دوره شیش

پاتوق مجازی بر و بچ دوره 6 حلی 3

دوره شیش
آخرین نظرات
متولدین هفته
پیوندها

بسم الله

این هم اردوی مبین دو که به لطف خدا هماهنگی هاش انجام شد و فقط مونده حساب کتاب درجاتش که معلوم بشه بیست و یک نفری که قراره بیان کیان!

برا مجوز اردو گفتن اسم بچه ها رو بدید...

- گفتم هنوز مشخص نشده

- گفتن حداقل چند تاشون که قطعی میان

- گفتم واقعا معلوم نیس چون این دفعه رقابت خیلی سنگین بوده و احتمالا درجه ها هم نزدیک به هم...

خودم هم مث شما منتظر جمع زدنشونم!

خوشحال میشم که مبین یکی ها رو دوباره ببینم و البته ورود اعضای جدید رو هم پیش پیش خوش آمد میگم...

فعلا این معرفی اردو تا بارگزاری نهایی جدول درجات در ساعت هشت امشب




خب اینم نمودار!
وقتی درجات رو مرتب کردم گفتم هوووووووووووف  !!!! ببین خودت می فهمی چرا !

زمان اردو به امید خدا در روز یکشنبه ساعت سه تا ده شب خواهد بود...
بقیه توضیحات رو فردا وقتی از آقای باقری رضایت نامه رو گرفتی متوجه میشی...
ظرفیت اردو بیست و یک نفره یعنی از بالای نمودار بشمار تا نفر بیست و یکم

تمام سعی و تلاش خودم رو برای رعایت عدالت و دقت تمام در ثبت و جمع درجه ها بکار بردم اما باز اگر موردی حرفی اعتراضی بود سراپاگوشیم !


فعلا یا علی

چند تا توضیح و نتایج آزمونک ها
در ادامه مطلب

 درجات آیت الکرسی و گیت رو برای اردوی مبین دو جمع نزدم ؛ البته وجودشون شرط حضور در اردوئه...
رضایت نامه رو حتما فردا بگیرید و نفرات ذخیره هم منتظر باشن که اگه انصرافی داشتیم جایگزین بشن
اما آزمونک
در آزمونک یک هیچ گروهی موفق به کسب درجه نشد !!!!!!!!!!
اما در آزمونک دو گروه های زیر هر کدوم سه درجه گرفتن (یعنی تمام نفراتشون بالای نه از ده شدن)

 ملازینلی- لطفی- سلیم زاده- قلیچ خانی

بدیع زادگان- رکنی حسینی- شجاعی- ابراهیمی

 جلالی نسب- فاضلی- نوربخش- صادقیان

فتوحی- بهمنی- آزادی- ضیائی

هاشمی منصور- امیریان- ملکی- راز

صانعی پور- حسنی- تربتی- دوستی

۹۳/۱۲/۲۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۵۴ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
به همه انشاالله خوش گذشته باشه  ما نیومدیم اما دفترچمم نیومد چیکار باید بکنم
خدا کنه تا اردوی مبین3 دفترچم پیدا بشه هرکی دفترچهی منو دید به من بده!!!!!!
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۵۱ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
آقا جواب اولی که به من دادین چی بود
متوجه نشدم
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۴۹ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
اون پیغامم برای آزمونک زدم من نمره خوب بود یا گروهم نخونده بودن
پاسخ:
سلام محمد مهدى
جلسه بررسى آزمونک ها و توزیع برگه هاش به امید خدا در اولین جلسه سال جدید
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۴۸ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
آقا من دفترچمو دادم مطمئنین آخه دفترچم پلو خودمم نیست!!!!!
پاسخ:
نه پلو من نه پلو تو پ پلو کى؟!!!
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۱ شهریار خلوتی
اقای آقاباقری ایمیلتونو لطفا چک کنید
مبین رو فرستادم!
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۰۴ آقای آقاباقری
توى ایمیلى که زدى بود
ایمیلت رو چک کن!
دوباره
و مطمئن بم خبر بده

۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۵۰ سید سروش فاطمیان
سلام!
آقا من که از احسان نپرسیدم...!
پس چرا اسمش رو زدین؟!
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۳۷ آقای آقاباقری
آروین عزیز!
معلومه اون پیام قبلیمو نخوندى!
کپى مى کنم:
... در خصوص سوال دوم هم در ادامه مطلب گفتم که آیت الکرسى و گیت جمع زده نشده اما شرط حضوره یعنى از این بیست و یک نفر اول آیت الکرسى و آیات موضوعى پرسیده میشه اگر موفق شدن مى تونن بیان و الا نه
این روند پرسش تا ظهر یکشنبه ادامه داره و علتش هم اینه که درجش جمع نمیشه و فقط شرط حضوره
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۲۴ آروین فیروزفر
واقعا؟!یعنی هم گیت و هم آیة الکرسی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۲۰ آقای آقاباقری
خب بله
و بیست و یک نفر اول همگى خوندن
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۰۹ آروین فیروزفر
آقا مگه شرط حضور آیة الکرسی نبود؟

۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۰۶ آقای آقاباقری
آروین!
سلام
معلوم نیس 
اگه یه انصرافى داشته باشیم نوبت به شما مى رسه
نفر بیست و سه در نموداره و ارتباطى با آیت الکرسى نداره
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۰۵ آقای آقاباقری
محمد مهدى!
شما هم مثل شهریار خلوتى و سید على شجاعى و دانیال احمدوند و محمد حسین صانعى پور و مهدى نیرویى از کسانى هستى که دفترچتون به دستم نرسید و متأسفانه همون درجات قبلیتون ثبت شد....
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۰۱ آروین فیروزفر
سلام آقای آقا باقری
آقا من میام اردو؟
آقا یه سوال دیگه مگه تو لیست سروش 15 نفر بیشتر آیة الکرسی رو خوندن ؟ که من نفر23؟

۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۴۲ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
آقا مطمئنین درسته این
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۱۰ هومان سلیم زاده
به افتخار کلاس صد و یک
صد و یکمین پیام رو من گذاشتم

۲۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۵ آقای آقاباقری
به به آقا نوید!
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۱ نوید رشیدیان
سیدعلی شجاعی که چندروزی-ه غایبه و نتونسته دفترچه-ش رو بده
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۲۸ آقای آقاباقری
سلام بر مهدی!
چون ما سه شنبه رو مهلت آخر تعیین کردیم و چند بار هم قبل و همان روز اعلام کردیم... و جدول نهایی هم رفت رو وبلاگ ... دیگه ...
نکته مهم اینه که شهریار خلوتی هم وضعیتش مث شماست
سید علی شجاعی، معین حسینی، دانیال احمدوند، محمد حسین صانعی پور هم ...
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۲۵ آقای آقاباقری
سید سروش!
از احسان راز مگه نپرسیدی آیت الکرسی رو؟
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۲۴ آقای آقاباقری
سلام دانیال !
نمی دونم واقعا یه سه نفری جلوتن
همچین یه نمه این دفه شل کار کردیا!!
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۲۳ آقای آقاباقری
پدرام!
همون راه دوم
آقای آقاباقری من اگر به اسکن از دفترچم بدم تو اردو میام
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۴۵ سید سروش فاطمیان
سلام پدرام!
تو که آیه الکرسی رو برای من نخوندی!
یا شایدم خوندی من یادم نمیاد |:
در هر صورت اگه خونده باشی تو برگه نوشتم و برگه هم دست آقای آقاباقری هستش!
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۵۸ تن+تن+تن+تن+تن+تن+...
کسی نیست؟
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۵۵ تن+تن+تن+تن+تن+تن+...
جواب بدید دیگه
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۵۲ تن+تن+تن+تن+تن+تن+...
 به نظرتون من چه قدر احتمال داره به اردو بیام؟

۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۵۱ تن+تن+تن+تن+تن+تن+...
سلام آقا
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۵۱ پدرام صادقیان
سلام تنها من نفر 21 هستم
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۵۰ تن+تن+تن+تن+تن+تن+...
سلام پدرام
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۴۸ پدرام صادقیان
سلام آقا یعنی شما دوباره گیت و ایت الکرسی را از ما می پرسید.

