؟
از هر کسی که بگه ممنون میشم
عیدتون مبارک
۰۴ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۳۱ شهریار خلوتی
هومن جان به این بفرست:
shahriar.khalvati@gmail.com
Salam kesi imail shahriar ya jafargholi ra daradbayad pelak ha ra ersal konam
تحقیق تاریخ: بررسی ساختار قدرت از مادها تا ساسانیان
tahghigh tarikh chi bood
۰۲ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۰۴ هومان سلیم زاده
1.بچه ها برای تحقیق تاریخ باید هرم قدرت که‌ی تا که‌ی را می نوشتیم
2.لطفا یکی سوالات عربی را به من ایمیل بکند.
ایمیل:hoomansalimzadeh@gmx.com
سالی که نکوست از تکالیف عیدش پیداست
طه و شهریار، بنده هم همین مشکل رو دارم

* دیگه کم کم تو توییت ایران و فیس نما و هفت آسمان یک جنبشی پیش میاد به نام #من_هم_همین_مشکل_را_دارم
۰۱ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۴۹ شهریار خلوتی
منم همین مشکل رو دارم طه
لطفا مسئولین رسیدگی کنن d:-P
۰۱ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۰۹ محمد طاها تربتی
بچه ها autorun قرآن من کار نمی کنه چه کنم



۰۱ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۳۱ عباس جلالی نسب
خوب پیش میره
(جواب سوال بود)!
۰۱ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۵۳ شهریار خلوتی
لطفا یه حالت بذارید هر کی یه بخش رو به انتخاب خودش انجام نده!
یا بده علی(پورحاجی) براش انجام بده!!خیلی مشتاق به نظر میاد
۰۱ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۵۱ شهریار خلوتی
میشه تکالیف عید رو ننوشت؟
اگه کسی ننویسه چقدر نمره کم میشه؟؟؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد آهنگ