دوره شیش

پاتوق مجازی بر و بچ دوره 6 حلی 3

دوره شیش
آخرین نظرات
متولدین هفته
پیوندها
به نام خدای نیکوکاران
    پوستر بازارچه نیکوکاری


بازارچه خیریه احسانی به رنگ حلی روز سه شنبه ۵ اسفند همزمان با میلاد حضرت زینب(س) در مدرسه علامه حلی ۳(دوره اول) انشاالله برگزار خواهد شد. بازدید از ساعت ۵ بعدازظهر برای عموم نیکوکاران آزاد هست. محصولاتی هم که تو بازارچه عرضه میشه شامل انواع اغذیه،انواع گل، پوشاک و ... و همچنین برگزاری مسابقات مختلف و همچنین اجرای تئاتر می باشد.
منتظر حضور گرم نیکوکاران گرامی در بازارچه نیکوکاری دوره شیش هستیم.
۹۳/۱۲/۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۷ سام قلیچ خانی
بچه ها سلام!!!!!!
لطفا به مامانا بگین که...
از غرفه یملچ ...ملوچ دیدن کنند



hot dog                       hamburger                                         sandwich maker               

۰۴ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۳۵ آقای یوسفی
سلام
از اعضای تعاونی کافی حلی اگه کسی آنلاین شد لطفا بگه
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۵۵ آروین فیروزفر
منم
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۵۹ آقای آقاباقری
پیش پیش از 
پیشنهاد دهنده و دست اندرکارا و غرفه دارا و همه بچه ها قبول باشه !
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۴۴ آقای محتسبی
like
بنده هم سعی کردم ک برای دوستانم پوستر رو بفرستم.
دست تمام دوره 6ایا درد نکنه با این کار خوشگلشون...
من رنگ حلی ام?!!!!!!!!!!!
۰۲ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۲ سید سروش فاطمیان
من که برا همه فک و فامیل و دوست و آشنا فرستادم پوسترو!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد آهنگ