یا

به دفترچه 21 نفر اول نگاه می کنید تا ببینید کی 5 تا گیت را دارد و به برگه ی سروش فاطمیان نگاه می کنید تا ببینید کی ایت الکرسی را حفظ است.

اگه می شه از راه دومیه استفاده کنید لطفا.
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۳۴ تن+تن+تن+تن+تن+تن+...
سلام
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۳۳ تن+تن+تن+تن+تن+تن+...
آقا به نظرتون من چه قدر احتمال داره به اردو بیام؟
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۱۲ آقای آقاباقری
مأموران گیت اگه آن شدن یه خبر بدن کاریشون دارم...
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۴۳ آقای آقاباقری
نه آقا سید!
براى مبین دو حساب نشد...
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۳۷ سید میثم رکنى
آقا گیت هاى منو حساب کردید
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۰۶ آقای آقاباقری
سلام بر آروین عزیز!
اولا خیلى خوشحال شدم از اینکه درجه هات حسابى زیاد شد و اما خیلى ناراحت از اینکه به خاطر یک درجه ... به هر حال حضورت در اردوى مبین سه به امید خدا قطعیه
اما در خصوص مورد سوره نبأ همون وجود مهر توى دفترچه براى جمع زدن کافیه و جمع هم زده شد ، لیست شخصى مسئولین براى چک کردن مهرهاست که ربطى به جمع درجات نداره
در خصوص سوال دوم هم در ادامه مطلب گفتم که آیت الکرسى و گیت جمع زده نشده اما شرط حضوره یعنى از این بیست و یک نفر اول آیت الکرسى و آیات موضوعى پرسیده میشه اگر موفق شدن مى تونن بیان و الا نه
این روند پرسش تا ظهر یکشنبه ادامه داره و علتش هم اینه که درجش جمع نمیشه و فقط شرط حضوره
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۰ آروین فیروزفر
سلام آقای آقا باقری
من دو تا سوال داشتم
۱  آقا سید علی اون روزی که قرار بود برام تو لیستی خوندن سوره نبا رو بزنه نیومد و در نتیجه فقط توی دفترچم مهر زد و تو لیستش نزد 
۲ آقا چند نفر توی این لیست پنج تا مثبت گیت رو ندارن ولی اسمشان هست چرا?
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۱۸ آقای آقاباقری
مهران!
علتش اینه که دفترچت به دستم نرسید تا درجت رو ثبت کنم و جمع بزنم ...
به همین خاطر همون درجه قبلى ثبت شده وارد شد
Ya'ani gorouh-e-ma avval shod va 3 daraje bord va inja vared nakardin
3 darajeye man ke dar yek soal javab to kelas kardim inja nist
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۰۴ آقای آقاباقری
شهریار!
واقعا نمى دونم راه حل درست الان چیه
چون اضافه شدن یه نفر به نمودار یعنى حذف یه نفر دیگه!!!
اما به نظر دفترچتو بفرست اصلا ببینیم کجاى نمودارى بعدش تصمیم بگیریم
اما اون آیات شانزده تا بیست رو باید خود معین بپرسه اگه بپذیره که واقعا اشتباه از خودشه و طبعا درجه اى ازش کم بشه!! مى تونى فردا پیشش برى و بپرسه و اگه درست گفتى حساب بشه
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۴۹ شهریار خلوتی
من هر شب تا ساعت 7 8 میمونم مدرسه تا با بچه ها کارای نمایشگاه رو بکنیم و این هفته دو سه روز کل زنگ ها با سید علی بلوک تو دفتر پژوهشی داشتیم کار میکردیم.
منم اصلا حواسم نبود و دفترچه رو تحویل ندادم! +نمیدونستم به کی باید بدم! اگه عیبی نداره من کل دفترچه رو  اسکن میکنم و ایمیل میکنم براتون،برای نمودار هم میتونید اسمم رو از نمودار دو حذف کنید کلا و توی پرانتزی،ابرویی،جایی بنویسید که تو نمودار هم تغییر خاصی ایجاد نشه.----همینطور برای آیات 16-20،میشه از پدر یا مادر پرسید و ازشون امضا گرفت؟برای اینکه هر دفعه من از معین پرسیدم گفت مهرم نیست!
و یک نکته هم اینکه اوندفعه معین مهرشو داد(برای 10-15)که خودم احسنت رو بزنم،بعد که زدم تو دستم بالای کاغذ بود،یکی که اسمشو نمیبرم اومد شوخی کنه زد رو دستم و یه مهر احسنت اضافی خورد تو دفترچه ام
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۳۵ آقای آقاباقری
شهریار!
از ندیدن دفترچت حسابى جا خوردم! حسابى
هم تو هم سید على شجاعى هم محمد مهدى ملکى نژاد و هم معین حسینى
من تصور کردم درجه هات رو نگه داشتى برا مبین سه
اما چه کنم که آخرین مهلت رو سه شنبه تعیین کردیم و حتى نمودار رو هم اعلام کردیم
حالا به نظرت چیکار میشه کرد؟!!!!
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۳۳ شهریار خلوتی
آقا جواب منو نمیدید؟
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۲۹ آقای آقاباقری
عباس!
ضمن تبریک
اگر کسى شگفتى یا مطلبى رو کار کنه به ازاى محتواش و ارائه در کلاس درجه مى گیره
اما اگه چند تا کار آماده کنه حداکثر دو مورد اونها مى تونه درجه محتوا بگیره و تا وقتى ارائه نشن عملا تحقیق سوم به بعد هیچ درجه اى نمى گیره
این شرایط براى همه و به صورت یکسان اجرا شده
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۲۵ شهریار خلوتی
و دو تا نکته:
1-آیت الکرسی رو اون روز من و سروش براتون خوندیم،ولی درجه من اضافه نشده!
و
2-من هر دفعه به معین گفتم که بیا برات 16-20 رو بخونم گفت مهرم نیست!من چیکار کنم؟میشه برای پدر و مادرم بخونم امضا کنن؟
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۲۲ آقای آقاباقری
احسان!
سید سروش گفته که ازت پرسیده که !!!!!!

۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۲۱ آقای آقاباقری
محمد امین!
اولا تبریک
ثانیا اگر بیست و پنج درجه هزینه اردوى مبین یک ازت کم نمى شد چند مى شدى !!!!
اوووووووووف ١٥٦
پس شدنیه
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۹ آقای آقاباقری
هومن!
پیلیز ویت! تا فردا که رضایت نامه رو بخونى
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۸ شاباس مخفف شاه عباس
اگه اینجوری باشه منم بلدم چطوری درجه جمع کنم الان شما از انسان های بسیار تیزهوشی که ییهویی کلی تحقیق اوردن نزد شما و بدون هیچ ارایه ای درجه گرفتن به صورت رندم یکی از تحقیقاتو بپرسین ببینین بلده یا نه ؟

۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۸ شهریار خلوتی
سلام اقای اقاباقری!
من انقدر درگیر نشریه و نمایشگا و پروژه ام بودم که نفهمیدم کی دفترچه ها جمع شد!
اشکالی نداره اسکن کنم براتون بفرستم تا درجه هام رو حساب کنید؟؟؟
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۸ آقای آقاباقری
پدرام نگران نباش چون مساوى شدید سعى مى کنم هر دوتون باشید....
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۵ شاباس مخفف شاه عباس
اقا همه تحقیقات شگفتی چه ارایه بدیم چه ندیم ولی مورد تایید شما قرار بگیره درسته ، قبوله و درجه داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقا من آیت الکرسی ندارم به دو دلیل:
1.کار واجب داشتم
2. نمی دونستم مسولش کیه
اما من حاضرم بیام فردا پیش شما امتحان بدم قبوله؟
خواهش می کنم چون به خاطر جمع کردن درجه از درس و زندگی ام زدم
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۵ پدرام صادقیان
آقای اقا باقری امتیاز من با ملازینلی برابره بعد من نفر 21 حساب می شم یا اون
اقای اقا باقری من که همه ی تلاشم را کردم تا به اردو  بیایم بیشتر حق دارم یا عرشیا خان.
لطفا سریعا پاسخ دهید.





۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۴ صدرا هاشمی منصور
اقا میشه ایمیلتونو چککنید 
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۲ پدرام صادقیان
آقا می شه جوابم را بدید
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۲ محمد امین عجم
آقا چجوری میشد 148 درجه گرفت؟؟؟؟
به هر طریقی جمع میزدین نمیشد 148!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وات د هزینه؟
هزینه اردو چه قدره؟(چند درجه
WHAT THE HAZINE
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۵۸ پدرام صادقیان
اقای اقا باقری من که همه ی تلاشم را کردم تا به اردو  بیایم بیشتر حق دارم یا عرشیا خان
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۵۴ پدرام صادقیان
آقای اقا باقری امتیاز من با ملازینلی برابره بعد من نفر 21 حساب می شم یا اون
لطفا سریع پاسخ دید
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۴ آقای آقاباقری
عباس تو که یه دونه ای!
به کیارشم بگو انقد قیافه نگیره!!!!! الحمدلله تو لیسته

۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۲ عباس جلالی نسب
آقا ما اینیم دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۲ آقای آقاباقری
پدرام تلاشت واقعاااااااااااااا ستودنیه
همت و پیشرفتت عالی بود
تبریک میگم!
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۱ آقای آقاباقری
تبریک میگم امیرمحمد!
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۰ آقای آقاباقری
هومن !
رو مخ کار کردنت باور کن هیییییییییییچ تأثیری در اومدنت به اردو نداشت!
این درجه ها کاملا دقیق وارد شده و نتیجه تلاش خودته...
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۹ آقای آقاباقری
تبریک میگم سید سروش!
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۶ سید سروش فاطمیان
ششییییییرههههههه!!!!!!!
یس اقای اقا باقری حال کردید!!!!
بعد میگید دوباره اومدی رو مخ من اینها روش رفتن به اردو یاد بگیرید
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۵ سید سروش فاطمیان
نفررر اولللللل!!!!!!!
آقا مچکریم!
خدایا شکرت...
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۴ امیر محمد آزادی
wow!
نمی دونم چی بگم!
فقط می تونم بگم خدایا دوستت دارم!!!!
وای ! چی گفتم!
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۲۷ پدرام صادقیان
اقای اقاباقری من خیلی خوشحالم و هنوز باورم نشده که جز 21 نفر هستم البته نفر 21 کم.
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۱۷ آقای آقاباقری
ببخشید اگه دیر شد!
الان هنگه هنگم خیلی فشرده و جنگی آماده شد...
تبریک میگم به بیست و یک نفر اول
ناراحتم از نبودن بقیه
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۱۴ علی پورحاجی
خدا را  شکر می کنم همه را مدیون خدا ام 
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۹ آقای محتسبی
woooooooooo
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۸ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
منم یاعلی فعلا خداحافظ
بههمتون خوش بگذره                انشاالله
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۸ پدرام صادقیان
ایول من با 1 امتیاز بیشتر از ملازینلی رتبه ی 21 را دارم
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۳ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
انشاالله
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۳ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
انشاالله
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۳ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
انشاالله
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۳ پدرام صادقیان
نه انشاالاه
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۲ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
شایدم فردا 
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۱ پدرام صادقیان
ای بابا ضمن عذرخواهی از رفقای خوبم!

سخت مشغول جمع زدن و حساب و کتابم

به امید خدا تا ساعت ده رو وبلاگ میاد...



برگرفته از وبلاگ دوره شیش!
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۱ پدرام صادقیان
ای بابا ضمن عذرخواهی از رفقای خوبم!

سخت مشغول جمع زدن و حساب و کتابم

به امید خدا تا ساعت ده رو وبلاگ میاد...



برگرفته از وبلاگ دوره شیش!
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۱ پدرام صادقیان
ای بابا ضمن عذرخواهی از رفقای خوبم!

سخت مشغول جمع زدن و حساب و کتابم

به امید خدا تا ساعت ده رو وبلاگ میاد...



برگرفته از وبلاگ دوره شیش!
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۱ پدرام صادقیان
پس کو پس کو پس کو پس کو پس کو پس کو پس کو 
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۰ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
10.9.8.7.6.5.4
داری نزدیک میشیم 
لیلیلیلیلیلیلیلیلی
یا مقلب القلوب والابصار......
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۰ محمد صادق فتوحی
الان دقیقا ساعت نه است
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۰ پدرام صادقیان
پس کو
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۰ پدرام صادقیان
داره میاد داره میاد
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۹ پدرام صادقیان
10 9 ......1 0
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۹ پدرام صادقیان
سی ثانیه
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۹ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
چی شده مردی
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۹ پدرام صادقیان
نه الان یک دقیقه مانده
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۸ پدرام صادقیان
یک دقیقه مانده
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۸ پدرام صادقیان
واایی
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۸ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
کشته دادیم یا نه یه چک کنین!!!!
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۸ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
کشته دادیم یا نه یه چک کنین!!!!
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۷ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
میاد
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۶ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
تنها 5 دقیقه مونده به اعلام
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۶ محمد صادق فتوحی
۵ دقیقه مونده. دارم از استرس می ترکم
چرا نیامد مردم واسیییییییییبییییی ای خداااااااااا
آقا مردم یا حضرت ابولقاسم الحمد صلوات
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۳۷ پدرام صادقیان
اقا لطفا زود تر بگزارید.
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۲۱ پدرام صادقیان
ااااااااااققققققققققققاااااااااااااااا ددددددااااااررررررممممم دددددییییووووننننهههه
مممممییییی شششششممممم.
تو رو خدا زود بگزاریدش.
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۱۱ علی پورحاجی
اقااااااااااااااااااااااااااااا نهههههههههههههههههههههههههههههه
دیونه شدم بگذارید دیگه!!!!!
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۰۹ امیر محمد آزادی
شما هم که یک ساعت یک ساعت وقت بخرید.
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۰۷ پدرام صادقیان
چرا ساعت نه لطفا زود تر
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۰۰ امیر محمد آزادی
چرا نیومد؟
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۵۸ علی پورحاجی
پس چرا نمی اید؟؟؟؟؟!!!!!!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
آقا من آیت الکرسی و نخوندم چون نمیدونستم باید پیش کی برم ولی آیتالکرسی و بلدم:چیکار کنم؟
آقا من آیت الکرسی و نخوندم چون نمیدونستم باید پیش کی برم ولی آیتالکرسی و بلدم:چیکار کنم؟
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۳۱ امیر محمد آزادی
تا ساعت 8 که ما سکته می زنیم و باید جنازه هامونو (خدایی نکرده) ببرید اردو!!!!
گفته باشم شما باید جواب این ملتو یدید که چرا باعث سکته کردن بزرگترین نابغه ی جهان (یعنی من) شدیدا ؟!؟!
پس بهتره که زودتر درجاتو بذارید.
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۰۳ علی پورحاجی
واییی پس چرا جواب نمی اید؟
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۴۶ علی پورحاجی
سلام 
من می خوام منم می خو.ام
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۴۶ علی پورحاجی
سلام 
من می خوام منم می خو.ام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد آهنگ